Hoofdcategorieën

Nieuwe reactie in topic: Newscacher gedupeerden topic

Let op:
  • Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
  • Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
  • Lees je eigen bericht even door voor je het post.

Insert message

Waarschuwing:
Een aantal reacties voegen weinig toe behalve 'moddergooien' en andere uit de tent lokken. We zullen dit topic meer in de gaten houden vanaf nu. De eerst volgende met een 'vrij zinloze toevoeging' die 'gal spuien' of 'moddergooien' betreft krijgt gelijk een OW.

Let op! Het laatste bericht in deze discussie is meer dan 2 weken oud!

Smilies: :) :( ;) >:) :> :P :9 :o :*) :'( 8) :+ :D _/-\o_ :9~ O+ :O }:O :/ :| :X :? 8)7 |:( O-) :z ;( meer »

Page navigation

Laatste reacties:

quote:
Pietjepuk74 schreef op zondag 01 juni 2008 @ 04:38:
Twee maken er ruzie, en dan hebben er 2 schuld.
Zal het onthouden als ik een keer een deurwaarder op de stoep heb omdat ik een rekening niet heb betaald. zij zijn ook schuldig hoor :s

quote:
Pietjepuk74 schreef op zondag 01 juni 2008 @ 04:38:
Voor wat betreft Punica zijn beweringen over HighWinds en Eweka.. HighWinds heeft Eweka overgenomen maar dat wil niet zeggen dat hij een arbeidskontrakt met HighWinds heeft. Ik heb gebeld met HighWinds namelijk en men geeft aan dat de persoon achter Punica NIET werkzaam is voor dit bedrijf. Of zei kletsen uit hun nek, of de persoon Punica wil zich beter of groter of weet ik wat voordoen als hij is.
Righhhtt...:) te lollig voor woorden dit.

quote:
Ericr schreef op zondag 01 juni 2008 @ 11:06:
[...]

Hoe verklaar je dan dat ik jouw site wel kan benaderen via een proxy of als ik niet ingelogd ben met een browser waarbij ik de cookies heb weggegooid? Opeens kan ik blijkbaar niet meer inloggen en de voortgang van een supportticket volgen. In dat ticket vraag ik om teruggave van een abonnementsbedrag. Ga ik dat nog terug ontvangen of niet?

Het lijkt me toch vrij makkelijk om dat bedrag terug te geven. Ik hoef dan nog niet eens het tweede bedrag terug.
[...]
Oeps, ik heb slapende honden wakker gemaakt geloof ik. Ik kan nu ook alleen nog maar via een anomynous proxy naar newscacher.nl. Zodra ik inlog krijg ik een wit scherm.

Blijkbaar maakt Tom zich wel druk om de negatieve publiciteit, anders hoefde hij hier geen leugens te verkondigen dat wij niet geblokkeerd waren.
Maar gewoon ons het betaalde abonnementsgeld terugbetalen is blijkbaar teveel gevraagd.

quote:
thefxr schreef op zondag 01 juni 2008 @ 03:48:
ik zie hier ineens veel mensen die nieuw GOT lid zijn of zich nog niet eerder in de discussie hebben gemengd en ineens positief over newscacher aan het praten zijn.
Dat vind ik toch verdacht.....
FYI : ik volg tweakers forums al heel lang, maar heb geen nood om deel te nemen aan discussies. Verder is tweakers een heel goede hardwarebron voor me (bvb. mobo besprekingen).

quote:
thefxr schreef op zondag 01 juni 2008 @ 03:48:
ik zie hier ineens veel mensen die nieuw GOT lid zijn of zich nog niet eerder in de discussie hebben gemengd en ineens positief over newscacher aan het praten zijn.
Dat vind ik toch verdacht.....
Dat was toch ook zo met Tom's eerste post op GoT (onderaan) *O*

En zijn 2e en 3e post.

quote:
Joe2K3 schreef op zondag 01 juni 2008 @ 15:24:
[...]

FYI : ik volg tweakers forums al heel lang, maar heb geen nood om deel te nemen aan discussies. Verder is tweakers een heel goede hardwarebron voor me (bvb. mobo besprekingen).
Dat je daarop reageert, betekent dat je je aangesproken voelt. zegt mij al genoeg :P

quote:
ustinov schreef op zondag 01 juni 2008 @ 14:47:
[...]

Blijkbaar maakt Tom zich wel druk om de negatieve publiciteit, anders hoefde hij hier geen leugens te verkondigen dat wij niet geblokkeerd waren.
Maar gewoon ons het betaalde abonnementsgeld terugbetalen is blijkbaar teveel gevraagd.
Ik vermoed dat ie geen geld meer heeft, alles is opgegaan aan de nieuwe facturen/voorschot die hij moest betalen.
In mijn visie einde oefening voor newscacher als er geen nieuwe klanten meer komen.

quote:
DaMorpheus schreef op zondag 01 juni 2008 @ 16:04:
[...]

Dat was toch ook zo met Tom's eerste post op GoT (onderaan) *O*
Als ik de postings van Tom zo terug lees, is het opmerkelijkst dat ie zichtzelf erg vaak tegenspreekt, eerst toegeven dat mensen zijn geblokt, daarna zeggen dat er niemand is geblokt enzo...
Uit mijn eigen ervaring weet ik dat mensen die heel vaak liegen, hun leugens niet kunnen onthouden.
en daarom vaak zichzelf tegenspreken, ze weten niet meer wat ze eerst gezegd hebben.
Aangezien Tom dit nog niet verleerd is, vrees ik het ergste voor de toekomst van newscacher.

quote:
IK ben niet eerder positief als mijn betaalde ¤ 89,30 volledig omgezet zijn in een heleboel maanden gebruik van usenet via newscacher.......
N.a.v. bovenstaand (en eerder door mij geposte items op 31mei/1juni): Tom heeft mij beide tegoeden toegekend en daar valt uiteraard alleen maar positief over te schrijven !! :)

Als er nu ook nog sprake zal zijn van continuiteit (dat is natuurlijk nooit met 100% garantie te zeggen)
kan ik niet anders meer zeggen dat Tom blijkbaar gewoon "domme pech" heeft gehad en alle inspanningen heeft gedaan om e.e.a. recht te zetten ! (En ja, ook ik heb wel eens andere gedachten over hem gehad)

Ik ben alle discussie over newscacher zat en heb inmiddels voor 13 euro een account voor 3 maanden bij een andere provider afgesloten. Als newscacher over een tijdje nog bestaat dan zal ik t.z.t overwegen om een account af te sluiten.

quote:
givemebeer schreef op zondag 01 juni 2008 @ 19:09:
Ik ben alle discussie over newscacher zat en heb inmiddels voor 13 euro een account voor 3 maanden bij een andere provider afgesloten. Als newscacher over een tijdje nog bestaat dan zal ik t.z.t overwegen om een account af te sluiten.
Nou ik heb ook de knoop doorgehakt, niet eens als gedupeerde: 15 euro gestort voor 6 maanden 16Mb. Transactie via Paypal, uurtje wachten, werkt als een zonnetje.

quote:
thefxr schreef op zondag 01 juni 2008 @ 12:16:
[...]

Dat 2de bedrag waarschijnlijk ook niet, anders was het allang teruggestort, de post van Tom spreekt ook boekdelen.
Dat tweede bedrag boeit me ook niet, ik heb alleen het eerste bedrag teruggevorderd. Tom blijft maar aanhalen dat men via Paypal het kan regelen maar is dus gewoon onmogelijk omdat de transactie te lang geleden is.

Denk niet dat Tom ooit nog ingaat op die kwestie, degenen die ooit hebben betaald met Paypal en waarvan de transactie te lang geleden is hebben gewoon pech. Of moeten wederom een product van Tom Dings willen afnemen. Gelet op het verleden heb ik daar zelf weinig zin in. Een provider die opeens op zwart kan gaan zit ik niet op te wachten.

quote:
Ericr schreef op zondag 01 juni 2008 @ 20:11:
[...]
Denk niet dat Tom ooit nog ingaat op die kwestie, degenen die ooit hebben betaald met Paypal en waarvan de transactie te lang geleden is hebben gewoon pech. Of moeten wederom een product van Tom Dings willen afnemen. Gelet op het verleden heb ik daar zelf weinig zin in. Een provider die opeens op zwart kan gaan zit ik niet op te wachten.
Het geld heb je toch al betaald , en als je het toch niet terug krijgt , waarom dan niet gewoon terug voor dat bedrag gebruik maken van newscacher ????
Ik vind als je het geld toch niet terug krijgt dat je dan toch net zo goed kunt opgebruiken , dan heb je toch nog iets in de plaats gehad , zoals jij het nu doet heb je niks , geen geld en geen werkend abbo :? :?
En wie weet , misschien is het dit maal allemaal wel iets beter geregeld en blijft newscacher nog lang actief :/ :/

quote:
strangerke schreef op zondag 01 juni 2008 @ 21:02:
[...]

Het geld heb je toch al betaald , en als je het toch niet terug krijgt , waarom dan niet gewoon terug voor dat bedrag gebruik maken van newscacher ????
Heb geen vertrouwen meer in Newscacher en ik ben van mening dat ik minimaal het eerst betaalde bedrag dien terug te krijgen. Op welke manier boeit me verder niet, dat Tom niet bij zijn Paypalrekening kan is zijn probleem.
quote:
Ik vind als je het geld toch niet terug krijgt dat je dan toch net zo goed kunt opgebruiken , dan heb je toch nog iets in de plaats gehad , zoals jij het nu doet heb je niks , geen geld en geen werkend abbo :? :?
En wie weet , misschien is het dit maal allemaal wel iets beter geregeld en blijft newscacher nog lang actief :/ :/
Ik heb inderdaad niks, buiten dan binnenkort een procesverbaal waarin ik aangifte heb gedaan van oplichting. In ieder geval wil ik geen gebruik maken van de diensten van Newscacher maar klaarblijkelijk hebben sommigen er nog steeds vertrouwen in. Succes er mee dan maar.

quote:
strangerke schreef op zondag 01 juni 2008 @ 21:02:
[...]

Heractiveren gaat een beetje moeilijk als je account geblokkeerd is door dhr. Dings. 8)7

quote:
ustinov schreef op zondag 01 juni 2008 @ 21:27:
[...]

Heractiveren gaat een beetje moeilijk als je account geblokkeerd is door dhr. Dings. 8)7
Heb vandaag een mail gestuurd aan Tom Dings en er wordt dus glashard beweerd dat er niemand is geblokt. Toch wel erg vreemd dan dat ik op diverse locaties en op diverse pc's geen toegang krijg tot de site. Ik kan de site zien maar als ik eenmaal inlog is de 'pret' over.

Newscacher wil dus stommetje spelen en er wordt ook niet ingegaan op mijn verzoek tot teruggave.

--edit een mail gehad van Tom :
quote:
Lees het tweakers forum maar daar staat alles vermeld wat je moet weten.

Eerder had je niet het fatsoen om op een normale manier te communiceren en elders je zaken te openbaren.

Die keuze heb je zelf gemaakt, en daarom heb ik daar netjes alles zaken uiteengezet. Welke vervolg stappen je gaat ondernemen zijn helemaal je eigen keuze. Nogmaals : Je hebt geen blokkade op de website, en dus kun je via die plaats je zaken, net als ieder ander persoon die mogelijkerwijs iets tegoed zou hebben, regelen.

Er valt hier verder niets aan toe te voegen.
Glashard aan het liegen dus. Ik kan via diverse pc's niet op de site komen en ik kan dus ook geen gebruik maken van de supportmogelijkheid. Niet dat die supporttickets nut hebben overigens, ik heb nooit respons gehad op een eerder verzoek dat ik heb ingediend.

Hij is duidelijk gepikeerd over wat ik op GOT geplaatst heb over Newscacher. Een klein kind dus qua gedrag en allesbehalve zakelijk. Nu was mijn opmerking hier ook niet zakelijk te noemen maar die was niet in een correspondentie aan hem gericht.

Dan maar aangifte doen, hij laat mij geen andere keuze.

Ik zal vanavond eens mijn account heractiveren.

Mijn proefperiode is voorbij en dat ging goed.
Aangezien ik ook 30 euro open heb staan wordt dat dus (42,50) als ik zie dat je 12,50 extra krijgt.

Toch netjes, maar goed na vanavond weer ik meer. Ik heb hier die code niet bij de hand anders had ik het nu wel gedaan.

quote:
Ericr schreef op maandag 02 juni 2008 @ 12:48:
[...]

Hij is duidelijk gepikeerd over wat ik op GOT geplaatst heb over Newscacher. Een klein kind dus qua gedrag en allesbehalve zakelijk. Nu was mijn opmerking hier ook niet zakelijk te noemen maar die was niet in een correspondentie aan hem gericht.

Heb je al gevraagd of ze je account na willen kijken? MIsschien dat er ergens een vinkje verkeerd staat ofzo (zou kunnen, toch?).

quote:
pven schreef op maandag 02 juni 2008 @ 14:08:
[...]

Heb je al gevraagd of ze je account na willen kijken? MIsschien dat er ergens een vinkje verkeerd staat ofzo (zou kunnen, toch?).
Het zou inderdaad kunnen maar dan staan er opeens vinkjes verkeerd bij degenen die zich niet al te positief hebben geuit aangaande Newscacher. Ustinov heeft hetzelfde meegemaakt.

Het is nu gewoon mijn woord tegen het woord van Tom Dings. Hij beweert dat er niemand geblokkeerd is terwijl ik toch duidelijk constateer dat er een aantal personen zijn die geen toegang hebben tot de site.

Als ik de laatste mail mag geloven moet ik eerst wat aan mijn postgedrag hier doen wil er nog wat geregeld worden. Tja volgens mij is het stadium van iets regelen al gepasseerd. De enige optie die werd geboden was een voortgang van afnemen van de diensten van Newscacher en dat is voor mij geen optie.

Het begint nu meer op een klucht te lijken, voor zover het dat al niet was. Ik ga in ieder geval voor die 59,40 mijn postgedrag niet aanpassen of postings aanpassen. Zeker niet als er glashard wordt gelogen over toegang tot de site van Newscacher en er op wordt aangedrongen dat ik wat doe aan 'het probleem op Tweakers.net'. Zijn woorden dat laatste tussen quotes.

Voor de lol dan maar een domein geregistreerd met de naam Newscrasher.com, misschien nog wel handig voor de gedupeerden.

quote:
Ericr schreef op maandag 02 juni 2008 @ 12:48:
[...]

Glashard aan het liegen dus. Ik kan via diverse pc's niet op de site komen en ik kan dus ook geen gebruik maken van de supportmogelijkheid. Niet dat die supporttickets nut hebben overigens, ik heb nooit respons gehad op een eerder verzoek dat ik heb ingediend.

Ik denk dat ie als straf jouw acc heeft geblokkeerd, omdat je wat op GOT hebt gepost, dit slaat natuurlijk nergens op, dat je dan een soort van boete (je gestorte geld) krijgt!

Dit is verre van klantvriendelijk en erg onzakelijk, hoe oud is Tom eigenlijk 14 jaar ofzo?
Hiermee maakt hij echt slechte reclame voor zijn bedrijf, ga zo door Tom, dan blijft newscacher echt lang in de lucht 8)7

Ik kan opeens weer op de site, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Heb alleen nog geen respons op mijn supportticket gehad zie ik.

quote:
Ericr schreef op maandag 02 juni 2008 @ 18:09:
Ik kan opeens weer op de site, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Heb alleen nog geen respons op mijn supportticket gehad zie ik.
Enig idee wat je nu goed hebt gedaan dan?
quote:
Lees het tweakers forum maar daar staat alles vermeld wat je moet weten.
Het lijkt de Da Vinci code wel. Misschien moeten we zijn berichtjes achterstevoren lezen. :)

Ik heb er gister ook maar eens een email aan gewaagd. Nog geen reactie gehad, niet eens een boze email.
Mijn account is nog steeds geblokkeerd. Ook op computers waar andere NC-gebruikers wel in kunnen loggen.
En nu doet mijn proefabonnement het ook ineens niet meer, maar dat zal wel toeval zijn.

Waarom Heeft Tom geen mailinglijst gemaakt en naar al zijn oude (voor 30 april) klanten toegestuurd?
Dat newscacher weer online is enzo, en hoe je de oude abo moet omzetten in een nieuwe.
Of wil Tom dat er zo weinig mogelijk oude klanten van zijn dienst gebruik maken, wat die leveren toch geen geld meer op. Het zou iig wat positieve reclame zijn, maar ik denk dat ie de oude lijst kwijt is.

quote:
ustinov schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 15:19:

Enig idee wat je nu goed hebt gedaan dan?
In ieder geval niks positiefs in de richting van Tom Dings. Ben overigens verder niet haatdragend, wil alleen mijn geld terug. De klucht uitzitten kost niet veel meer, buiten dan een domeinregistratie mocht ik die nog willen gebruiken.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: