Hoofdcategorieën

Bekijk bericht in topic: [CM] PC in je Auto. Info en How-to's - Deel 4

quote:
C.44 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:43:
Ik begrijp wel dat de straatnaam waar je momenteel bent en evt de straatnaam waar je naartoe moet (volgende waypoint) zijn weergegeven. Maar wat ik bedoel is dat wanneer je naar de weergave van de kaart kijkt (dus niet in het "frame") dat er in elke straat staat ingetekend welke naam die straat heeft.

TomTom heeft die functie en ik vind het gewoon fijn om te weten waar ik ergens rondrijd. Ik heb zelf ook roadrunner op m'n desktop draaiend met een demoversie van mapmonkey/destinator3 maar die mist die functionaliteit gewoon.

Mapmonkey geeft ook de straatnamen weer. (Al is dat niet leesbaar op 7" of je moet goed kijken, vanaf bestuurderspositie is het iig niet haalbaar zonder je concentratie op de weg te verliezen).

't viel me op toen ik de kaarten wisselde. Volgens mij heeft t meer met de kaarten te maken. Viel me eerder namelijk nooit op.

Er zijn 2 soorten kaartenfabrikanten: Teleatlas en Navteq (tenminste, voor Destinator/Mapmonkey)
Benelux 2004-Q2 Teleatlas
Benelux 2004-Q3 Navteq

Ik ben laatst overgestapt naar de (nieuwere) Navteq kaarten. Behalve een andere (duidelijkere vind ik) kleurindeling staan er nu ook de straatnamen in weergegeven. (al weet ik niet of dat met teleatlas dus ook was of niet).

btw: Weet iemand wat de meest recente kaarten zijn? Nergens staat vermeld welke kaarten het betreft bij de CD's.

Bekijk bericht
Bericht:
Quote bericht:

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: