quote:BNX schreef op 10 July 2003 @ 00:03:
Hehe, eindelijk is een vriend terug van z'n stage in New York (Manhattan) en hij heeft m'n bestelde XENARC 700V TFT scherm meegenomen...
Kosten? ongeveer omgerekend 260 euro
Vanavond al helemaal ingebouwd in m'n Peugeot compleet met m'n oude PIII 550 computer-koffer. Ik zal over dit projectje een topic starten met alle in-en-outs.
Momenteel loopt de PC op een APC UPS400VA, daar draait hij een dikke 30minuten op. Ik ga nu op zoek naar een 12V-->220V omvormer met minimaal 90% rendement. Moet trouwens een zogenaamde ruststroom van een omvormer juist hoog of laag zijn (100ma of 200ma?).
Het beeld is trouwen super en als ik m'n VGA-kaart instel op NTSC krijg ik het beste beeld. Ook al is het scherm 16x9 breedbeeld, toch zien films etc.. er niet echt vervormd uit op 640x480 :-) Kortom: XENARC is een van de betere en mooiere TFT's in vergelijking met andere auto-TFT schermen die ik gezien heb!
[afbeelding]
MZzlaar met een vriend in Amerika..
*Offtopic* Ikke zat voor deze IA nog te twijfelen of ik er 1 moest laten overvliegen met een commercial sample mark erop....
Zouden ze dit dan echt niet open maken? Ik bedoel de douane moet toch weten dat mensen dit doen dus maken ze zeker steekproefgewijs pakketjes open? Naja...
je bent wel de lul dan als je met garantie zit..daarom doe ik het zo maar
*ontopic*
Werkt dat touchscreen gebeuren ook goed? Is het makkelijk dingen invoeren op het scherm? Anders mod er toch ergens een keyboardje..
ehhhh..HOI