Hoofdcategorieën

Nieuw reactie in topic: Kettingbrief deel #2

Let op:
  • Reageer altijd ontopic en behulpzaam.
  • Schop geen oude topics omhoog zonder een goede reden.
  • Respecteer je mede-users, zij komen hier ook voor hun lol.

Insert message

Waarschuwing:
Denk je er ook even om dat je voorganger je kan bereiken via de mail/dm om een foto door te geven?

Let op! Het laatste bericht in deze discussie is meer dan 2 weken oud!

Smilies: :) :( ;) >:) :> :P :9 :o :*) :'( 8) :+ :D _/-\o_ :9~ O+ :O }:O :/ :| :X :? 8)7 |:( O-) :z ;( meer »

Page navigation

Laatste reacties:

LlaamaWereldOver: heb je op de 20e gezet.
TranceSetter, heb je op de 21e gezet :) (zet je je mail nog even in je profiel?, via je website is er wel aan te komen, maar dat is niet ideaal)

Acties: [quote]

Door: TranceSetter

Dacht dat mijn adres daar wel zou staan, maar niet dus. Zal hem er vanavond even inzetten ;)

Door: Gutteguttegut

Zet mij maar op de 26ste (ziet dat Gerard al op de 27ste staat....)

check :)

Graag doe ik dit keer (weer/goed) mee!
Vakantie, ondanks werken moet wel lukken

Voor de zekerheid toch in het weekend, en wel op zaterdag 19 juli s'il vous plait.
(Als iemand wil ruilen kan ik de 26 ook)

Door: TranceSetter

Mijn e-mail adres is nu zichtbaar :)

Nolani heb je neergezet.
Sharky, je bent weer verplaatst :P

Leuk concept iig (had ik al een keer gezegt).
Ik wil graag meedoen, maar ik kan alleen maar 29 op 30 juli. Als dit geen probleem is kan je me er bij zetten :D

Zet mij maar op de 28e :)

Ik wil ook wel weer mee doen. Ik ben alleen tot de 27ste op vakantie dus stop me maar ergens in een gaatje na de 27ste als dat kan... (ik heb vakantie dus ik kan dan altijd :O , liefst nog een beetje reserve tussen de 27 en mijn datum, als ik onverhoopt niet terug kan komen...)

ik wil ook wel meedoen, kan ik de 22 juli kapen?

Kunnen jullie mijn messenger adres als e-mail gebruiken. mijn werkelijke adres moet ik met de familie delen.

count me in voor de eerste datum die vrij is aub;) zolang het voor de 30ste is vind ik het goed want dan ga ik op vakantie;)

Edit: emailadres staat erin;)(dacht ik net al gedaan te hebben alleen vergeten op wijzigen te klikken denk ik)

Allemaal toegevoegd :)

2xtom en lordmagic, zouden jullie een mail adres in jullie profiel neer kunnen zetten, of anders mij een mailtje willen sturen met je nickname er in. Dan weet ik zeker dat ik jullie kan bereiken en kan ik het doorgeven aan jullie voorganger, zodat je ook een foto kan ontvangen :)

Ik doe graag mee, zet me maar na 31 juli, daarvoor ben in in Engeland

Ik doe niet mee(Kan het denk ik niet :p), dus klein beetje off-topic reactie, máár: moet zeggen dat het een origineel en leuk concept is. Ik ga zeker de resultaten in de gaten houden :)!

Thanks Kecin.

Koenzie ik zet je op 1 augustus
:)

Wordt een lange reeks als alle gaten in worden gevuld! :)

De reeks werd de vorige keer ook gevuld en we hebben nog een kleine 2 weken :).
Gaat wel goed komen, lange reeksen zijn ook veel leuker :)

hmm, ik kan eigenlijk alleen in het begin, het lijkt me wel super leuk. Weet ook niet of ik wel 'goed genoeg' ben, maar het lijkt me zeker leuk. Ik sluit me wel aan bij deel 3. Heb ik ook nog wat tijd om te oefenen. Deel 1 is echt vet.

quote:
Nomad schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:54:
Allemaal toegevoegd :)

2xtom en lordmagic, zouden jullie een mail adres in jullie profiel neer kunnen zetten, of anders mij een mailtje willen sturen met je nickname er in. Dan weet ik zeker dat ik jullie kan bereiken en kan ik het doorgeven aan jullie voorganger, zodat je ook een foto kan ontvangen :)
Ik heb je een mailtje gestuurd.

Yey! Round 2

Mag ik 31 juli ?

:+

quote:
2xtom schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:13:
[...]

Ik heb je een mailtje gestuurd.
Dat betekent dus dat ik jou email adres met de foto, waarop ik mijn foto moet baseren, meegestuurd krijg?
Even voor de zekerheid :)

quote:
Saga_Envi schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 21:45:
[...]

Dat betekent dus dat ik jou email adres met de foto, waarop ik mijn foto moet baseren, meegestuurd krijg?
Even voor de zekerheid :)
Eh, nee, de foto die jij ontvangt krijg je van je voorganger, niet van mij. je moet zelf naar de volgende mailen.
Ik mail jou het adres van 2xtom zo eventjes :)

@hieronder: je staat ertussen :)

wil wel eens proberen om wat creativiteit te dumpen.

24ste past :)

@hierboven: bedankt ;P

Mmmh, jammer dat ik te laat beslis. Alles tot de 24e staat al vol maar daarna kan ik niet meer, nob mensen die willen ruilen? :P

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: