Hoofdcategorieën

Nieuw reactie in topic: Newscacher gedupeerden topic

Let op:
  • Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
  • Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
  • Lees je eigen bericht even door voor je het post.

Insert message

Waarschuwing:
Een aantal reacties voegen weinig toe behalve 'moddergooien' en andere uit de tent lokken. We zullen dit topic meer in de gaten houden vanaf nu. De eerst volgende met een 'vrij zinloze toevoeging' die 'gal spuien' of 'moddergooien' betreft krijgt gelijk een OW.

Let op! Het laatste bericht in deze discussie is meer dan 2 weken oud!

Smilies: :) :( ;) >:) :> :P :9 :o :*) :'( 8) :+ :D _/-\o_ :9~ O+ :O }:O :/ :| :X :? 8)7 |:( O-) :z ;( meer »

Page navigation

Laatste reacties:

quote:
Pierre61 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 12:31:
[...]

Ben ik ook wel eens met dit bovenstaande, iedereen klaagt steen en been (terecht hoor), maar niemand neemt naar mijn mening actie
Je kunt geen aangifte doen als je hem niet officieel in gebreke hebt gesteld met een termijn waarop hij zijn dienstverlening moet hervatten. Het is onduidelijk of dat per email kan, dus zit je al snel aan een aangetekende brief vast. Iemand een idee wat zoiets kost naar Suriname? Dat is vast veel op de ca.15 euro die ik nog tegoed heb.

Als Tom vervolgens weer niet reageert heb je een advocaat of jurist nodig om je recht te halen. Dat mag je dus in ieder geval voorschieten en hopen dat je het op Tom kan verhalen. Het was gister weer in het nieuws: advocaten vragen 200 euro per uur. Per gebruiker is dat dus de moeite niet. En tot voor kort waren er hier ook maar een handvol gedupeerden; te weinig om samen actie te ondernemen.

Rechtsbijstand heet dat. Een soort verzekering dat wanneer jij zoiets nodig hebt hun voor jou kijken.

Scheelt aanzienlijk in de kosten hoor. En dat is het juist. Omdat het teveel kost doe je het gewoon niet. Het loont gewoon niet maar iemand die aan het kloten is en mensen wel / niet oplicht, dat is ook nog maar de vraag, immers levert hij wel een dienst met zo nu en dan gebreken, maar die dienst is geleverd. En daar gaat het om. En met 1 aanklacht ga je het niet redden. Je moet er dan een stuk of 10 hebben. Dan pas wordt het effectief.

quote:
lism schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:14:
Omdat het teveel kost doe je het gewoon niet.
Gelukkig krijg ik geen geld van die kokosnoot, en ik werk op een (groot)advocaten kantoor, er is altijd wel iemand die me in deze eventueel wel zou willen bijstaan. Maar de mensen hier die nog geld krijgen, kunnen toch naar de rechtswinkel stappen. Of heb ik dat nu mis.

De website van newscacher.nl zegt nu:

TEMPORARILY OUT OF SERVICE!

Acties: [quote]

Door: misterquantos

Tja het downloaden werkt ook weer niet meer!!
Ik geef het nu echt op (heeft Tom ook allang gedaan denk ik!)
Hopeloze service. Ik ga de ellende met newscacher lekker afsluiten en neem vandaag lekker een abonnement bij hitnews.

quote:
Li0nHeart schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 17:04:
De website van newscacher.nl zegt nu:

TEMPORARILY OUT OF SERVICE!
De favicon is nog aanwezig! :+

Dat betekend dat niet zijn hoster dit gedaan heeft maar hijzelf.

http://www.newscacher.nl/forum/ .. hee!

Wat een ellende zeg. Persoonlijk ben ik blij dat ik een hitnews abbo afgesloten heb na de vorige problemen. Wel sneu voor iedereen die toch vertrouwen had in deze meneer.

Lijkt mij dat het over en sluiten is voor newscacher.Jammer, In mijn ogen mag die gast nooit meer een eigen bedrijf opzetten/beginnen, hij kan het gewoon niet en als er problemen zijn, geeft ie altijd anderen de schuld,totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel!

Ondertussen weeral alles plat

En ze zijn natuurlijk ook weer daar met hun dreigementen om de mensen hun mond te snoeren :( :( :(

Men blijft gewoon vallen voor lage prijzen. Ik snap niet dat mensen die bewust dusdanige negatieve ervaringen hebben gelezen over de eigenaar van zulk soort bedrijven (en hij heeft er blijkbaar al wat gehad) hiermee in zee willen gaan.

Je krijgt meestal waarvoor je betaalt, al is dat voor sommigen moeilijk te begrijpen.

Betrouwbare bedrijven zijn blijkbaar geld waard :)

Viel ook voor zijn lage prijzen..heb hem al het voordeel van de twijfel gegeven, maar dat houd bij mij nu ook op.

Blijkbaar zijn alle geruchten toch waar, een oplichter weet ik niet, een slecht ondernemer zeer zeker!

Ik neem mijn verlies, dat is het risico van ergens online mee in zee gaan. Voor ruim 29 euro toch 4 maanden met een onderbreking kunnen downloaden. Dit bedrag was ik anders ook elders kwijt geweest, dus kan niet echt zeggen dat ik wat veloren heb. Mooie beloftes misschien.

Aanklagen en een rechtzaak aanspannen heeft in mijn ogen niet zoveel zin. Heb wel wat beters met mijn tijd te doen. Ga hierna ook maar weer terug naar hitnews of zal ik toch een acountje wagen bij mynewsxs.com!! :P

Ligt http://www.mynewsxs.com/ ondertussen ook al plat ??? Kan geen verbinding meer maken :? :?
Bij newscacher zal 't waarschijnlijk ook niet lang meer duren .

Hij is wel echt heel goed bezig zeg , ben eens benieuwd onder welke naam hij nu weer iets opstart ????
Nog een geluk dat hij dit allemaal als liefdadigheid doet , want hij heeft er nog steeds geen geld aan overgehouden (zegt hij zelf) |:( |:( |:(

BTW , wat heeft hij eigenlijk met HITNEWS te maken , ik krijg namelijk dit bij mijn verbinding :
502 usreader1.Acces denied to your node-news@hitnews.eu

Hij zal gewoon resellen. Het is niet voor niets dat hij elke usenetboer in Nederland al heeft gehad en met "bepaalde" problemen bij ze allemaal is weggestuurd.
Een usenet platform bij je niet zomaar zelf, daar heb je veel geld voor nodig, de hardware kosten en de operationale kosten zijn bijzonder hoog.

newscacher ligt plat klinkt bekend ;) 502 usreader1.Acces denied to your node-news@hitnews.eu zelfde hier ook 8)7 myNewsXS.com doet het wel.

Door: Black Tiger 63

Newscacher is ermee gestopt, geen idee wat er nog met mynewsxs gaat gebeuren, misschien blijft die wel, misschien ook niet, no idea.
Ik kreeg het vanavond ook koud voor m'n kiezen...

quote:
Black Tiger 63 schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 03:10:
Newscacher is ermee gestopt, geen idee wat er nog met mynewsxs gaat gebeuren, misschien blijft die wel, misschien ook niet, no idea.
Hoe weet jij dit? Krijgen gedupeerden hun geld terug?

Het forum is ondertussen ook afgesloten :(
quote:
BTW , was jij geen mod op het forum daar ?????
Dus jij weet er al iets meer van dan :/ :/ :/

quote:
Tom heeft een back up plan, zodat alle leden worden overgenomen door een andere usenetprovider toch???!!! :P

quote:
Bij mij niet nog altijd niet :( , zal hij me daar alvast geblokkeerd hebben denk ik , zodat ik daar tenminste geen negatieve commentaar meer kan plaatsen .
Wat een klein kind , maar ja , dat is ook aan zijn manier van zakendoen al te merken (dreigementen , blokkeren, ...) :/

quote:
strangerke schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 11:47:
[...]

Bij mij niet nog altijd niet :( , zal hij me daar alvast geblokkeerd hebben denk ik , zodat ik daar tenminste geen negatieve commentaar meer kan plaatsen .
Wat een klein kind , maar ja , dat is ook aan zijn manier van zakendoen al te merken (dreigementen , blokkeren, ...) :/
Bij mij doet hij het ook niet, maar ik heb hier nog nooit in deze thread gepost of ook maar iets met newscacher gedaan (ik ben gewoon een ramptoerist in dit topic :+ )

Door: misterquantos

Net abonnementje genomen voor 3 maanden bij hitnews en de filmpjes komen weer lekker binnen _/-\o_
Jammer van die paar tientjes maar ach, als je met z'n 2'en 2x naar de bios gaat ben je ze ook kwijt ;)

quote:
misterquantos schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 12:51:
Jammer van die paar tientjes maar ach, als je met z'n 2'en 2x naar de bios gaat ben je ze ook kwijt ;)
Inderdaad. Zo denk ik er ook over. Lang leve Eweka.

quote:
strangerke schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 09:38[/message]:

BTW , was jij geen mod op het forum daar ?????
Dus jij weet er al iets meer van dan :/ :/ :/
Ja hij was samen met nog enkele vrijwilligers moderator, en Jack en ik waren vrijwillige admins.
Wij hebben totaal geen inbreng in de eenmanszaak van de heer Tom Dings en hebben ook totaal niets van enige medezeggenschap. Wat de anderen voor account hadden kan ik je niet vertellen maar ik had zelf ook een betaald 24 MB Elite abonnement tot december 2008.
Met Mynewsxs hadden wij al helemaal niets te maken wat dat was compleet een eenmans ding van Tom. Ik heb als 'gewoon' geregistreerd gebruiker slechts 1 korte reply gegeven van 1 zinnetje op een posting die daar werdt geplaatst dus als mensen daar uit willen afleiden dat ik er meer mee te maken heb dan moeten ze dat blijven denken. ik weet dat het niet zo is. Dat Tom op Newscacher.nl in zijn uitleg heeft gemeld dat de supportmedewerkers van Newscacher ook op mynewsxs.com aktief waren is dan ook gewoon gelogen want niemand van ons had daar iets mee te maken.

Wij allen zijn op geen enkele manier door Tom ingelicht over wat er aan de hand was en moesten via-via vernemen dat Tom heeft besloten om de stekker uit zowel newscacher.nl als mynewsxs.com te trekken en voorlopig niets meer met usenet te doen. Dat enkelen van ons hem op zijn handelen hebben aangesproken mag je echt van me aannemen want ook wij vinden dit absoluut geen manier van zaken doen.

Mijn betaalde geld beschouw ik als verloren want met het geld van de eerste abonnementen is xsnews betaald en de geheraktiveerde abonnementen draaiden op de inkomsten van de nieuwe abonnementen. dat dit niet voldoende opbracht kunnen we nu zelf allemaal bedenken want als je naar de transitprijzen van Xentech kijkt zie je dat het best wel een beste berg muntjes is.

Ik was wel van mening dat ALS de service online was dat het gewoon een mooie prijs was voor het pakket wat je betaald had. en natuurlijk was het ook zwaar klote als het weer eens down lag.
En dat mensen zeggen dat je niet anders had kunnen verwachten voor zo weinig vind ik een beetje vreemd want er zijn wel usenetproviders die eenzelfde service voor een net zo lage prijs kunnen geven zonder problemen.

Ik ben het met de meeste eens dat Tom een slechte ondernemer is en dat hij met zijn handelen een berg mensen benadeelt heeft (inclusief mezelf) en ik denk dat iedereen gewoon moet kijken wat zijn of haar rechtsbijstandverzekering kan betekenen.

Ik praat niet namens Tom maar denk wel dat ik namens de anderen kan en moet zeggen dat het ons spijt dat we niet meer voor de gebruikers hebben kunnen betekenen en dat we niet meer info konden geven want die hadden we gewoonweg niet.

Rene

Door: Yorick Peterse

Lekker dat ik hier moet horen dat Tom er ineens mee gestopt is.
2 dagen geleden nog even gekeken in engeland ( via openbaar internet ) toen deed de website het nog.

Zoals Vartax al zei, wij zijn nooit ergens echt over ingelicht ( of is dat nou met een g :P ).

Zo heel erg vind ik het nou ook weer niet, ben druk bezig mijn eigen website ( webdesign ) omhoog te knallen. ( en nee, die stopt niet al na 2 maanden ;) )

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: