Hoofdcategorieën

Bekijk bericht in topic: How to become a Dj... deel II

Reg. datum: 08 juni 2000

quote:
Op zaterdag 22 december 2001 00:19 schreef Reind het volgende:
Ik corrigeer altijd op de platter -> en ja dat hoor je wel is maar dan is de vraag -> Hoort de gemiddelde discotheek ganger dat? -> Nee die horen dat niet dus is het erg? -> Nee das niet erg.

Ik was zaterdag op de MMDE (ja ik schaam me diep en niet te hard lachen allemaal ;) ) en daar hoorde ik het ook bij Tom Harding - DJ Jean - Johan Gielen - Klubheads oftewel iedereen had er last van.

Het was trouwens wel leuk om te zien hoe meneer harding in paniek raakte toen ie een naald sloopte. Whahahahaa die vent werd echt helemaal gek en raakte volledig in paniek toen ze zo snel geen nieuwe konden vinden. :D Ik vond het wel geinig om te zien in ieder geval
Ik hoopte erop dat ze helemaal geen naalden meer hadden -> want wat draaide die lullo kut zeg. Pffffffff ik dacht dat Jean erg was maar die Harding lust er ook wel pap van -> Geluid stond echt veel en veel te hard en wie was zijn oordoppen vergeten -> juist ik met me stomme kop :+
Tom harding verneukt bij elk optreden wel bijna een naald met zn hyperactieve draai en springstijl .. op Impulz zelfs 2

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

Bekijk bericht
Bericht:
Quote bericht:

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: