Is het niet gewoon dat de trial period niet gereset word bij het installeren en dat je dus met een eenmaal verlopen trial de 3.9 final niet meer kunt traillen?
Nieuw reactie in topic: Het grote NewsLeecher topic deel 2
Let op:
- Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
- Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
- Lees je eigen bericht even door voor je het post.
Smilies:
:)
:(
;)
>:)
:>
:P
:9
:o
:*)
:'(
8)
:+
:D
_/-\o_
:9~
O+
:O
}:O
:/
:|
:X
:?
8)7
|:(
O-)
:z
;( meer »
:r
B)
:Y)
(8>
:7
:Z
})
B-)
:w
d:)b
7(8)7
*;
<+:)
^)
:$
}:|
:')
:S
:Y
:N
*O*
-O-
_O-
Laatste reacties:
Ik denk, maar dat kan ook alleen mijn gedachte zijn, dat die "NewsLeecher v3.9 Final didn't reset the trial period. This has been fixed." heel wat anders is dan wat jullie denken 
Namelijk iemand die NL 3.8 final heeft, of welke versie dan ook, daarna 3.9 final installeerd, die zou normaal gesproken een (15 dagen?) trial krijgen, ongeacht of een eerdere versie verlopen is of niet.
Namelijk iemand die NL 3.8 final heeft, of welke versie dan ook, daarna 3.9 final installeerd, die zou normaal gesproken een (15 dagen?) trial krijgen, ongeacht of een eerdere versie verlopen is of niet.
Ik heb NewsLeecher in een VMware-sessie draaien (VM-sessie is XP). Het valt me op dat de RnE-optie onder VMware werkelijk niet vooruit te branden is. Om dit euvel te verhelpen, gebruik ik tegenwoordig maar AutoUnpack zodat het meeste toch nog automatisch uit wordt gepakt.
Iemand enig idee waarom het onder VMware zo traag is? Ik heb meer onder VMware draaien en dat performed gewoon goed.
Iemand enig idee waarom het onder VMware zo traag is? Ik heb meer onder VMware draaien en dat performed gewoon goed.
Geen idee. Ik heb NL op verschillende system staan, mijn laptop is dualboot en kan vanuit Windows Xp en Linux met Wine gewoon starten. Via Shared Folders naar mijn virtuele machine in VirtualBox draait hij gewoon goed, gezien het een virtuele machine is. Het is wel een stukje trager, maar niet zo traag dat je haast geen voortgang ziet. Dit is allemaal van en naar Shared Folders.quote:pven schreef op zondag 22 juni 2008 @ 21:52:
Ik heb NewsLeecher in een VMware-sessie draaien (VM-sessie is XP). Het valt me op dat de RnE-optie onder VMware werkelijk niet voortuit te branden is. Om dit euvel te verhelpen, gebruik ik tegenwoordig maar AutoUnpack zodat het meeste toch nog automatisch uit wordt gepakt.
De traagheid bij mij is zo erg dat er bv 80 RAR-bestanden reeds zijn gedownload terwijl RnE er pas tien heeft gevonden. 
Dat is extreem traag. Zelfs toen ik nog met full speed bij Eweka kon downloaden was het niet zo traag. En met VirtualBox heb ik ook niet dat hij zo traag is (of in Wine). Lijkt mij een probleem van VMWare. Ik heb helaas wel met VB dat hij iets te vaak xp laat crashen op shared folders
.
Ik denk dat het komt dat de processor niet lekker loopt in VMWare. Of je schijf niet snel genoeg (maar dan zou je met downloaden dat ook merken).
Ik denk dat het komt dat de processor niet lekker loopt in VMWare. Of je schijf niet snel genoeg (maar dan zou je met downloaden dat ook merken).
Ik heb een héél maf probleem met Newsleecher de laatste tijd.
Volledig legale key! inc. S.S + Eweka als newsprovider.
Echter, als ik Newsleecher wil opstarten(gewoon .exe aanklikken) dan crasht hij tijdens het laden onder "Loading Visuals" het scherm verdwijnt en ik krijg een standaard Windows foutmelding, dit programma wordt afgesloten.
OS: Vista ult. 32, geen gekke programma's geinstalleerd. Heeft meer dan een half jaar zonder problemen gedraaid. Google kent het probleen naar mijn weten ook niet. Ook de Search in het vorige en dit topic nog niet.
Iemand enig idee?
Echter, als ik Newsleecher wil opstarten(gewoon .exe aanklikken) dan crasht hij tijdens het laden onder "Loading Visuals" het scherm verdwijnt en ik krijg een standaard Windows foutmelding, dit programma wordt afgesloten.
OS: Vista ult. 32, geen gekke programma's geinstalleerd. Heeft meer dan een half jaar zonder problemen gedraaid. Google kent het probleen naar mijn weten ook niet. Ook de Search in het vorige en dit topic nog niet.
Iemand enig idee?
Klopt het dat de site van Newsleecher down ligt?,
al 2 dagen zo,
al 2 dagen zo,
Bij mij doet de site het momenteel prima. Supersearch heeft de afgelopen dagen ook prima gewerkt en ik meen dat als de site offline was supersearch ook niet meer werkte (al meen ik ook dat er aanpassingen gedaan waren om dit te voorkomen, dus durf het niet met zekerheid te zeggen).quote:dunn0w schreef op zondag 29 juni 2008 @ 16:32:
al 2 dagen zo,
Heb je al geprobeert om je config te verwijderen? Ik heb al een paar keer gehad (en hoor het veel van andere op het forum) dat de config files wel eens corrupt raken (zelfs bij normaal gebruik, dus openen en sluiten zonder problemen) en je NL dan heel vreemd kan reageren, waardoor crashes voor kunnen komen.quote:stijnos1991 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 10:09:
Iemand enig idee?
Kijk in de startpost even naar het kopje 'Herinstallatie'.quote:stijnos1991 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 10:09:
Iemand enig idee?
Wat geeft een tracert naar newsleecher.com terug?quote:dunn0w schreef op zondag 29 juni 2008 @ 16:32:
al 2 dagen zo,
Microsoft Windows [versie 6.0.6001]
Copyright (c) 2006 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden.
C:\Users\Elbert>tracert www.newsleecher.com
Traceren van de route naar www.newsleecher.com [127.0.0.1]
via maximaal 30 hops:
1 <1 ms <1 ms <1 ms Ellie [127.0.0.1]
De trace is voltooid.
Copyright (c) 2006 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden.
C:\Users\Elbert>tracert www.newsleecher.com
Traceren van de route naar www.newsleecher.com [127.0.0.1]
via maximaal 30 hops:
1 <1 ms <1 ms <1 ms Ellie [127.0.0.1]
De trace is voltooid.
Laat me raden: je hebt met een niet geheel legale versie van Newsleecher zitten klooien?
Zoek naar de hosts-file op je PC en verwijder daar de newsleecher.com-regel uit, dan gaat het weer werken.
Zoek naar de hosts-file op je PC en verwijder daar de newsleecher.com-regel uit, dan gaat het weer werken.
hehe jaa, waar vind ik diequote:pven schreef op zondag 29 juni 2008 @ 22:34:
Laat me raden: je hebt met een niet geheel legale versie van Newsleecher zitten klooien?
De 2e link in google al bij zoeken naar "hosts file". http://www.google.nl/sear...cial&client=firefox-aquote:
Ok, na hopeloos gezeik met grabit en na de 15 daagse trail van newsleecher dacht ik newsleecher wel even snel te bestellen via paypal. Ik had al op verzenden geklikt en daarna las ik nog vluchtig "Enter your emailadres BELOW!".
Iets wat ik dus niet gedaan heb... zijn er mensen die dit ook hebben gehad oid?
Nope, voordat ik op verzenden klik, kijk ik of ik alles heb ingevuldquote:BastiaanN schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 15:37:
Ok, na hopeloos gezeik met grabit en na de 15 daagse trail van newsleecher dacht ik newsleecher wel even snel te bestellen via paypal. Ik had al op verzenden geklikt en daarna las ik nog vluchtig "Enter your emailadres BELOW!".
Als ik b.v.een film download met Newsleecher(betaald) heb ik het volgende probleem,hij zet dan een of twee temp.files niet om in rars zodat ik deze niet omgezette files apart moet leechen.
Iemand met een oplossing?
Je hebt er dus nog niet voor betaald? Dan kan je het toch gewoon opnieuw aanvragen?quote:BastiaanN schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 15:37:
Neem contact op met support, er is vast iets van terug te vinden.
offtopic:
Omg, je bericht is drie weken oud.
Welke versie precies? 'Vroeger' waren er wel eens dit soort problemen, maar de laatste tijd lees ik er maar weinig meer over.quote:jbedankt schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 17:05:
Als ik b.v.een film download met Newsleecher(betaald) heb ik het volgende probleem,hij zet dan een of twee temp.files niet om in rars zodat ik deze niet omgezette files apart moet leechen.
Haha. Ik had er wel voor betaald maar blijkbaar moest je het e-mail adres vermelden zodat het gelijk als betaald werd gemarkeerd, gelukkig heb ik inmiddels de licentie al ontvangenquote:pven schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 17:09:
[...]
Je hebt er dus nog niet voor betaald? Dan ken je het toch gewoon opnieuw aanvragen?
Neem contact op met support, er is vast iets van terug te vinden.
offtopic:
3.9 Finalquote:pven schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 17:09:
Welke versie precies? 'Vroeger' waren er wel eens dit soort problemen, maar de laatste tijd lees ik er maar weinig meer over.
Ik heb dit ook, eerst nooit.quote:jbedankt schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 17:05:
Ik heb verschillende versies geprobeert, maar het probleem blijft.
Op het newsleecher forum krijg ik geen reactie.
Het enige wat ik vervelend vind is dat ik vrij vaak de melding krijg "not enough disc space" terwijl ik zo'n 6 gb vrij heb. Ook als ik echt te weing ruimte heb en wat spul verwijder blijft de melding staan.
Die melding komt van Repair n Extract. Als je een DVD9 download in rars en je hebt nog maar 6 GB vrij na het downloaden dan is er te weinig ruimte vrij om die 8GB aan rars uit te pakken.quote:MrVegeta schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 17:17:
Het enige wat ik vervelend vind is dat ik vrij vaak de melding krijg "not enough disc space" terwijl ik zo'n 6 gb vrij heb. Ook als ik echt te weing ruimte heb en wat spul verwijder blijft de melding staan.
Ik ben even verloren. Ik dacht dat in NL een optie zat om NZB's via mail te downloaden, maar ik kan die optie nergens vinden. Blijkbaar ben ik in de war met een ander programmma?