Hoofdcategorieën

Nieuw reactie in topic: KPN / HI abo: Eindelijk huidige saldo opvragen.

Let op:
  • Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
  • Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
  • Lees je eigen bericht even door voor je het post.

Insert message

Smilies: :) :( ;) >:) :> :P :9 :o :*) :'( 8) :+ :D _/-\o_ :9~ O+ :O }:O :/ :| :X :? 8)7 |:( O-) :z ;( meer »

Page navigation

Laatste reacties:

JAAAAH!!!

Eindelijk kun je nu je huidige saldo van wat je nog over hebt voor deze maand opvragen bij Hi. _/-\o_

Stuur een (gratis) SMS met daarin "Saldo" naar 1244 en je krijgt vrijwel direkt te zien hoeveel je nog over hebt.

Erg fijn als je aan het einde van de maand nog even je laatste euro's op kunt bellen.

Succes!

heb je evt. link erbij waar dat staat. Voor hetzelfde geld sms ik nu 1 of ander vaag betaalnr.

Heb even gezocht op hi.nl, Dit is de link waarin staat hoeveel het kost. TS blijkt dus gelijk te hebben :).

Edit: even geprobeerd, 2 keer achter elkaar aangevraagd, 2x krijg ik hetzelfde bedrag te lezen, dus kennelijk is het dus ook inderdaad gratis :).

Inderdaad wel ein-de-lijk dat dit gebeurd, hopelijk scheelt me dit toch de nodige euro's per maand :)

quote:
charrel schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 17:27:
heb je evt. link erbij waar dat staat. Voor hetzelfde geld sms ik nu 1 of ander vaag betaalnr.
Ben hier al 6 maanden over aan het bellen met 0800-0507. Elke keer beloven ze vanalles en komen ze het niet na, maar toen ik vandaag wéér belde (denk voor de 30ste keer hierover) werd mij verteld dat het nu kan door dit smsje te sturen. Een bron heb ik dus niet, maar ik verzeker je dat het werkt.

Acties: [quote]

Door: Phyrexian443

Neem je bij Hi dan niet je resterende smsjes/minuten mee naar de volgende maand? :/ Bij welke providers allemaal niet en bij welke wel? Tia :x

1 maand gaat het mee.
bij orange blijft het altijd bewaard voor zover ik weet.
Vraagje aan de hi-ers? Met m'n hi-40 krijg ik al bijna 2 jaar lang elke maand 60,50 euro bundeltegoed. Hoor ik niet gewoon 40 te krijgen? Snap er niks van.

quote:
pelican schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 17:59:
1 maand gaat het mee.
bij orange blijft het altijd bewaard voor zover ik weet.
Vraagje aan de hi-ers? Met m'n hi-40 krijg ik al bijna 2 jaar lang elke maand 60,50 euro bundeltegoed. Hoor ik niet gewoon 40 te krijgen? Snap er niks van.

Niet via een actie o.i.d. verkregen? Zo niet gewoon mondje dicht ;).

quote:
iPodje schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 17:49:
[...]

Ben hier al 6 maanden over aan het bellen met 0800-0507. Elke keer beloven ze vanalles en komen ze het niet na, maar toen ik vandaag wéér belde (denk voor de 30ste keer hierover) werd mij verteld dat het nu kan door dit smsje te sturen. Een bron heb ik dus niet, maar ik verzeker je dat het werkt.
Heb de link gevonden, staat in de post onder de topicstart :). Het kost je niets om te smsen, tenzij je dat uit het buitenland doet :).

quote:
Heb ik ook, maar is normaal. Kijk maar naar de sms en belminuten prijs, dan zie je dat je gewoon 650 smsjes hebt. Is een of andere berekening van Hi. klopt dus wel gewoon, en die 60,50 staat gewoon voor het 40e abo.

nou volgens mij klopt dat ding (nog) niet
Ik heb sinds deze week Hi 20 abbo en heb tot nu tot zo'n 15smsjes verstuurd en nog geen 6 minuten gebelt, en hij geeft aan nog 7,63 tegoed :?

quote:
thotha schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 19:42:
nou volgens mij klopt dat ding (nog) niet
Ik heb sinds deze week Hi 20 abbo en heb tot nu tot zo'n 15smsjes verstuurd en nog geen 6 minuten gebelt, en hij geeft aan nog 7,63 tegoed :?
Bel 0800-0507 en vraag om uitleg :D

M'n vriendin was net hier en probeerde Saldo te smsen naar 1244, maar ze kreeg niets terug. Vervolgens probeerde ik het ook nog een keer, krijg ik ook niets meer :(.

werkt gewoon perfect hoor

quote:
Weer geprobeerd, weer niets ontvangen :(.

Ik heb het ook al 2 keer geprobeerd en nog niks ontvangen :(. Mijn zusje met zelfde abbo heeft het ook gepobeert en ook niks ontvangen

Same here, geprobeerd met zowel kleine letters als hoofdletters, maar werkt niet. Hier nog een pagina op de Hi site met info over de dients trouwens: http://www.hi.nl/vragen/hot_issues7.asp

Wanneer ik naar 321 bel, krijg ik een bandje te horen met daarop dat ze tot zondagmorgen 8 uur werkzaamheden hebben aan het systeem. Even gedult dus weer... |:(

bedankt voor de tip topicstarter! _/-\o_ _/-\o_
jammer dat ik het nu alleen niet kan testen!

Ik heb het ook geprobeert en als het zou werke zou het echt handig zijn
want heb deze maand een rekening van 375 gekregen met een hi 100 abo maar
als ik het probeer krijg ik dit: BERICHT KON NIET VERZONDEN WORDEN
heeft iemand hier ook last van? of zijn ze nog bezig met werkzaamheden?

quote:
wannegek schreef op zondag 29 mei 2005 @ 12:44:
Ik heb het ook geprobeert en als het zou werke zou het echt handig zijn
want heb deze maand een rekening van 375 gekregen met een hi 100 abo maar
als ik het probeer krijg ik dit: BERICHT KON NIET VERZONDEN WORDEN
heeft iemand hier ook last van? of zijn ze nog bezig met werkzaamheden?

Zelfde hier, zullen wel werkzaamheden zijn.

Wel kan ik nu via www.hi.nl online mijn telefoonrekeningen bekijken.
Alleen niet van de huidige maand.

Raar... Bij mij kan ik opp www.hi.nl mijn rekening niet online bekijken...
Er staat bij mij de volgende:

"Online je telefoonrekening bekijken?
Je kunt nu 24 uur per dag je mobiele telefoonrekening online bekijken. Telefoonrekening Online is alleen beschikbaar voor houders houders van een abonnement."

Maar ik zal echt niet weten hoe ik er kom... Ik kan nergens op een link klikken ofzo...:s

Heb net geprobeerd een smsje te sturen naar 1244
Maar ook ik krijg het volgende bericht: Kon bericht nu niet verzenden!
Heeft iemand er nu ook nog last van?

gisteren lukte het niet en nu ook niet maar gisteren gaf die geen fout aan bij verzenden....nu wel...

enne ik heb een hi-30 abbo en ik heb 45.38 euro bundeltegoed

dus die hi-40 en dan 65 euro bundeltegoed klopt wel

en diegene hierboven met een hi-20 abbo

bij hi word er auto 1 min in rekening gebracht ook al bel je 1 sec
dus als er op je telefoon staat 6 min en je belt telkens 20 a 30 sec dan weet je waar de fout ligt

doe je dat echter niet dan moet je contact opnemen.......dat deed ik wel vaak
ff vragen waar iemand uithing en de hoorn erop en factuur klopte weer niet met wat ik bij had gehouden |:(

Gelukkig... Dan ligt het niet aan mijn toestel! :)

Maar kan iemand mij vertellen, die wel zijn rekening online kan bekijken, hoe ik dat moet doen?

Het smsje is inmiddels weer te verzenden... maar ik krijg niks terug :(

quote:
Wishmaster schreef op zondag 29 mei 2005 @ 18:11:
Raar... Bij mij kan ik opp www.hi.nl mijn rekening niet online bekijken...
Er staat bij mij de volgende:

"Online je telefoonrekening bekijken?
Je kunt nu 24 uur per dag je mobiele telefoonrekening online bekijken. Telefoonrekening Online is alleen beschikbaar voor houders houders van een abonnement."

Als je inlogt ga je naar: jouw info
Onderin klik je op: Ga naar Telefoonrekening Online

En dan moet je eerst een activeringscode laten opsturen.

Verder je kan "24 uur per dag" je oude telefoonrekening bekijken. Alleen niet de huidige 8) .

Ik vind de Hi-site echt steeds slechter worden:
- Uitgestelde smsjes staat uit
- Telefoonrekening online is eigenlijk nog in ontwikkeling en werkt traag en vaak niet
- "Saldo" naar 1244 ligt er al het hele weekend uit
- Kreeg 2 weken terug een mmsje die ik via de Hi-site moest bekijken.. nou, het is me niet gelukt.. of ik kreeg een ADO-database error, of ik kreeg wat vreemde tekentjes in het flashje, en dat een paar dagen lang... 8)7 (Ik heb de moed uiteindelijk maar opgegeven...)

Verder mag 't ontwerp ook wel wat minder breezah achtig, 't straalt nu niet echt kwaliteit uit (terwijl het netwerk van KPN dat wel is), T-mobile geeft me nog een betere indruk... goed, dat was mijn gal ;)

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: