Hoofdcategorieën

Nieuw reactie in topic: Het Symbian S60 3rd Edition Discussie Topic

Let op:
  • Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
  • Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
  • Lees je eigen bericht even door voor je het post.

Insert message

Smilies: :) :( ;) >:) :> :P :9 :o :*) :'( 8) :+ :D _/-\o_ :9~ O+ :O }:O :/ :| :X :? 8)7 |:( O-) :z ;( meer »

Page navigation

Laatste reacties:

quote:
rjvisje schreef op zondag 22 juni 2008 @ 11:21:
heeft iemand hier enig idee of er ook een radio applicatie bestaat, aangezien ik toch graag rds erbij zou willen hebben
Voor een radio applicatie via de ether (enige waar RDS beschikbaar is) moet je een toestel hebben welke dit kan ontvangen en ook RDS ondersteund.

Voor een radio apllicatie (via streaming audio) is RDS nooit beschikbaar.

het ging mij om een applicatie voor de ether, maar zou het dan niet zo zijn, dat het standaard meegezonden wordt en dat je slecht een programma nodig hebt die hier mee om kan gaan?

quote:
rjvisje schreef op maandag 23 juni 2008 @ 12:08:
het ging mij om een applicatie voor de ether, maar zou het dan niet zo zijn, dat het standaard meegezonden wordt en dat je slecht een programma nodig hebt die hier mee om kan gaan?
Nee, zie DieterVDW in "Het Symbian S60 3rd Edition Discussie Topic"

De N78 bevat een RDS-ontvanger.

Heb een N95 en wanneer ik bijv, internet start moet ik altijd opgeven welke verbinding er gebruikt moet worden. Dus bijv. wifi thuis of mobiel internet. Is er niet een applicatie die automatisch de eerst beschikbare verbinding voor je kiest? Dus thuis wifi en onderweg mobiel internet?
Psiloc Connect lijkt dit te kunnen :*)

quote:
Skoezie schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:07:
Heb een N95 en wanneer ik bijv, internet start moet ik altijd opgeven welke verbinding er gebruikt moet worden. Dus bijv. wifi thuis of mobiel internet. Is er niet een applicatie die automatisch de eerst beschikbare verbinding voor je kiest? Dus thuis wifi en onderweg mobiel internet?
Psiloc Connect lijkt dit te kunnen :*)
Het automatisch selecteren kan sowieso standaard al op de N95, geen thirdparty-applicatie voor nodig.
Algemeen -> toegangspunt -> verbinding ingeven. Dan is het slechts een kwestie van gaan met die internetbanaan.

Het automatisch switchen tussen de toegangspunten is wellicht wel een andere zaak, daar heb ik geen ervaring mee. :)

Gebruikt iemand hier ook die Windows Live Messenger op zijn E/N serie Nokia ?
Ik kreeg net een '30 dagen abonnement'melding .. en dacht .. laat ik het es doen. Maar nu vraag ik me af .. krijg ik nu elke maand automatisch zo'n 'betaal-sms' .. of vraagt het programma elke 30 dagen of je wilt verlengen ?

Indien het eerste het geval is: hoe kom ik er vanaf ?

@ hierboven: je kan overwegen om het truukje uit Barfman in "Nokia N95 (8GB) - Deel 9 (tijdelijk)" toe te passen. :Y)

Hoe kan ik een backup maken van het T9 woordenboek? Heb geen zin om alle veelgebruikte woorden weer in te gaan voeren na een firmware flash...

Edit: Heb het denk ik al gevonden, het bestand staat in c:\predic

Hebben meer mensen problemen met Gmail? Webbased wordt ik van het een naar het andere adres doorgestuurd (ook als ik javascript uitzet, dan moet ik zelf op de links klikken) zowel in de eigen browser als Opera Mini.

En de applicatie kan ik downloaden, maar dan krijg ik de melding "kan niet installeren", zowel van geheugenkaart (die ook al hergeformateerd is) als op het interne geheugen.

(I)MAP(I) werkt wel overigens, maar ik wil gewoon dat het werkt, ook om oude berichten te lezen :)

V 4.0726.2.0.1 // 26-06-2007 // RM-133 // Nokai N73 (57.01). Provider is Orange Frankrijk, maar daar ligt het niet aan lijkt me

quote:
BoXie schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 00:38:
Gebruikt iemand hier ook die Windows Live Messenger op zijn E/N serie Nokia ?
Ik kreeg net een '30 dagen abonnement'melding .. en dacht .. laat ik het es doen. Maar nu vraag ik me af .. krijg ik nu elke maand automatisch zo'n 'betaal-sms' .. of vraagt het programma elke 30 dagen of je wilt verlengen ?

Indien het eerste het geval is: hoe kom ik er vanaf ?
Ik bedoel dus : ik heb al betaalt .. maar wordt er nu automatisch elke maand zo'n dure sms aan me gestuurd ? Of kan ik dat elke maand opnieuw bepalen (dus dat msn dan een popupje geeft of ik wil verlengen) .. er staat nl. nergens iets over 'opzeggen'.

Is er niemand die zich 'per ongeluk' heeft geabonneerd op die Live Messenger voor Nokia ? Hoe kom jer er vanaf ?

quote:
ALepH schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 17:06:
[...]

Het automatisch selecteren kan sowieso standaard al op de N95, geen thirdparty-applicatie voor nodig.
Algemeen -> toegangspunt -> verbinding ingeven. Dan is het slechts een kwestie van gaan met die internetbanaan.

Het automatisch switchen tussen de toegangspunten is wellicht wel een andere zaak, daar heb ik geen ervaring mee. :)
Nu dus een kleine week Psiloc Connect in gebruik en werkt echt super. Je kiest dus psiloc connect als je toegangspunt en het programma kijkt welke verbinding er aanwezig is. In mijn geval pakt hij dus thuis standaard m'n wi-fi en buiten het bereik daarvan mijn mobiele internet.

quote:
Skoezie schreef op maandag 30 juni 2008 @ 08:28:
[...]

Nu dus een kleine week Psiloc Connect in gebruik en werkt echt super. Je kiest dus psiloc connect als je toegangspunt en het programma kijkt welke verbinding er aanwezig is. In mijn geval pakt hij dus thuis standaard m'n wi-fi en buiten het bereik daarvan mijn mobiele internet.
Kijk dit lijkt mij nou ook handig voor op mijn N82 in combinatie mijn met thuisnetwerk, netwerk op mijn werk en onderweg het mobiele internet. Hoe zit het trouwens met het mobiele internet. Ik heb een stuk of 5 internet toegangspunten met namen als KPN Internet, KPN MMS, KPN Streaming, Mobiele StartSite en MobielInternet. Ik heb een Hi eindeloos abonnement. Maakt het nu nog uit welk toegangspunt ik dan gebruik?

Hier hetzelfde en gebruik altijd MobielInternet. Die andere op MMS na, heb ik weg geknikkerd.

quote:
rcsmit schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 12:41:
Hebben meer mensen problemen met Gmail? Webbased wordt ik van het een naar het andere adres doorgestuurd (ook als ik javascript uitzet, dan moet ik zelf op de links klikken) zowel in de eigen browser als Opera Mini.

En de applicatie kan ik downloaden, maar dan krijg ik de melding "kan niet installeren", zowel van geheugenkaart (die ook al hergeformateerd is) als op het interne geheugen.

(I)MAP(I) werkt wel overigens, maar ik wil gewoon dat het werkt, ook om oude berichten te lezen :)

V 4.0726.2.0.1 // 26-06-2007 // RM-133 // Nokai N73 (57.01). Provider is Orange Frankrijk, maar daar ligt het niet aan lijkt me
Nee, Gmail werkt hier uitstekend (zowel webbased als de applicatie).
(N78)

Ik ben op zoek naar een programma voor mijn N82 in combinatie met Sygic navigatie en mijn Bluetooth carkit. Als mijn N82 namelijk gepaired is met de carkit, gaat al het geluid richting de carkit. Dat betekent dus ook dat de gesproken navigatie aanwijzingen van Sygic richting carkit gaan en niet meer uit de speaker van de telefoon komen. Zou geen probleem zijn, maar mij carkit betreft een Kenwood geintegreerd met mijn Kenwood radio. Dus als ik radio luister en er belt iemand, dan springt de radio op een andere source (de bluetooth connectie) en werkt ie als carkit over de speakers, ideaal. Maar het geluid van de gesproken navigatie van Sygic gaat dus ook over deze source en is dus niet te horen als ik gewoon radio luister.

Dus dacht ik, zal er geen programmaatje zijn, die de Bluetooth aan kan zetten en kan pairen met een opgegeven apparaat, bij het binnenkomen of zelf starten van een telefoongesprek en de bluetooth weer uit kan zetten bij het beeindigen van een gesprek. Dat zou volgens mij de oplossing zijn voor mijn probleem! Heb al gezocht maar kan zo'n programma niet vinden voor Symbian.

Er is wel een programma voor de pocket-pc genaamd PhoneAlarm Lite met de onderstaande functionaliteit: Activate Bluetooth on call / disable on disconnect

Dit zou er voor Symbian toch ook ergens moeten zijn?

kun je niet via je phone dan ook radio luisteren? 8)

quote:
Q-bone schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 09:31:
kun je niet via je phone dan ook radio luisteren? 8)
Ja dat werkt inderdaad, maar dan moet ik alsnog de koptelefoon er weer indoen die dient nl. als antenne. En het heeft nog wel meer nadelen (geluid alleen op de voorspeakers enzo, kwalitatief minder geluid, cd-tje in de cd-speler kan dan niet...). Heb vandaag weer gezocht, maar geen programma die kan wat ik wil.. ;(

Ik heb nu EINDELIJK een account bij Symbian signed. Echter wil het mij maar niet lukken om een geldig cert file te krijgen.... Als ik alle stappen in DevCertRequest_2.3 doorlopen heb dan zegt hij op het eind dat ik het cert bestand op de site kan vinden, maar ik kan het nergens vinden. |:(

Ik gebruik de volgende handleiding, maar dan met versie 2.3
http://blog.isquare.nl/?p=216

Iemand enig idee wat ik nu dan verkeerd doe en of er misschien een meer up to date handleiding beschikbaar is?

quote:
Spurlie schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 00:21:
Ik heb nu EINDELIJK een account bij Symbian signed. Echter wil het mij maar niet lukken om een geldig cert file te krijgen.... Als ik alle stappen in DevCertRequest_2.3 doorlopen heb dan zegt hij op het eind dat ik het cert bestand op de site kan vinden, maar ik kan het nergens vinden. |:(

Ik gebruik de volgende handleiding, maar dan met versie 2.3
http://blog.isquare.nl/?p=216

Iemand enig idee wat ik nu dan verkeerd doe en of er misschien een meer up to date handleiding beschikbaar is?
Hier werkt het perfect voor mij, niet eens een account nodig..
https://www.symbiansigned...ublic/openSignedOnline.do

Heel erg bedankt voor de link!!!!! _/-\o_
Ik ga het morgen uitproberen!

Hebben mensen ervaring met de Gizmo tool?
Ik zoek een IM tool, op de site kon ik geen kosten vinden, is deze echt gratis?

quote: Gizmo5.com
Instant Message
Chat with friends on Gizmo5, MSN, AIM, Yahoo! and Jabber for free.
?

quote:
Dat zag ik ook wel staan, maar hoe vaak zie niet heel groot FREE staan en dan ergens heel klein toch de kosten?
Vandaar de misschien wat overbodige vraag....
Zeker gezien het feit dat de MSN tool na 30 dagen niet meer gratis is.

Er zit wel een buy knopje op die site, dus ga er maar vanuit dat het niet zo free is als er staat.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: