Hoofdcategorieën

Nieuwe reactie in topic: Het HTC S730 topic - Deel 2

Let op:
  • Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
  • Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
  • Lees je eigen bericht even door voor je het post.

Insert message

Smilies: :) :( ;) >:) :> :P :9 :o :*) :'( 8) :+ :D _/-\o_ :9~ O+ :O }:O :/ :| :X :? 8)7 |:( O-) :z ;( meer »

Page navigation

Laatste reacties:

Jongens, ik volg het forum nu al vanaf januari. In het begin werd er veel gesproken over een update die misschien het videodriver of het geheugenprobleem zou aanpakken. Zou zelfs in maart uitkomen. Laatste tijd is het stil. Gaat dit nog goedkomen? Wat denken jullie?

Moeten we maar wennen aan het van tijd tot tijd opnieuw starten van onze HTC?

quote:
hotrene schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 20:02:
Jongens, ik volg het forum nu al vanaf januari. In het begin werd er veel gesproken over een update die misschien het videodriver of het geheugenprobleem zou aanpakken. Zou zelfs in maart uitkomen. Laatste tijd is het stil. Gaat dit nog goedkomen? Wat denken jullie?

Moeten we maar wennen aan het van tijd tot tijd opnieuw starten van onze HTC?
mwa...het is en blijft tenslotte windows he? ;) :P
Mijn PDA van HP die ik hiervoor had moest ik ook om de haverklap wel eens een keer opnieuw opstarten.....

Waar ik zelf vrijwel vanaf het begin af aan tegen aanloop is dat mijn internet er geregeld mee stopt.
na een herstart van de telefoon doet deze het wel weer maar het is wel vrij irri. Ik heb ook al geprobeerd of het helpt om in de comm manager de verbindingen even uit en weer in te schakelen maar dit helpt helaas niet

zijn er meer die dit hebben en of weten waar dit aan ligt??

Ik denk het wel HotRene, inmiddels is er voor de HTC TyTN II welke soortgelijke problemen heeft een Officieële update naar Windows Mobile 6.1 uitgekomen en hier is men niet tevreden over.

Buiten het feit dat ze over het algemeen niet tevreden zijn over Windows Mobile 6.1 zijn ze uiterst ontstemt dat de Drivers "niet" geupdate zijn. Stel dus dat er voor ons als Wings owners een Update uitkomt zal deze waarschijnlijk ook niet meer omvatten dan een soortgelijke update als de TyTN II zojuist gehad heeft. Ik zie de problemen niet meer opgelost raken zolang ik de HTC S730 in gebruik heb (wat nog zeker 10 maanden is).

ik heb fakecursor er op gezet. krijg nu inderdaad een cursor, maar hoe sluit ik het weer af en hoe kan ik programma's opstarten ?

m'n windows menu kan ik niet openen door de cursor er op te zetten en m'n andere toetsen werken niet meer.

help ! :)

kan iemand mij een indicatie geven van de snelheid van dit toestel.

een verlijking van de htc wizard / vario 1 en/of nokia n70 of nokia e65/n73

quote:
mcetweaker schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 16:55:
ik heb fakecursor er op gezet. krijg nu inderdaad een cursor, maar hoe sluit ik het weer af en hoe kan ik programma's opstarten ?

m'n windows menu kan ik niet openen door de cursor er op te zetten en m'n andere toetsen werken niet meer.

help ! :)
zet de gsm gewoon uit en als dat niet lukt haal de batterij er ff uit. Doe ik ook soms.

Hoe kun je de standaard locatie van 'my documents' wijzigen?

Alle documenten die ik synchroniseer komen nu nml. in mijn kostbaar werkgeheugen ipv op de storage card. Ook vervelend bij het bekijken van de fotos is dat je steeds moet switchen naar de storage kaart.

Hallo,

Ik ben sinds zaterdag in het bezit van de HTC S730, werkt best fijn behalve het veelbesproken probleem de memory- leak.

Nou heb ik oxios memory gedownload, alleen begrijp ik niet helemaal hoe ik deze aan de praat krijg. Een stukje terug las ik dat deze alleen met facade o.i.d. aan de gang te krijgen is? niet gewoon met de standaard home?

En dan nog een vraagje, als ik kijk bij foon info staat er : Windows Mobile 6 Standard, en als ik in taakbeheer kijk naar systeeminfo, staat daar: Windows CE, version: 5,20...

foutje in windows lijkt mij toch?

Oxios memory kun je opstarten via je verkenner.
Je komt alleen standaard in de map My Documents uit, even "omhoog" selecteren, en dan naar de programs map waar je de folder Oxios tegenkomt waar het programma instaat.

Het voordeel van Facade is, is dat je het programma vanuit je hoofdscherm kan laten opstarten zonder er de hele tijd via een omweg naar toe te moeten, aangezien je hem niet in een snelkoppeling kan zetten.

Ja dat is natuurlijk ook logisch! ik moet nog even windows- minded worden op mijn mobiel na 1,5 jaar symbian te hebben gehad!

Je kunt de Oxios-progjes ook vinden in je map 'Expert' via je start-menu. Vervolgens kun je ze selecteren en er een snelkeuzenummer aan toekennen. Zelf gebruik ik het op dit moment gewoon met de HTC-home.

Heeft er iemand toevallig een programma, of is er een mogelijkheid om onderstaande toe te passen:
Als er een wifi verbinding is, de wifi verbinding gebruiken. Maar als er geen wifi is, dat hij dan de GPRS gebruikt.
Dit bespaart natuurlijk het datalimiet. Iemand die weet hoe ik dit kan doen?

de 6.1 firmware windows mobile(wat misschien wel niet mag, ik weet het niet zeker) lost een hoop problemen voor mij op; véél sneller, geheugenproblemen verbeterd etc. etc.

We staan alleen links naar officiële roms toe, zie de policy :)

voor uitleg hoe te doen (wel weten wat je doet natuurlijk)

even voor mijn beeldvorming...
wel weten wat je doet, betekend dit niet doen als je niet durft, of niet doen als je niet kan lezen...
indien het laatste: is er ook een duidelijke NL handleiding hoe ik hem kan updaten naar WM6.1?

quote:
frumper schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 21:25:
even voor mijn beeldvorming...
wel weten wat je doet, betekend dit niet doen als je niet durft, of niet doen als je niet kan lezen...
indien het laatste: is er ook een duidelijke NL handleiding hoe ik hem kan updaten naar WM6.1?
nope de versie van ALCALINE is de enige, goed werkende versie die ik ken - en die heeft uitleg in het engels.. maar eerlijk gezegd is het heel erg simpel ^^ ik kon bijna niets verkeerd doen

wil niet zeggen dat sommige mensen dat vast wel voor elkaar krijgen :)

eerst goed inlezen, en zeker weten dat je niet de versie van t-mobile hebt :) kind kan do the disjes

quote:
wd200 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 22:44:
kan iemand mij een indicatie geven van de snelheid van dit toestel.

een verlijking van de htc wizard / vario 1 en/of nokia n70 of nokia e65/n73

jammer van de policy op GoT; ik heb heel veel baat bij deze rom..! ik heb het toestel net; anders zou ik het teruggebracht hebben!

quote:
TheNymf schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:06:
jammer van de policy op GoT; ik heb heel veel baat bij deze rom..! ik heb het toestel net; anders zou ik het teruggebracht hebben!
idd erg sad.

Ik heb contact gehad hierover met HTC zelf en bij hum waren er geen problemen bekend over memory leaks en ze wilden mijn toestel om te testen.

Ja doei.

Ik wil mogelijk een S730 kopen in combinatie met een Telfort abonnement. Kan iemand mij vertellen wat het grote verschil is met de TytnII, los van een hele hoop geld?

En ik vraag me af of ik de memory problemen tegen kom in het dagelijks gebruik. Het enige wat ik doe is bellen en sms'jes versturen. Als dat maar goed gaat. Als ik dan een keer wil internetten en het mis gaat is dat niet zo heel erg maar het moet wel werken..

quote:
dread schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:22:
[...]

idd erg sad.

Ik heb contact gehad hierover met HTC zelf en bij hum waren er geen problemen bekend over memory leaks en ze wilden mijn toestel om te testen.

Ja doei.
Google even op HTC wings firmware ;-)

ik gah et van het weekend proberen, om de wm6.1 erop te zetten. Wat ik op andere fora tegenkom is dat mensen er toch TomTom5.2 op hebben staan. Maar hij heeft toch geen GPS? Zijn er verschillende toestellen van de s730 in omloop in de verschillende landen of zo?

ik ben op zoek naar een andere Java Applet, want deze die standaard op de S730 zit sux...

Heeft iemand een alternatief?

quote:
TheNymf schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 21:16:
de 6.1 firmware windows mobile(wat misschien wel niet mag, ik weet het niet zeker) lost een hoop problemen voor mij op; véél sneller, geheugenproblemen verbeterd etc. etc
Durf je te stellen dat het geheugen probleem volledig is opgelost? Hoevveel ram heb je vrij na boot? En is die versie van Winmobile gewoon nederlands.?

quote:
sync schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 00:28:
[...]

Durf je te stellen dat het geheugen probleem volledig is opgelost? Hoevveel ram heb je vrij na boot? En is die versie van Winmobile gewoon nederlands.?
Als je t forum van xda leest dat hierover gaat zul je lezen dat het geheugenprobleem niet is opgelost met die rom en dat de versie alleen in het Engels beschikbaar is.

Erg zuur, veelal wordt geclaimed dat dit aan Windows ligt en niet aan HTC. Vreemd want er zijn veel meer toestellen met dit aantal ram en ik neem aan dat Windows Mobile nagenoeg hetzelfde is op elke PDA los van eventuele losse programma's!?

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: