Hoofdcategorieën

Nieuw reactie in topic: Het SonyEricsson W880i topic

Let op:
  • Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
  • Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
  • Lees je eigen bericht even door voor je het post.

Insert message

Let op! Het laatste bericht in deze discussie is meer dan 2 weken oud!

Smilies: :) :( ;) >:) :> :P :9 :o :*) :'( 8) :+ :D _/-\o_ :9~ O+ :O }:O :/ :| :X :? 8)7 |:( O-) :z ;( meer »

Page navigation

Laatste reacties:

Zoals vele SonyEricsson fans waarschijnlijk al gewend zijn, SonyEricsson geeft toestellen die nog niet officieel aangekondigd zijn namen van vrouwen. Een recente, bekende naam is Clara. Clara ging al een tijd in de geruchtenronde voort, alvorens SonyEricsson het toestel officiëel aankondigde.

Nu SonyEricsson al een tijd hoofdsponsor is van het WTA (Women Tennis Association), heeft SonyEricsson maar besloten om een paar van zijn toestellen die nog in ontwikkeling zijn te vernoemen naar bekende leden van de WTA, vrouwelijke tennissters.

Aangezien het momenteel een hype is om een zo dun mogelijk toestel te creëren (meerder Samsung, Motorol Razr en opvolgers, Nokia die waarschijnlijk bezig is met een ultradun toestel) kon SonyEricsson natuurlijk niet achter blijven.

http://tweakers.net/ext/f/facf4d8a557e8895c28327af3a3e92fc/full.jpg

Dit toestel is vernoemd naar de Japanse tennisster Ai Sugiyama, mogelijk omdat zij ook dun is :?

http://www.ai-sugiyama.com/gallery/smile/photo/img/smile_006.jpg

Als we de geruchten moeten geloven, zou dit toestel het rugnummer W880 moeten meekrijgen. Dat het typenummer met de 'W' begint is logisch, aangezien er duidelijk een Walkman logo te zien is op het toestel. Een nieuwe telg binnen de Walkman serie van SonyEricsson dus!

Ondanks dat het toestel nog niet officieel aangekondigd is en er daardoor natuurlijk nog geen duidelijkheid bestaat over de specificaties, gaan er al wel geruchten rond over de specificaties

9,4mm dik
UMTS
2MP camera
1GB M2 kaartje bijgeleverd in doos
BT 2.0 +EDR (A2DP)

Geen boeiende specificaties dus, maar daarvoor kochten we de RAZR ook niet :)

Ziet er wel weer mooi uit! Het sonyericcson design bevalt me zo goed, ben benieuwd wat de opvolger van de w950 is, maar zal vast eerst een tussenversie met camera verschijnen. Trouwens ook benieuwd naar de vrouwennaam hehe

Ik volg dit rumoer al een tijdje maar ik ben werkelijk benieuwd hoe het uiteindelijke model eruit gaat zien!

Het enige wat ik tot nu toe kan zeggen is dat ik niet zo wakker lig van het ontwerp.

Hieronder nog een soep van deuxani om een beter oordeel te kunnen vellen:

En, interessant om te melden. Deze fotoshop is door Deuxani gemaakt op basis van vage spypics. De in de startpost vertoonde foto was toen nog niet in de omloop. Hij zat er dus heel goed bij

Ik volg deze ook al inderdaad een tijdje via se-nse.

Altijd als er een nieuwe telefoon uitkomt vraag ik mij af wat voor nieuws deze met zich mee brengt. Het is inderdaad een nieuwe weg die SE heeft ingeslagen, maar echt vernieuwend is het niet. Kijk bijvoorbeeld naar de samsung X820 die nog net iets platter is en ook met een 2MP camera aan boord maar geen UMTS en uitbreidbaar geheugen en geen flits. In dit opzicht is de W880 wel wat vernieuwender qua specs, maar niet qua looks. En dat is jammer.

Desalniettemin zal deze telefoon (als hij echt uitkomt) wel goed verkopen. Maar dan moeten er geen andere zijn die even plat zijn en met betere specs. ;)

Zoals de Razr, niet vernieuwend, toch een groot verkoopsucces

quote:
Ginz schreef op donderdag 14 december 2006 @ 15:03:
Zoals de Razr, niet vernieuwend, toch een groot verkoopsucces
Die is qua breedte vernieuwend. :P Maar is inderdaad een goed voorbeeld. :)

De Krzr is een stuk smaller.

Maar de cijfertoetsen van deze SE lijkt me echt niks, veel te klein.

Nog een paar foto's van AI

http://www.onwijswies.nl/images/AI1.jpg

http://www.onwijswies.nl/images/AI2.jpg

http://www.onwijswies.nl/images/AI3.jpg

Vind die zilveren er nogal lomp uit zien :P . De zwarte versie ziet er wel aardig uit.

Whoow nice design!

Waar ik vooral benieuwd naar ben:
-Resolutie beeldscherm & OS

Resolutie lijkt mij zoals de W810. OS is waarschijnlijk ook dezelfde als de W810, maar dan met Music Player 2.0

Lijkt mij ook, maar you never know!

quote:
Bierkameel schreef op donderdag 14 december 2006 @ 15:08:
De Krzr is een stuk smaller.

Maar de cijfertoetsen van deze SE lijkt me echt niks, veel te klein.
En dat niet alleen:

http://www.mobile-review.com/uploads/ai_4.jpg

Geen flits. :S
Dus het gaat in de richting van de X820. :(

Wat een achterlijke telefoon. Lijkt nergens op. Lelijk, onhandig in gebruik, geen boeiende specs, waarschijnlijk te hoge prijs. Neen, bagger.

quote:
MarcoC schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 02:24:
Wat een achterlijke telefoon. Lijkt nergens op. Lelijk, onhandig in gebruik, geen boeiende specs, waarschijnlijk te hoge prijs. Neen, bagger.
Het lijkt meer op een budgettelefoon gezien de spec van vorig jaar .. ;) .. Voor mensen die toch wel een beetje telefoon willen maar wel met een klein budget.

quote:
MarcoC schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 02:24:
onhandig in gebruik is gebaseerd op?

Ik vind 'm wel kick! Losse prijs van 200 euro en hijs voor mij :)

quote:
Ginz schreef op donderdag 14 december 2006 @ 16:07:
Resolutie lijkt mij zoals de W810. OS is waarschijnlijk ook dezelfde als de W810, maar dan met Music Player 2.0
Resolutie lijkt mij zelfde als K800i (320x240). Aangezien de pictogrammetjes heel klein weergegeven worden en op een lage resolutie niet zo scherp kunnen zijn.

Mmm.. dit is wel aardig waar ik naar op zoek ben! Hoop dat ie snel uitkomt!

Ik vind de looks juist heerlijk 80's met dat brushed metal :) Specs boeien me niet zo heel erg, zolang het 810i achtig is.

quote:
CLB schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 10:03:
[...]

onhandig in gebruik is gebaseerd op?

Ik vind 'm wel kick! Losse prijs van 200 euro en hijs voor mij :)
Knopjes lijken me allesbehalve fijn, en een toestel waarvan je oor er afvriest in de winter is ook niet echt fijn.

Deze dunne telefoon heeft tenminste nog toetsjes.
Beter dan die Motorola's of Samsung D830's enzo :)

Nja ben benieuwd wanneer die uitkomt enzo! We will see

Ik heb de ai de afgelopen weken regelmatig in 'm handen gehad (een demo-model). Onhandig is vooral: de stekker-uitgang zit onderaan links aan de zijkant. Sony Ericsson zal speciaal voor dit toestel een andere carkit moeten maken. Daarnaast past dit toestel ook slecht bij tal van accesoires: MDS_60 bijvoorbeeld...

ik vind m ronduit LELIJK. ik zoek al een vervanger voor mijn w810i. de k800i is te zakelijk, en heeft geen walkman!!

Is er niet een equivalent van de k800i?? dus zeg maar
k750 = w800 ----> k800 = w8xx ???

quote:
Silverline schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:11:
ik vind m ronduit LELIJK. ik zoek al een vervanger voor mijn w810i. de k800i is te zakelijk, en heeft geen walkman!!

Is er niet een equivalent van de k800i?? dus zeg maar
k750 = w800 ----> k800 = w8xx ???
De W850i, maar dat is een slider zonder de 3,2MP cam.

ik ben toch ook niet voor de trend van die dunne brede gsm's, geef mij maar een goeie solide candybar, veel betere grip ook al...
deze modelletjes zijn trouwens niet erg mooi, en erg on-SE

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: