Heeft iemand een goed antwoord op de vraag hiervoor van manecas36. Ik ben ook heel benieuwd.
Nieuw reactie in topic: Orange NL overgenomen door Deutsche Telekom (T-Mobile)
Let op:
- Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
- Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
- Lees je eigen bericht even door voor je het post.
Smilies:
:)
:(
;)
>:)
:>
:P
:9
:o
:*)
:'(
8)
:+
:D
_/-\o_
:9~
O+
:O
}:O
:/
:|
:X
:?
8)7
|:(
O-)
:z
;( meer »
:r
B)
:Y)
(8>
:7
:Z
})
B-)
:w
d:)b
7(8)7
*;
<+:)
^)
:$
}:|
:')
:S
:Y
:N
*O*
-O-
_O-
Laatste reacties:
http://www.telecomvergeli.../3/forum/?thread_id=23693quote:CyberJoe schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 20:36:
Heeft iemand een goed antwoord op de vraag hiervoor van manecas36. Ik ben ook heel benieuwd.
Hoort eigenlijk niet in dit topic want heeft niets met de overname te maken.
Misschien een hele stomme vraag hoor.
Maar mag je pas vernieuwen wanneer je huidige abbonnement afloopt, of mag je door de verhuizing nu al vernieuwen?
Maar mag je pas vernieuwen wanneer je huidige abbonnement afloopt, of mag je door de verhuizing nu al vernieuwen?
3 mnd voor eind contract
Jammer, had gehoopt dat ze zo graag wilden dat je overstapt dat het nu al mocht.
Neem eens contact met ze op, misschien dat er iets te regelen valt. 
zo, net gebeld door T-mobile.
"Ja meneer wij werken bij Orange samen met T-mobile, zoals u misschien gehoord heeft""
Uhm, jullie zijn toch gewoon overgenomen?
""Nee nee (heel stellig), wij werken samen met T-mobile."
Uhh. Ok, wat jij wilt.
Ok, om kort te gaan: of ik bij T-mobile wilde komen, ze konden me een mooi aanbod doen.
Nou vertel!
"Heeft u al een toestel op het oog?"
Ja, de iPhone of de Nokia E71
"Uhm, tja die komen in juli uit"
Weet ik.
"Uhm, kunnen we u terug bellen als de iPhone uit is?"
Tuurlijk, als je een mooie aanbieding kunt doen, altijd.
"Ok dan bellen we u terug over een aanbieding voor de iPhone"
dus....wachten maar!
"Ja meneer wij werken bij Orange samen met T-mobile, zoals u misschien gehoord heeft""
Uhm, jullie zijn toch gewoon overgenomen?
""Nee nee (heel stellig), wij werken samen met T-mobile."
Uhh. Ok, wat jij wilt.
Ok, om kort te gaan: of ik bij T-mobile wilde komen, ze konden me een mooi aanbod doen.
Nou vertel!
"Heeft u al een toestel op het oog?"
Ja, de iPhone of de Nokia E71
"Uhm, tja die komen in juli uit"
Weet ik.
"Uhm, kunnen we u terug bellen als de iPhone uit is?"
Tuurlijk, als je een mooie aanbieding kunt doen, altijd.
"Ok dan bellen we u terug over een aanbieding voor de iPhone"
dus....wachten maar!
Ok, ik heb sinds gister ook ontzettend veel problemen met het 3G netwerk. Als ik netwerk zoeken doe dan zie ik T-mobile er wel bij staan maar kan ze nog niet selecteren. Als ik op orange 3g netwerk zit kan ik niet eens bellen of gebeld worden al hele dag niet. Dus ik heb hem maar op G gezet, dat werkt verder prima en ik heb verder toch niks aan 3G netwerk. Maar goed wel "fijn"om te lezen dat ik niet de enige ben met die problemen.
Ben vanmiddag/vanochtend bij de tmobile (ex orange shop) in Rijswijk lang geweest, daar even gevraagd of ik mijn orange abbo nu al mocht "opzeggen" en in een tmobile abbo mocht laten veranderen volgens de medewerkers daar was dit niet mogelijk. Je moet je abbo gewoon uitzitten. Vroegtijdige migratie was er volgens hen niet bij.quote:R.A. schreef op zondag 29 juni 2008 @ 11:38:
Misschien een hele stomme vraag hoor.
Ik heb zelf in December 07 een Orange 25 euro abbo aangeschaft (1e 12 maanden 50% korting) inclusief een gratis P3600/ SPV M700. De P3600 super, maar echt bagger tegenover de 1e generatie Iphone. De Iphone heb ik met (winst) verkocht, omdat ik zeer geïnteresseerd ben in de 3G Iphone.quote:Benmen schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 13:28:
[...]
Ben vanmiddag/vanochtend bij de tmobile (ex orange shop) in Rijswijk lang geweest, daar even gevraagd of ik mijn orange abbo nu al mocht "opzeggen" en in een tmobile abbo mocht laten veranderen volgens de medewerkers daar was dit niet mogelijk. Je moet je abbo gewoon uitzitten. Vroegtijdige migratie was er volgens hen niet bij.
Maar nu zit ik dus nog vast aan een abbonemt tot december 09 en heb ik een P3600.
Het liefst zou ik ook mijn huidige Orange abbo opzeggen en overgaan op een legale T-Mobile Iphone abbo t.w.v. 29 euro per maand. Dan wil ik zelfs mijn P3600 inleveren.
Maar zoals ik hierboven lees is dit niet mogelijk....
Nu moet ik dus nog ca 360 euro aan ABBO kosten betalen, of ik kan m'n P3600 voor ca €200/ €300 verkopen. Als ik nu gratis over mag op het T-mobile Iphone abbonement dan verdienen ze meer aan mij dan dat ik hem zelf ergens haal, unlock en op mn huidige Orange abbo gebruik...
Ik hoop dus echt dat er iets van een Orange/ T-mobile regeling komt of Orange een tarief wijzeging doorvoert
3 maanden voor einddatum toch wel?quote:Benmen schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 13:28:
[...]
Ben vanmiddag/vanochtend bij de tmobile (ex orange shop) in Rijswijk lang geweest, daar even gevraagd of ik mijn orange abbo nu al mocht "opzeggen" en in een tmobile abbo mocht laten veranderen volgens de medewerkers daar was dit niet mogelijk. Je moet je abbo gewoon uitzitten. Vroegtijdige migratie was er volgens hen niet bij.
Uhh, waar kan ik mijn facturen bekijken? Orange website is 'Online' geworden. Wat een ellende dit zeg...
Gevonden: http://orange.t-mobile.nl/mijn_account/
Ja 3 maanden voor het eind (medewerker zei zelfs 4 maanden) wel.quote:Shiver23 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 15:02:
[...]
3 maanden voor einddatum toch wel?
Uhh, waar kan ik mijn facturen bekijken? Orange website is 'Online' geworden. Wat een ellende dit zeg...
Gevonden: http://orange.t-mobile.nl/mijn_account/
Rechter bovenhoek is een klein stukje omgeslagen als je daarop klikt kom je op de juiste site uit.:
http://orange.t-mobile.nl
pff wat een slome bende die orange site....
Een brief tikken en dan aangetekend opsturen is vrij veel werk, kan het ook via email of in de T-Mobile shop mijn abbo opzeggen? Die handige Orange site kan ik niets vinden behalve hoe ik mijn abbo moet verlengen.
altijd schriftelijk + handtekening en altijd binnen 1 maand (effe ruim) bevestiging krijgenquote:Nikey schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 11:20:
Een brief tikken en dan aangetekend opsturen is vrij veel werk, kan het ook via email of in de T-Mobile shop mijn abbo opzeggen? Die handige Orange site kan ik niets vinden behalve hoe ik mijn abbo moet verlengen.
Woohoo. Voor het eerst voordeel van de overname door T-Mobile. Ik heb nu een 8GB 3G voor me liggen. Het systeem voor nieuwe abonnementen lag eruit, maar migreren kon wel. Hier kwamen we achter nadat ik al een uurtje stond te wachten.
De Orange simkaart doet het volgens mij nog niet. Ik kreeg bij de Belcompany wel te horen dat vanaf 18 juli er het nodige gaat veranderen. Zo kan je binnenkort geen Orange beltegoed meer kopen, maar moet je dat opwaarderen via T-Mobile. Hierdoor zal het nodige in het netwerk veranderen, dus ik hoop op een wonder. Anders wachten op een unlock of tot over 2 maanden mijn Orangenummer naar T-Mobile wordt omgezet.
Ik had Orange voordat ik naar de winkel ging nog gebeld voor een eventuele interessante aanbieding. Helaas was dat voor mij niet heel boeiend. Iig met mijn iphone 150 geen enkel voordeel. Misschien dat anderen meer geluk hebben.
De Orange simkaart doet het volgens mij nog niet. Ik kreeg bij de Belcompany wel te horen dat vanaf 18 juli er het nodige gaat veranderen. Zo kan je binnenkort geen Orange beltegoed meer kopen, maar moet je dat opwaarderen via T-Mobile. Hierdoor zal het nodige in het netwerk veranderen, dus ik hoop op een wonder. Anders wachten op een unlock of tot over 2 maanden mijn Orangenummer naar T-Mobile wordt omgezet.
Ik had Orange voordat ik naar de winkel ging nog gebeld voor een eventuele interessante aanbieding. Helaas was dat voor mij niet heel boeiend. Iig met mijn iphone 150 geen enkel voordeel. Misschien dat anderen meer geluk hebben.
Ik heb een Sim only abbonement van €10,- per maand afgesloten bij de orange shop in mei. Ik kreeg de SPV M500/HTC Magician erbij. Nu wil ik graag inloggen bij 'mijn account' van T-mobile. Dat lukt niet, want mijn telefoonnummer wordt niet herkent. Kan ik niet inloggen bij de account service van T-mobile of hoe zit dat?
De account service van orange heeft namelijk allemaal dode links. Rekening bijvoorbeeld. Die werkt niet. En de 'wap' website van orange werkt ook niet meer =(
Anybody help
De account service van orange heeft namelijk allemaal dode links. Rekening bijvoorbeeld. Die werkt niet. En de 'wap' website van orange werkt ook niet meer =(
Anybody help
De integratie is nog niet zover, dat je met een Orange abo kunt inloggen bij T-Mobile, je nummer zal idd niet herkend worden.
Probeer het eens hier:
http://mobiel.orange.nl/mijn_account/
Probeer het eens hier:
http://mobiel.orange.nl/mijn_account/
Nieuw: http://orange.t-mobile.nl/nw/
quote:Netwerkverbetering, Wat gebeurt er?
Doordat Orange en T-Mobile nu één bedrijf zijn, worden ook de netwerken samengevoegd en geoptimaliseerd. En jij als Orange klant profiteert hiervan. Want vanaf 28 juli schakel je automatisch over naar het netwerk van T-Mobile op de plekken waar Orange geen dekking heeft en T-Mobile wel. In de periode van augustus tot december zul je definitief gebruik maken van het T-Mobile netwerk.
Ik was hier dus ook naar op zoek en uiteindelijk via opzeggen.,nu een brief gemaakt en verstuurd. Vandaag gebeld of het was aangekomen. Klantenservice had de brief pas sinds vandaag, dus over 3 maanden loopt mijn contract af, echter kun je geen halve maanden doen en wordt het automatisch verlengd naar 3 november. Dit terwijl mijn contract eigenlijk tot 8 september liep... grmbl.. Dacht dat ze bij Orange 2 maanden opzegtermijn hadden, maar zag op mijn contracten dat het in 2006 ergens is veranderdquote:Benmen schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 17:56:
[...]
Ja 3 maanden voor het eind (medewerker zei zelfs 4 maanden) wel.
Rechter bovenhoek is een klein stukje omgeslagen als je daarop klikt kom je op de juiste site uit.:
http://orange.t-mobile.nl
@robert-630 Ik heb al tig van die orange smsjes gehad. Ik heb echter nog een dutchtone simkaart dus ik vraag me af of dit ooit gaat werken.
Ow dat is wel grappig ja, ik heb ook al een paar van die smsjes gehad maar zit nog steeds op het orange netwerk. We wachten maar af, voor mij is er zoiezo een portering bezig naar een nieuw t-mobile abbo met de iphone.quote:Pretorian_ schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 22:29:
@robert-630 Ik heb al tig van die orange smsjes gehad. Ik heb echter nog een dutchtone simkaart dus ik vraag me af of dit ooit gaat werken.
Ik heb inmiddels van Orange ook een brief gekregen, met het verzoek mijn telefoon aan / uit te schakelen. Ik heb dit gedaan, maar kan nog niet op het T-mobile netwerk. Volgens de brief wordt dat eind juni ook pas mogelijk. Als je een dutchtone simkaart hebt, zou ik gewoon ook de brief afwachten. Als die niet komt (omdat je bijvoorbeeld prepaid belt), en je krijgt ook geen info per sms, dan zou ik wel even de klantenservice bellen.quote:Tomcat schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 14:20:
[...]
Ow dat is wel grappig ja, ik heb ook al een paar van die smsjes gehad maar zit nog steeds op het orange netwerk. We wachten maar af, voor mij is er zoiezo een portering bezig naar een nieuw t-mobile abbo met de iphone.
p.s de echte netwerk switch verloopt in batches verspreid over 3 maanden, (staat in F.A.Q) maar ik denk dat je wel deze maand een brief over het roamen moet krijgen.
Heeft deze overname nog gevolgen voor het opzeggen van je abbo?
Mijn Orange abbo loopt over een maand af...
En ik wil niet over naar T-Mobile, ik kies liever een sim only met PS3 ergens.
Zit ik dan alsnog aan die 3 maand vast?
Mijn Orange abbo loopt over een maand af...
En ik wil niet over naar T-Mobile, ik kies liever een sim only met PS3 ergens.
Zit ik dan alsnog aan die 3 maand vast?
Ja je zou dan nu op moeten zeggen en heb je 3 maanden opzegtermijn.
Plus dat ze het dan nog eens rekken, zodat het op een volle maand uitkomt.
Mocht je dus elke maand op de 3e een nieuwe bundel krijgen en jouw brief komt de 4e aan bij hun, dan rekken ze het door naar de 3e van de volgende maand. Wees er op tijd bij, want volgens mij legen ze de postbus 1x per week. Die van mij deed er nl. ook een week over.
Plus dat ze het dan nog eens rekken, zodat het op een volle maand uitkomt.
Mocht je dus elke maand op de 3e een nieuwe bundel krijgen en jouw brief komt de 4e aan bij hun, dan rekken ze het door naar de 3e van de volgende maand. Wees er op tijd bij, want volgens mij legen ze de postbus 1x per week. Die van mij deed er nl. ook een week over.