Hoofdcategorieën

Nieuwe reactie in topic: Orange NL overgenomen door Deutsche Telekom (T-Mobile)

Let op:
  • Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
  • Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
  • Lees je eigen bericht even door voor je het post.

Insert message

Waarschuwing:
De discussie in dit topic gaat over de overname en eventuele consequenties voor de telecomsector in Nederland en de abonnees.

Posts met slechts de vraag "Kan ik nu opzeggen?" worden niet gewaardeerd. Hierover is nog helemaal niets bekend gemaakt, maar ga er vanuit dat dit niet mogelijk zal zijn.

Smilies: :) :( ;) >:) :> :P :9 :o :*) :'( 8) :+ :D _/-\o_ :9~ O+ :O }:O :/ :| :X :? 8)7 |:( O-) :z ;( meer »

Page navigation

Laatste reacties:

quote:
Shiver23 schreef op zondag 01 juni 2008 @ 14:39:
[...]

Jup als ik 3G aan heb staan kwam het voor dat iemand mij belde maar ik niets hoorde als ik opnam. Inmiddels krijgen sommigen direct de voicemail. Ook mijn internet is erg brak de laatste weken. Via Opera mini krijg ik vaker niet dan wel verbinding. Ik heb zelf een K800.
Ik heb de GPRS/UMTS problemen sinds het t-mobile netwerk 'open' is gezet op de simkaart.

Verder vraag ik mij af of mensen al ervaring hebben met interessante aanbiedingen van T-Mobile bij contractverlenging van orange naar t-mobile, op basis van je orange klantwaarde?
offtopic:
zwaait naar shiver23 :*)

Ik heb ook tijdens het bellen last van wegvallende verbindingen en wisselende GPRS ontvangs. Vaak is GPRS niet eens aan (geen grote G bovenin). Het gedonder begon met de overname....

Vanochtend om 11.00 kreeg ik het bekende smsje over die service smsjes.. ik kreeg er net 2 binnen.

Hopelijk schieten ze een beetje op, want met orange heb ik regelmatig slecht/geen signaal..

ja die heb ik ook al 3 keer gehad en daarna komt er niets....vaag.

Voor degenen bij wie de simkaart al aangepast is: kun je nu ook handmatig het T-Mobile netwerk selecteren? Daar ben ik erg benieuwd naar.

quote:
teh_hanzz schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 15:30:
Vanochtend om 11.00 kreeg ik het bekende smsje over die service smsjes.. ik kreeg er net 2 binnen.

Hopelijk schieten ze een beetje op, want met orange heb ik regelmatig slecht/geen signaal..
Weet iemand hoe dat precies werkt met die SMS'jes?
Ik stel me zo voor dat ze checken welk berichtje aankomt en welke niet, en ze daar de ontvangstkwaliteit aan aflezen?

Deze smsjes (OTA-berichten) passen de netwerk-instellingen op de Orange simkaart aan.
Zo moet bijv. de status van T-Mobile NL gewijzigd worden, van "niet toegestaan" naar bovenaan de lijst van voorkeursnetwerken.
Anders is het niet mogelijk, dat de simkaart zich t.z.t kan aanmelden op het T-Mobile netwerk.

quote:
In_The_Aire schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 23:07:
Voor degenen bij wie de simkaart al aangepast is: kun je nu ook handmatig het T-Mobile netwerk selecteren? Daar ben ik erg benieuwd naar.
na de vorige keer niet, ik zal het zo nog eens proberen.. ben wel benieuwd namelijk :Y

Orange wordt Online

quote:
De internetaanbieder Orange gaat in Nederland eind deze maand verder onder de naam Online. De naamswijziging is een gevolg van de overname van Orange Nederland door het mobieletelecombedrijf T-Mobile.
ANP

quote:
Zo, dat is nog eens een slechte naam. Enorm onopvallend en verwarrend.

het zal toch maar tijdelijk zijn, of t-mobile gaat er toch wat mee doen en het wordt t.com (of t.nl) of ze verkopen de hele handel

Krijgen jullie hier wel eens post over? Ik ben al abbonee van Orange sinds Dutchtone maar ik heb geen enkele mailing gehad van orange over deze hele zaak, vind ik heel erg vreemd.

Weet iemand hoe het zit als je tussentijds zou willen overstappen van orange naar t-mobile?
Mijn contract loopt "pas" in maart af maar ik zit te kijken of ik eventueel nu al zou kunnen overstappen naar t-mobile (zit nl te denken aan een iphone vind die wel interessant vandaar)...

Ter info
Voordat er opmerkingen zijn ik heb gezocht maar niks hierover kunnen vinden..

quote:
Tomcat schreef op maandag 09 juni 2008 @ 19:18:
Krijgen jullie hier wel eens post over? Ik ben al abbonee van Orange sinds Dutchtone maar ik heb geen enkele mailing gehad van orange over deze hele zaak, vind ik heel erg vreemd.
Op de laatste factuur stond een melding: voortaan ontvangt u uw facturen uit naam van T-Mobile.

quote:
goosse schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 08:46:
Weet iemand hoe het zit als je tussentijds zou willen overstappen van orange naar t-mobile?
Mijn contract loopt "pas" in maart af maar ik zit te kijken of ik eventueel nu al zou kunnen overstappen naar t-mobile (zit nl te denken aan een iphone vind die wel interessant vandaar)...

Ter info
Voordat er opmerkingen zijn ik heb gezocht maar niks hierover kunnen vinden..
Bel ze eens. Orange / T-mobile zijn de enigen die met zekerheid aan kunnen geven of dat mogelijk is. :)

quote:
Yohan schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 09:03:
[...]

Op de laatste factuur stond een melding: voortaan ontvangt u uw facturen uit naam van T-Mobile.
Het is wellicht niet helemaal vergelijkbaar, maar ik kreeg gisteren van Orange ADSL een keurige reclamefolder dat ze binnenkort Online gaan heten.

quote:
Pretorian_ schreef op zondag 01 juni 2008 @ 22:18:
[...]

offtopic:
zwaait naar shiver23 :*)

Ik heb ook tijdens het bellen last van wegvallende verbindingen en wisselende GPRS ontvangs. Vaak is GPRS niet eens aan (geen grote G bovenin). Het gedonder begon met de overname....
Hier ook sinds de overname niets dan problemen. Heb thuis amper bereik tegenwoordig, ach nog maar 1 1/2 week en dan zit ik lekker bij KPN...

Weet iemand of ik nu mijn orange sim only van 10 euro in de maand kan overzetten naar een t-mobile pre paid? Liefst met behoud van mijn opgebouwd tegoed. Of kan zoiets überhaupt niet?

Een vriendin van mij werkte in de Orange store, en vandaag stond ze achter de balie in de T-Mobile winkel. Ik liep snel naar de Orange Store en ik zag dat er een nieuwe winkel ik kwam. *Zucht*.

Gaat dat echt zo snel? Vorige week zat hij er nog gewoon!

quote:
Rambo schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 23:20:
Weet iemand of ik nu mijn orange sim only van 10 euro in de maand kan overzetten naar een t-mobile pre paid? Liefst met behoud van mijn opgebouwd tegoed. Of kan zoiets überhaupt niet?
Mits je contractsvrij bent kun je het nummer gewoon naar een prepaidkaartje porteren. Wil je het tegoed behouden dan kun je alleen migreren naar een heel cheape T-Mobile Flex sim-only.

*weg*

Zie de topicwaarschuwing voor het waarom.

Dat heb je gemailt?
Damn, dat is echt niet goed te lezen. We weten allemaal dat je een helpdesk aan het handje moet houden, anders gaat het niet goed. Verwacht ook eigenlijk geen goed antwoord op je mail (omdat ze het niet snappen).

*weg*

Daar hebben we topicreport voor. :)

quote:
MarkW800i schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 23:40:
[...]

Nee hoor brief op 6 maart verstuurd vandaag ben gebeld door Orange of ik per direct of over een maand mijn abbo wou opzeggen. (moest nog tot Oktober).

Heeft te maken met een tarief wijziging in de VS. het gaat erom dat je niet meer per seconde betaald maar per minuut. Dit is reden tot ontbinding omdat dit nooit is gecommuniceerd :)

Ben ik mooi van mijn orange abbo af :) Word nu op 9 april omgezet naar prepaid!
Ik moet ( of zou moeten) nog tot november en heb ook zojuist opgezegd, omdat dat toch zou kunnen vanwege tariefwijziging: medewerkster 1 zei me dat het wel kan(sluit aan bij het bericht van Mark) en de ander zegt (een dag later) van niet. :? Hopen dat alles goed komt. Simkaart zojuist toch wel onvangen in ieder geval . Misschien staat er nu wél iets in het systeem bij T-mobile van dat zij mij een simkaart en contract gestuurd hebben ? :D

Bij mij is het ook sinds een paar weken dat de verbinding zwaar te wensen over laat.
Als ik weg zou kunnen gaan, dan zou ik dat ook meteen doen. Dan zou ik voor een sim-only abo gaan voorlopig.

Ik lees hierboven over opzeggen : "Heeft te maken met een tarief wijziging in de VS. het gaat erom dat je niet meer per seconde betaald maar per minuut. Dit is reden tot ontbinding omdat dit nooit is gecommuniceerd :) "
Ik krijg het niet helder, doordat ik ook andere berichten lees. De 1 zegt dat opzegging kan vanwege Europese tariefwijziging, terwijl anderen (van dezelfde provider) zeggen: Voor alle providers is de prijsverlaging verplicht geweest. Zoals wij eerder hebben aangegeven is deze verlaging in uw voordeel en kan dit geen reden zijn tot opzegging. "

Wie weet nou echt hoe het zit ?! en waar kan een consument deze info vinden ?

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: