Thx, die had ik allemaal al geprobeerd, maar JEvents ging bij het opvragen in de admin een een loop

(Firefox has detected that the server is redirecting the request for this address in a way that will never complete.). Phoca Guestbook gebruik ik nu, maar vind het zo apart dat ik de velden niet kan aanpassen (title en e-mail moeten weg). Bij andere CMS'en bieden de modules veel meer mogelijkheden qua het customizen van dit soort dingen. Valt me een beetje tegen, ook bij veel andere modules/componenten. Het is allemaal net niet wat ik wil. Ik kan wel zelf in de code gaan zitten, maar dat wilde juist voorkomen door de boel zoveel mogelijk standaard te houden.
Chronoforms had ik ook al geprobeerd, maar kon nergens de optie vinden om form-elementen aan te maken (en dat is vrij cruciaal als je een form gaat maken

). Zal er nog es goed naar kijken of ik misschien iets over het hoofd zie. Maar mijn uitgangspunt is als het op het eerste gezicht al niet logisch/bugvrij/intuitief eruit ziet dan laat ik het liever links liggen en ga voor een andere extensions. Echter heb ik dit idee bij elke extension die ik probeer..........................................
Ben verder wel enthousiast over Joomla op zich, maar de meeste extensions stellen me erg teleur.