Op mijn laptop gebruik ik vista niet meer uit pure noodzaak. Ligt niet aan vista maar aan asus. Ik krijg gewoon spontaan een bluescreen (af en toe) en het heeft te maken met de videodriver. Zit een ati videokaart in maar geen enkele ati driver werkt. Alleen die van asus maar ze geven maar geen nieuwe versie vrij. Heb er momenteel ubuntu naast geinstalleerd. Moch ik er problemen mee krijgen omdat ik eventueel programma's nodig heb die er niet op werken kan ik altijd weer naar vista. Maar als dat gebeurd of ik vind ubuntu niet handig werken voor mijn opleiding informatica dan ben ik genoodzaak XP er op te installeren.
Hier wil ik mee zeggen dat veel problemen met vista te wijten is aan het feit dat er gewoon brakke drivers op geinstalleerd staan. Zo ook op mijn desktop pc. Kijken van een videofile in HD. Geheid dat ik een bluescreen ga krijgen binnen 3 uur. Bij gamen geen probleem. 2 versies terug kwa driverversie. Ook blue screens vorige versie geen bluescreens.
Hier wil ik mee zeggen dat veel problemen met vista te wijten is aan het feit dat er gewoon brakke drivers op geinstalleerd staan. Zo ook op mijn desktop pc. Kijken van een videofile in HD. Geheid dat ik een bluescreen ga krijgen binnen 3 uur. Bij gamen geen probleem. 2 versies terug kwa driverversie. Ook blue screens vorige versie geen bluescreens.