Deze error kreeg ik. Geflashed: zelfde probleem. Vervolgens laten repareren via dynafix (belcompany) maar probleem bestond nog steeds. Als het er straks nog steeds is dan mogen ze hem swappen voor een ander toestel. Baggerziek word ik ervan. Net als de verf die los komt van de zilveren knoppen en een vingerafdruk die al te zien is bij de cameraknop. Ik heb altijd SE's gehad (behalve de smartphones) maar die is echt een matig productquote:Stormbringer schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 01:12:
Is er nog iemand die een "failure" krijgt als hij de "games"-, "applications"- en/of "others"-map wil openen?
En als ik de telefoon ga resetten, ben ik dan alle info (contactpersonen, media, bestanden, etc.) kwijt? Denk het niet toch?
Nieuw reactie in topic: Het SonyEricsson K850i Topic - deel 2
Let op:
- Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
- Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
- Lees je eigen bericht even door voor je het post.
Smilies:
:)
:(
;)
>:)
:>
:P
:9
:o
:*)
:'(
8)
:+
:D
_/-\o_
:9~
O+
:O
}:O
:/
:|
:X
:?
8)7
|:(
O-)
:z
;( meer »
:r
B)
:Y)
(8>
:7
:Z
})
B-)
:w
d:)b
7(8)7
*;
<+:)
^)
:$
}:|
:')
:S
:Y
:N
*O*
-O-
_O-
Laatste reacties:
Hmm... Dat klinkt niet best. Ik heb dit al heel wat maanden, en het is wel irritant als ik soms een programma'tje nodig heb... Maar verder ben ik hartstikke tevreden over het toestel! Alleen krijg ik de laatste tijd wat vaker dat hij vanzelf opnieuw opstart en een standard theme pakt.quote:MaDLiVe schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:48:
[...]
Deze error kreeg ik. Geflashed: zelfde probleem. Vervolgens laten repareren via dynafix (belcompany) maar probleem bestond nog steeds. Als het er straks nog steeds is dan mogen ze hem swappen voor een ander toestel. Baggerziek word ik ervan. Net als de verf die los komt van de zilveren knoppen en een vingerafdruk die al te zien is bij de cameraknop. Ik heb altijd SE's gehad (behalve de smartphones) maar die is echt een matig product
Oh ja, het irritantste is nog dat mijn HPM-90 soms niet functioneert. En sinds een update van een maand of twee geleden doet het display het al helemaal niet...
Moet zeggen dat sinds ik de mijne terugheb van Dynafix ik nergens meer last van heb. Heb nu R1EA30 of 35 ofzo, nergens problemen mee. Merk ook geen verschil met de laatste software die ik daarvoor had trouwens. Heb overigens wel af en toe dat ie gewoon een reboot doet en dan weer opnieuw netwerk gaat zoeken en dergelijke, wat wel vrij irritant is, met name als je muziek aan het luisteren was.
Nee he... 
Heb nu net een update gedaan voordat ik 5 weken op vakantie ga, en het toestel start niet meer op!!!
De toetsenverlichting en cameralens-lichtje blijven eindeloos branden met een zwart scherm, en that's it...
Heb nu net een update gedaan voordat ik 5 weken op vakantie ga, en het toestel start niet meer op!!!
De toetsenverlichting en cameralens-lichtje blijven eindeloos branden met een zwart scherm, en that's it...
Het spijt me dit te moeten mededelen, maar dat is nou de beruchte Blue Ring of Death. Dit is alleen op te lossen door je telefoon te flashen met Da Vinci, Wotan Server, of Kulan Kendi (wat je allemaal rond de ¤8-10,- kost), of door je telefoon op te sturen, waarbij je rekening moet houden je telefoon enkele dagen/weken kwijt te zijn.quote:Stormbringer schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 18:51:
Nee he...
Heb nu net een update gedaan voordat ik 5 weken op vakantie ga, en het toestel start niet meer op!!!![]()
Dan compleet wat anders. Ik heb een paar dagen geleden een bericht geplaats, en heb nauwelijks reacties gehad. Hier opnieuw: er is een nieuwe firmware uit! R1FA035. Vorige keer kon ik er nog vrijwel niks over vertellen, nu wel.
De telefoon is bij normaal gebruik iets sneller geworden (wel merkbaar), maar vooral bij het luisteren van muziek, of gebruik van java applicaties die geminimalizeerd zijn, veel sneller. Java applicaties zelf zijn ook heel veel sneller (Marble Madness is zowaar leuk met deze snelheid!). Ook beweren sommigen dat de camera iets beter is geworden, geen idee echter of dit waar is. Dit zijn dus al een paar grote voordelen, maar het mooiste komt nog:
De telefoon schijnt (heb er zelf sowieso vrijwel nooit last van gehad, maar sommige anderen heel veel) vrijwel niet meer te crashen! En mogelijk voor sommigen NOG beter nieuws: (Stormbringer) Geen BROD meer met deze firmware!
Al met al een zeer geslaagde firmware dus, al mag de telefoon van mij nog een stuk sneller worden. Zover ik weet geen nieuwe nadelen, en heel veel voordelen, dus ik raad iedereen dus ten zeerste aan zo snel mogelijk te updaten
Ah, dat is dus die BROD. Wat een verschrikkelijke pech, en dat nog geen etmaal voor de vakantie... 
En wat is dat van mij dan? Ik heb hem net een paar uur geleden ge-update, en sindsdien start hij niet meer op!quote:ZorBiX schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 19:24:En mogelijk voor sommigen NOG beter nieuws: (Stormbringer) Geen BROD meer met deze firmware!
BROD kan nog steeds met deze firmware. Daarnaast merk ik echt weinig van die snelheid. Zodra je muziek afspeelt is het nog steeds zo traag als dikke poep.Tegelijk sms'en en muziek luisteren zit er niet in.quote:ZorBiX schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 19:24:
[...]
Dan compleet wat anders. Ik heb een paar dagen geleden een bericht geplaats, en heb nauwelijks reacties gehad. Hier opnieuw: er is een nieuwe firmware uit! R1FA035. Vorige keer kon ik er nog vrijwel niks over vertellen, nu wel.
De telefoon is bij normaal gebruik iets sneller geworden (wel merkbaar), maar vooral bij het luisteren van muziek, of gebruik van java applicaties die geminimalizeerd zijn, veel sneller. Java applicaties zelf zijn ook heel veel sneller (Marble Madness is zowaar leuk met deze snelheid!). Ook beweren sommigen dat de camera iets beter is geworden, geen idee echter of dit waar is. Dit zijn dus al een paar grote voordelen, maar het mooiste komt nog:
De telefoon schijnt (heb er zelf sowieso vrijwel nooit last van gehad, maar sommige anderen heel veel) vrijwel niet meer te crashen! En mogelijk voor sommigen NOG beter nieuws: (Stormbringer) Geen BROD meer met deze firmware!
Al met al een zeer geslaagde firmware dus, al mag de telefoon van mij nog een stuk sneller worden. Zover ik weet geen nieuwe nadelen, en heel veel voordelen, dus ik raad iedereen dus ten zeerste aan zo snel mogelijk te updaten
Hoe je dit een geslaagde update kan noemen is mij een raadsel.
De telefoon is nu dik 8 maanden verkrijgbaar, en nog steeds werkt ie niet zoals het zou moeten...
Ik vind het geen geslaagde update, ik had beter verwacht. Hij lost echter wel veel problemen op, en het is daardoor een update waar ik in ieder geval iedereen naar aanraad te updaten. En SMSen terwijl je muziek luistert is wel heel erg veel sneller geworden. Snelheid in het menu merk ik ook niet veel van, maar af en toe wel wat.quote:P.K. schreef op zondag 29 juni 2008 @ 11:56:
[...]
BROD kan nog steeds met deze firmware. Daarnaast merk ik echt weinig van die snelheid. Zodra je muziek afspeelt is het nog steeds zo traag als dikke poep.Tegelijk sms'en en muziek luisteren zit er niet in.
Hoe je dit een geslaagde update kan noemen is mij een raadsel.![]()
De telefoon is nu dik 8 maanden verkrijgbaar, en nog steeds werkt ie niet zoals het zou moeten...
Wat die BROD betreft. Naar mijn weten is die van Stormbringer de eerste melding van BROD met deze firmware..
Ik heb die DaVinci maar gekocht, alleen krijg ik de drivers niet geïnstalleerd... Ik houd de "C-knop" ingedrukt, en krijg dan "nieuwe hardware gevonden - SEMCBOOT download". In de wizard die ik dan krijg specifieer ik de locatie van de "k850_usb_signed_drivers", maar hij pakt het niet... 
Ik doe vast iets verkeerd, iemand toevallig ideeën?
Ik doe vast iets verkeerd, iemand toevallig ideeën?
Vaag, ik kan niet updaten, mijn telefoon bevat al de laatste versie zegt zowel de telefoon zelf als SEUS.
Heb nu de R1EA037 firmware, niet branded. Iemand een idee hoe dit kan? Heb toch echt de goede firmware geflashed, de Western Europe
Heb nu de R1EA037 firmware, niet branded. Iemand een idee hoe dit kan? Heb toch echt de goede firmware geflashed, de Western Europe
Ik heb zowaar ook een 'echt' probleem met de telefoon, terwijl ik hem nu toch al meerdere maanden zonder problemen heb gebruikt. Mijn oor-luidspreker lijkt af en toe niet te werken, of beter af en toe doet ie het wel. Het lijkt af te hangen of ik hem op geluidloos of met geluid heb staan maar ook hier is geen duidelijke lijn in. De externe luidspreker werkt trouwens wel gewoon en met de headset kan ik ook gewoon een gesprek voeren.
Het vervelende is dat ik in China zit en hem nu dus niet durf te updaten (matige internetverbinding) want ik gebruik nog vrij oude firmware, van November of December denk ik. Gelukkig is de SE suite nu aan het downloaden dus vanavond maar back-uppen en master reset doen...
Ik hoop dat dit werkt want ik heb het gevoel dat ik zelf een keer met de instellingen heb lopen prutsen... Is er niet een toets om dat geluid uit te zetten die ik per ongeluk ingedrukt zou kunnen hebben tijdens een gesprek? Ik heb al wel gekeken maar alles lijkt goed ingesteld te zijn.
Edit\ Helaas een master reset heeft niet mogen baten. Dat wordt dus eens een telecomwinkel bezoeken van Hi als ik weer terug ben in Nederland
Edit2\ Hoe en wat snap ik niks van maar hij lijkt het weer (voorlopig) te doen
Toch vaag 
Het vervelende is dat ik in China zit en hem nu dus niet durf te updaten (matige internetverbinding) want ik gebruik nog vrij oude firmware, van November of December denk ik. Gelukkig is de SE suite nu aan het downloaden dus vanavond maar back-uppen en master reset doen...
Ik hoop dat dit werkt want ik heb het gevoel dat ik zelf een keer met de instellingen heb lopen prutsen... Is er niet een toets om dat geluid uit te zetten die ik per ongeluk ingedrukt zou kunnen hebben tijdens een gesprek? Ik heb al wel gekeken maar alles lijkt goed ingesteld te zijn.
Edit\ Helaas een master reset heeft niet mogen baten. Dat wordt dus eens een telecomwinkel bezoeken van Hi als ik weer terug ben in Nederland
Edit2\ Hoe en wat snap ik niks van maar hij lijkt het weer (voorlopig) te doen
Is er eigenlijk geen mogelijkheid om net als bij Nokia telefoons afspraken op het standby-scherm te laten zien?
Eh mensen ik heb beetje probleempje. Ik heb nu al een maand mijn K850i en hij werkt nog steeds. Maar de traagheid van media centertje is erg traag wil dus upgraden naar nieuwste firmware. Dus ik start update service op en volg een aanwijzingen en zodra mij verteld wordt C ingedrukt te houden en aansluiten gaat het mis. Als ik dat doe krijg ik totaal geen melding dat hij bezig is met upgraden ofzo. Geen melding op PC of op telefoon. Kan iemand mij vertellen hoe het nou precies moet 
Ik verkeek me hier de eerste keer ook op, je moet C ingedrukt houden en als je dan goed oplet, verschijnt opeens iets in de trant van "Laat C nu los!". Deze tekst heb ik de eerste keer over het hoofd gezien, was niet goed op aan het letten denk ik. Zodra je C loslaat, begint de upgrade procedurequote:StarMick schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 00:19:
Eh mensen ik heb beetje probleempje. Ik heb nu al een maand mijn K850i en hij werkt nog steeds. Maar de traagheid van media centertje is erg traag wil dus upgraden naar nieuwste firmware. Dus ik start update service op en volg een aanwijzingen en zodra mij verteld wordt C ingedrukt te houden en aansluiten gaat het mis. Als ik dat doe krijg ik totaal geen melding dat hij bezig is met upgraden ofzo. Geen melding op PC of op telefoon. Kan iemand mij vertellen hoe het nou precies moet
@ijskonijn
je kan een notitie maken en daarna bij opties "stand-by tonen" kiezen
Heb precies hetzelfde probleem. Op Vista en XP geprobeerd, werkt allebei niet. Heb wel de juiste drivers enzo geinstalleerd. Als ik C inhoud en het kabeltje er in steek, nadat ik de batterij er in en uit heb gehaald, gebeurd er niks..quote:StarMick schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 00:19:
Iemand die ons kan helpen?
Hmm dat is toch niet precies wat ik zoek, dan moet ik dit alsnog zelf op het scherm zetten.quote:Donny44 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 14:26:
@ijskonijn
Ik wil namelijk afspraken in mijn kalender op het standbyscherm laten zien. volgens mij kan dit niet helaas...
Zon functie zou inderdaad erg makkelijk zijn bedenk ik me nu opeens dus als iemand iets weet...Nog even wachten tot ik mijn toestel terug krijg van Dynafix..quote:ijskonijn schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:37:
[...]
Hmm dat is toch niet precies wat ik zoek, dan moet ik dit alsnog zelf op het scherm zetten.
Ik wil namelijk afspraken in mijn kalender op het standbyscherm laten zien. volgens mij kan dit niet helaas...
Had net weer wat met mijn toestel. Bij het starten van de camera ging het lenskapje niet open. Affijn... tikje erop en hij springt open. Ik merk nu steeds dat het kapje wat later openspringt. Ik kijk het nog even aan... en mocht het weer gebeuren dan gaat het toestel terug en wil ik dat ding nooit meer zien. Hij is al 2x terug geweest, en de laatste keer heb ik een compleet nieuw toestel gehad.
Ik blijf erbij, dit ding had nooit op de markt mogen komen. Ik heb nog nooit zo'n brak toestel gehad
Ik blijf erbij, dit ding had nooit op de markt mogen komen. Ik heb nog nooit zo'n brak toestel gehad
Klinkt mischien gek, maar gebruik eens een andere USB poort..quote:paashaas_ schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:29:
[...]
Heb precies hetzelfde probleem. Op Vista en XP geprobeerd, werkt allebei niet. Heb wel de juiste drivers enzo geinstalleerd. Als ik C inhoud en het kabeltje er in steek, nadat ik de batterij er in en uit heb gehaald, gebeurd er niks..
Iemand die ons kan helpen?
Hoera, hoera.
Zojuist voor de 4e keer sinds november. Heb een nieuwe gehad de vorige keer nu zo'n 2 maand terug. En nu, was foto aan het maken en ineens niets meer alleen de camera verlichting (niet om de lens) maar het toetsenbord en aan de zijkant. Batterij eruit. Maar niks noppes niks. Camera schuifje is nog open maar hij gaat niet meer aan.
Morgen maar weer naar KPN. Zei zullen hem wel weer op reparatie sturen.. Wat ik dus niet wil..
Zojuist voor de 4e keer sinds november. Heb een nieuwe gehad de vorige keer nu zo'n 2 maand terug. En nu, was foto aan het maken en ineens niets meer alleen de camera verlichting (niet om de lens) maar het toetsenbord en aan de zijkant. Batterij eruit. Maar niks noppes niks. Camera schuifje is nog open maar hij gaat niet meer aan.
Morgen maar weer naar KPN. Zei zullen hem wel weer op reparatie sturen.. Wat ik dus niet wil..
En ik mag een nieuwe telefoon uitzoeken..
Ik mag denk ik van geluk spreken. Hoor veel negatieve verhalen erover terwijl ik 0,0 problemen ermee gehad heb terwijl ik toch één van de eerste toestellen had (gepreorderd..). Dus, vreemd allemaal.
Is het geen idee om een poll op te zetten? Dan krijg je een overzicht van wie welke foutmelding heeft gehad, of een brod. En op welke firmware. Dit om potentiele kopers een idee te geven wat er allemaal met dit toestel aan de hand is...
En ik zit nu met een C902. Die wat minder fijn in bediening is, maar een scherper scherm en een betere camera heb ik het idee..