Zo, na lang twijfelen eindelijk ook een N82 Black gehaald. Groter dan verwacht maar al die functionaliteit maakt een hoop goed
Maar, omdat ik voorheen een verstokte Sony Ericsson-gebruiker was, is er toch een aantal dingen die ik mis van mijn W810i. Zo zijn, imho, de bijgeleverde oordopjes echt ruk! Na twee jaar met SE-in-ears te hebben rondgelopen kan ik echt niet meer tegen die plastic toestand in mijn oren. Bij mijn W810i kreeg ik indertijd een set uit twee delen, een kabeltje met daarin de microfoon en een 3.5mm connector, waar dan oordopjes naar keuze in konden worden geplugd. Bestaat er iets vergelijkbaars voor de N82? Op de Nokia-site kan ik iig niets vinden.
Daarnaast was het ook een hels karwei om mijn contacts over te zetten. Het hele telefoonboek als .vcf versturen werkte niet (N82 las alleen de eerste), losse contacts over BT was te veel werk, ik heb uiteindelijk de .vcf geimporteerd met Outlook Express, en vervolgens met PC Suite - wat er ongeveer 3 uur over deed om te installeren - gesynchroniseerd met mijn N82.