Hoofdcategorieën

Nieuw reactie in topic: Nokia N96

Let op:
  • Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
  • Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
  • Lees je eigen bericht even door voor je het post.

Insert message

Waarschuwing:
Dit topic gaat over de technische aspecten van de N96. Dat je hem ergens hebt besteld is leuk voor je, maar niet relevant voor dit topic. Dat je hem bij abbo X 10 euro goedkoper krijgt dan bij abbo Y is leuk, maar niet relevant voor dit topic.

Discussie over abonnementen en levertijden kan in [ABO] Het Nokia N96 levertijden en abonnementen topic

Smilies: :) :( ;) >:) :> :P :9 :o :*) :'( 8) :+ :D _/-\o_ :9~ O+ :O }:O :/ :| :X :? 8)7 |:( O-) :z ;( meer »

Page navigation

Laatste reacties:

Hoop dat dit toestel voor 1 september beschikbaar komt, dan neem ik deze met gratis KPN mobielTV abo en data pakket.
Kan ik 'm via de TV-output aan m'n navigatiesysteem (DNX 7200) hangen en via de op dit toestel aanwezige audio uitgang zorgen dat 't geluid ook nog over de speakers komt?! :)

En dan maar hopen dat de batterij het een beetje volhoudt................................... :'(

31 juli is 'n datum die wordt genoemd als release datum...
Op het toestel zit een 3.5mm plug voor audio uit, die tevens wordt gebruikt als PAL/NTSC output. Weet iemand of dit 'n gecombineerde uitgang is, of dat het audio of video is en dus niet tegelijkertijd?

Bij het insteken van een 3,5mm jack plug, moet je op je telefoon aangeven wat voor aansluiting je wil. De ene keer steek je er een koptelefoon in en moet je dus "koptelefoon" kiezen en de andere keer "tv out" als je een kabel erin steekt om m op je tv aan te sluiten.

quote:
NIKDCC schreef op maandag 23 juni 2008 @ 12:01:
31 juli is 'n datum die wordt genoemd als release datum...
Op het toestel zit een 3.5mm plug voor audio uit, die tevens wordt gebruikt als PAL/NTSC output. Weet iemand of dit 'n gecombineerde uitgang is, of dat het audio of video is en dus niet tegelijkertijd?
Bij de N95 zit een kabel die van 3.5mm naar 3-tulp pluggen gaat. Één voor video, de andere 2 voor audio. Dus ja hij kan het beide tegelijk naar buiten sturen.

Ik lees even mee.

Mag in aug. weer een nieuwe telefoon en deze klinkt erg verleidelijk. Zeker de DVB-h optie is leuk.

quote:
TF schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 16:56:
Ik lees even mee.

Mag in aug. weer een nieuwe telefoon en deze klinkt erg verleidelijk. Zeker de DVB-h optie is leuk.
Modbreak:
Als het je niet boeit, reageer dan ook niet!!!

En dat de DVB-H chip een welkome toevoeging is hebben bv Samsung en LG allang begrepen en zijn inmiddels al verkrijgbaar. Desalnietemin is het een langverwacht toestel met leuke features. Als dit toestel in maart 2021 uitkomt, ga ik zeker eens kijken ernaar. :)

Modbreak:
En daar hebben we de TR http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif voor uitgevonden!

Acties: [quote]

Door: jeroen vd broek

hoe duur zal hij ongeveer gaan kosten icm met een abbo van 30 euro per maand? (bij 1 of 2 jarig abbo)

( hij is echt TE vet en kan niet wachten tot ie uit is!! )

Ik denk rond de 250 euro met een 2 jarig abbo.

quote:
herculesds schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 20:50:
Ik denk rond de 250 euro met een 2 jarig abbo.
is niet de bedoeling om hier over te discuseren binnen het topic maar toch reageer ik er ff op.

je mag hopen dat hij 250 euro gaat kosten, maar reken maar op hooguit 100 euro onder de nieuwprijs. zeker in het begin

maar is er al een prijs bekend uberhaubt?

