Hoofdcategorieën

Nieuwe reactie in topic: FFOW - Frontlines: Fuel of War

Let op:
  • Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
  • Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
  • Lees je eigen bericht even door voor je het post.

Insert message

Let op! Het laatste bericht in deze discussie is meer dan 2 weken oud!

Smilies: :) :( ;) >:) :> :P :9 :o :*) :'( 8) :+ :D _/-\o_ :9~ O+ :O }:O :/ :| :X :? 8)7 |:( O-) :z ;( meer »

Page navigation

Laatste reacties:

De game is niet gereleased op de originele releasedatum, dat was ergens in begin 2007 ;)

Punkbuster is fijn, spawnprotection ook. Maar zonder quickchat, voip, commo rose of squad commands loopt iedereen maar wat door elkaar en is er weinig aan.
Maar dat zal niet gepatched worden ben ik bang.

Ik moet zeggen dat het me meevalt dat die patch er is gekomen. Alleen een vlugge blik op het forum leert me toch dat we deze game voorlopig niet af hoeven te stoffen. Connecten enzo met punkbuster servers kan blijkbaar niet met de patch.

Die bug doet zich niet meer voor (zojuist een kleine serverside update uitgerold).

Damorpheus, jij begint echt op die band op de titanic te lijken :o

quote:
Def!ance schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 12:13:
Damorpheus, jij begint echt op die band op de titanic te lijken :o
Daar wordt ie ook voor betaald :)

Hehe ;)
PC heeft zeker minder spelers, maar XBox360 niet *. In die laatste zit het merendeel van het werk wat wij voor Kaos uitvoeren.

* kwa spelers dus B)
De xbox demo versie was een van de meest populaire downloads, de retail draait erg lekker en we hebben veel spelers in Japan erbij gekregen nu de game ook daar uit is.

Acties: [quote]

Door: Assassinator

quote:
DaMorpheus schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 22:09:
De game is niet gereleased op de originele releasedatum, dat was ergens in begin 2007 ;)
Oeps, my bad, maar goed dan hebben ze hem nog maar een keer moeten uitstellen: jullie hebben gewoon een game gereleased die niet af is, en er missen zoiezo een aantal vitale componenten voor een multiplayer shooter als dit.

Ze hebben zojuist een nieuwe multiplayer mode aangekondigd!

quote:
Ze gaan dus de core mechaniek van het spel, de main selling point eruit slopen zodat het gewoon de zoveelste battlefield kloon is en dan heet dat een nieuwe game mode. Het front systeem is toch juist verzonnen zodat spelers niet oneindig lang naar elkaar hoevne zoeken op de grote maps?
Fronts zijn juist goed. het enige waar ik behoefte aan heb zijn bugfixes en eventueel gratis maps (want met zo'n kleine actieve community is het niet handig om deze nog verder te verdelen door middel van betaalde extra content).

Ach, tot nu toe is er nog steeds helemaal niets. Eerst maar eens zien dus.

De volgende patch bevat minimaal 1 gratis map. De nieuwe gamemod vervangt niet, maar is een toevoeging :)

Door: MasterMaceMichu

Een kat in het nauw maakt wel hele rare sprongen....Eerst met veel bombarie aankondigen dat het in FFOW toch echt anders gaat werken en dan hup, weer terug naar de oude conquest mode....

Het mooiste vind ik nog wel dat DaM het spul blijft verdedigen....Dat moet toch wel een hele dikke maandelijkse bonus zijn die hij krijgt om niet net als de rest van de wereld dit spel als onderzetter voor je biertje te gebruiken....(kijk qua populariteit alleen maar naar het totaal aantal posts in dit forum!)

quote:
MasterMaceMichu schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 21:07:
Het mooiste vind ik nog wel dat DaM het spul blijft verdedigen....Dat moet toch wel een hele dikke maandelijkse bonus zijn die hij krijgt om niet net als de rest van de wereld dit spel als onderzetter voor je biertje te gebruiken....(kijk qua populariteit alleen maar naar het totaal aantal posts in dit forum!)
Tja, al flopt dit spel dan flopt ook een deel van zijn werk. Nogal logisch dat het hem aan het hart gaat... Zeg, DaMorpheus. Speel jij dit spel eigenlijk überhaupt? :?
quote:
DaMorpheus schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 12:26:
Hehe ;)
PC heeft zeker minder spelers, maar XBox360 niet *. In die laatste zit het merendeel van het werk wat wij voor Kaos uitvoeren.
Logisch dat de Xbox 360-versie populairder is. Team-communicatie for the win.
quote:
De xbox demo versie was een van de meest populaire downloads, de retail draait erg lekker en we hebben veel spelers in Japan erbij gekregen nu de game ook daar uit is.
Ik vind het leuk hoe je 'veel' zegt. Kan je ook met cijfers komen? En wat hebben Europeanen aan Japanse spelers, buiten de lag? O-)
quote:
Nu er zulke concrete plannen zijn, DaMorpheus... gaan ze eens een keer VoIP voor de PC heroverwegen? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat een beetje fan Conquest-mode wilt gaan spelen zonder VoIP. Dat kan ik namelijk net zo goed BF1942 uit de kast trekken, wat volgens mij zelfs populairder is. :+

quote:
MasterMaceMichu schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 21:07:
Een kat in het nauw maakt wel hele rare sprongen....Eerst met veel bombarie aankondigen dat het in FFOW toch echt anders gaat werken en dan hup, weer terug naar de oude conquest mode....

Echt zooi vind ik het spel ook niet, sterker nog, als de irritante bugs er niet waren en er normale servers zouden draaien, dan vond ik het een geweldig spel, in ieder geval beter dan quake wars en battlefield bad company. het jammere is dat we nu al maanden wachten op een patch om basis dingen te fixen en alle extra's (zoals funservers en conquest mode) aleen maar de core gameplay die dit spel anders/goed maken om zeep helpen.

schijnbaar vinden veel mensen dit, want ik het moiete om een goede, leuke server te vinden.

Door: MasterMaceMichu

Ik zeg ook niet dat het ECHT zooi is, maar een community die het speelt is er niet, het spel is half af en vol met bugs....dat nodigt niet uit tot spelen, wel?

Op de community forums is wel weer een sterke opleving, vooral te zien in de hoeveelheid posts. Ik denk dat de demo nog wat goeds kan doen mits released na 1.2.0.

Spel blijft leuk, zeker nu de serverbrowser het goed doet. :)

Zijn hier overigens XBOX360 spelers? Er komt een patch aan en een hoop gratis DLC, voor de PC komt er ook DLC aan, ook gratis, en die wordt verpakt in de komende patches.

Als de patch er is ga ik wel weer eens proberen dan.

De Xbox360 patch is zojuist uitgebracht :)

PC Roadmap: http://status.kaosstudios.com/?page_id=73
XBOX360 Roadmap: http://status.kaosstudios.com/?page_id=74

Met onder andere:
Fixes:
Players will no longer be kicked by Punkbuster for using the comma “,” or forward slash “/” character in their names in multiplayer matches
The binding for the Action key (E) has been fixed. This is also used for the Exit Vehicle function
Keys that have already been used will be checked for when changing control key bindings
The distance for melee attacks has been shortened
The “pipe” character will no longer hide text in the server information window
Chinese translation errors on the server browser have been fixed
The Frontline will show up properly on the map
Fixed first-person weapon animation blends between run and sprint
Added functionality to allow firing of a weapon to break sprint. Previously you had to come out of sprint and then left-click to fire
Nieuw:
New Map – Boneyard
New Vehicle – Rocket-Mounted Light Armored Vehicles
New Vehicle – Red Star Transport Heli
New Weapon – Automatic Shotgun
New Game Mode – Conquer (for all original maps as well as Boneyard; future DLC maps will also include Conquer mode)
Server Browser, Phase 2 – Additional filters, ability to update cached server list, clan and host banner support, and total player/servers count
Joystick Support
Leaderboards
Dedicated Server Tools
Xfire Support
ATI Crossfire Support
New Map – Hindsight
New Map – Sunder
New Map – Wide-Awake
New Map – Infiltration
New Air Vehicles (for both Western Coalition and Red Star)
New Weapon – Anti-Air Rocket Launcher

quote:
am2 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 18:59:
[...]

In dat geval is de website wel misleidend, want daar staat dat er wel VoIP in zit, niks over dat het wel in de 360 versie zit en niet in de PC versie. (zie frontlines.com -> about the game -> game features -> advanced team play)
Kijk daar nog eens... 8)7

Ze kunnen zoveel roadmaps en patches verzinnen als ze willen. Er is geen teamplay en er komt al helemaal geen 'advanced' teamplay. FFOW voor de PC is dood.

Ach uiteindelijk maakt VOIP niet zo'n verschil uit, want er zit gewoon niks in de game dat teamplay echt bevorderd ofzo. Plus alles beweegt gewoon niet lekker. Wil je weten hoe FFOW had moeten zijn speel dan battlefield: bad company eens. Zo hoort zo'n soort spel aan te voelen. Vergelijk bijvoorbeeld alleen de destructable enviroments eens tussen FFOW en BFBC.

Oh en wat betreft :
quote:
hebben veel spelers in Japan erbij gekregen nu de game ook daar uit is.
Om dat voor elkaar te krijgen moet ELKE jap zowat de game gekocht hebben, aangezien de 360 daar gewoon echt kut verkoopt zoals iedereen weet.

Door: Assassinator

Muah als ik eerlijk ben vond ik FFOW heerlijk aanvoelen, en Bad Company absoluut niet. De destructable enviroments in BC vond ik ook redelijk sneu, als ik eerlijk ben, en voegde weinig toe. Nee FFOW vond ik in 1ste instantie vele malen leuker, maar goed FFOW heeft zichzelf verneukt door veel te vroeg te releasen, hoe bijna eng positief DaMorpheus ook blijft. Dóódzonde omdat de game zoveel potentie had.

Let there be flaming, ben dat wel gewend op GoT :)
Er zitten hier blijkbaar veel game industry professionals. Een Xbox360 de niet verkoopt in het oosten. Een game die shit zou zijn maar het gespeeld hebben in de laatste 2 maanden ho maar 7(8)7

Hebben jullie de Xbox360 versie gespeeld in de afgelopen maand? Of uberhaupt ooit eens gespeeld?

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: