![]() |
| Nieuw |
Onder het motto: gratis is goed viel mij enkele tijd geleden deze mod op die er zelfs best compleet uitzag. Daarom open ik voor deze nieuwe mod een topic, er zal vast veel over te melden en te discusieren zijn. DM mij met gouden tips voor de TS en post jullie bevindingen. De mod gaat zich richten op teamplay met per 8 spelers max een leader die orders kan uitdelen. Servers kunnen maximaal bestaan uit 2 teams van 16 man al word 32 totaal nog niet aangeraden. Insurgency: Modern Infantry Combat |
| Frequently Asked Questions |
Wat je nodig hebt voor de mod: Een source game met de Source SDK Base Dat kan zijn HL2 maar ook elke andere zoals HL2 Episode One etc. Na installatie van de Insmod, Steam en desnoods de pc herstarten. Steam problemen? Verwijderen van de clientregistry.blob in de root wil nog wel eens helpen. Systeem-eisen Minimum: 1.2 GHz Processor 256MB RAM DirectX 8.1 level graphics card Windows 2000/XP/ME/98 Mouse, Keyboard, Internet Connection Recommended 2.4 GHz Processor 512MB RAM DirectX 9 level graphics card Windows 2000/XP Mouse, Keyboard, Internet Connection |
| Servers |
• Onlydutch.com #9 - 83.96.144.79:27015 (24 slots - tickrate 66) • Onlydutch.com #12 - 83.96.144.83:27015 (30 slots - tickrate 66) Teamspeak: primera.servecounterstrike.com Meer server ip's zijn welkom! Motto van de dag is kwaliteit geen kwantiteit! |
| Tips & Links |
Insurgency forum Insurgency Faq/Handleiding Download Insmod.net: Trailer - Client & Server download Direct van Steam! |
| Screenshots |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nieuw reactie in topic: [PC] Insurgency [HL2-mod]
Let op:
- Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
- Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
- Lees je eigen bericht even door voor je het post.
Smilies:
:)
:(
;)
>:)
:>
:P
:9
:o
:*)
:'(
8)
:+
:D
_/-\o_
:9~
O+
:O
}:O
:/
:|
:X
:?
8)7
|:(
O-)
:z
;( meer »
:r
B)
:Y)
(8>
:7
:Z
})
B-)
:w
d:)b
7(8)7
*;
<+:)
^)
:$
}:|
:')
:S
:Y
:N
*O*
-O-
_O-
Laatste reacties:
En aangezien deze man een werkend persoon is, de download is binnen, zal vanavond eens proberen of er servers te vinden zijn.
Ben benieuwd of andere al wat hebben kunne proeven van deze beta.
edit: Eerste patch is released!
Beta 1.1 Changelog
Added:
Added server-side cvars "tkremove" and "tkdetect" to help deal with team killers
Added cvar "ins_dmgfactor"
Added super-sonic bullet whiz effect
Added incremental weapon sway when low on stamina
Added hint reminding you of alternate stance modes
Added weapon slot keys
Added new map ins_hillah
Changed:
Changed "sv_alltalk" to default to "0"
Increased rate of fire of M249 to be that of its real life counterpart
Replaced round-restart commands with "ins_restart_game" and "ins_restart_round"
Renamed server-side cvar "ins_endtime" to "mp_chattime"
Renamed server-side cvar "ins_friendlyfire" to "mp_friendlyfire"
Fixed:
Fixed attacking with grenades while sprinting
Fixed bipod view locking issues while moving in prone
Fixed exploit allowing people to finish reloading their weapon at abnormally fast speeds
Fixed exploit allowing people to go from standing to prone super fast
Fixed explosions recording deaths as suicides
Fixed iron sights twitching under lag
Fixed pausing of automatic sounds
Fixed people being unable to use grenade if attacking while going prone
Fixed players automatically spawning when they enter the server
Fixed reloading with M249
Fixed shells sticking to players and floating in mid-air
Fixed strange behavior in the shotgun reload
Fixed various server and client-side exploits and crashes
Misc:
Changing class doesn't kill you anymore
Client DLLs now built without SSE, fixing a small problem for people with no SSE support on their CPU
Hint to suggest use of "cl_stancemode 1"
Optimized dust effects to use less CPU
Removed ability to use spraypaint or flashlights in spectator mode
Various gameplay balance improvements
Various small FPS improvements
edit:
From today, Insurgency Beta 2.1 RC2 is available for download. The great feedback received from your side after the release of 2.1 RC1 has helped us a lot in the development of the new version. Hence, this RC2 has seen quite a few improvements that you can check in its changelog:
Bugs fixed:
Fixed: players spawning inside other players (generally AFK) and being killed instantly.
Fixed: players getting stuck when throwing a grenade when prone on certain locations.
Shotgun pellet damage has been reduced.
Shotgun penetration has been fixed.
Volume slider in music options works properly now and saves the volume settings.
It is now possible to mute other players - new option available in game menu.
Fixed: Scoreboard not showing all the players in the server.
Weapon caches now don't give players extra / infinite grenades that they shouldn't.
A bug affecting some classes loadouts has been fixed.
The in-game voice notification panel will now show the correct colors (blue or red depending on the team).
Fixed an annoying "unconnected has disconnected" message.
Random sound effects that could be heard while tweaking the options menu have been addressed.
Fixed a number of known client and server crashes after collecting minidumps from the community.
The Shader Effects Update patch will no longer be necessary.
Third person M203 firing sounds are now audible.
Map updates:
ins_sinjar
- USMC initial spawn area has been redesigned.
- Fixed strange effects on certain trucks.
ins_samawah_day has been improved.
ins_karkar:
- Made all physics props static to prevent stuck issues.
- Clipped a few area's for prone players.
- B objective no longer extends to the elevator shaft.
- Added a ladder to the top of conveyor belt in the mine building.
- Fixed an issue with scope zooms.
- Other small tweaks.
ins_ramadi:
- Changed ambient light color and intensity.
- Added a extra way over the wall for USMC between their spawn and the school building.
- Decreased the size of B objective capture zone by half, cut on the insurgent side.
ins_buhriz:
- Objective C moved further away.
- Fixed narrow path not letting more than 1 player go through near the initial INS spawn.
- Added extra staircase to Objective Bravo.
- Received minor additional tweaks.
Sound updates:
USMC voices have been reverted to the previous version (2.0 voices).
Insurgent voices have been updated.
Weapon sounds have been improved.
Ben benieuwd of andere al wat hebben kunne proeven van deze beta.
edit: Eerste patch is released!
Beta 1.1 Changelog
Added:
Added server-side cvars "tkremove" and "tkdetect" to help deal with team killers
Added cvar "ins_dmgfactor"
Added super-sonic bullet whiz effect
Added incremental weapon sway when low on stamina
Added hint reminding you of alternate stance modes
Added weapon slot keys
Added new map ins_hillah
Changed:
Changed "sv_alltalk" to default to "0"
Increased rate of fire of M249 to be that of its real life counterpart
Replaced round-restart commands with "ins_restart_game" and "ins_restart_round"
Renamed server-side cvar "ins_endtime" to "mp_chattime"
Renamed server-side cvar "ins_friendlyfire" to "mp_friendlyfire"
Fixed:
Fixed attacking with grenades while sprinting
Fixed bipod view locking issues while moving in prone
Fixed exploit allowing people to finish reloading their weapon at abnormally fast speeds
Fixed exploit allowing people to go from standing to prone super fast
Fixed explosions recording deaths as suicides
Fixed iron sights twitching under lag
Fixed pausing of automatic sounds
Fixed people being unable to use grenade if attacking while going prone
Fixed players automatically spawning when they enter the server
Fixed reloading with M249
Fixed shells sticking to players and floating in mid-air
Fixed strange behavior in the shotgun reload
Fixed various server and client-side exploits and crashes
Misc:
Changing class doesn't kill you anymore
Client DLLs now built without SSE, fixing a small problem for people with no SSE support on their CPU
Hint to suggest use of "cl_stancemode 1"
Optimized dust effects to use less CPU
Removed ability to use spraypaint or flashlights in spectator mode
Various gameplay balance improvements
Various small FPS improvements
edit:
From today, Insurgency Beta 2.1 RC2 is available for download. The great feedback received from your side after the release of 2.1 RC1 has helped us a lot in the development of the new version. Hence, this RC2 has seen quite a few improvements that you can check in its changelog:
Bugs fixed:
Fixed: players spawning inside other players (generally AFK) and being killed instantly.
Fixed: players getting stuck when throwing a grenade when prone on certain locations.
Shotgun pellet damage has been reduced.
Shotgun penetration has been fixed.
Volume slider in music options works properly now and saves the volume settings.
It is now possible to mute other players - new option available in game menu.
Fixed: Scoreboard not showing all the players in the server.
Weapon caches now don't give players extra / infinite grenades that they shouldn't.
A bug affecting some classes loadouts has been fixed.
The in-game voice notification panel will now show the correct colors (blue or red depending on the team).
Fixed an annoying "unconnected has disconnected" message.
Random sound effects that could be heard while tweaking the options menu have been addressed.
Fixed a number of known client and server crashes after collecting minidumps from the community.
The Shader Effects Update patch will no longer be necessary.
Third person M203 firing sounds are now audible.
Map updates:
ins_sinjar
- USMC initial spawn area has been redesigned.
- Fixed strange effects on certain trucks.
ins_samawah_day has been improved.
ins_karkar:
- Made all physics props static to prevent stuck issues.
- Clipped a few area's for prone players.
- B objective no longer extends to the elevator shaft.
- Added a ladder to the top of conveyor belt in the mine building.
- Fixed an issue with scope zooms.
- Other small tweaks.
ins_ramadi:
- Changed ambient light color and intensity.
- Added a extra way over the wall for USMC between their spawn and the school building.
- Decreased the size of B objective capture zone by half, cut on the insurgent side.
ins_buhriz:
- Objective C moved further away.
- Fixed narrow path not letting more than 1 player go through near the initial INS spawn.
- Added extra staircase to Objective Bravo.
- Received minor additional tweaks.
Sound updates:
USMC voices have been reverted to the previous version (2.0 voices).
Insurgent voices have been updated.
Weapon sounds have been improved.
Servers zijn er voldoende. Gisteren al even gespeeld en ik vind het vrij realistisch. Graphics zijn goed en de wapens zijn qua geluid goed uitgewerkt. Soms is het nog onduidelijk wat je opdracht is en waar je heen moet.
hier een manual. http://forums.insmod.net/index.php?showtopic=2651
Ze zijn nu bezig om de eerste patch te maken. http://www.insurgencymod.net
Vergeet niet dat dit nog een beta is dus er zijn nog wel wat probleempjes.
Gameplay is aardig. Beter dan andere net uitgekomen beta's (QW). Het spel lijkt een beetje op BF2 maar een stuk beter uitgewerkt. Er is bijvoorbeeld geen crosshair. One shot, one kill over het algemeen. Er is ook een ranking systeem waar je je voor kan aanmelden. Dit heb ik nog niet gedaan dus ik weet niet of het al werkt en hoe het werkt.
Al met al heb ik er een goed gevoel over en ik zie deze de uiteindelijke versie positief tegemoet.
hier een manual. http://forums.insmod.net/index.php?showtopic=2651
Ze zijn nu bezig om de eerste patch te maken. http://www.insurgencymod.net
Vergeet niet dat dit nog een beta is dus er zijn nog wel wat probleempjes.
Gameplay is aardig. Beter dan andere net uitgekomen beta's (QW). Het spel lijkt een beetje op BF2 maar een stuk beter uitgewerkt. Er is bijvoorbeeld geen crosshair. One shot, one kill over het algemeen. Er is ook een ranking systeem waar je je voor kan aanmelden. Dit heb ik nog niet gedaan dus ik weet niet of het al werkt en hoe het werkt.
Al met al heb ik er een goed gevoel over en ik zie deze de uiteindelijke versie positief tegemoet.
Een paar kreten die mij ZEER bevallen:
There will be no targeting reticle/cursor (HUD) in the game.
Free aim
The weapons will have 3-D iron sights, instead of 2-D sprites.
Ricochet bullets can still cause damage.
HUD will be as minimal and as simplistic as possible.
There will be NO kill messages.
Dat klinkt goed. Verder vind ik het er best mooi uitzien. De maps zijn ook lekker "vol" aangekleed.
Yup, deze ga ik proberen. Thx voor de tip
There will be no targeting reticle/cursor (HUD) in the game.
Free aim
The weapons will have 3-D iron sights, instead of 2-D sprites.
Ricochet bullets can still cause damage.
HUD will be as minimal and as simplistic as possible.
There will be NO kill messages.
Dat klinkt goed. Verder vind ik het er best mooi uitzien. De maps zijn ook lekker "vol" aangekleed.
Yup, deze ga ik proberen. Thx voor de tip
Heb me er gisteren goed mee geamuseerd. Leuke mod voor wie van wat meer realisme houdt, is wel nog vatbaar voor een aantal verbeteringen, maar best goed voor een gratis (beta) mod.
In het begin wel wat verwarrend totdat je de map beter leert kennen en vooral het gebruik van het kompas.
In het begin wel wat verwarrend totdat je de map beter leert kennen en vooral het gebruik van het kompas.
Goh geen crosshair, vroeger met een AWP in CS zette ik met een whiteboardmarker een punt op me CRT (shotgun style awp
) maar op me tft ben ik daar beetje huiverig voor hehe
Positieve comments tot nu toe trouwens, goed nieuws!
0mfg, hax!quote:Vandread schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 12:19:
Goh geen crosshair, vroeger met een AWP in CS zette ik met een whiteboardmarker een punt op me CRT (shotgun style awp) maar op me tft ben ik daar beetje huiverig voor hehe
offtopic:
tegenwoordig is unscoped schieten heel onsecuur, vroeger kon het nog redelijk maar het is wel handig
tegenwoordig is unscoped schieten heel onsecuur, vroeger kon het nog redelijk maar het is wel handig
Even geprobeerd Ins te spelen maar ik krijg 2 keer een foutmelding
edit: net even een map gestart, er is een shootingrange map, kan je beetje knallen, knoppen proberen en die werkt wel naar behoren.
Geweldige mod. Ik had deze mod al meer dan anderhalf jaar in mijn favorieten staan.
Het is een grote mod die heel anders in elkaar zit dan css.
De realisme spat er vanaf. Gisteren heb ik samen met mijn clanmates veel plezier gehad in het spelen van deze mod.
Er zitten wel wat bugs in, maarja daar MAG je niet over zeuren. Omdat het een gratis mod is en het is nog een beta.
Nog wat extra wapens en knallen maar.
Het is een grote mod die heel anders in elkaar zit dan css.
De realisme spat er vanaf. Gisteren heb ik samen met mijn clanmates veel plezier gehad in het spelen van deze mod.
Er zitten wel wat bugs in, maarja daar MAG je niet over zeuren. Omdat het een gratis mod is en het is nog een beta.
Nog wat extra wapens en knallen maar.
Pak een klein stukje papier en maak het nat en plak het erop.. Et Voilla!quote:m0nkey schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 12:26:
[...]
0mfg, hax!Dat ga ik ook 'ns doen, AWP's scope is vervelend, zou leuker zijn er ook langsheen te kunnen kijken zoals bij andere wapens.
Er leuk al die mods voor HL2 vooral omdat ze gratis zijn 
Maar deze mod is idd erg gaaf en een stuk moeilijker dan vanilla half life 2
Maar deze mod is idd erg gaaf en een stuk moeilijker dan vanilla half life 2
Ik speel zelf op de OnlyDutch servers van Hollanda :
insmod1.onlydutch.nl / 82.94.220.55
insmod2.onlydutch.nl / 82.94.220.56
insmod1.onlydutch.nl / 82.94.220.55
insmod2.onlydutch.nl / 82.94.220.56
Hier nog een aantal mirrors (capped @ 50 mbit);
Client Download;
www.onlydutch.com/files/d...surgency_Beta1_Client.exe
Trailer Download;
http://www.onlydutch.com/...urgency/720insurgency.zip
Misschien nog even deze link in de SP toevoegen: http://www.insmod.net/downloads (staan vele download mirrors op).
Servers zoals hierboven (atm 32 en 24 slots maar ik denk aan 16 en 24 slots).
Ik zal de servers zo gauw als de patch vrijkomt updaten (vele server crashes, zo 1 x per 30 min).
Ikzelf was ook al zo'n 1,5 jaar op deze mod aan het wachten (evenals vele anderen van Onlydutch).
Client Download;
www.onlydutch.com/files/d...surgency_Beta1_Client.exe
Trailer Download;
http://www.onlydutch.com/...urgency/720insurgency.zip
Misschien nog even deze link in de SP toevoegen: http://www.insmod.net/downloads (staan vele download mirrors op).
Servers zoals hierboven (atm 32 en 24 slots maar ik denk aan 16 en 24 slots).
Ik zal de servers zo gauw als de patch vrijkomt updaten (vele server crashes, zo 1 x per 30 min).
Ikzelf was ook al zo'n 1,5 jaar op deze mod aan het wachten (evenals vele anderen van Onlydutch).
Dank, OD's toegevoegd, insmod download link stond er al stiekem tussen
maar er gaat niets boven de goede mirrors in ons appelenlandje.
Dat de server nog wel eens hangt maakte ik mee, in een keer iedereen weg.
Ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen.
Zoek trouwens heel de tijd op me scherm naar een radar mapje
Dat de server nog wel eens hangt maakte ik mee, in een keer iedereen weg.
Ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen.
Zoek trouwens heel de tijd op me scherm naar een radar mapje
radar is er niet en komt ook niet 
Domme vraag waarschijnlijk maar ik heb net speciaal voor deze mod Half Life 2 gekocht, krijg de melding dat de mod goed geinstalleerd is maar ik heb geen flauw idee hoe ik hem nu moet spelen?
Zie nergens een snel koppeling of zo?
\ 
Zie nergens een snel koppeling of zo?
Net ff een tijdje gespeelt. Ik moet zeggen dat het een prachtige mod is. Makkelijk is het spel alleen zeker niet. Ik speel zelf het meeste CS:S en dan is dit spel toch wel ff een tikkie moeilijker. Vooral door het vele detail in de maps zijn vijanden moeilijk te zien. Het ontbreken van een crosshair is ook wel ff wennen, het maakt het spel natuurlijk wel weer een stuk realistischer.
Mooi om te zien waar de source engine toe in staat is. De beelden zijn echt geweldig. Ik ga dit spel nog wel wat meer spelen de komende tijd
Mooi om te zien waar de source engine toe in staat is. De beelden zijn echt geweldig. Ik ga dit spel nog wel wat meer spelen de komende tijd
Je hoeft HL2 geeneens te installenquote:Sipio schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 16:27:
Domme vraag waarschijnlijk maar ik heb net speciaal voor deze mod Half Life 2 gekocht, krijg de melding dat de mod goed geinstalleerd is maar ik heb geen flauw idee hoe ik hem nu moet spelen?
Zie nergens een snel koppeling of zo?\
En dan in de games lijst opstarten ofzo.
Dat heb ik dus ook ! nergens een koppeling .quote:Sipio schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 16:27:
Zie nergens een snel koppeling of zo?\
Heb het nu wel gevonden , blijkt dat na een pc herstart het in steam te vinden valt .
In de games lijst in steam rechtermuisknop op de game "create desktop shortcut"
edit: oh zo, ik had aan een steam restart genoeg, lijkt me ook nogal logisch
Steam moet het detecteren in de folder (het word er gewoon neergedonderd)
edit: oh zo, ik had aan een steam restart genoeg, lijkt me ook nogal logisch
Steam moet het detecteren in de folder (het word er gewoon neergedonderd)
Start Steam eens opnieuw op. 
Idd nadat me pc geherstart te hebben vond ik hem wel in steam , een kleine melding van dat dat daar te vinden zou zijn is misschien handig voor de wat onhandige , en The Zep Man valt bijna in slaap van zulke vragen , sommige pc onkundeworstelaars hebben misschien wat vaker wat hulp nodig .quote:
Over het spel , ziet er veel belovend uit , mooie mappen ,knalt lekker maar zoals vaak met beginnende spellen veel beginnende spelers die het nog uit moeten vinden hoe het te spelen .
Maar denk wel dat dit best een hit kan worden .
Wat me opviel met het bewegen van me wapen is dat me muis( G5) trager reageert dan ik het beweeg en moet nog misschien ff wat veranderen in de instellingen .
Tot slot - Gr, en veel plezier met deze fraaie Mod .
Pc onkundige figuren raad ik ook geen beta's aanquote:Ten4 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 17:39:
sommige pc onkundeworstelaars hebben misschien wat vaker wat hulp nodig
Dan geef jij volgens jouw kennis een goede raad ! En dat waardeer ik natuurlijk .quote:Vandread schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 17:47:
[...]
Pc onkundige figuren raad ik ook geen beta's aan
http://www.gamershell.com/download_19960.shtml dit is de server link en hier is de client link http://www.gamershell.com/download_19959.shtml hier nog een snelle download link
ik ben hem op moment ook aan het binnen slurpen hij ziet er goed uit.