Hoofdcategorieën

Bekijk bericht in topic: Welke voeding heb ik nodig? Deel 13

Reg. datum: 02 augustus 2005

Dat is het juist, voedings-specs zeggen mij niet zo veel... :o Ik weet ook niet waaraan je kan beoordelen wat voor voeding goed is en wat een systeem vraagt aan stroom, vandaar ook dat ik hier het eventjes vraag vooradat ik de mist in was gegaan met mn aankoop. Maar wat disco stu zegt is natuurlijk wel zo, als je ene nieuw systeem koopt, waarom dan niet meteen voor die paar euro (wat er nog NET af kan :P) een 24 pins connector. Ik leg dus nu toch wel die paar eurotjes verschil neer voor een 400W Flower, maar dan wil ik wel cker weten dat het enige verschil tussen ATX en BTX is dat de lijnen minder afwijken van de opgegeven waardes.
quote:
disco stu schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 00:04:
Deze is ATX 1.3.
Deze is ATX 2.x
Allebei 380W.
Je moederbord is al van de ATX 2.x generatie en daarom zou ik het zonde vinden als je nu een nieuwe voeding zou kopen met oude technologie terwijl de rest van je systeem al perfect een nieuwere generatie voedingen zou toestaan.
Die 1.3 gaat O+ perfect werken, begrijp me niet verkeerd, maar die keuze vind ik nogal de omgekeerde wereld...
Je was me net voor;) Ik ga dus ook voor de 2.x, maar zou je dan alleen nog eventjes mijn ATX/BTX twijfel kunnen weg nemen? O+

Delcasa wijzigde dit bericht 11-11-2005 00:06 (43%)

Bekijk bericht
Bericht:
Quote bericht:

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: