Je moet alleen opnieuw de registratie op de site doorlopen. Simpel 
Nieuw reactie in topic: Quake Live - Gratis webbased Quake
Let op:
- Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
- Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
- Lees je eigen bericht even door voor je het post.
Smilies:
:)
:(
;)
>:)
:>
:P
:9
:o
:*)
:'(
8)
:+
:D
_/-\o_
:9~
O+
:O
}:O
:/
:|
:X
:?
8)7
|:(
O-)
:z
;( meer »
:r
B)
:Y)
(8>
:7
:Z
})
B-)
:w
d:)b
7(8)7
*;
<+:)
^)
:$
}:|
:')
:S
:Y
:N
*O*
-O-
_O-
Laatste reacties:
Maar de game blijft dan weliswaar enkel beschikbaar voor de beta-testers voorlopig?quote:DaMorpheus schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 10:38:
Je moet alleen opnieuw de registratie op de site doorlopen. Simpel
Correct
En terecht, aangezien er nog genoeg bugs in deze beta zitten.quote:
Ik heb alleen de tijd gehad om even het oefenlevel te doen. Ik moet zeggen dat het erg leuk werkt en dat ik een aantal keer goed geowned wordt door de bot. Hij reageert ook hetzelfde als mensen online (veel springen enzo).
wanneer iemand nog een invite overheeft zou ik deze graag ontvangen. 
niet goed gekeken...
quote:
Je hebt volgens mij niet eens een paar reply's gelezen wat er boven je staat he
Tot op heden heeft de Beta het bij mij goed gedaan
Zijn er nog mensen met een invite? Ik kom niet heel vaak op het Tweakers forum vandaar dat ik niet weet hoe een DM te sturen (n00b). Kan iemand me dit vertellen?
Ik ben een active Quake 3 Threewave speler dus het lijkt me erg leuk de nieuwe Quake Live te testen...
Ik ben een active Quake 3 Threewave speler dus het lijkt me erg leuk de nieuwe Quake Live te testen...
Leest niemand de topicstart of waarschuwing?
En ook een post eerder van DaMorpheus:quote:Zoek je nog een key of heb je invites te verdelen, check dan dit topic voor Quake Live invites.
quote:Wij doen ook geen invites meer per DM. Veel mensen die het willen, maar veels te veel die vervolgens nooit online spelen.
Oeps, sorry idd niet gelezen...
en ter info de invites zijn bij iedereen (neem ik aan) weggehaald! Tenminste dat heb ik op het ql forum begrepen en de enig overgebleven die ik had is ook verwijderd.
Ze zijn nu regelmatig bezig met updates, bij mij zijn de bestanden (o.a. levels) al een paar keer opnieuw gedownloaded in de afgelopen 2 weken. Kans is dus groot dat de beta van gesloten naar open gaat in de komende periode.
Ze zijn nu regelmatig bezig met updates, bij mij zijn de bestanden (o.a. levels) al een paar keer opnieuw gedownloaded in de afgelopen 2 weken. Kans is dus groot dat de beta van gesloten naar open gaat in de komende periode.
Ik hoorde dat na QuakeCon, dus komend weekend, de Quake Live naar de Open Beta fase gaat.
Ik neem aan dat het vrij gelimiteerd zal zijn, ze moeten namelijk wel de capaciteit hebben.
Ik zou graag een invite ontvangen... Speel al iD-software games sinds Doom1, en ga er voorlopig niet mee stoppen 
Mag je helaas niet vragen hier....Volgens mij zijn er trouwens geen invites meer en moet je gewoon wachten. Helaas pindakaas.quote:phobosdeimos schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 14:18:
Ik zou graag een invite ontvangen... Speel al iD-software games sinds Doom1, en ga er voorlopig niet mee stoppen
Gisteren ook een mail gekregen met een beta key.
Ik moet zeggen, het voelt en speelt net zoals de gewone Quake 3 en Q3 Team Arena versie.
De game loopt ook heerlijk soepel in de browser, dat had ik niet verwacht.
En fullscreen 1600x1200 werkt ook goed. Op deze manier maken ze Q3 weer erg populair.
Ik moet zeggen, het voelt en speelt net zoals de gewone Quake 3 en Q3 Team Arena versie.
En fullscreen 1600x1200 werkt ook goed. Op deze manier maken ze Q3 weer erg populair.
Je hebt gister een key gekregen? Ze zijn vorige maand gestopt met keys uitgeven en zeiden dat ze in augustus een paar honderd duizend mensen keys zouden geven voor de laatste fase van de beta. Ik hoop dat ik er ook nog 1 krijg ..quote:Frijns.Net schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 19:07:
Gisteren ook een mail gekregen met een beta key.
Ze moeten ql gewoon langzamer hand eens uitbrengen. het is gewoon de oude quake 3 (10 jaar oud spel!) met wat meer online mogelijk heden als ik het goed begrepen heb. dat moet voor professionele game ontwikelaars zoals iDsoftware een fluitje van een cent zijn.
klopt het dat de beta login het niet meer doet????
Nope hier ook niet. Hij geeft deze error bij mij:
quote:ERROR: exception 'OracleExceptions' with message 'connection failed' in /var/www/quakezero/libs/database_oci8.php:65 Stack trace: #0 /var/www/quakezero/libs/database_oci8.php(36): DB_Oracle->connect() #1 /var/www/quakezero/libs/database.php(69): DB_Oracle->__construct() #2 /var/www/quakezero/libs/database.php(63): idDatabase->__construct() #3 /var/www/quakezero/libs/session.php(135): idDatabase::GetInstance() #4 /var/www/quakezero/libs/session.php(28): idSession->StartSession() #5 /var/www/quakezero/htdocs/beta/index.php(10): idSession::GetInstance() #6 /var/www/quakezero/htdocs/beta/index.php(58): Display() #7 {main}
Dit topic is hier niet voor bedoeld.
Ik zit ook al een weekje in de closed beta.
Damn wat was Q3A toch vet en wat werkt QL toch goed. Het is in principe gewoon een remake van Quake 3 Gold (Arena + Team Arena).
Als ze de skill tiers goed uitwerken, zodat nieuwe spelers niet achterelkaar omgelegd worden, dan kan dit zeker echt heel populair gaan worden.
Damn wat was Q3A toch vet en wat werkt QL toch goed. Het is in principe gewoon een remake van Quake 3 Gold (Arena + Team Arena).
Als ze de skill tiers goed uitwerken, zodat nieuwe spelers niet achterelkaar omgelegd worden, dan kan dit zeker echt heel populair gaan worden.
Vreemd is dit: ik kreeg gisteren een bèta invite, dus ik registreer me bij id Bèta, wat goed gaat, waarna ik me ook nog moet registreren bij Quake Live zelf. Nu kan ik echter klikken wat ik wil op Register bovenaan de pagina, er gebeurt niets! Ik lees er ook niets over op de fora van QL en de admins hebben de optie om hen berichten te sturen uitgezet. Ben ik nou gek, of is dit niet de bedoeling?
edit: Opgelost. Ik heb de link zelf maar bedacht en hij werkte toevallig.
Het spel speelt wel heerlijk zeg. Quake III SE!
edit2: Nou, het registreren ging wel, daarna was ik ook meteen ingelogd, maar als ik nu wil inloggen, lukt dat niet: bovenaan het scherm inloggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord door op Go te klikken haalt niks uit; op de grote Play NOW Free » knop klikken evenmin. Ligt dit nou aan Firefox of hoe zit dit? In IE werkt het namelijk wel, maar daarin zie ik dan weer geen servers, dus ik kan op geen enkele manier het spel spelen.
edit: Opgelost. Ik heb de link zelf maar bedacht en hij werkte toevallig.
Het spel speelt wel heerlijk zeg. Quake III SE!
edit2: Nou, het registreren ging wel, daarna was ik ook meteen ingelogd, maar als ik nu wil inloggen, lukt dat niet: bovenaan het scherm inloggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord door op Go te klikken haalt niks uit; op de grote Play NOW Free » knop klikken evenmin. Ligt dit nou aan Firefox of hoe zit dit? In IE werkt het namelijk wel, maar daarin zie ik dan weer geen servers, dus ik kan op geen enkele manier het spel spelen.