800 dollar ex btw staat op http://www.mobilewhack.com/nokia-n96/

DVB-H is juist 'n zeer leuke toevoeging bij de N96, voor in de file onderweg, niets ontspannender dan ff TV kijken in de file ;)
Zeker aangezien de N96 in tegenstelling tot de toestellen van samsung en LG zowel tv als audio output heeft (gecombineerde connector) is het interessant om op 'n extern scherm of navigatiesysteem met videoinput aan te sluiten. Ben overigens wel benieuwd of de ontvangst van het tv signaal goed zal zijn, aangezien de N96 geen externe antenne lijkt te hebben zoals met de Samsung 't geval is?

Nokia N96: Demonstrations page is online !!

misschien toch eind juli / augustus ??

Nokia N96: Demonstrations

Ik hoop het wel dan kan ik hem nog net met een abonnement kopen 8)7
En zo te zien aan die site is die idd binnenkort te verwachten.

Volgens Belcompanie komt hij september/oktober. Dat duurt mij dan weer te lang :-)

Ik wil Nokia ook nog wel even bellen, maar zij hebben geen Sales telefoonnummer of een algemeen nummer. Is toch vreemd.

quote:
TF schreef op maandag 30 juni 2008 @ 13:19:
Volgens Belcompagnie komt hij september/oktober. Dat duurt mij dan weer te lang :-)

Ik wil Nokia ook nog wel even bellen, maar zij hebben geen Sales telefoonnummer of een algemeen nummer. Is toch vreemd.
zo vreemd is dat niet, want al de service van Nokia loopt via de Servicepoints dus hebben ze geen (openbaar) nummer nodig.

Het was natuurlijk al te verwachten dat ook deze telefoon weer later komt dan verwacht. Toch kijk ik er wel naar uit als vervanger van mijn N95 :)

Een iets zakelijker uiterlijk met een aantal nieuwe functies en hopelijk ook nog wat sneller.

we zullen het zien, ben alvast aan het sparen O-)

quote:
Jarnoootje schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 08:30:
[...]

zo vreemd is dat niet, want al de service van Nokia loopt via de Servicepoints dus hebben ze geen (openbaar) nummer nodig.
Bedacht ik mij later ook. Nou we wachten het wel af...

Wel jammer de enigste optie voor mij is dus +- 1.5 maand met beltegoed bellen :/
En dan daarna een nieuw contract afsluiten of heeft iemand anders nog andere ideeën?

quote:
TF schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 09:11:
[...]

Bedacht ik mij later ook. Nou we wachten het wel af...
0900-2026055 :)

quote:
martijnoss schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 12:53:
Wel jammer de enigste optie voor mij is dus +- 1.5 maand met beltegoed bellen :/
En dan daarna een nieuw contract afsluiten of heeft iemand anders nog andere ideeën?
Ik zelf heb een abonnement bij BEN afgesloten. Dat kan je per maand opzeggen namelijk. Was ook een stuk voordeliger dan mijn huidige abo van T-Mobile houden tot de N96 komt.

na een 2 jarig contract bij bijv. HI, loopt hij toch gewoon per maand door. Je zit toch niet meteen weer aan een 2 jarig contract vast?

Een meldingkje van Nokia zelf dan maar:

Hi,

Thank you for your email. The third quarter lasts from July to
September, so between that time the N96 will ship.
Unfortunately we cannot give more accurate timing for the product
release. Please contact your nearest Nokia reseller for that
information.

Best regards
Mona Kokkonen
+358 7180 34900

www.nokia.com/press

Acties: [quote]

Door: sportprophet

Klopt.. als bijvoorbeeld je 2jarig abb. verlopen is, wordt hij daarna per maand iedere keer verlengt en zit je er dus niet weer 2 jaar aanvast!

(in september loopt mijne af en ik had het nagevraagd ivm release N96 ;) )

quote:
sportprophet schreef op maandag 07 juli 2008 @ 17:23:
Klopt.. als bijvoorbeeld je 2jarig abb. verlopen is, wordt hij daarna per maand iedere keer verlengt en zit je er dus niet weer 2 jaar aanvast!

(in september loopt mijne af en ik had het nagevraagd ivm release N96 ;) )
precies, ik mag dus half augustus. Maar het is angstvallig stil rond de N96. Er staan er wel een zooi op marktplaats.nl maar.... kom op ..... daar trap ik niet in.

Hoop wel dat het toestel voor 1 september gereleased wordt, dan kan ik 'm nog met gratis MobielTV abo afsluiten bij kpn :)

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: