Hoofdcategorieën

Nieuwe reactie in topic: HP iPAQ 510/514 Voice Messenger smartphone

Let op:
  • Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
  • Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
  • Lees je eigen bericht even door voor je het post.

Insert message

Smilies: :) :( ;) >:) :> :P :9 :o :*) :'( 8) :+ :D _/-\o_ :9~ O+ :O }:O :/ :| :X :? 8)7 |:( O-) :z ;( meer »

Page navigation

Laatste reacties:

Heeft er al iemand ervaring met deze telefoon/pda?

Ben zelf namelijk op zoek naar een nieuwe telefoon en kwam deze tegen.

Zie:
http://h10010.www1.hp.com...63-80070280-80159566.html

Ik weet niet hoeveel deze foon gaat kosten, maar een HTC S710 oid lijkt me handiger dan deze HP eerlijk gezegd. Ze draaien allebei Windows Mobile. Dus daar zal niet veel verschil inzitten. Voordeel vand e HTC is natuurlijk het volledige querty toetsenbord.

quote:
Flappie schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 19:56:
Ik weet niet hoeveel deze foon gaat kosten,
ongeveer 280
quote:
maar een HTC S710 oid lijkt me handiger dan deze HP eerlijk gezegd. Ze draaien allebei Windows Mobile. Dus daar zal niet veel verschil inzitten. Voordeel vand e HTC is natuurlijk het volledige querty toetsenbord.
Is alleen een voordeel als je het extra gewicht en de extra dikte voor lief neemt. Daarnaast heeft de 514 toch wel leuke voip features :)

Het lijkt mij dat die HTC dikker en breder is door het toetsenbord. Dat is voor mij al minder.

De Ipaq is wat smaller, wat mij als telefoon weer meer aanstaat.

Deze zou de afgelopen maand bij de distributeurs moeten liggen.

Techdata heeft hem inderdaad ruim op voorraad. Eerste tijd is er een promo waardoor ie een stuk goedkoper in de verkoop zou moeten zijn (EUR 50,00-100,00).

http://www.letsgodigital.org/nl/12749/hp_ipaq514_smartphone/ alternatief ->
http://www.letsgomobile.org/nl/0781/hpsmartphone/
http://www.telecomwereld.nl/n0001699.htm

Acties: [quote]

Door: Halfkakkende

Ik heb deze nu al regelmatig bij de Belcompany zien liggen en heb me er al meerdere malen bij staan verlekkeren. Mooie telefoon!
Helaas mogen ze je bij de Belcompany tegenwoordig niet meer de telefoon laten proberen (althans, in Almere en Hilversum, ga er vanuit dat het overal zo is), dus veel zinnigs kan ik er verder niet over zeggen.

Ik zal van het weekend zelf eens naar de Belcompany gaan om te vragen of ik hem eens beter mag bekijken. :P

heb de telefoon zelf.
Nadelen:
klein display
todayscreen waar nauwelijks wat op past
matige camera
traag

Voordelen
Voice instructions en control (is wel lachuh)
klein

heb 'm nu een paar dagen in bezit, hiervoor had ik de MDA Vario,
voordelen:
- handbaar formaat
- makkelijke bediening
- muziek afspelen = goed, ook over speakertje
- batterij levensduur is prima, (hij loopt nu een dikke 3 dagen non-stop, met veel muziek afspelen, WiFi'en etc)
- snelheid is prima

Nadelen tegenover vario:
- geen QWERTY
- kleiner scherm

kortom: een mooi telefoontje voor de wat meer eisende gebruiker, voor een hele mooie prijs :)

Ik zit zelf te twijfelen tussen deze (51x Voice Messenger) en de HP Ipaq Mobile Messenger hw6-series

Voordeel van de laatste, is dat er een qwerty tobo op zit die er eventueel af kan (optie afhankelijk van model).

Overview: http://h10010.www1.hp.com...2a/22797-22801-22801.html

Weet iemand of tom tom op deze phone te draaien is?

aangezien er windows mobile op draait lijkt het me dat het mogelijk zou moeten zijn.

quote:
THE_CR0SS schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 19:43:
Weet iemand of tom tom op deze phone te draaien is?

aangezien er windows mobile op draait lijkt het me dat het mogelijk zou moeten zijn.
Je geeft het antwoord zelf al. Het scherm is echter niet al te groot, dus of het handig is...

quote:
PcDealer schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 23:19:
Ik zit zelf te twijfelen tussen deze (51x Voice Messenger) en de HP Ipaq Mobile Messenger hw6-series

Voordeel van de laatste, is dat er een qwerty tobo op zit die er eventueel af kan (optie afhankelijk van model).

Overview: http://h10010.www1.hp.com...2a/22797-22801-22801.html
Er zit nogal een best verschil qua features tussen beide. Wat spreekt je op beide aan?
Ik heb zelf die Voice Messenger bij een paar collega's gezien, vond hem wel handig en sjiek eruit zien, maar m'n Nokia verleden laat me nog niet los, zelfs niet als HP fanboy ;)

Ik heb deze telefoon nu een aantal weken in bezit. Op zich een fijn toestel, maar ik zit met één groot probleem.

Ik maak met deze telefoon via een VPN-connectie verbinding met de Exchange omgeving van ons bedrijf. Op zich gaat dit prima. Synchen gaat perfect en ik ontvang mijn mails erg snel.

Op het moment dat ik echter ga bellen of gebeld word, wordt de verbinding na gemiddeld 4 minuten verbroken. Ik heb zo goed als alles proberen uit te sluiten en denk nu dat het aan de VPN verbinding ligt.

We hebben HP gebeld en ze zeggen dat het een onbekend probleem is en ze er geen oplossing voor hebben.

Allemaal erg jammer, want voor mij verdwijnt nu de meerwaarde van de telefoon....

Zijn er meerdere personen die dit probleem herkennen en er een oplossing voor weten of denken te weten?

quote:
Ralfvanhoutem schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 16:19:
Ik heb deze telefoon nu een aantal weken in bezit. Op zich een fijn toestel, maar ik zit met één groot probleem.

Ik maak met deze telefoon via een VPN-connectie verbinding met de Exchange omgeving van ons bedrijf. Op zich gaat dit prima. Synchen gaat perfect en ik ontvang mijn mails erg snel.

Op het moment dat ik echter ga bellen of gebeld word, wordt de verbinding na gemiddeld 4 minuten verbroken. Ik heb zo goed als alles proberen uit te sluiten en denk nu dat het aan de VPN verbinding ligt.

We hebben HP gebeld en ze zeggen dat het een onbekend probleem is en ze er geen oplossing voor hebben.

Allemaal erg jammer, want voor mij verdwijnt nu de meerwaarde van de telefoon....

Zijn er meerdere personen die dit probleem herkennen en er een oplossing voor weten of denken te weten?
Heb je extra software geïnstalleerd?

Nee, er staat geen extra software op....

quote:
Ralfvanhoutem schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:46:
Nee, er staat geen extra software op....
Heb je de laatste firmware software updates? Ja -> laat een case aanmaken bij Support en zij moeten het maar "dispatchen" naar secondlevel support.

hallo,ik zoek tomtom software voor ipaq 514 wie kanmij help?

quote:
likos12 schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 11:02:
hallo,ik zoek tomtom software voor ipaq 514 wie kanmij help?
Kijk hier eens of hier natuurlijk.

bedank, maar voor hp ipaq514 zie ik niet

quote:
likos12 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 22:22:
bedank, maar voor hp ipaq514 zie ik niet
Het is een smartphone, dus je kunt TomTom gewoon installeren alsof het een pda is.

oke,bedank

Na wat zoek en probeer werk ben ik er achter gekomen dat TomTom 6 dus niet werkt op de HP iPaq 514. TomTom 5 zou wel werken. Dat moeten we dus nog testen.

TomTom werkt waarschijnlijk niet omdat er geen touchscreen op zit.

quote:
lowrider schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 14:18:
Na wat zoek en probeer werk ben ik er achter gekomen dat TomTom 6 dus niet werkt op de HP iPaq 514. TomTom 5 zou wel werken. Dat moeten we dus nog testen.
Hé, daar zeg je me wat. 8)7

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: