quote:
strangerke schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 09:38[/message]:
BTW , was jij geen mod op het forum daar ?????
Dus jij weet er al iets meer van dan

Ja hij was samen met nog enkele vrijwilligers moderator, en Jack en ik waren vrijwillige admins.
Wij hebben totaal geen inbreng in de eenmanszaak van de heer Tom Dings en hebben ook totaal niets van enige medezeggenschap. Wat de anderen voor account hadden kan ik je niet vertellen maar ik had zelf ook een betaald 24 MB Elite abonnement tot december 2008.
Met Mynewsxs hadden wij al helemaal niets te maken wat dat was compleet een eenmans ding van Tom. Ik heb als 'gewoon' geregistreerd gebruiker slechts 1 korte reply gegeven van 1 zinnetje op een posting die daar werdt geplaatst dus als mensen daar uit willen afleiden dat ik er meer mee te maken heb dan moeten ze dat blijven denken. ik weet dat het niet zo is. Dat Tom op Newscacher.nl in zijn uitleg heeft gemeld dat de supportmedewerkers van Newscacher ook op mynewsxs.com aktief waren is dan ook gewoon gelogen want niemand van ons had daar iets mee te maken.
Wij allen zijn op geen enkele manier door Tom ingelicht over wat er aan de hand was en moesten via-via vernemen dat Tom heeft besloten om de stekker uit zowel newscacher.nl als mynewsxs.com te trekken en voorlopig niets meer met usenet te doen. Dat enkelen van ons hem op zijn handelen hebben aangesproken mag je echt van me aannemen want ook wij vinden dit absoluut geen manier van zaken doen.
Mijn betaalde geld beschouw ik als verloren want met het geld van de eerste abonnementen is xsnews betaald en de geheraktiveerde abonnementen draaiden op de inkomsten van de nieuwe abonnementen. dat dit niet voldoende opbracht kunnen we nu zelf allemaal bedenken want als je naar de transitprijzen van Xentech kijkt zie je dat het best wel een beste berg muntjes is.
Ik was wel van mening dat ALS de service online was dat het gewoon een mooie prijs was voor het pakket wat je betaald had. en natuurlijk was het ook zwaar klote als het weer eens down lag.
En dat mensen zeggen dat je niet anders had kunnen verwachten voor zo weinig vind ik een beetje vreemd want er zijn wel usenetproviders die eenzelfde service voor een net zo lage prijs kunnen geven zonder problemen.
Ik ben het met de meeste eens dat Tom een slechte ondernemer is en dat hij met zijn handelen een berg mensen benadeelt heeft (inclusief mezelf) en ik denk dat iedereen gewoon moet kijken wat zijn of haar rechtsbijstandverzekering kan betekenen.
Ik praat niet namens Tom maar denk wel dat ik namens de anderen kan en moet zeggen dat het ons spijt dat we niet meer voor de gebruikers hebben kunnen betekenen en dat we niet meer info konden geven want die hadden we gewoonweg niet.
Rene