Hoofdcategorieën

Nieuw reactie in topic: [Aanbiedingen] Complete Systemen & Laptops - Deel 5

Let op:
  • Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
  • Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
  • Lees je eigen bericht even door voor je het post.

Insert message

Waarschuwing:
Dit topic is uitsluitend bedoeld voor het op de hoogte stellen van aanbiedingen voor complete systemen en laptops. Het topic is dan ook NIET bedoeld voor vragen als "is deze wel goed?" en dergelijke.

Het CSL Beleid omtrent de 'welke moet ik nemen?'-vragen is namelijk ook van toepassing op dit topic! Heb je toch een vraag om het één of ander, gooi het eerst even door Google en ga zelf op onderzoek uit.

Smilies: :) :( ;) >:) :> :P :9 :o :*) :'( 8) :+ :D _/-\o_ :9~ O+ :O }:O :/ :| :X :? 8)7 |:( O-) :z ;( meer »

Page navigation

Laatste reacties:

Introductie

Geld besparen is altijd mooi meegenomen; het verschil qua prijzen kan oplopen tot honderden euro's In dit topic kunnen we discussiëren over de aanbiedingen en leuke deals. De pc's van Medion, goedkope notebooks van de Lidl en ga zo maar door :)

Voorwaarden

We willen elkaar natuurlijk de gek aansteken met de leukste en goedkoopste aanbiedingen. Voordat dit een en al chaos wordt, hanteren we een paar regels:
  • Voordat je met een aanbieding komt: Eerst nakijken of het toevallig niet al eens eerder is langsgekomen. Dit om te voorkomen dat er dubbele aanbiedingen komen en om telleurstellingen uit de weg te gaan.
  • Vermeld de bron van je aanbieding, zodat ook andere mensen er wat aan hebben.
  • Geef beknopte specificaties en info in een paar zinnen, geen copy-paste van 40 regels. Eventueel met foto / afbeelding erbij. Zie hier een voorbeeld:
    MerkXXODD
    TypeXNi 570ru-GT
    ProcessorIntel T7700 2.4GHz
    Geheugen2048MB PC6400
    Grafische chipnVidia 8700M GT 512 MB DDR3
    Beeldscherm17" WUXGA 1920x1200
    Opslagcapaciteit200GB 7200rpm SATA Harddisk
    Optische driveDVD+/-RW DL
    OverigeNader in te vullen
    Garantie3 jaar pick-up and return
    Waar te koop?Daar
    Prijs?Iets meer, iets minder
    De code voor deze tabel is in de post hieronder te vinden.
  • Algemene regels hoe je je op het forum hoort te gedragen (Netiquette)

Overige

Mocht je een hippe surround-set tegenkomen, hier kun je daar alles over kwijt ;)Voor ganz geile plasma's en LCD-tv's moet je hier zijn:

Voorgaande delen

[Aanbiedingen] Complete Systemen & Laptops - Deel 1
[Aanbiedingen] Complete Systemen & Laptops - Deel 2
[Aanbiedingen] Complete Systemen & Laptops - Deel 3
[Aanbiedingen] Complete Systemen & Laptops - Deel 4

Code voor de tabel
Hier de copy-paste code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
[table border=1]
[tr]
[td width=175][b]Merk[/b][/td]
[td]Insert Merk[/td]
[/tr]
[tr]
[td bgcolor=#e7e7e7][b]Type[/b][/td]
[td bgcolor=#e7e7e7]Insert Type[/td]
[/tr]
[tr]
[td width=175][b]Processor[/b][/td]
[td]Insert CPU[/td]
[/tr]
[tr]
[td bgcolor=#e7e7e7][b]Geheugen[/b][/td]
[td bgcolor=#e7e7e7]Insert RAM[/td]
[/tr]
[tr]
[td][b]Grafische chip[/b][/td]
[td]Insert GFX[/td]
[/tr]
[tr]
[td bgcolor=#e7e7e7][b]Beeldscherm[/b][/td]
[td bgcolor=#e7e7e7]Insert Scherm[/td]
[/tr]
[tr]
[td][b]Opslagcapaciteit[/b][/td]
[td]Insert HDD[/td]
[/tr]
[tr]
[td bgcolor=#e7e7e7][b]Optische drive[/b][/td]
[td bgcolor=#e7e7e7]Insert Drive[/td]
[/tr]
[tr]
[td][b]Overige[/b][/td]
[td]Insert Overige[/td]
[/tr]
[tr]
[td bgcolor=#e7e7e7][b]Garantie[/b][/td]
[td bgcolor=#e7e7e7]Insert Garantieperiode[/td]
[/tr]
[tr]
[td][b]Waar te koop?[/b][/td]
[td]Insert Winkel[/td]
[/tr]
[tr]
[td bgcolor=#e7e7e7][b]Prijs?[/b][/td]
[td bgcolor=#e7e7e7]Insert ¤uri's[/td]
[/tr]
[/table]

Veel plezier met dit nieuwe topic mensen, hopelijk bevalt de nieuwe titel :+ 8)

hij spreekt me ii meer aan dan de vorige 4

quote:
kaisz schreef op zondag 29 juni 2008 @ 12:57:
hij spreekt me ii meer aan dan de vorige 4
En gaarne ook de tabel te gebruiken, dit maakt het ook overzichtelijker :)

GENETX zal de code in zijn post plaatsen waarvoor dank.

Tnx voor deeltje 5 :D

Acties: [quote]

Door: StraightOn.NL

Nice work, laat die aanbiedingen maar komen :D

Het hoort niet hier thuis, maar 199,- is een kaufje:

MerkPalm
TypeTreo 500
Processor300MHz
Geheugen256MB, waarvan 150MB beschikbaar
Grafische chipIntegrated
Beeldscherm320x240, 16-bit
OpslagcapaciteitMicro SD
Optische driveGeen
OverigeWindows Mobile 6
Waar te koop?Bol.com
Prijs¤ 199,-

http://www.smartphoneshop.nl/images/product/image.php?id=53612&dimensionid=17&shopid=11

Mag het zo ook nog? Toch twee mooie aanbiedingen voor MSI laptops. Voor 449,- heb je een 15,4" dualcore celeron met 2GB RAM en 120GB HDD, en voor 649,- heb je een 17" core 2 duo met eveneens 2GB RAM, 160GB HDD en 128MB dedicated videokaart.

Helaas alleen vandaag nog geldig.

MerkMSI
TypeEX700-006NL
ProcessorIntel Core 2 Duo T5250
Geheugen2048MB
Grafische chipnVidia GeForce 8400M GS
Beeldscherm17" WXGA+ 1440x900
Opslagcapaciteit160GB 5400RPM
OverigeHDMI, 1.3MP webcam
Waar te koop?4Launch
Prijs¤ 649,-

MerkMSI
TypeVR601-270NL
ProcessorIntel Celeron M T1400
Geheugen2048MB
Grafische chipIntel GMA X3100
Beeldscherm15.4" WXGA 1280x800
Opslagcapaciteit120GB 5400RPM
Overige1.3MP webcam
Waar te koop?4Launch
Prijs¤ 449,-

Gelieve de tabellen aan te blijven houden. Verder mooie aanbieding :)

MerkHP Compaq
Type6715s
ProcessorAMD Turion X2 64 TL-58
Geheugen1024MB
Grafische chipATI Radeon X1250
Beeldscherm15,4" WXGA 1280x800
Opslagcapaciteit120GB 5400 RPM
Optische driveDVD+/-RW
OverigeBluetooth, Vista Business
Waar te koop?Zercom
Prijs¤ 429,- (+15 euro bestel/bezorgkosten)

Voor plm. 20 euro koop je er 1GB RAM bij. Heb je toch een mooie dual core laptop. Nadeel is wel dat er maar 2 USB poorten op zitten. Er is 1 PCMCIA uitbreidingsslot, voor bv. een kaartlezer.

is die tabel nodig? ik kan me voorstellen dat mensen te lui zijn om die in te vullen en dus niet even snel een aanbieding posten... waaronder ik... (niet dat ik iets weet...)

wat doe je dan op GoT? Als je te lui dan post je toch niks....TS geeft aan dat het voor de overzichtelijkheid zo moet, dan heb je je daar aan te houden....heel simpel :D

Ik ben zelf ook te lui voor zo'n tabel, dus zal zeker minder aanbiedingen posten. Het is wel overzichtelijker. Wat ik nog wel mis in die tabel zijn de garantievoorwaarden. Zeker bij laptops niet onbelangrijk om de aanbieding in te kunnen schatten. Inclusief 1 jaar bring-in is toch heel wat anders dan 3 jaar at home... ;)

En nog iets dat mist in de tabel: bron en evt. link naar de bestelpagina ;)

Ik vind zelf ook niet dat een tabel echt noodzakelijk is, als je het gewoon duidelijk post is er toch niks aan de hand..de TS vervuilt eigenlijk ook zijn eigen topic door een aanbieding over Palm Treo hier te plaatsen die er gewoon niet tussenhoort..

Ik vind dat de tabellen zeker bijdragen aan de overzichtelijkheid van het hele topic :) Ik heb vaak genoeg dat ik de grotere topics doorscroll opzoek naar interessante dingen en de tabellen vallen dan zeer goed op! En een groot pluspunt is natuurlijk dat je de aanbiedingen weer makkelijk met elkaar kan vergelijken d.m.v. tabellen.

Ja, goed idee die tabellen naar mijn mening d:)b

quote:
Only schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:30:
Ik vind zelf ook niet dat een tabel echt noodzakelijk is, als je het gewoon duidelijk post is er toch niks aan de hand..de TS vervuilt eigenlijk ook zijn eigen topic door een aanbieding over Palm Treo hier te plaatsen die er gewoon niet tussenhoort..
Om de aanbieding in een tabel vorm te plaatsen ben ik helemaal voor, zo staat alles iedere keer in dezelfde volgorde en wordt het gewoon makkelijker vergelijken tussen de aanbiedingen onderling. Daarnaast, heeft de TS netjes de code voor de tabel geplaatst, dus deze is zo te copiëren, maar inderdaad wat die Palm er tussen doet... geen idee. :)

ja de tabellen zijn handig en netjes, maar gaat tenkoste van de hoeveelheid aanbiedingen die worden gepost, dat zullen er minder worden...

Genoemde puntjes zoals garantie e.d. zal ik verwerken in de tabel :)

De Palm Treo hoort er idd niet tussen, maar een WM6 PDA voor 199,- die ook nog eens respectabele functies heeft wilde ik niet links laten liggen :D

quote:
El_Hefe schreef op maandag 30 juni 2008 @ 11:24:
ja de tabellen zijn handig en netjes, maar gaat tenkoste van de hoeveelheid aanbiedingen die worden gepost, dat zullen er minder worden...
Precies. Als ik tabellen moet gaan maken denk ik niet dat ik nog veel zal posten.

Hier nog een aanbieding oude stijl:
Sony Vaio TZ20WN intel Core 2 Duo ULV 1,06Ghz 1,2kg 1099,- ex.btw.
http://www.computerpirate...oadfile=catalog382_0.html
(is natuurlijk nog steeds een hoop geld, maar is voor de TZ een erg strakke aanbieding)

PS. is de tabel verplicht? of is het een optie?

Opzich wil ik ze als Mod niet verplichten. Maar het is ook niet veel moeite. het is puur de code die in mijn post staat copy-pasten en dan invullen. je mag echt wel vakken leeg laten als je ze zo snel neit kan vinden.

Kleine moeite, goed overzicht. Ik raad ze aan, maar verplichten voor dit topic gaat me te ver.

En daarbij sluit ik me ook bij GENETX aan. Ik verplicht niks en dat is ook helemaal mijn taak niet als user. Wel stel ik het op prijs en werkt het veel overzichtelijker.

In het geval er geen website beschikbaar is vind ik zo'n tabel handig.
In het geval er wel een website beschikbaar is zie ik liever een regel beschijving en een link naar de website.

En in het geval er geen website beschikbaar is post jij dan ook een tabel? O-)

Wie weet ;)

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: