Ik ben ook teruggestapt naar een 2.0 config
. Het is maar net of je je kamer wil volstoppen voor de films die je kijkt. Voor velen hier is dit het waard, voor Flex, JWO en voor mij was het dat niet. Misschien ook niet helemaal netjes dat we dan ook patsen met onze stomme stereo-setups
. Ik kijk zelfs geen TV meer (nouja, vrijwel niet, asl hij beneden aanstaat kijk ik wel eens mee, maar dan zit ik meestal om een andere reden beneden
). Af en toe een filmpje vind ik zeker leuk, maar darvoor ga ik liever naar de ios
. En ja, daar is het geluid meestal beroerd. Des te leuker als je thuis weer een muziekje opzet (in 2-kanaals
). Als ik sommige setjes zie vind ik ze zeker gaaf, maar heb er absoluut geen spijt van dat ik ik m'n toch niet goedkope receiver heb weggedaan voor een stereoset. Ook wil ik niet weten wat ik moet uitgeven om een surroundset van dezelfde kwaliteit te halen. Ik kan er een losse processor en een losse einbak naast gaan zetten, maar da's duur. Dan geef ik dat geld liever uit aan stereospul
. Ik kan echt genieten van muziek. Een filmpje op z'n tijd is zeker gaaf, maar het geeft me niet het gevoel. Ook heb ik nog niet een home cinema gehoord die me echt heeft overtuigd. Ik zou eigenlijk niet eens meer weten waarom ik ineens een receiver wilde
. Denk door m'n PS2, die zo'n stoere optical had
.
Maar ik blijf zeker meelezen
. Ik vind het leuk om setjes te kijken
. Zo ook de set die in het vorige topic stond (de 803's op Denon spul). Mooie set (hoewel ik de 803 niet alles vind
), hoewel de opstelling toch wel zonde is.
Deze post is niet volledig ter zake doende, maar het ging even om de terugschakeling van meerkanaals naar stereo
.
Maar ik blijf zeker meelezen
Deze post is niet volledig ter zake doende, maar het ging even om de terugschakeling van meerkanaals naar stereo
Music Addicted