![]() |
Welkom in het Americas Army topic op GoT!De vorige delen:Gratis Game, Americas army: operations Gratis Game, Americas army: operations deel 2 America's Army: Operations - Deel 3 America's Army: Operations - Deel 4 |
Americas Army |
Over Americas ArmyAmericas Army is een gratis game gemaakt in opdracht van het Amerikaanse Leger, om zo meer mensen te recruiteren. Inmiddels is het verder uitgegroeid tot een vrij populaire game, met een goede community. De game heeft inmiddels een versie nummer van 2.8.3.1. Er wordt ondertussen gewerkt aan Americas Army 3.0, welke op de Unreal 3 engine zal draaien.Americas army is een slow paced tactical shooter. Het draait om teamwork en individuele krachten. Er wordt geprobeerd zoveel mogelijk realisme te krijgen, je wapen kan bijvoorbeeld jammen (vastlopen), en wanneer je teveel teammates raakt, zul je uiteindelijk in de gevangenis belanden! |
Nuttige linksDe officiele site van Americas ArmyDe Tracker site van Americas Army |
Ingame contentUS WeaponsM16A2M4 M4A1 (ook in SOPMOD vorm te krijgen > Die kan je naar wens aanpassen bij profile) M203 Grenade Launcher M249 SAW M24 SWS (afkorting S24) M82 M67 M83 M84 OPFOR Weapons (erachter staat welk wapen hij vervangt van de US Army)AK47 (M4)AK47U (M4A1) GP30 (M203) RPK (M249 SAW) SVD (M82) Mosim Nagant (M24 SWS) |
FAQ- Gebruik je toetsenbord om te vuren. Drukken op je muis kan een kleine afwijking veroorzaken. - Blijf ingezoomed (sights up) en kijk omlaag om nieuwe targets te vinden. Zo blijf je in het ritme van je ademhaling. - Zet je mouse sensitivity op 1. - Vuur NOOIT 2 keer op hetzelfde target. Na 1 keer opgeven en jezelf klaarmaken voor je volgende schot. Voor de rest is het veel oefenen |
TS met dank aan BeZaX en PromWarMachine |
Killzone |
Nieuw reactie in topic: [PC] Americas Army - Deel 6
Let op:
- Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
- Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
- Lees je eigen bericht even door voor je het post.
Smilies:
:)
:(
;)
>:)
:>
:P
:9
:o
:*)
:'(
8)
:+
:D
_/-\o_
:9~
O+
:O
}:O
:/
:|
:X
:?
8)7
|:(
O-)
:z
;( meer »
:r
B)
:Y)
(8>
:7
:Z
})
B-)
:w
d:)b
7(8)7
*;
<+:)
^)
:$
}:|
:')
:S
:Y
:N
*O*
-O-
_O-
Laatste reacties:
Ik heb je geadd m4rkie.
Verder nog niemand als ik nog mensen moet adden hoor ik het wel.
Ik speel alleen 2.6, de nieuwere vind ik echt niks, tip voor de mensen die nu bij 2.8 zitten om het gewoon eens te proberen, minder lagg/campers en dergelijke.
Veel is het ook niet meer speel veel WoW de laatste tijd, COD2 voor de afwisseling.
46 Honor, Pipeline en wat Hospital/Urban/Bridge speel ik het meest
Verder nog niemand als ik nog mensen moet adden hoor ik het wel.
Ik speel alleen 2.6, de nieuwere vind ik echt niks, tip voor de mensen die nu bij 2.8 zitten om het gewoon eens te proberen, minder lagg/campers en dergelijke.
Veel is het ook niet meer speel veel WoW de laatste tijd, COD2 voor de afwisseling.
46 Honor, Pipeline en wat Hospital/Urban/Bridge speel ik het meest
Als je dat nogmaals wilt doen svp, want volgens mij heb ik em geannuleerd. De uitnodiging (ik denk dat het dat was, want titel van schermpje was onleesbaar kort dus zeker weten doe ik het niet) was geminimaliseerd tot een blauw balkje van 30pixels hoog bij 90 pixels breed en kon alleen nog op het afsluit kruisje drukken (kon em ook niet meer resizen).
Maar je zegt dus dat ik 2.8 moet uninstallen en dan 2.6 spelen? Lol
Wel gezellig met 8 man dan oid.
Wat betreft campers: daar moet je maar mee leren leven, ikzelf heb er geen probleem mee daar het probleem met een flash en dan een nade gauw genoeg opgelost is.
Ik vind 2.8 echt niet laggy, je moet gewoon een NL/DE/UK server kiezen dan heb je amper lagg. Is trouwens inmiddels al weer toe aan 2.8.3.1, dus weet niet of jij het over 2.8.0 heb?
@ Killzone: Bedankt voor de nieuwe startpost
. De link naar AAO is alleen corrupt (linkt naar http://''http//aaotracker.com/), maar verder puik gedaan.
Wel gezellig met 8 man dan oid.
Wat betreft campers: daar moet je maar mee leren leven, ikzelf heb er geen probleem mee daar het probleem met een flash en dan een nade gauw genoeg opgelost is.
Ik vind 2.8 echt niet laggy, je moet gewoon een NL/DE/UK server kiezen dan heb je amper lagg. Is trouwens inmiddels al weer toe aan 2.8.3.1, dus weet niet of jij het over 2.8.0 heb?
@ Killzone: Bedankt voor de nieuwe startpost
Je kunt 2.6 in een andere map installeren dat werkt gewoon.quote:Murk schreef op maandag 30 juni 2008 @ 22:22:
Wel gezellig met 8 man dan oid.![]()
@ Killzone: Bedankt voor de nieuwe startpost. De link naar AAO is alleen corrupt (linkt naar http://''http//aaotracker.com/), maar verder puik gedaan.
Heb ik ook gedaan toendertijd met 2.7 en daarna met 2.8.
Bij 2.8.2 heb ik weer een poging gewaagd ik vond het echt niks.
Met wat andere spelers tegen de computer zulke dingen das echt niks.
De trainingen dat je met een jeep rondrijd en tanks neer moet schieten zijn dan wel leuk die heb ik uiteraard gehaald toen ging ik online; jammer.
Op het moment kunnen er maximaal 26 mensen in de grootste server ik weet niet of dit de echte max is, zou best 32 kunnen zijn.
Probeer het uit zou ik zeggen
2.6 ftw
al 3 members op xfire... who's next?
wat wordt onze tag nu eigenlijk?
wat wordt onze tag nu eigenlijk?
joo,
onze tag wordt GoT#<naam>
de rest van de members komen vanzelf wel denk k
ma4rkie en northwave, eens van jullie vandaag zin om ff potje te spelen?
voor de degene die mijn xfire nog niet hebben : firstwords
onze tag wordt GoT#<naam>
de rest van de members komen vanzelf wel denk k
ma4rkie en northwave, eens van jullie vandaag zin om ff potje te spelen?
voor de degene die mijn xfire nog niet hebben : firstwords
nou, ik en northwave dus net bezig geweest met de tag en, GoT# kan, niet om dat t hekje een verboden teken is 
dus onze tag wordt nu: [GoT] , dit is makkelijk, en volgens mij hebben andere got clans dit ook??
dus onze tag wordt nu: [GoT] , dit is makkelijk, en volgens mij hebben andere got clans dit ook??
De oude AA GoT clan had altijd -=TGS=- als tag, dus het verschilt nogal. Maar de meesten afaik wel.
ik ga het spel pas weer spelen als 3.0 uitkomt. Ik heb het een tijd lang best intensief gespeelt met versie 2.6. Ben ermee gestopt toen 2.7 uitkwam, heb het daarna niet meer geprobeerd. vind het een verouderd en niet op zijn best uitziend spel dat de download van 2,5 GB niet waard is 
Het is al eeuwen geleden dat AA gespeeld heb.
Ik ga het toch even afhalen en nog een keer proberen
Ik ga het toch even afhalen en nog een keer proberen
haha, relaxt man!, add ons dan ook gelijk op xfire
, dan kan je waarsch ook wel bij de clan 
Klein vraagje: ik heb voor mezelf een weapon set samengesteld (speciaal vizier, silencer, granadelauncher), maar ook al selecteer ik deze set als ik begin met spelen, mijn wapen heeft deze set nóóit. Ik vraag me af hoe ik deze moet krijgen. Ook vraag ik me af wat nou eigenlijk het nut is van die trainingen. Ik heb de basis training niet eens compleet (kom niet door MOUT heen), maar ik kan gewoon servers joinen en ook gewoon voor sniper kiezen. Het is me allemaal een beetje vaag.
om die wep set te gebruiken moet je sf training hebben gehaald, en je kan deze mods ook alleen maar gebruiken in sf servers.
mensen sorry, ik moet jullie morgen verlaten met aa, k moet morgen dingen regelen voor mijn toekomstige studie+ ik moet werken + ik moet spullen inpakken voor 3 weak of Croatia 
Fixedquote:Murk schreef op maandag 30 juni 2008 @ 22:22:
@ Killzone: Bedankt voor de nieuwe startpost. De link naar AAO is alleen corrupt (linkt naar http://''http//aaotracker.com/), maar verder puik gedaan.
Hetzelfde geldt voor mij: van 4 tot 18 juli ben ik ook op vakantie en heb ik geen pc tot mijn beschikkingquote:Frozeskillz schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 01:43:
mensen sorry, ik moet jullie morgen verlaten met aa, k moet morgen dingen regelen voor mijn toekomstige studie+ ik moet werken + ik moet spullen inpakken voor 3 weak of Croatia
@ AA: hopelijk komen er meer mensen bij in de GoT clan in de tussentijd, zodat we wanneer we terug zijn los kunnen gaan
Ben inmiddels weer een paar dagen terug van vakantie, en nu mijn logitech MX518 is binnengekomen ben ik helemaal klaar voor de strijd
Frozeskillz en Northwave4500 zijn beiden op vakantie dus vandaar dat ze niet online zijn. Maar ik ben benieuwd of er nog wat meer mensen zijn die AA (weer) willen oppakken en in ons teamverband meespelen? Zal het nogmaals zeggen, je kan me op xfire adden als je chatten wilt of potje AA doen om het aan te kijken
(xfire acc= m4rkie)
damn leeft deze game nog... -=TGS=- was pimping vroegah!
@bleet leef jij ook nog, ltns.
* cybermans = ex-beta van AA
@bleet leef jij ook nog, ltns.
* cybermans = ex-beta van AA
ik ben er wel hoor:) zal mn xfire eens op auto starten zetten, vergeet ik steeds
Ik wou gister dit spel installeren. Installer die op mijn G: drive (500GB) gedownload was gestart. Gekozen voor een installatie op F: (30GB vrij). Uiteindelijk kan de installatie niet afgemaakt worden omdat hij aan 5GB vrije ruimte op de C: schijf niet genoeg heeft voor, ik denk, zijn temp bestanden. Heerlijk logische installer
Afijn, geen America's Army voor mij dus 
Ik ga mijn account ook maar weer even zoeken. Door dit topic ga ik hem weer downloaden vanavond!
http://aaotracker.com/usertracker.php?userid=227960 Mijn profiel nog
http://aaotracker.com/usertracker.php?userid=227960 Mijn profiel nog
zodra AA 3.0 uitkomt krijgen ze me pas weer terug naar deze game 
Dat geldt voor mij ook. Ik heb tot 2.7 (geloof ik) erg enthousiast gespeeld (tot honor 77, zie http://aaotracker.com/usertracker.php?userid=86132), maar de performance van de game is echt ondermaats. Daarnaast vind ik dat het toevoegen van voertuigen een slechte keuze is geweest, en ook AI hoort gewoon niet thuis in AA als je het mij vraagt. Ik ben erg benieuwd naar 3.0 (op de nieuwe UE!), en zal het dan ook zeker weer gaan spelen 
2.8.3 is best te doen hoor... en ik speel geen auto/ ai maps
hospital, pipeline en extraction zijn mijn favo maps
hospital, pipeline en extraction zijn mijn favo maps
't Schijnt dat in 3.0 de AK-47 van de tegenstander door een fictioneel wapen wordt vervangen. Wat is daar nou weer de logica van
Klopt het dat de release van 3.0 staat voor september gepland staat?
Edit: nvm, dat had ik van wiki af maar IGN zegt "Release Date: December 31, 2008".
Klopt het dat de release van 3.0 staat voor september gepland staat?
Edit: nvm, dat had ik van wiki af maar IGN zegt "Release Date: December 31, 2008".