Bij een -bijvoorbeeld- Crumpler die groot genoeg voor al je spul is het uitneembare vak waarschijnlijk veel te groot voor alleen je cam+body+grip.
Het probleem wat je hebt is dat je eigenlijk 2 oplossingen in 1 keer wil hebben, maar dat gaat je vrees ik niet lukken. Je wil a) een kleine binnentas voor je cam+lens+grip (plus evt. flitser), en b) een tas waarin je alles mee kan nemen.
Je zou voor een toploader of kleine schoudertas kunnen kijken voor de eerste oplossing, en voor de tweede sparen voor een 'echte' fototas. Ik heb pas een Cirrus TLZ 15 (LowePro) gehaald, voor nog geen 20 euro, bij
deze eBay-toko, ze hebben daar in principe alle LowePro-spullen. Duurt 2 weken voor je hem hebt, maar met de huidige dollar betaal je mogelijk een stuk minder dan wat je in de gewone winkel kwijt bent (had de tas van mij alleen bij Bever (outdoorzaak) gevonden, daar was-ie ¤39).
Je kan ook zo'n wrap van Domke halen (evt. voor je flitser), maar die zijn relatief duur.
En Crumpler nog te fototas? Dan doel je op de toepassing (ondervak specifiek voor fotospul) neem ik aan? Tja.. dat heb je met cameratassen

. Dat ze duur zijn geef ik direct toe, maar ze zijn dan ook wel gebouwd als een tank, die dingen overleven een Eastpak volgens mij.