Kijk eens in je postvak uit,kan zijn dat daar nog wat staat wat niet gelukt is en blijft proberen.
Nieuwe reactie in topic: Het LG KU990 Viewty topic - Deel 3
Let op:
- Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
- Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
- Lees je eigen bericht even door voor je het post.
Smilies:
:)
:(
;)
>:)
:>
:P
:9
:o
:*)
:'(
8)
:+
:D
_/-\o_
:9~
O+
:O
}:O
:/
:|
:X
:?
8)7
|:(
O-)
:z
;( meer »
:r
B)
:Y)
(8>
:7
:Z
})
B-)
:w
d:)b
7(8)7
*;
<+:)
^)
:$
}:|
:')
:S
:Y
:N
*O*
-O-
_O-
Laatste reacties:
Ik heb elke keer dat de muziek ineens stopt, en dan krijg ik de een melding dat het formaat niet goed is, vaak heeft ie dan al een uur afgespeeld, dus aan de muziek ligt het niet, ik moet de tel resetten om het weer normaal te krijgen! hoe kan dit?
Na veel geprobeer blijf ik met een probleem zitten met mijn Viewty in combinatie met een externe
GPS receiver en navigatiesoftware. Het probleem ligt hem in dat de software (AmazeGPS) geen toegang van de Viewty krijgt voor lokale connectiviteit (bluetooth) en netwerk toegang. Ik krijg telkens de vraag (wil je toestaan dat...), maar als ik op "deze keer toestaan" klik gebeurt er vervolgens niets. Even uitleggen:
Zowel de exterene GPS receiver als het programma AmazeGPS werkte direct, en leidde mij keurig langs een bepaalde route (ben er een stukje mee gaan rijden). De tweede keer gaf problemen, maar niet de problemen die iemand eerder hier in dit topic aangaf (alleen achtergrond van programma zichtbaar). Bij mij draait het programma prima, maar de Viewty geeft het programma geen rechten om gebruik te maken van Bluetooth en Internet. Ik krijg de vraag wel (of je toestemming wilt geven dat het programma gebruik mag maken van 'lokale connectiviteit'), maar als ik antwoord "deze keer toestaan" blijft hij het vragen. Je kunt overigens kiezen uit: "Toegang tot afsluiten" (wat ik niet helemaal begrijp??), "Deze keer toestaan", of "Deze keer weigeren. Ook de eerste optie een paar keer geprobeerd, maar zonder resultaat.
Daarna heb ik nog in tel.menu bij toepassingen apazegps geselecteerd en gekozen voor "machtigingen instellen`, maar dan kan je alleen maar kiezen tussen `vragen´ en ´nooit toestaan´. Na een paar keer geeft ie het op, met als gevolg dat de GPS receiver geen contact mag maken met AmazeGPS. Het ligt dus niet aan het programma, heb zelfs een tweede navigatieprogramma (Nav4All) geprobeerd, en die heeft hetzelfde probleem.
Ik heb al veel geprobeerd te zoeken, ook op dit forum, maar heb nog niemand met hetzelfde probleem gevonden. Heeft iemand hier een suggestie?
GPS receiver en navigatiesoftware. Het probleem ligt hem in dat de software (AmazeGPS) geen toegang van de Viewty krijgt voor lokale connectiviteit (bluetooth) en netwerk toegang. Ik krijg telkens de vraag (wil je toestaan dat...), maar als ik op "deze keer toestaan" klik gebeurt er vervolgens niets. Even uitleggen:
Zowel de exterene GPS receiver als het programma AmazeGPS werkte direct, en leidde mij keurig langs een bepaalde route (ben er een stukje mee gaan rijden). De tweede keer gaf problemen, maar niet de problemen die iemand eerder hier in dit topic aangaf (alleen achtergrond van programma zichtbaar). Bij mij draait het programma prima, maar de Viewty geeft het programma geen rechten om gebruik te maken van Bluetooth en Internet. Ik krijg de vraag wel (of je toestemming wilt geven dat het programma gebruik mag maken van 'lokale connectiviteit'), maar als ik antwoord "deze keer toestaan" blijft hij het vragen. Je kunt overigens kiezen uit: "Toegang tot afsluiten" (wat ik niet helemaal begrijp??), "Deze keer toestaan", of "Deze keer weigeren. Ook de eerste optie een paar keer geprobeerd, maar zonder resultaat.
Daarna heb ik nog in tel.menu bij toepassingen apazegps geselecteerd en gekozen voor "machtigingen instellen`, maar dan kan je alleen maar kiezen tussen `vragen´ en ´nooit toestaan´. Na een paar keer geeft ie het op, met als gevolg dat de GPS receiver geen contact mag maken met AmazeGPS. Het ligt dus niet aan het programma, heb zelfs een tweede navigatieprogramma (Nav4All) geprobeerd, en die heeft hetzelfde probleem.
Ik heb al veel geprobeerd te zoeken, ook op dit forum, maar heb nog niemand met hetzelfde probleem gevonden. Heeft iemand hier een suggestie?
Ik zie vaak genoeg bij telefoons dat plotseling het nummer van de berichtencentrale is gewijzigd, dus check dat ook ff (als er tenminste smsjes in je outbox zijn achtergebleven).quote:D467 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 21:25:
[...]
Doe ik de telefoon uit, om het geheugen chippie effe eruit te halen, en stop alles weer terug en doe hem weer aan. Verstuur ik een sms krijg ik weer dat icoontje telkens in beeld,,,, *Jeej*
Hebben meer mensen hier last van?
Ik blijf maar hopen op een firmware... Die toch nooit zal komen
edit
Sms komt dus ook niet aan, ik ga hem denk ik maar terug brengen?'
OF verstuurd hij ze niet meer omdat je teveel smsjes hebt in je inbox?
Bij KPN / Hi abonnement moet dat +31653131313 zijn.
Ik zat hiervoor ook 2 jaar lang bij Hi met een anderen telefoon, nóóit problemen.quote:areyouben schreef op zondag 01 juni 2008 @ 22:46:
[...]
Ik zie vaak genoeg bij telefoons dat plotseling het nummer van de berichtencentrale is gewijzigd, dus check dat ook ff (als er tenminste smsjes in je outbox zijn achtergebleven).
Bij KPN / Hi abonnement moet dat +31653131313 zijn.
Ik denk dat er gewoon een bug in zit ofso, of dat ik teveel berichten heb en dat hij hem dan niet meer kan opslaan in outbox.
Want als ik wat berichten delete, werkt het weer
Nog nóóit meegemaakt dat het nr van de berichtencentrale veranderd is uit zichzelf.........tenzij er iemand aan de gsm zat die overal op heeft lopen drukken! en er geen verstand van heeft.
Ik heb sinds een paar dagen me telefoon terug van reparatie, software update gehad (V10f) en hele nieuwe behuizing en voorkant. Het rare is dat ik opera mini na de update in het begin ook niet werkend kreeg. Kreeg ook de foutmelding van tijd/datum. Na 1 dag probeerde ik het nog eens te instaleren en toen werkte het wel.
Dus voor degene die opera mini niet werkend krijgen, misschien gewoon downloaden paar dagen op je telefoon laten staan en dan nog eens proberen te instaleren.
*knip* daar hebben we http://tweakers.net/aanbod voor
Dus voor degene die opera mini niet werkend krijgen, misschien gewoon downloaden paar dagen op je telefoon laten staan en dan nog eens proberen te instaleren.
*knip* daar hebben we http://tweakers.net/aanbod voor
never mind
ik heb 2 vraagjes:
- met caller-id kan je alleen kiezen voor klein, middel, groot, maar niet voor fullscreen of zie ik iets over het hoofd?
- ik wil mijn mobiel als internetmodem gebruiken (via bluetooth) maar krijg het niet voor elkaar. is het iemand al gelukt? volgens de handleiding moet je alleen je modem als bluetooth instellen en dan doetie het maar je moet toch ook apn e.d. instellen? ik zit bij vodafone....
(melding is --> te-verbinding is mislukt....)
- met caller-id kan je alleen kiezen voor klein, middel, groot, maar niet voor fullscreen of zie ik iets over het hoofd?
- ik wil mijn mobiel als internetmodem gebruiken (via bluetooth) maar krijg het niet voor elkaar. is het iemand al gelukt? volgens de handleiding moet je alleen je modem als bluetooth instellen en dan doetie het maar je moet toch ook apn e.d. instellen? ik zit bij vodafone....
rustig hier........
wie heeft er een mooi tasje gevonden (geen crystal case en niet die dure novere)?
wie heeft er een mooi tasje gevonden (geen crystal case en niet die dure novere)?
Heeft de Viewty tegenwoordig wel een beschermklepje voor de camera?
of is de foto op de link gephotoshopt?
http://img2.freeimagehosting.net/uploads/157f5a9fc2.jpg
Woei, ik heb sinds dinsdag ook een zilvere Viewty. Erg mooi apparaatje.
Nu heeft een vriend van mij dezelfde Viewty, alleen dan de zwarte versie, daar stond tot mijn verbazing een iets andere firmware op. Dat terwijl we beide Hi/KPN hebben.
Ik heb firmware 10b en hij 10c, na wat gespeur op internet bleek er ook al een 10f en een 10h in omloop te zijn!
Heeft iemand al een succesvolle firmware upgrade uitgevoerd? Ik heb die van het ku990.co.uk forum geprobeerd, daar had een Engelsman de firmware ingepakt en gedeeld, upgraden werkte perfect alleen na het intoetsen van de pincode gaf de telefoon aan dat mijn USIM locked was. Ben nu dus mijn backup aan het terugschrijven, maar ik vraag me af of iemand al een goede upgrade achter de rug heeft?
Er zijn schijnbaar wel een aantal dingen veranderd ten opzichte van de vorige versies, waaronder een sneller werkend menu, dus misschien wel de moeite waard!
Nu heeft een vriend van mij dezelfde Viewty, alleen dan de zwarte versie, daar stond tot mijn verbazing een iets andere firmware op. Dat terwijl we beide Hi/KPN hebben.
Ik heb firmware 10b en hij 10c, na wat gespeur op internet bleek er ook al een 10f en een 10h in omloop te zijn!
Heeft iemand al een succesvolle firmware upgrade uitgevoerd? Ik heb die van het ku990.co.uk forum geprobeerd, daar had een Engelsman de firmware ingepakt en gedeeld, upgraden werkte perfect alleen na het intoetsen van de pincode gaf de telefoon aan dat mijn USIM locked was. Ben nu dus mijn backup aan het terugschrijven, maar ik vraag me af of iemand al een goede upgrade achter de rug heeft?
Er zijn schijnbaar wel een aantal dingen veranderd ten opzichte van de vorige versies, waaronder een sneller werkend menu, dus misschien wel de moeite waard!
ziet er vrij echt uitquote:royk800i schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 17:14:
Heeft de Viewty tegenwoordig wel een beschermklepje voor de camera?
Dat is volgens mij de KU990R met de "R" erbij dus 
is die nieuwer dan ? die lijkt me wel wat beter , voor de camera in iedergeval
Ik miste ook al altijd dat klepje voor de camera, vind het enorm irri dat die lens vuil kan komen. Vaak als ik foto's wil nemen moet ik eerst het lensje wat "afstoffen", wat ik vroeger niet had met men SE.
Anders ben ik er nog steeds zeer tevreden over. (Op wat mankementen na natuurlijk
)
Anders ben ik er nog steeds zeer tevreden over. (Op wat mankementen na natuurlijk
iemand die me kan helpen?
quote:marco_sire schreef op maandag 09 juni 2008 @ 09:10:
ik heb 2 vraagjes:
Zo nou na een aantal dagen geprult te hebben met de firmware versie wissel is het mij toch gelukt om het helemaal werkende te krijgen.
Ik draai nu dus versie 10F. Er zijn wel wat veranderingen in de firmwares zoals ik al zei. De versie die ik heb heeft een sneller menu, en ook het laden gaat wat sneller (bij sommige firmwares blijft hij heel lang bij het Pincode OK vakje hangen tijdens het opstarten).
Ook zag het lock screen er anders uit (Zover ik zag heb je twee versies, ééntje met spiegelend effect onder de tijd met een witte waas bovenaan, en een versie met een blauwe kleur ontgrendelregel.)
De nieuwere firmwares hebben het "saaie" blauwe lock screen, die kreeg ik dus ook bij de firmware wissel van 10B naar 10F. Heb dus de betreffende bestanden van de oude firmware overgezet zodat ik mijn mooie "spiegelende" lock screen kreeg, werkt perfect!!
Stuitte onderandere ook nog tegen een SIM locked melding aan tijdens de firmware wissel, er is een applicatie in omloop die de SIM ook kan unlocken, op het ku990.co.uk forum staat daar meer over. Dit heb ik dus ook moeten doen om de firmware om te wisselen, en toen bleek dat ik iets te onzorgvuldig naar het advies van de mensen op dat forum geluisterd heb. Wat bleek; mijn IMEI en Bluetooth adres zijn overschreven/gewist door die applicatie.
Dat heb ik dus ook weer verholpen door in de source bestanden van de telefoon te komen en daar instellingen te veranderen en de IMEI en Bluetooth code terug te zetten, werkte ook perfect.
Nu draait de telefoon weer helemaal op en top met de nieuwe firmware. Geen drastische veranderingen maar toch wel wat kleine bugfixes en GUI veranderingen merkte ik.
Mocht iemand het ook willen doen, ga dan naar het ku990.co.uk forum en zorg dat je daar de instructies zorgvuldig opneemt en uitvoert, voor je het weet ben je net zo diep beland als ik!!
Ik draai nu dus versie 10F. Er zijn wel wat veranderingen in de firmwares zoals ik al zei. De versie die ik heb heeft een sneller menu, en ook het laden gaat wat sneller (bij sommige firmwares blijft hij heel lang bij het Pincode OK vakje hangen tijdens het opstarten).
Ook zag het lock screen er anders uit (Zover ik zag heb je twee versies, ééntje met spiegelend effect onder de tijd met een witte waas bovenaan, en een versie met een blauwe kleur ontgrendelregel.)
De nieuwere firmwares hebben het "saaie" blauwe lock screen, die kreeg ik dus ook bij de firmware wissel van 10B naar 10F. Heb dus de betreffende bestanden van de oude firmware overgezet zodat ik mijn mooie "spiegelende" lock screen kreeg, werkt perfect!!
Stuitte onderandere ook nog tegen een SIM locked melding aan tijdens de firmware wissel, er is een applicatie in omloop die de SIM ook kan unlocken, op het ku990.co.uk forum staat daar meer over. Dit heb ik dus ook moeten doen om de firmware om te wisselen, en toen bleek dat ik iets te onzorgvuldig naar het advies van de mensen op dat forum geluisterd heb. Wat bleek; mijn IMEI en Bluetooth adres zijn overschreven/gewist door die applicatie.
Dat heb ik dus ook weer verholpen door in de source bestanden van de telefoon te komen en daar instellingen te veranderen en de IMEI en Bluetooth code terug te zetten, werkte ook perfect.
Nu draait de telefoon weer helemaal op en top met de nieuwe firmware. Geen drastische veranderingen maar toch wel wat kleine bugfixes en GUI veranderingen merkte ik.
Mocht iemand het ook willen doen, ga dan naar het ku990.co.uk forum en zorg dat je daar de instructies zorgvuldig opneemt en uitvoert, voor je het weet ben je net zo diep beland als ik!!
ik snap 1 ding eigenlijk niet, waarom geven ze niet gewoon die firmware voor alle viewty's uit?
Ik zal even beide vragen proberen te beantwoorden. 
Alle andere firmwares werken natuurlijk prima, maar ik ben zo iemand die van alles het nieuwste moet hebben
Overigens wil ik dit niet keihard beweren, maar het is een feit dat er kleine veranderingen tussen de versies zijn.
De KU990R is inderdaad nieuwer zover ik op internet zag. Wordt iniedergeval nog niet in de Hi.nl shop aangeboden of een andere telecomshop. Denk dus dat het nog maar in mondjesmaat in Nederland te verkrijgen is.quote:racer13 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 18:53:
is die nieuwer dan ? die lijkt me wel wat beter , voor de camera in iedergeval
Het is niet zozeer een nieuwe firmware voor LG. De verschillende types zijn voor de verschillende providers gemaakt. Op het ku990.co.uk forum stonden er wel wat kleine veranderingen tussen de types. Je kan natuurlijk wel indenken dat ze eerst begonnen zijn met 10A te maken en in de tussentijd feedback ontvangen waardoor er sommige punten veranderd zijn. LG zegt dat het niet om een firmware update gaat, waardoor ze er dus ook geen nieuwe versies op verschillende telefoons opgezet hebben.quote:racer13 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 18:48:
ik snap 1 ding eigenlijk niet, waarom geven ze niet gewoon die firmware voor alle viewty's uit?
Alle andere firmwares werken natuurlijk prima, maar ik ben zo iemand die van alles het nieuwste moet hebben
Overigens wil ik dit niet keihard beweren, maar het is een feit dat er kleine veranderingen tussen de versies zijn.
Ik wil nog wat nieuwe spellen er op zetten maar kan nog niet zoveel leuks vinden, zag bij een collega op een IPhone het spel Parking Lot, geweldig spel! Echt super verslavend.
Iemand die weet of dit ook op de viewty te krijgen is? Ik kan het iig niet vinden maar er zijn mensen zo vreselijk handig dat die het misschien wel zelf overgezet hebben en het werkend hebben???
Iemand die weet of dit ook op de viewty te krijgen is? Ik kan het iig niet vinden maar er zijn mensen zo vreselijk handig dat die het misschien wel zelf overgezet hebben en het werkend hebben???
tja ik zie het gewoon als een stukje service wat je normaal gesproken wel mag verwchten van een telefoon van 400 euro , als er veranderingen gemaakt kunnen worden die beter/makkelijker zijn, waarom niet gewoon voor iedereen , als je geen nieuwe firmware wilt prima, maar nu heb je geen keusquote:R3dn3ck schreef op maandag 16 juni 2008 @ 19:12:
Ik zal even beide vragen proberen te beantwoorden.
[...]
De KU990R is inderdaad nieuwer zover ik op internet zag. Wordt iniedergeval nog niet in de Hi.nl shop aangeboden of een andere telecomshop. Denk dus dat het nog maar in mondjesmaat in Nederland te verkrijgen is.
[...]
Het is niet zozeer een nieuwe firmware voor LG. De verschillende types zijn voor de verschillende providers gemaakt. Op het ku990.co.uk forum stonden er wel wat kleine veranderingen tussen de types. Je kan natuurlijk wel indenken dat ze eerst begonnen zijn met 10A te maken en in de tussentijd feedback ontvangen waardoor er sommige punten veranderd zijn. LG zegt dat het niet om een firmware update gaat, waardoor ze er dus ook geen nieuwe versies op verschillende telefoons opgezet hebben.
Ik heb gister maar mijn LG Viewty verkocht door de brakkige service van LG.
Als ze nou eens FW updates gaven... Maar nee...
Heb ene iphone gekocht
Geloof me, het is een verademing na die viewty....
Als ze nou eens FW updates gaven... Maar nee...
Heb ene iphone gekocht
Geloof me, het is een verademing na die viewty....
heb sinds gisteren een Vieuwty, maar heb een aantal vragen/ problemen.
Als ik bij bv Contactpersonen helemaal naar beneden wil kan ik niet scrollen naar beneden, terwijl ik ad zijkant wel een balkje zie die nog een deel naar beneden kan.
Daarnaast kan ik nergens terug vinden hoe ik het verschrikkelijke geblieb en getril uitschakel als ik het scherm aanraak. Zeg maar toestenvolume, als er toetsen zouden zijn.
Als ik bij bv Contactpersonen helemaal naar beneden wil kan ik niet scrollen naar beneden, terwijl ik ad zijkant wel een balkje zie die nog een deel naar beneden kan.
Daarnaast kan ik nergens terug vinden hoe ik het verschrikkelijke geblieb en getril uitschakel als ik het scherm aanraak. Zeg maar toestenvolume, als er toetsen zouden zijn.