Hoofdcategorieën

Nieuwe reactie in topic: [CCIP]R2-D2

Let op:
  • Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
  • Zie je iets dat niet door de beugel kan, wijs dan een moderator erop via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij in CME hanteren.
  • Lees je eigen bericht even door voor je het post.

Insert message

Let op! Het laatste bericht in deze discussie is meer dan 2 weken oud!

Smilies: :) :( ;) >:) :> :P :9 :o :*) :'( 8) :+ :D _/-\o_ :9~ O+ :O }:O :/ :| :X :? 8)7 |:( O-) :z ;( meer »

Page navigation

Laatste reacties:

quote:
Frenkie123 schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 11:05:
[...]

Thanx, maar ik denk dat je een te rooskleurig beeld hebt ervan. Ik heb mijn Machine al een tijd te koop, maar geen kopers. Nee, laat mijn mods maar gewoon uniek zijn, dan blijf ik tenminste arm maar gelukkig :)
Precies, ik denk dat QUILIX onderschat hoeveel uur er in een goede casemod gaat zitten en hoeveel die kast dan wel niet zou kosten ;) Mensen kunnen je kast wel leuk vinden, maar je moet echt mazzel hebben als je hem kunt verkopen.

http://www.laughlady.com/wp-content/uploads/2007/11/320as-seen-on-tv.jpg

Casemodding uitzending WDR 29-04.

Tof man! :D

Acties: [quote]

Door: Greeneye1992

Wel weer reclame maken voor saphire en zalman hé...
Nee het is wel een stoere mod.

Hahahaha, geweldige mod. kicken dat je ook internationaal furore maakt. 8)

quote:
Greeneye1992 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 19:41:
Wel weer reclame maken voor saphire en zalman hé...
Nee het is wel een stoere mod.
:$ I know. Maar juist die kleine dingetjes, daar zijn de sponsors gek op. Dat heet "exposure". Ik kan het iedere (beginnende) modder aanraden; Zorg eerst dat je ergens wordt genoemd ( het lokale suffertje, de casemodcompo van de plaatselijke scouting etc etc ) en ga daarmee aankloppen bij de grote merken-fabrikanten. Zij hebben elk jaar een budget voor sponsoring, je moet ze alleen zien te overtuigen dat JIJ diegene bent waardoor hun NAAM veel, vaak en positief in beeld komen. Succes !

Je bent al HOE oud? :P Heel gaaf om te zien hoe ze bij jou in je woonkamer staan. Dat wist ik al wel, maar nu zie je het ook :) Erg leuk dat ze er aandacht aan besteden, en hoeveel moeite die mevrouw heeft met het woord casemodding :P

Ok, laatste bericht was juni, maar dan is dit echt de laatste;

Frenkie tijdens de HME 2008 in Utrecht
http://clan-rag.gameparty.net/bitchie/case/12/tbcl2008-1.JPG

En het eindresultaat; 2e bij de vakjury en eerste met publieksprijs.
http://clan-rag.gameparty.net/bitchie/case/12/tbcl2008-2.JPG

Heel erg fijn om een mod te maken met zoveel lol en dan ook nog wat ermee te winnen ! Wat wil je nog meer!?

Frenkie, van harte gefeliciteerd. Balen dat ik de uitreiking net had gemist, maar het is je uiteraard gegund :)

Op times lan zat ik er 2 plaatsen vanaf, dat apparaat bliepte me toch wat weg :)
Vond het wel grappig, maar na n paar uur gaat het toch een beetje vervelen. gelukkig had Frenkie er toen schijnbaar ook genoeg van, opeens hoorden we niks meer :P

Maar echt geweldig wat je allemaal voor elkaar krijgt zeg, tot in de kleinste details, hulde daarvoor!

iig nog gefeliciteerd met je prijs 8)

...en nog suc6 met je (vele) toekomstige mods ;)

Nogmaals gefeliciteerd. _/-\o_
Zoals Terw_Dawn al zei het is je van harte gegund. Heel veel succes met je volgende mods!! Ik hoop dat dit weer een flinke opsteker voor je is. Vorig jaar was je 4de en nu 1 en 2!! Goed gedaan kerel!! d:)b
En dat logo van 3 meter lang hangt binnenkort in me modhok. Paste gewoon in de caddy. _O-

Wederom gefeliciteerd, het was leuk om weer even bij te praten :) En bedankt voor alle aanmoedigingen, volgend jaar hoop ik je te verslaan ;)

quote:
brinkdinges schreef op maandag 01 december 2008 @ 13:57:
Wederom gefeliciteerd, het was leuk om weer even bij te praten :) En bedankt voor alle aanmoedigingen, volgend jaar hoop ik je te verslaan ;)
Ik weet het zeker dat je me gaat verslaan! Cubeleon is gewoon supervet ! tot dan !

wooow, applausje woow
(kan niet wachten op de volgende :p)

Plaatjes doen het hier niet meer

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: