quote:
Weet niet wat jij allemaal als drumstok gebruikt
Maar wat betreft consument en zakelijk, HTC geeft zelf aan dat ze zich met de Diamond op de meer eisende consument richten en met de Touch Pro meer op de zakelijke gebruiker, zuig dit dus niet uit mijn eigen duim. Kom overigens zelf bij zat bedrijven en de meesten van de mensen die ik ken willen toch het liefste een PDA met toetsenbord. Betekend uiteraard niet dat een consument geen Touch Pro mag nemen of een zakelijke gebruiker geen Diamond. Dus snap niet waarom jij dit zo raar vindt.
Wat betreft de 2 topics. Ik snap niet dat er binnen Tweakers zo vaak van mening wordt veranderd.
Tenslotte, op 25juni schreef DaannO
quote:
DaannO schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 11:26:
Ik vind de verschillen zo klein dat het eigenlijk te verwaarlozen is. Echter als alle users dat willen dan hoor ik graag wie een mooie ts wil maken. Mocht er niemand zich aanbieden tegen de tijd dat het nieuwe Diamond topic wordt geopend dan gaat deze alsnog dicht

Op 25 juni wordt dus de TS aangeleverd, zoals gevraagd en DaanO schrijf:
quote:
En dan op 29juni moet het topic ineens sluiten????

Oftewel, er is een vorm van besluiteloosheid binnen de crew, oftewel we werden allemaal aan het lijntje gehouden want het sluiten van het topic zat er toch al aan te komen.
Overigens, zover ik heb kunnen nagaan in het TP topic wilde de overgrote meerderheid een eigen topic. (En DaanO geeft zelf ook al aan dat bijna iedereen dat wil) In een democratie wordt er toch geluisterd volgens mij naar wat de meerderheid van de gebruikers wil? Of is Gathering..............