ik heb via coditronix online een draaitafeltje besteld nog niet eens een jaar geleden ofzo, zijn ze alweer failliet/weg danquote:Seesar schreef op 05 mei 2003 @ 12:22:
Hmm das jammer, maar die zaak aan 't plein, die vind ik om een of andere reden maar niets, ik denk sowieso dat het (no spam) New-line wordt, omdat je daar ook meteen kunt laten afstellen en speling eruit kunt laten halen, iets wat dus moeilijk schijnt te zijn
.
Tja en betreft de plaatjes, ik heb 2 nr's die ik nieuw wil: Marc et Claude, Loving You 2002 dj Isaac mix, en Lethal Industry, extended mix, mixed by :?; ooit een keer gehoord in de Matrixx, en ooit gehad als mp3, keertje uitzoeken welke dat was.
Rest maakt me niet zoveel uit, als ik maar oefenmateriaal heb, ik heb nml niet zoveel geld over na aanschaf van de DD. Ik zal daar eens de Waaghals binnen lopen, gloof dat ik er wel eens langs ben gekomen. Kroese doet niets meer in platen toch? Over hun ben ik altijd wel tevreden, qua prijs, en qua service, kunnen vaak veel bestellen vanuit buitenland.
In Arnhem hadden ze zaak die viel onder de BV Coditronix (maar heette anders, kan er niet meer op komen), die had ook veel DJ gear, maar is sinds een jaar weg, dichtstbij zijnde is nu Den Bosch. Jammer, had graag wat voorbeelden e.d gehad, en IRL gezien.
Bdw, slijten die naalden snel? Wat voor eisen moet ik daar ingodsnaam aan stellen, dat kan ik hier niet terug vinden, ook niet in die "manual" van "advanced vinyl handling"; gegeven aan openingspost van dit topic, of lees ik er overheen, die overigens een heel goed beeld geeft van hoe het moet, herken veel dingen van het "digitale" mixen met BPM studio.
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."