Niet geheel irrelevant, want ik krijg Telfort VoIP met geen mogelijkheid aan de praat op de N95quote:Megalodon_67 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 00:56:
[...]
Hehe, je post een reactie op het Telfort Internet ervaringen topic - Deel 9 hier op het Nokia N95 (8GB) - Deel 9 (tijdelijk) topic, ook goeiemorgen!
Nieuw reactie in topic: Nokia N95 (8GB) - Deel 9
Let op:
- Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
- Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
- Lees je eigen bericht even door voor je het post.
Smilies:
:)
:(
;)
>:)
:>
:P
:9
:o
:*)
:'(
8)
:+
:D
_/-\o_
:9~
O+
:O
}:O
:/
:|
:X
:?
8)7
|:(
O-)
:z
;( meer »
:r
B)
:Y)
(8>
:7
:Z
})
B-)
:w
d:)b
7(8)7
*;
<+:)
^)
:$
}:|
:')
:S
:Y
:N
*O*
-O-
_O-
Laatste reacties:
ik heb een Nokia 95 en heb zojuist geprobeerd om de nieuwste firmware te installeren.
Ik heb alle aanwijzingen opgevolgd en het ging goed totdat mijn computer crashte.
De update is niet gelukt, en nu wilt mijn NOKIA niet meer goed aan.
Als ik hem opstart, komt er heel donker het nokia logo in beeld, en vervolgens gebeurd er verder niks.
Weet iemand hoe ik mijn nokia op de één of andere manier kan herstellen?
Alvast bedankt,
Ik heb alle aanwijzingen opgevolgd en het ging goed totdat mijn computer crashte.
De update is niet gelukt, en nu wilt mijn NOKIA niet meer goed aan.
Als ik hem opstart, komt er heel donker het nokia logo in beeld, en vervolgens gebeurd er verder niks.
Weet iemand hoe ik mijn nokia op de één of andere manier kan herstellen?
Alvast bedankt,
Probeer de volgende toets-combinatie met uitgeschakelde telefoon :
Call key (Green key) + * key + 3 key + power button
Dit zorgt voor een hard reset van je toestel en zet de firmware weer terug. Hopelijk werkt dit voor je, succes.
Edit: pfft een latertje...ik ga maar eens op 1 oor
Call key (Green key) + * key + 3 key + power button
Dit zorgt voor een hard reset van je toestel en zet de firmware weer terug. Hopelijk werkt dit voor je, succes.
Edit: pfft een latertje...ik ga maar eens op 1 oor
Nee dat had ik al geprobeerd, lijkt niet te werken.
Dan kan je hem weggooien, want waarschijnlijk is er niets meer aan te doen. Of nokia er wat aan kan doen betwijfel ik, zeker als je de product code hebt veranderd.quote:Braxinho schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 04:54:
Nee dat had ik al geprobeerd, lijkt niet te werken.
hmm, er moet toch een oplossing voor zijn lijkt mij?
Sowieso naar een servicepunt gaan en vragen wat ze voor je kunnen betekenen. 'Weggooien' vind ik wat kort door de bocht. 
Sorry, maar als zelfs de Vodafone service niet moeilijk doet over een unbranded telefoon (eigen ervaring met een overleden N95) dan zal zeker een NSP dat niet.quote:Barfman schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 06:15:
[...]
Dan kan je hem weggooien, want waarschijnlijk is er niets meer aan te doen. Of nokia er wat aan kan doen betwijfel ik, zeker als je de product code hebt veranderd.
Gewoon langsgaan bij een goede NSP zou ik zeggen.
Waarschijnlijk is het gewoon even flashen van de telefoon. Was het bij mij ook (kon ik zien omdat je bij Vodafone de reparatie online kan volgen, reparatie was nog geen half uur, enige wat ze hebben gedaan is flashen terwijl ook bij mijn phone zelfs Call key (Green key) + * key + 3 key + power button niets meer deed. Helemaal grappig: Vodafone service zelf flashed meteen naar een unbranded FW).
Toestel via elders dan een winkel gekocht? Grote kans dat je een kloon heb als *#0000# niet werkt...quote:doggyinholland schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 17:29:
[...]
Helaas werkt dit niet.. bij mijn SE had je gewoon een optie waar je je telefoon status kon zien, ook met status van de batterij en dergelijk, is dit op de N95 niet te vinden?
Het instaleren van de eerste games is al gelukt, maakt het uit waar je ze installeerd? Massa geheugen of telefoongeheugen? En wat is eigenlijk het verschil bij de N95 8GB?
Edit:
Zo toestel gisteravond binnengekregen, naja was eerder binnen maar gisteravond was ik pas thuis. Toestel is echt snel ivm een HTC P3300. Had nog mijn twijfels omdat men erover had dat de 8GB veel sneller was dan de normale uitvoering, maar ik hou niet zo van dat zwarte :-).
Kan alleen nergens een "Close All" button vinden dus zal hiervoor wel een aparte applicatie moeten invullen. Heb al een Ubuntu them geinstalleed. Geluidskwaliteit ben ik ook zeer tevreden over. De speaker en de via oordopjes is het luisteren van muziek geweldig. Ik vind alleen de externe speaker wel erg hard gaan als die op vol staat, volgens mij kan je hiermee een disco voorzien van muziek pfft.
- laat maar
-
Het is mogelijk je toestel te 'unbranden' zodat er standaard nokia firmware op kan. Dit wil echter nog niet zeggen dat hij ook meteen SIM-lock vrij is. Toch schijnt het wel mogelijk te zijn met hetzelfde programma dat je ook voor het unbranden gebruikt. Maar hierover mag op dit forum niet verder in detail worden getreden. Ik zou zeggen: ZOEKse!
-edit-
EURO 2 (zie startpost)
-edit-
EURO 2 (zie startpost)
Weet iemand een betere syncer voor je Outlook contacten dan Emoze?
Hiermee bedoel ik niet de Nokia Suite, die gaat middels usb.
Ik gebruik voor Google Calenader Goosync, velen malen beter dan Emoze.
hehe ja bedankt, had het ondertussen al gevonden.. Oftie simlocked is weet ik niet, ga hem vanavond bekijken...quote:Harmani schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 14:25:
Het is mogelijk je toestel te 'unbranden' zodat er standaard nokia firmware op kan. Dit wil echter nog niet zeggen dat hij ook meteen SIM-lock vrij is. Toch schijnt het wel mogelijk te zijn met hetzelfde programma dat je ook voor het unbranden gebruikt. Maar hierover mag op dit forum niet verder in detail worden gegaan. Ik zou zeggen: ZOEKse!
-edit-
EURO 2 (zie startpost)
Dan koop je fix je toch ergens een bluetooth dongle? Die synct je nokia telkens als je je pc aan zet of met interval...quote:goodfella schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 14:26:
Weet iemand een betere syncer voor je Outlook contacten dan Emoze?
Waarom niet gewoon Fring gerbruiken? Werkt perfect bij mij (voor chat althans)!quote:DragonXZ schreef op maandag 23 juni 2008 @ 10:53:
Voor Windows Live Messenger:
http://www.symbianv3.com/new-windows-live-messenger-perfect
Ik gebruik deze al 1+ maand. Werkt perfect, duidelijke interface.
.....en nog even een bump van een eerdere vraag:
Ik zoek een mogelijkheid om met mijn telefoon te kunnen beeldbellen (als ontvanger) met mijn N95 8Gb waarbij de beller aan de andere kant belt via een PC.
Ik zat te denken aan skype-button op de website en Fring op de N95. Maar die laatste ondersteunt volgens mij geen beeldbellen. Iemand een idee welke opties ik kan uitproberen? Ik kijk reikhalzend uit naar jullie reacties!
Dat is als ik thuis ben, ik ben vaak voor mijn werk elders. Ik moet zeggen dat de sync methode volgens het symbian systeem velen malen beter werkt dan emoze's methode.quote:berto125 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 16:07:
[...]
Dan koop je fix je toch ergens een bluetooth dongle? Die synct je nokia telkens als je je pc aan zet of met interval...
Gisteren is er weer een versie van nokia software updater voor windows vista uitgekomen, het is nog wel beta, maar gelukkig kan je weer je firmware updaten met windows vista.
Nokia Software Updater Beta v1.4.48
Nokia Software Updater Beta v1.4.48
Tweakers!
Tip: Op de site www.studentmobiel.nl kun je icm met een Debitel KPN Actie 2 jaar abbonement (E 12,50 p/m!) een Nokia N95 voor E 42,- kopen!
Alleen.. hij is verkrijgbaar in vier kleuren: Deep Plum, Sand, Black en Silver, van de eerste 2 kleuren weet ik dat ze uitgebracht zijn, maar van de kleuren Black en Silver kan ik nergens enkele informatie vinden..
Zou het mogelijk hier om een 'fake-model' betreffen? (Het gaat hier echt om de N95 en niet om de N95 8GB). Ik heb al gemaild maar ze weten het ook niet precies..
Tip: Op de site www.studentmobiel.nl kun je icm met een Debitel KPN Actie 2 jaar abbonement (E 12,50 p/m!) een Nokia N95 voor E 42,- kopen!
Alleen.. hij is verkrijgbaar in vier kleuren: Deep Plum, Sand, Black en Silver, van de eerste 2 kleuren weet ik dat ze uitgebracht zijn, maar van de kleuren Black en Silver kan ik nergens enkele informatie vinden..
het lijkt me stug dat als je een telefoon via een legale (web)winkel besteld/koopt dat je een illegale/neppe telefoon krijgt het lijkt me niet echt goeie reclame voor je bedrijf
Welke snelheid zou je zon beetje moeten halen als je hem met usb aansluit op een 2.0 poort. Ik kom op mijn n95 8gb niet veel hoger als 780k
dat zou toch echt wel meer moeten kunnen zijn....
Zit ie niet in een 2.0 port misschien? Ander probleem ? Telefoon staat in snelle overdracht stand...
Zit ie niet in een 2.0 port misschien? Ander probleem ? Telefoon staat in snelle overdracht stand...
Onboard memory is zeer traag. Dit is 'normaal'quote:Damian schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 22:25:
Welke snelheid zou je zon beetje moeten halen als je hem met usb aansluit op een 2.0 poort. Ik kom op mijn n95 8gb niet veel hoger als 780kdat zou toch echt wel meer moeten kunnen zijn....
Is symbiansigned niet meer te gebruiken? Andere oplossing heirvoor,of valt dit buiten de policy?
Zijn er hier mensen die een goede vervanger hebben voor de standaard Nokia accu? Iets met wat meer vermogen die het ook echt langer uithoudt? Ik word er een beetje chagrijnig van dat ik nog niet eens 1 dag haal met mijn huidige accu. Heb mijn N95 nu ruim een jaar en dit is al de 2e (originele) accu. Net op momenten dat het me niet uitkomt is ie leeg.
Per dag:
20 smsjes
10 minuten bellen
30 minuten internet
Ligt het nou aan mij of moet ik dan minimaal 2 volle dagen met mijn accu kunnen doen?
Wlan scan staat uit
Bluetooth staat uit
Geen openstaande apps
Per dag:
20 smsjes
10 minuten bellen
30 minuten internet
Ligt het nou aan mij of moet ik dan minimaal 2 volle dagen met mijn accu kunnen doen?
Wlan scan staat uit
Bluetooth staat uit
Geen openstaande apps
De nieuwe 'hack' toepassen, zie Upquark in "Nokia N95 (8GB) - Deel 9 (tijdelijk)".quote:Damian schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 23:33:
Is symbiansigned niet meer te gebruiken? Andere oplossing heirvoor,of valt dit buiten de policy?
Die is wel erg snel leeg dan hoor, ik zit rond de 3 dagen met mijn accu en dan gebruik ik n-gage ook elke dag wel een half uurtje.quote:bounzer schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 00:48:
Zijn er hier mensen die een goede vervanger hebben voor de standaard Nokia accu? Iets met wat meer vermogen die het ook echt langer uithoudt? Ik word er een beetje chagrijnig van dat ik nog niet eens 1 dag haal met mijn huidige accu. Heb mijn N95 nu ruim een jaar en dit is al de 2e (originele) accu. Net op momenten dat het me niet uitkomt is ie leeg.
Per dag:
20 smsjes
10 minuten bellen
30 minuten internet
Wlan scan staat uit
Bluetooth staat uit
Geen openstaande apps