Hoofdcategorieën

Bekijk bericht in topic: [MMORPG]Silkroad Online, deel 2

[DPC]Happy Hour
Reg. datum: 14 maart 2002

quote:
cardinal808 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 11:48:
[...]

Eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee, maar ik gok dat het een (+1) effect heeft. Maar het zou betekenen dat ik voor 500.000 aan elixers heb, want ik heb er twee. :P
quote:
Supreme schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 12:09:
Met Elixers kan je idd je wapen upgraden.
Wapen elixers op Aege raak je voor 200k kwijt... hoger is moeilijker

Vandaag 2 Elixers verkocht voor 250K per stuk. In totaal nu 850.000 op mijn rekening staan :o

quote:
Guillerm0oO schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 12:08:
Ok, vandaag word dus de Guild gestart? Paar vraagjes

Guildnaam : ?
Verzamelen : ?
Tijd : ?
Per persoon te betalen : ?
Te betalen bij : ?

komt er btw nog een guildnaam vote / poll iets...is misschien wel zo handig, zometeen krijgen mensen een guildnaam waarvan ze denken, wat een kutnaam, moeten we niet hebben natuurlijk :P
quote:
hobsie schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 12:42:
Tja vanavond komen we gewoon bij elkaar en bouwen we de guild, de personen die dan aanwezig zijn zullen dan wel gaan beslissen over naam en leaders ed. We komen bijelkaar op irc.

Nee, ik wil ook meer duidelijkheid voordat ik er ook maar een cent aan uitgeef.
Om te beginnen zou ik de naam willen weten, misschien is een poll een goed idee. Daarnaast is het niet bekend wie de leader gaat worden.

Dan zullen er weinig mensen beslissen, want polo1987 en ik zullen niet aanwezig zijn op IRC. Ga het er ook niet voor installeren of proberen. Ik stel ook dringend voor dat we hier een paar zaken onder elkaar zetten en niet op IRC gaan lopen kloten. Ze wouden een GoT clan en niet een een of ander IRC geneuzel.

Het is nu namelijk al 16:00 geweest en er is geen naam duidelijk, geen leader en andere zaken.

cardinal808 wijzigde dit bericht 27-12-2005 16:06 (3%)

Nintendo Wii: Zelda TP | Wii Sports | Rayman RR | Wii Play | Mercury Meltdown | Super Paper Mario

Bekijk bericht
Bericht:
Quote bericht:

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: