Hoofdcategorieën

Nieuw reactie in topic: Newscacher gedupeerden topic

Let op:
  • Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
  • Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
  • Lees je eigen bericht even door voor je het post.

Insert message

Waarschuwing:
Een aantal reacties voegen weinig toe behalve 'moddergooien' en andere uit de tent lokken. We zullen dit topic meer in de gaten houden vanaf nu. De eerst volgende met een 'vrij zinloze toevoeging' die 'gal spuien' of 'moddergooien' betreft krijgt gelijk een OW.

Let op! Het laatste bericht in deze discussie is meer dan 2 weken oud!

Smilies: :) :( ;) >:) :> :P :9 :o :*) :'( 8) :+ :D _/-\o_ :9~ O+ :O }:O :/ :| :X :? 8)7 |:( O-) :z ;( meer »

Page navigation

Laatste reacties:

Inleiding
Dit topic is bedoeld voor alles wat met de usenetprovider newscacher.com te maken heeft.
Het is bedoeld zodat het usenet topic niet vervuild.

Newscacher.com heeft op 30 april zijn activiteiten gestaakt.
Naar schatting 800 mensen hadden een inlogcode voor de website, dus max dit aantal mensen zijn gedupeerd.

Korte samenvatting (gekopieerd van enricovos) :
Newscacher.com heeft na drie keer aanmanen niet betaald (of in ieder geval niet op tijd). Afsluiting gedurende de vrije dagen rond koninginnedag/hemelvaart en het daaropvolgende weekend. Hierna gaat Tom met modder gaat strooien over XSnews en XSnews vond het toen genoeg.
Tom heeft vervolgens 100.000 beloftes gedaan en ze allemaal niet nagekomen.

Status
Tom heeft vele beloften gedaan, steeds zal binnen een paar dagen de service hersteld zijn. In de praktijk is alleen de database onder z'n website uitgehaald, waardoor er niet meer ingelogd kan worden, de nieuwssectie niet meer werkt, en het forum niet meer werkt.

Er is nog geen enkele concrete toezegging op welke datum de dienstverlening hervat zal worden.

Via PayPal is een gedane betaling binnnen 45 dagen redelijk makkelijk terug te krijgen naar het lijkt.
Degenen die via bv Ideal hebben betaald zijn de klos.

Dit topic mag open blijven zolang de usenet service niet hervat is.

quote:
Li0nHeart schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 18:28:

Via PayPal is de betaling redelijk makkelijk terug te krijgen naar het lijkt.

Degenen die via bv Ideal hebben betaald zijn de klos.
Via Paypal krijg je niks terug als de transactie langer dan 45 dagen geleden is. Ik kreeg nul op rekest en kan ook geen geschil openen bij Paypal. Een claim kan ik dus al helemaal vergeten.

Nu op de juiste plaats:
quote:
enricovos schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 18:53:
Tom, plaats hier even je correspondentieadres.
Site werkt niet en dus zeiken over het feit dat hier de waardheid wordt gezegd is "een beetje dom" Tom.
Mzzl
Zijn adres stond op zijn nieuwe site, maar is ook te vinden via http://who.is/whois-com/ip-address/newscacher.com/

edit; typo in link, bedankt Ronald

Huh? Jullie hebben toch allemaal die brief gelezen, daar staat gewoon een adres op.

Bij z'n whois staat een nederlands telefoonnummer.

Bij de whois van mywebserver.nl staat daar het volledige Nederlandse adres bij. Ook een mnr. D.

Ik ga hem even bellen

@ustinov

link moet volgens mij zijn:

http://who.is/whois-com/ip-address/newscacher.com/

Acties: [quote]

Door: vandeMeulenhof

quote:
tweakernick schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 19:59:
Huh? Jullie hebben toch allemaal die brief gelezen, daar staat gewoon een adres op.
Niet voor het een of ander maar wat heeft Xs News er nu mee te maken, volg het verhaal niet helemaal.

quote:
vandeMeulenhof schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 20:33:
[...]

Niet voor het een of ander maar wat heeft Xs News er nu mee te maken, volg het verhaal niet helemaal.
Newscacher kocht in bij Xs News.

quote:
Marzman schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 20:42:
[...]

Newscacher kocht in bij Xs News.
Als ik het zo lees, is XS News dan slordig geweest? Wordt namelijk gewooon woord gerapt over Newscacher in de brief.

quote:
vandeMeulenhof schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 20:45:
[...]

Als ik het zo lees, is XS News dan slordig geweest? Wordt namelijk gewooon woord gerapt over Newscacher in de brief.
In het kort; Newscacher.com heeft na drie keer aanmanen niet betaald (of in ideregeval niet op tijd). Afsluiting gedurende het weekend waarin Tom met modder gaat strooien over XSnews en XSnews vond het toen genoeg.
Leugenaartje Tom heeft vervolgens 100.000 beloftes gedaan en ze allemaal niet nagekomen.

quote:
enricovos schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 20:55:
[...]

In het kort; Newscacher.com heeft na drie keer aanmanen niet betaald (of in ideregeval niet op tijd). Afsluiting gedurende het weekend waarin Tom met modder gaat strooien over XSnews en XSnews vond het toen genoeg.
Leugenaartje Tom heeft vervolgens 100.000 beloftes gedaan en ze allemaal niet nagekomen.
Oke nu is het duidelijk :). Was misschien handig geweest in de start post O-)

Sorry vandeMeulenhof, ik dacht dat jij het andere topic ook volgde :)

Ik ben UPC-klant en heb gelezen dat XSnews gaat samenwerken met een partij die exclusief voor UPC-internetklanten een abo gaat aanbieden. Prijzen zijn nog niet bekend maar worden heel scherp. Die hebben dan Tom's plekkie ingenomen. Jammer Tom, die ben je dan ook kwijt.
Ik zal de naam niet noemen want dat is reclame, toch..

quote:
enricovos schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 22:46:
Ik ben UPC-klant en heb gelezen dat XSnews gaat samenwerken met een partij die exclusief voor UPC-internetklanten een abo gaat aanbieden. Prijzen zijn nog niet bekend maar worden heel scherp. Die hebben dan Tom's plekkie ingenomen. Jammer Tom, die ben je dan ook kwijt.
Ik zal de naam niet noemen want dat is reclame, toch..
Speciaal voor UPC klanten? Dat zal UPC zelf wel zijn dan (of een dochteronderneming). Elk ander bedrijf zou gek zijn hun klantengroep zo te beperken.

Daar waren ze bij chelloo.com volgens mij mee bezig, een usenetserver alleen voor UPC klanten.

Vanaf 18 mei een feit, als het goed is.

quote:
Is het normaal voor een bedrijf, dat je een domein maar voor 1 jaar vastzet?
Ik dacht nl, dat serieuze bedrijven dit voor 5 of 10 jaar vastleggen.
en voor bedrijven die bijvb een scam zijn, alleen maar 1 jaar pakken, zoals scamsites afkomstig uit china.

quote:
thefxr schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 00:01:Is het normaal voor een bedrijf, dat je een domein maar voor 1 jaar vastzet?
Ik dacht nl, dat serieuze bedrijven dit voor 5 of 10 jaar vastleggen.
en voor bedrijven die bijvb een scam zijn, alleen maar 1 jaar pakken, zoals scamsites afkomstig uit china.
Het is niet abnormaal. Waarom voor 5 of 10 jaar vastleggen bij 1 bedrijf? Je krijgt voordat je domein verloop altijd een sloot mailtjes om je er aan te herinneren te verlengen.

Verder, blij dat ik mijn testabbo niet omgezet heb in een echte :P De brief is overigens van een matig niveau, nog even los van het feit dat ik het idee heb dat het verhaal 2 behoorlijke verschillende versies kent. Ik zou er overigens van uit gaan dat het geld dat mensen aan besteed hebben echt weg is. Of die Tom is er van op vakantie of XSnews zal het als schuldeiser opeisen.

quote:
IceStorm schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 08:03:
[...]

Het is niet abnormaal. Waarom voor 5 of 10 jaar vastleggen bij 1 bedrijf? Je krijgt voordat je domein verloop altijd een sloot mailtjes om je er aan te herinneren te verlengen.
Of het wordt automatisch verlengd.

EN nog iemand iets vernomen over een verdere gang van zaken (daar bij newscacher) ???

quote:
strangerke schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 09:04:
EN nog iemand iets vernomen over een verdere gang van zaken (daar bij newscacher) ???
Daar gaat dit topic over, dus dan zal 't wel gepost worden :O

quote:
Leftblank schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 13:53:
[...]
Daar gaat dit topic over, dus dan zal 't wel gepost worden :O
Als ge niets beters te melden hebt , zeg dan helemaal niets :/ :/

Waarom zo'n stom antwoord ???? zo onnozel was mijn vraag toch ook weer niet :? :?

Tot mijn grote verbazing zijn mijn abo betalingen door paypal teruggestort

quote:
givemebeer schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 21:33:
Tot mijn grote verbazing zijn mijn abo betalingen door paypal teruggestort
Betalingen ???
Het zijn er dus meer dan één , heb je ook een betaling naar NOUVELLE uitgevoerd , of waren het enkel die aan NEWSCACHER , die je terug hebt ontvangen ???????

Wat heb je daarvoor gedaan om die terug te krijgen ???

Ik heb mijn eerste betaling (aan NEWSCACHER) ook terug ontvangen , maar mijn betaling aan NOUVELLE niet . Hier wordt nu ook totaal niet op gereageerd van hun kant , ze zegden enkel dat het abbo binnen enkele dagen terug zou werken en dat ik wat geduld moet hebben . Maar die dagen zijn allang om en nu reageren ze dus op geen enkele vraag meer van mij :( :( .
Geduld hebben we ondertussen toch al genoeg gehad (dacht ik zo) , ik heb er nu ondertussen een maand een abbo en heb alles bij elkaar nog geen volledige week ervan gebruik kunnen maken |:( |:( |:(

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: