Hoofdcategorieën

Nieuwe reactie in topic: Newscacher gedupeerden topic

Let op:
  • Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
  • Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
  • Lees je eigen bericht even door voor je het post.

Insert message

Waarschuwing:
Een aantal reacties voegen weinig toe behalve 'moddergooien' en andere uit de tent lokken. We zullen dit topic meer in de gaten houden vanaf nu. De eerst volgende met een 'vrij zinloze toevoeging' die 'gal spuien' of 'moddergooien' betreft krijgt gelijk een OW.

Let op! Het laatste bericht in deze discussie is meer dan 2 weken oud!

Smilies: :) :( ;) >:) :> :P :9 :o :*) :'( 8) :+ :D _/-\o_ :9~ O+ :O }:O :/ :| :X :? 8)7 |:( O-) :z ;( meer »

Page navigation

Laatste reacties:

Acties: [quote]

Door: misterquantos

Ik ben ook in het verleden critisch geweest maar heb er nu wel weer vertrouwen in. Vanochtend ge-heractiveerd (liever geld terug gehad maar goed je moet toch wat). Ondertussen werkt het wel weer als een zonnetje. Volgens mij is het nu nog goedkoper dan de vorige keer.
Hopelijk kan Tom straks wel de usenet providers betalen want anders zitten we over een maand weer in de puree.
Maar dat zien we dan wel weer! Voorlopig weer goede snelheid voor weinig... _/-\o_

quote:
MarkBM schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 12:57:

Draait de dienst over een jaar nog?? Dat weet natuurlijk niemand. Van wat ik op het forum heb gelezen heeft hij wel een fallback ingebouwd, waarbij het opnieuw ten ondergaan van de dienst zal worden opgevangen door één van de usenet providers waar hij nu een contract mee heeft.
Hij kan ook bedoelen, als ie prov nr 1 niet meer kan betalen dat ie dan met nr 2 verder gaat en daarna met nr 3.
Of de newscacher blijft bestaan is afhankelijk van hoeveel nieuwe klanten zich aanmelden,alleen begrijp ik niet waarom ie zelf een usenetdienst aan het bouwen is, reseller is makkelijker en goedkoper.
Van die prijs die ie rekent kan je volgens mij echt geen usenetpark bouwen!
Volgens mij spreek je dan over petabytes opslag.

quote:
MarkBM schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 12:57:
[...]

[...]
Een mens kan ook beteren en daar heeft hij nu de kans voor omdat te bewijzen.
Dat zouden de geblokeerde ex-klanten dan direct op hun bankafschriften moeten kunnen aflezen. ...Nee, nog steeds een dief.
quote:
Draait de dienst over een jaar nog?? Dat weet natuurlijk niemand. Van wat ik op het forum heb gelezen heeft hij wel een fallback ingebouwd, waarbij het opnieuw ten ondergaan van de dienst zal worden opgevangen door één van de usenet providers waar hij nu een contract mee heeft.

[...]
Ik kan zelf niet op de site komen, maar laat me raden: er staat werkelijk niets in waarmee je zou controleren of dit waar is. Staat er een naam van de provider bij, die eventueel bezwaar zou kunnen maken als het niet waar is?
Vraag je ook eens af waarom een usenetprovider gratis en voor niks Tom zijn rommel op zou ruimen.

quote:
Yorick Peterse schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 10:31:
@Punica.

Vreemd dat een "medewerker" van highwinds hier reageert, vooral als highwinds niet eens actief is in nederland.
Kom nou eerst maar eens met duidelijke bewijzen dat je er bij zit, want ik twijfel ernstig aan je.
Zo typisch GoT weer he :')

Wordt het niet eens tijd om die referentie naar Highwinds van jullie site te verwijderen?

vandaag heractivatie gedaan, ging zonder problemen. Resterende tegoed blijft staan (+12,50 tegemoetkoming), toch netjes.
Lijkt dat de problemen grotendeels opgelost zijn.
Zou nog wel wat voorzichtig zijn met het afsluiten van langlopende abonnementen gezien de hele geschiedenis van newscacher.

Net een bestelling (3 maanden) gedaan en hoefde slechts ¤1,20 af te rekenen .... Mijn vorige abbo (1 maand) is dus volledig verrekend.

De usenet service is dus weer hervat! :9

Kan nogsteeds m'n betaling die ik gedaan heb met Wallie heractiveren. Hij heeft de codes nog niet binnen ofzo.

En nu is m'n proefpakket nog afgelopen ook :+

Proefpakket werkte lekker, dus ik zou nu wel weer gebruik willen maken van hun diensten.

GEEN van beide codes welke ik van Paypal heb zijn in staat om ook maar iets te aktiveren, terwijl ik van de "eerste" periode zwart op wit heb dat beide betalingen door Tom zijn ontvangen !!! (Ja, ook de eerste betaling aan paypal@newscacher.com en dus aan lanouvelle)

Voor de goede orde: Het gaat niet om het bewijs wat ik van paypal heb ontvangen maar later via mijn status op newscacher.com !!! (Heb hier dus wel even een printout van gemaakt)

Zijn er meer mensen die een betaling via paypal@newscacher.com hebben gedaan die hun betaling bevestigd zagen in hun profiel ?

In mijn profiel staat ook niets vermeld, maar de service loopt bij mij weer.
Tijdens de bestelling overigens geen code's ingevoerd. Blijkbaar is er een koppeling met je e-mailadres.

Hello guys,

Wil jullie even melden hoe het mij ging op newscacher.
Ik had betaald via bankoverschrijving en na tijdje ging newscacher ook voor mij plat.
Ik werd eerlijk gezegd ook wat ongerust omdat er geen info kwam en als ik dan de verhalen hier las, vreesde ik dat ik m'n geld zou kwijt zijn (6 maanden betaald na 1 maand gratis getest te hebben).

Sinds newscacher opnieuw online kwam, heb ik een nieuw test abo genomen (welke heel goed draaide). Vandaag was dit verlopen en heb ik dus abo opnieuw getracht te activeren (via transaktiecode). Initieel werkte de code niet en heb ik support ticket geopend. Na 10-15 minuten had ik reeds antwoord en kon ik de code wel ingeven. En paar minuutjes later was ik weer online en liep alles lekker binnen.

Mijn huidig abonnement is sneller en goedkoper dan vorige keer. Ook een vergoeding gekregen voor het downgaan. Kortom : ik ben zeer tevreden over de service ! Dit soort service (vergoeding, snel antwoorden, correct afhandelen, ...) zie je dikwijls niet bij grote providers - dus two thumbs up !

My 2 cents over deze zaak ?
Ik vind ook dat we te lang zonder nieuws zaten en dat heeft iedereen beetje doen flippen. Maar ik heb begrip voor hun situatie : ik apprecieer meer hun harde werk en even zonder nieuws te zitten ipv veel blabla in mails.
Ik heb hier heel veel zwartmakerij gelezen de jongste weken en vind het erg spijtig voor een Tom die waarschijnlijk zich kapotwerkt om alles te herstellen. Stel je eens in zijn plaats : hou zouden jullie dit vinden ?

Ik heb dit topic (en de vorrige) volledig gevolgd maar mij verder niet in vermengd.

Ik heb nu ook een heractivatie gedaan en in eerste instantie onbekende pid.
na 5 uur (had ook preoriteid middel gezet en had de tijd) kon ik de pid in het afrekenings deel wel invoeren.
Betaalde bedrag is volledig overgenomen (betaald in maart) en vergoeding er bij.
Ik heb een power user abo dus we kunnen weer netjes als groepje verder.

Ondangs de wacht tijd/downtime vindt ook ik dit erg netjes verder afgehandeld.
Hopelijk nu voor lange duur ;)

//club

N.a.v. mijn vorige posting: Ik zal een ticket aanvragen voor BEIDE betalingen ! (In totaal zo'n 89 euro !)

Uiteraard zal ik het resultaat hier plaatsen ! Omdat mijn eerdere profiel een betalings bevestiging liet zien aangaande de paypal betaling aan paypal@newscacher.com mag ik toch verwachten dat Tom beide betalingen "mee neemt" in mijn eh... te goed.

Ik tik voor de goede orde een deel van overzicht (verstreken) abonnementen hier onder:

Abonnementen

Naam van het pakket
Verkeer Kanalen Delen Mbit/s Duur Start Einde

Supreme - 24 Mb - Unl. - 16 Thr - Single
10TB 16 thr. 24 Mb 12 mnd 25-02-2008 03-03-2009

Status betaling

Service Provider Bedrag Besteld Verwerkt
Type transaktie Pakket Betaling

Paypal International LTD ¤ 59.4 25-02-2008 25-02-2008
running succes

Voor de goede orde:
De betaling welke gedeeltelijk over getikt werd was dus de betaling via paypal@newscacher.com !!!!!!!

ik zie hier ineens veel mensen die nieuw GOT lid zijn of zich nog niet eerder in de discussie hebben gemengd en ineens positief over newscacher aan het praten zijn.
Dat vind ik toch verdacht.....

quote:
Joe2K3 schreef op zondag 01 juni 2008 @ 01:20:

Ik heb hier heel veel zwartmakerij gelezen de jongste weken en vind het erg spijtig voor een Tom die waarschijnlijk zich kapotwerkt om alles te herstellen. Stel je eens in zijn plaats : hou zouden jullie dit vinden ?
Ik vind het erg normaal dat een ondernemer hard werkt,anders moet je in loondienst gaan werken.
En aangezien Tom zelf de veroorzaker is van 1 maand geen usenet,was het hem maar geraden dat ie het ging oplossen,anders had ie honderden mensen achter zich aangekregen.

IK ben niet eerder positief als mijn betaalde ¤ 89,30 volledig omgezet zijn in een heleboel maanden gebruik van usenet via newscacher.......

Voor alle duidelijkheid : Er is niet 1 persoon geblokkeerd op de website of welke andere achterliggende forum, support systeem. Dus wie er beweerd dat dat wel het geval is heeft het mis.

Voor wat betreft Punica zijn beweringen over HighWinds en Eweka.. HighWinds heeft Eweka overgenomen maar dat wil niet zeggen dat hij een arbeidskontrakt met HighWinds heeft. Ik heb gebeld met HighWinds namelijk en men geeft aan dat de persoon achter Punica NIET werkzaam is voor dit bedrijf. Of zei kletsen uit hun nek, of de persoon Punica wil zich beter of groter of weet ik wat voordoen als hij is.

HighWinds zelf levert in Nederland NIET direkt usenet diensten, 1 telefoontje en je kunt dit weten. Ze verkopen alleen via resellers of Eweka usenet diensten. Dat is wat mij verteld wordt.

NewsCacher.com maakt wel degelijk gebruik van HighWinds Media als usenet platform, en dat kun je ook zien wanneer je vanuit bv Amerika een traceroute uitvoert. Dan kom je namelijk uit op :
code:
1
2
3
4
5
6
 19   267 ms   219 ms   233 ms  ae-44.ebr2.London1.Level3.net [4.69.137.77]
 20   232 ms   252 ms   241 ms  ae-2.ebr2.Amsterdam1.Level3.net [4.69.132.134]
 21     *      228 ms   275 ms  ae-22-52.car2.Amsterdam1.Level3.net [4.68.120.48
]
 22   227 ms   230 ms   388 ms  3-2.r1.am.hwng.net [212.72.46.74]
 23   236 ms   301 ms   236 ms  1-1.r2.am.hwng.net [69.16.191.122]

HWNG.net is de gateway van HighWiNds Group.

Nog even het volgende : De relatie met XS News was al niet al te best, en mede door het kontakt met een aantal andere (startende) bedrijven met usenet diensten werd me al snel duidelijk dat ik niet de enigste was die behoorlijk wat problemen met hen had.

Hoe je het ook bekijkt. Achteraf heeft het me een hoop werk gekost zaken te herstellen, en ik ben nu blij dat ik van hen af ben, en elders mijn heil heb gevonden. Wat iemand er ook van mag denken, ik heb er eigenlijk geen boodschap aan. Ik weet hoe het zit en dat is voldoende. Het hele verhaal inclusief brief uitwisseling is binnenkort terug te vinden op mijn website.

De reden dat ik bepaalde zaken niet als reseller doe is omdat ik het zelf leuk vind om met de techniek te rommelen, en ik wil niet 100% van een bedrijf afhankelijk zijn. Daarbij geeft dit veel meer mogelijkheden waarbij ik nu ook zeer uitgebreide statistieken kan bekijken, en straks ook in het profiel kan weergeven. Daarbij kan ik nu ook bepaalde diensten met elkaar mengen zodat ik veel meer zaken kan aanbieden en zelf kan bepalen hoe ik het wil vormgeven.

Ook voor wat betreft de bandbreedte heeft deze opzet voordelen omdat ik nu de mogelijkheid heb om zelf bandbreedte in te huren en te koppelen met het platform.

Ook hierover kun je meer te weten komen als je de website goed doorneemt.

Voor wat betreft de heraktivaties .. Dit is heel simpel : Heb je betaald stuur even een tekstuele kopie ervan met transaktie code en bedrag door naar het Support Systeem, en afhankelijk van hoeveel tickets ik moet afhandelen, kun je binnen afzienbare tijd weer online zijn. Iedereen krijgt 2 extraatjes en dat wordt ook op de website aangegeven.

Voor wat betreft de teruggave van Paypal : Ik kan moeilijk iets terugbetalen of geven als ik geen toegang tot Paypal heb, dus ik heb zelf aangegeven aan de gebruikers van dien ene klacht in dan heb je binnen afzienbare tijd je geld terug. Er was geen andere optie.

Die paar personen die hier het leven zuur proberen te maken hebben goed recht van spreken als ze ontevreden zijn, dat zal ik nooit tegenspreken, maar de manier waarop ze het doen staat mij niet aan.

Maar ik heb al aangegeven dat het me niet zo gek veel doet. Reclame positief of negatief het blijft reclame en de mensen komen toch wel kijken, proefpakket bestellen en uitproberen, en dan weten ze toch precies hoe de vork in de steel zit.

De continuering van NewsCacher.com is natuurlijk altijd een vraagstuk waar je de nodige vraagtekens bij kunt zetten maar ik heb er deze keer alles wat mogelijk is aan gedaan om een lange tijd deze services te kunnen verstrekken, en daarmee kan ik ook bevestigen dat er absoluut geen sprake zal zijn van een vroegtijdige beeindiging.

Even heel kort door de bocht : Ik ga niet al deze heisa op mijn nek halen, 18 uur per dag zitten werken, tientallen tickets per dag afwerken, forum inrichten etc als ik er niet 100% zeker van zou zijn dat het zinvol was. De keuze voor XS News was destijds snel gemaakt omdat het leuk was wat ze aanboden, mijn ervaringen als gebruiker waren prima, echter toen we op zakelijke manier verder gingen bleek een en ander toch anders in elkaar te zitten als hetgeen wat afgesproken was.

Ik ga hier verder niet over uitwijden. Twee maken er ruzie, en dan hebben er 2 schuld. Dit hoofdstuk is afgesloten, en laten we beide zien wat de toekomst brengt. Ik wens dan ook XS News veel succes, ben blij met de kans die ik heb gekregen, en nu zien we wel hoe of wat verder.

De mensen die wat te klagen hebben mogen zich bij mij persoonlijk melden, dan gaan we het gewoon oplossen. Maak ik nooit een probleem van, maar meld je dan wel !! Problemen waar ik geen weet van heb kan ik namelijk ook niet oplossen. Wie wel trouwens ?

Veel plezier met Tweakers.net Forum en ik hoop dat deze thread nog lang zal blijven bestaan want het blijft veel bezoekers opleveren, en de hit die ik ontvang vanuit de Frontpage zijn niet misselijk.

De 4 personen die me het leven zuur proberen te maken .. Ik wens jullie veel succes, en nogmaals houdt alsjeblieft dit forum / onderwerp levendig want ik heb er veel baat bij vooralsnog ;-)

quote:
Pietjepuk74 schreef op zondag 01 juni 2008 @ 04:38:
Voor wat betreft Punica zijn beweringen over HighWinds en Eweka.. HighWinds heeft Eweka overgenomen maar dat wil niet zeggen dat hij een arbeidskontrakt met HighWinds heeft. Ik heb gebeld met HighWinds namelijk en men geeft aan dat de persoon achter Punica NIET werkzaam is voor dit bedrijf. Of zei kletsen uit hun nek, of de persoon Punica wil zich beter of groter of weet ik wat voordoen als hij is.

HighWinds zelf levert in Nederland NIET direkt usenet diensten, 1 telefoontje en je kunt dit weten. Ze verkopen alleen via resellers of Eweka usenet diensten. Dat is wat mij verteld wordt.
Punica heeft hier veel meer geloofwaardigheid dan Pietjepuk, je kan dus wel raden wie men op dit forum het meest geloofwaardig vindt. :Y)
quote:
NewsCacher.com maakt wel degelijk gebruik van HighWinds Media als usenet platform, en dat kun je ook zien wanneer je vanuit bv Amerika een traceroute uitvoert. Dan kom je namelijk uit op :
code:
1
2
3
4
5
6
]

Tsjah, je kan je sub-domein ook omleiden naar pietjepuk.nl ; die tracert zegt dus helemaal niets. Dat is in dit topic ook al verschillende keren gemeld, maar dat negeer je.
quote:
Nog even het volgende : De relatie met XS News was al niet al te best, en mede door het kontakt met een aantal andere (startende) bedrijven met usenet diensten werd me al snel duidelijk dat ik niet de enigste was die behoorlijk wat problemen met hen had.

Hoe je het ook bekijkt. Achteraf heeft het me een hoop werk gekost zaken te herstellen, en ik ben nu blij dat ik van hen af ben, en elders mijn heil heb gevonden. Wat iemand er ook van mag denken, ik heb er eigenlijk geen boodschap aan. Ik weet hoe het zit en dat is voldoende. Het hele verhaal inclusief brief uitwisseling is binnenkort terug te vinden op mijn website.
Ik denk dat Xsnews ook erg blij is dat ze van jou af zijn. :Y)
quote:
Voor wat betreft de teruggave van Paypal : Ik kan moeilijk iets terugbetalen of geven als ik geen toegang tot Paypal heb, dus ik heb zelf aangegeven aan de gebruikers van dien ene klacht in dan heb je binnen afzienbare tijd je geld terug. Er was geen andere optie.
Men kan wel via Paypal betalen maar jij kan daar niet bij? :?
quote:
Die paar personen die hier het leven zuur proberen te maken hebben goed recht van spreken als ze ontevreden zijn, dat zal ik nooit tegenspreken, maar de manier waarop ze het doen staat mij niet aan.

Maar ik heb al aangegeven dat het me niet zo gek veel doet. Reclame positief of negatief het blijft reclame en de mensen komen toch wel kijken, proefpakket bestellen en uitproberen, en dan weten ze toch precies hoe de vork in de steel zit.
Maar desondanks probeer je ze een spreekverbod op te leggen buiten je eigen forum, dat is natuurlijk ridicuul. :/
quote:
Veel plezier met Tweakers.net Forum en ik hoop dat deze thread nog lang zal blijven bestaan want het blijft veel bezoekers opleveren, en de hit die ik ontvang vanuit de Frontpage zijn niet misselijk.
Welke frontpage? Dat zal niet die van Tweakers zijn. :?
quote:
De 4 personen die me het leven zuur proberen te maken .. Ik wens jullie veel succes, en nogmaals houdt alsjeblieft dit forum / onderwerp levendig want ik heb er veel baat bij vooralsnog ;-)
Trusten ... :w :P

Bij ieder bericht van je krijg ik alleen maar meer vragen. Je probeert het een goed te praten en je probeert dat zo overtuigend te doen, dat het ongeloofwaardig is. Daarnaast is het idd erg verdacht dat in dit topic users positieve berichten achter laten die nog nooit iets op GoT hebben gedaan, maar dat is uiteraard toeval en daar weet je niets vanaf ...

Even voor de duidelijk: ik ben GEEN mod van dit forum (voordat daar weer verwaring over ontstaat); wat ik schrijf, is op persoonlijke titel. :)

Ondertussen wil ik na de vele negatieve berichtjes die ik geplaatst heb , toch eens langzaam aan mijn mening herzien .
Hoe het zit met die andere (nieuwe) gebruikers, hier op 't forum die positief erover zijn weet ik niet , maar een week geleden dacht ik er zeker niet zo positief over , maar dat is ondertussen toch verandert .

Na het lange wachten om terug actief te worden , is het dan eindelijk zover . Eerst een weekje het proefabbo gedraaid waar uitereaard totaal niets op aan te merken was . Goeie snelheid , retentie , ..

Dan vanaf gisteren het belangrijkste , de heractivering . Deze is ook probleemloos verlopen , je kan voor 't geld dat je reeds betaald hebt gewoon een ander abbo kiezen , die weken dat je er al van gebruikt had gemaakt wordt dus niet afgeteld . Je krijgt ook nog eens 12.50 ¤ bovenop die som die je betaald had.

Je kan dan zelf kiezen welk abbo je wilt , je voerd een code in en alles is dik in orde . Je eventueel overgebleven geld kan je opgebruiken bij een volgend abbo (dit blijft dus ook beschikbaar).

Het geld van mijn tweede abbo dat ik betaald had , heb ik via paypal ook netjes terug ontvangen .
Nu weet ik wel niet als Tom daar iets mee te maken had , of als dat een beslissing van paypal was. Maar maakt eigenlijk niet uit , het geld heb ik terug .

Nu denk ik dat Tom zelf ook wel wat schuld heeft aan al die negatieve reacties , hij had het probleem misschien op een andere manier moeten aanpakken , en de mensen wat meer op de hoogte moeten houden . Maarja , daar is het nu toch te laat voor . En na heel veel geduld en reclamaties is het dan nog goed gekomen . _/-\o_

Dus al bij al , vind ik dat NEWSCACHER heel goed bezig is op dit moment, hopelijk blijft het deze keer ook zo :/ :/ Dan kon het wel eens een GROTE concurrent gaan worden van andere :+ :+

quote:
Voor alle duidelijkheid : Er is niet 1 persoon geblokkeerd op de website of welke andere achterliggende forum, support systeem. Dus wie er beweerd dat dat wel het geval is heeft het mis.

code:
1
2
3
4
5
6
]

De reden dat ik bepaalde zaken niet als reseller doe is omdat ik het zelf leuk vind om met de techniek te rommelen, en ik wil niet 100% van een bedrijf afhankelijk zijn. Daarbij geeft dit veel meer mogelijkheden waarbij ik nu ook zeer uitgebreide statistieken kan bekijken, en straks ook in het profiel kan weergeven. Daarbij kan ik nu ook bepaalde diensten met elkaar mengen zodat ik veel meer zaken kan aanbieden en zelf kan bepalen hoe ik het wil vormgeven.

Ook voor wat betreft de bandbreedte heeft deze opzet voordelen omdat ik nu de mogelijkheid heb om zelf bandbreedte in te huren en te koppelen met het platform.

Ook hierover kun je meer te weten komen als je de website goed doorneemt.

Voor wat betreft de heraktivaties .. Dit is heel simpel : Heb je betaald stuur even een tekstuele kopie ervan met transaktie code en bedrag door naar het Support Systeem, en afhankelijk van hoeveel tickets ik moet afhandelen, kun je binnen afzienbare tijd weer online zijn. Iedereen krijgt 2 extraatjes en dat wordt ook op de website aangegeven.

De continuering van NewsCacher.com is natuurlijk altijd een vraagstuk waar je de nodige vraagtekens bij kunt zetten maar ik heb er deze keer alles wat mogelijk is aan gedaan om een lange tijd deze services te kunnen verstrekken, en daarmee kan ik ook bevestigen dat er absoluut geen sprake zal zijn van een vroegtijdige beeindiging.

Even heel kort door de bocht : Ik ga niet al deze heisa op mijn nek halen, 18 uur per dag zitten werken, tientallen tickets per dag afwerken, forum inrichten etc als ik er niet 100% zeker van zou zijn dat het zinvol was. De keuze voor XS News was destijds snel gemaakt omdat het leuk was wat ze aanboden, mijn ervaringen als gebruiker waren prima, echter toen we op zakelijke manier verder gingen bleek een en ander toch anders in elkaar te zitten als hetgeen wat afgesproken was.

Ik ga hier verder niet over uitwijden. Twee maken er ruzie, en dan hebben er 2 schuld. Dit hoofdstuk is afgesloten, en laten we beide zien wat de toekomst brengt. Ik wens dan ook XS News veel succes, ben blij met de kans die ik heb gekregen, en nu zien we wel hoe of wat verder.

De mensen die wat te klagen hebben mogen zich bij mij persoonlijk melden, dan gaan we het gewoon oplossen. Maak ik nooit een probleem van, maar meld je dan wel !! Problemen waar ik geen weet van heb kan ik namelijk ook niet oplossen. Wie wel trouwens ?

Je hebt wel lef om nog in dit topic te reageren zeg :X
Na alles wat je hebt uitgespookt en bij elkaar gefantaseerd, teveel om hier op te noemen!
Ik zal je eens even vertellen hoe het werkt, Jij bepaald niet wat de klant wil, De klant zelf bepaald wat ie wil.
Er zijn veel meer mensen die hun geld terugwillen,dan die hier op het forum aanwezig zijn,maar niet iedereen kent dit forum.
Jij hebt gekozen voor een tegoedsysteem,maar de mogelijkheid om geld terug te vragen staat niet op jouw forum, dus mensen zijn verplicht op opnieuw klant te worden, wie zegt dat ze dat willen,na jouw onbetrouwbare dienstverlening??

Je weet net zo goed als ik, dat het niet lang gaat duren met newscacher,als je niet vet veel nieuwe klanten gaat krijgen, want het geld is bijna op.

Aan de ene kant hoop ik idd, dat je veel nieuwe klanten gaat krijgen, want dan krijgen de oude klanten (voor 30 april) iig een jaar usenet, datgene waarvoor ze betaald hebben.
Als je dat in gedachte houdt, kom ik tot de conclusie, dat je minimaal 1 jaar moet draaien, wil je al je verplichtingen zijn nagekomen.
Als het na bijvb 6 maanden weer misgaat, dan heb dupeer je nog steeds veel mensen, die een jaarabo hadden afgesloten.

Ik wens je veel succes, al valt aan je postings af te leiden, dat je nog niks heb geleerd van je fouten, je probeert altijd alles recht te praten wat krom is en dat soort type mens kent iedereen wel.

quote:

Hoe verklaar je dan dat ik jouw site wel kan benaderen via een proxy of als ik niet ingelogd ben met een browser waarbij ik de cookies heb weggegooid? Opeens kan ik blijkbaar niet meer inloggen en de voortgang van een supportticket volgen. In dat ticket vraag ik om teruggave van een abonnementsbedrag. Ga ik dat nog terug ontvangen of niet?

Het lijkt me toch vrij makkelijk om dat bedrag terug te geven. Ik hoef dan nog niet eens het tweede bedrag terug.

Wat betreft Paypal, die kunnen niks voor mij doen omdat de termijn allang verstreken is voor het indienen van een claim (45 dagen). Dat was overigens al het geval op het moment dat jij eenzijdig abonnementen hebt opgezegd. Ik heb dus nooit de mogelijkheid gehad om via Paypal mijn geld terug te vragen. Dus er is inderdaad geen optie maar dan aan de kant van de klant die betaald heeft via Paypal en bij wie er al 45 dagen verstreken waren toen jij de klanten met Paypal alleen nog een keuze gaf voor een nieuw abonnement.

Dus hoe wordt dit opgelost? Die duidelijkheid vragen een aantal klanten al een hele tijd en buiten dat herhaalde stukje over geld terug vragen via Paypal komt er weinig nieuws uit. Dus nogmaals, het is voor mij onmogelijk om geld terug te krijgen via Paypal maar ik wil dat geld wel terug. Dan mag jij de tweede 29,70 (of 29,80) wat mij betreft houden. Dat tweede bedrag is betaald met Ideal en hoef ik dus niet terug.

quote:
Ericr schreef op zondag 01 juni 2008 @ 11:06:
[...]

Dus hoe wordt dit opgelost? Die duidelijkheid vragen een aantal klanten al een hele tijd en buiten dat herhaalde stukje over geld terug vragen via Paypal komt er weinig nieuws uit. Dus nogmaals, het is voor mij onmogelijk om geld terug te krijgen via Paypal maar ik wil dat geld wel terug. Dan mag jij de tweede 29,70 (of 29,80) wat mij betreft houden. Dat tweede bedrag is betaald met Ideal en hoef ik dus niet terug.
Zou je willen uitleggen waarom je dat bedrag niet terug wil krijgen?
Is dat een soort van beloning voor Tom, dat hij zo hard gewerkt heeft om newscacher weer online te krijgen, iets wat ie in mijn ogen gewoon verplicht was te doen.

quote:
Tom

Geen idee wie je hiermee probeert om de tuin te leiden. Je dreigmails zijn in zijn geheel in deze draad gepost. nog een citaatje dan:
quote:
Je hebt 4 uur de tijd je zaken te herzien, als er niets veranderd is ga ik over tot per direkte afsluiting.
En vanaf dat moment krijg ik de volgende melding bij inloggen:
"
JE BENT NIET INGELOGD OF GEEN LID,
JE KUNT GEEN REAKTIES PLAATSEN!

You have been permanently banned from this board.

Please contact the Board Administrator for more information.

Reason given for ban: Gebruiker wil geen gebruik meer maken van onze diensten.

A ban has been issued on your username."

Oh ja, de board administrator reageert niet op zijn email, dus dat kun je wel weghalen.

Ik zie dat ik inderdaad nog wel het forum kan lezen, maar ik kan geen reacties plaatsen.

Geen idee of ik nog toegang tot het supportsysteem heb, maar ik heb daar weinig aan zolang jij niet reageert op mijn tickets, status op closed zet en vervolgens hier post dat ik geen contact opneem.

Moet ik uit je laatste post op tweakers opmaken dat je toch wel de dienstverlening aan mij voort wilt zetten?
Niet helemaal wat ik onder directe afsluiting versta, maarja.
Ik heb in ieder geval maar eens een proefabonnementje aangevraagd.

PS. Ik reageer trouwens WEL op mijn email, dus correspondentie hoeft niet via tweakers.

quote:
thefxr schreef op zondag 01 juni 2008 @ 11:29:
[...]

Zou je willen uitleggen waarom je dat bedrag niet terug wil krijgen?
Is dat een soort van beloning voor Tom, dat hij zo hard gewerkt heeft om newscacher weer online te krijgen, iets wat ie in mijn ogen gewoon verplicht was te doen.
Heb dat al een keer uitgelegd. Ik heb enkele maanden diensten afgenomen en wil daar ook voor betalen. Nu is dat tweede bedrag wel hoger dan hetgene wat die maanden aan usenetdiensten mij had gekost maar tegelijkertijd had een vergelijkbare dienst mij ongeveer dat bedrag gekost.

Maar goed dat eerste bedrag zie ik waarschijnlijk ook nooit terug.

quote:
Ericr schreef op zondag 01 juni 2008 @ 12:01:
[...]

Maar goed dat eerste bedrag zie ik waarschijnlijk ook nooit terug.
Dat 2de bedrag waarschijnlijk ook niet, anders was het allang teruggestort, de post van Tom spreekt ook boekdelen.
quote:
oftewel, bekijk het maar lekker, ik zit hier veilig en ver bij jullie vandaan.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: