quote:
Foeke Booij lijkt een betere manager dan ik Al is mijn financiele situatie wel het zelfde
Iemand zei dat ie vandaag al meer zinloze posts had gezien.... inderdaad, ben even de weg kwijt.. zullen we weer even allemaal proberen wat meer 'zin' eraan te geven?
Ben trouwens erg blij dat mensen de poll generator hebben gevonden, dat was namelijk juist de reden dat ik hem blijf opnemen in de beginpost. Ben zelf een beetje uitverzonnen qua goeie polls, dus blijf komen met nieuwe polls. Je ziet aan het aantal stemmen dat er intresse voor is zolang de vragen origineel zijn en toegevoegde waarde hebben!
Morgen gaan we gewoon op hoop van zegen... en we zien wel waar het schipt strand.
Weet iemand uit zijn kop wat de verdeelsleutel is voor inkomsten bij een Cup wedstrijd?
* yared is in tegenstelling tot enkele mede-got'rs niet zo gelukkig om drie thuiswedstrijden achtermekaar te hebben en heeft te weinig inkomsten om zijn dure clubgewoontes te behouden.
Las trouwens op het forum een idee om meer geld te kunnen steken in je eigen club waardoor de teamspirit (ts) omhoog gaat, niet alleen bij jezelf maar ook bij de bezoekende teams (als je daar tenminste niet alleen een koudwaterdouche installeert

)
Op zich wel leuk bedacht natuurlijk. Installeer een Sauna, breedbeeldtv, massagestoelen, paar console games, marmeren vloer en je team gaat elke week net even wat minder over de zeik bij verlies, of door te investeren (net als jeugdteam) kun je de ts hoger (niet hoog) houden.
(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE