Hoofdcategorieën

Nieuwe reactie in topic: Newscacher gedupeerden topic

Let op:
  • Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
  • Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
  • Lees je eigen bericht even door voor je het post.

Insert message

Waarschuwing:
Een aantal reacties voegen weinig toe behalve 'moddergooien' en andere uit de tent lokken. We zullen dit topic meer in de gaten houden vanaf nu. De eerst volgende met een 'vrij zinloze toevoeging' die 'gal spuien' of 'moddergooien' betreft krijgt gelijk een OW.

Let op! Het laatste bericht in deze discussie is meer dan 2 weken oud!

Smilies: :) :( ;) >:) :> :P :9 :o :*) :'( 8) :+ :D _/-\o_ :9~ O+ :O }:O :/ :| :X :? 8)7 |:( O-) :z ;( meer »

Page navigation

Laatste reacties:

Modbreak:
Interessante discussie over een 'chat-plein'....(NOT) Sommige hebben een mail ontvangen!

Acties: [quote]

Door: Yorick Peterse

@Punica.

Vreemd dat een "medewerker" van highwinds hier reageert, vooral als highwinds niet eens actief is in nederland.
Kom nou eerst maar eens met duidelijke bewijzen dat je er bij zit, want ik twijfel ernstig aan je.

quote:
Yorick Peterse schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 10:31:
@Punica.

Vreemd dat een "medewerker" van highwinds hier reageert, vooral als highwinds niet eens actief is in nederland.
Kom nou eerst maar eens met duidelijke bewijzen dat je er bij zit, want ik twijfel ernstig aan je.
Ik denk dat genoeg mensen hier kunnen bevestigen dat ik wel degelijk bij Eweka / Highwinds werk, dat hoef ik zelf niet eens aan te tonen gok ik.

En Highwinds is niet actief in Nederland ? Das toch zeer apart, waarom laat Newscacher de DNS dan verwijzen naar de Nederlandse / Europese highwinds farm?

bash-2.05b$ telnet reader.newscacher.com 119
Trying 69.16.176.253...
Connected to reader.newscacher.com.
Escape character is '^]'.
200 (newsfet20.ams) Welcome (Tornado v1.0.9)

bash-2.05b$ whois 69.16.176.253
Highwinds Network Group, Inc. HIGHWINDS1 (NET-69-16-128-0-1)
69.16.128.0 - 69.16.191.255
Newshosting NEWSHOSTING1 (NET-69-16-176-0-1)
69.16.176.0 - 69.16.179.255

Je kan beter de dingen bij NC rechtpraten die krom zijn als mij aanvallen.

quote:
Yorick Peterse schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 10:31:
@Punica.

Lees het Newsserver met Binaries topic even, dan neem je vast je woorden terug.

Mensen, helaas dat ik dit zo moet melden maar ik heb tot op heden nog geen geld retour ontvangen van Newscacher. Aangezien Tom Dings heeft aangegeven dat hij binnen 24/48 uur het geld kan terugboeken (en uit bovenstaande post van LiOnheart blijkt duidelijk dat het mogelijk is) moet ik constateren dat hij niet bereid is mijn geld retour te geven.
Zonder opgave van reden heeft hij de toegang tot zijn website voor mij, vanaf mijn huidige computer/IP-adres, onmogelijk gemaakt. Aangezien ik op 17 april voor een half jaar een abonnement op newscacher heb genomen echter, om de bekende redenen, maar 5 dagen gebruik heb kunnen maken van de site/diensten voel ik mij opgelicht door Dhr. Tom Dings van Newscacher.
Voor de duidelijkheid nog even mijn feiten;
Op 25 mei heb ik een discussie gehad met Tom Dings over mijn stelling dat ik duurder uit zou zijn met de huidige abonnementen dan waarvoor ik op 17 mei april heb betaald. Tom heeft tijdens die discussie via PM-berichten met dreigende taal gesteld dat ik op dit forum geposte teksten per direct moest verwijderen anders volgde binnen 4 uur een definitieve afsluiting. Na wat berichten over en weer heeft hij aangetoond dat ik ongelijk had voor wat betreft deze stelling. Ik heb dit toegegeven op dit forum als wel op het forum van Newscacher. Deze discussie eindigde van zijn kant met de tekst "Fijn dat je wel toe durft te geven dat je fout zat .. Dat geeft een ander beeld van een persoon waar ik niet zo'n hoge pet van op had en dus keurig en bedankt! "
Einde discussie zo je dan zeggen.
Op 26 mei 's-ochtend vroeg post Tom Dings (alias Pietjepuk74) de tekst waarin hij duidelijk zegt: Even naar de website, even in het forum kijken, mijn msn staat daar genoemd. Vervolgens even kontakt opnemen (mag mijn msn hier niet kwijt) en het is in 5 minuten geregeld. Even overmaken, en vervolgens heb je je geld binnen 24-48 uur.
Op dat moment heb ik hem een PM gestuurd (ik heb namelijk geen MSN) met daarin de vraag of ik mijn geld terug kon krijgen (gezien bovenstaande tekst zou dat mogelijk moeten zijn). Geen reactie.
Op het forum had ik reeds gevraagd of, naast Tom, ook anderen zijn PM berichten ontvangen en daaruit bleek dat JACK (administrator) ook een CC ontvangt. Dus in de avond heb ik een text naar Jack gestuurd met het verzoek om te reageren op mijn PM. Geen reactie.
Maandag 27 mei in de morgen bleek mijn toegang te zijn geblokkeerd zonder opgave van reden. Tot nu heb ik nooit een bericht mogen ontvangen hierover.

Ik ben nu ongeveer 30 euro armer en dat is zonde van het geld, geen medelijden nodig want ik kan het makkelijk missen. Raar is het wel dat deze internetondernemer kan doen en laten wat hij wil aangezien ook hij beseft dat je er toch niets tegen kan doen. Het gaat "maar" om 30 euro echter het princiepe is in dit geval belangrijker dan het geld.
Bovenstaande verhaal kan ik staven met bewijzen (kopie PM-berichten, betalingsbewijs, enz).

Op basis van bovenstaande verhaal wil ik een ieder waarschuwen voor de praktijken van Dhr. Tom Dings en stellig afraden om in zee te gaan met hem / zijn bedrijf / zijn website Newscacher.nl

Ik zal mij niet meer inhoudelijk met deze discussie bezig houden al houdt het wel mijn interesse.

Mocht bovenstaande tekst voor de moderators van dit forum niet acceptabel zijn dan hoor ik dat graag. Alles is gebaseerd op feiten en kan gecontroleerd worden.

Ik denk dat je maar aangifte moet doen, anders krijg je je centen nooit terug.

@enricovos,gezien zijn geschiedenis, was dit gedrag toch wel te voorspellen/verwachten.
Alleen jij zag het nog erg positief in, vanwege dat li0nheart wel zijn geld heeft teruggekregen.

Ik denk dat het idd te maken heeft met de berichten die je hier gepost hebt,alleen vind ik dat hier niemand negatief is over newscacher/Tom Ding.Het is nl zo dat newscacher/Tom Dings zich erg negatief presenteert naar anderen toe.

quote:
tweakernick schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 19:37:
Ik denk dat je maar aangifte moet doen, anders krijg je je centen nooit terug.
Zou het op zich wel willen doen maar vraag me af wat het uitricht tegen een persoon die zich in Suriname bevind.

Ben zelf nu bijna 90 euro armer en eveneens afgesloten van Newscacher omdat ik te kritisch was. Dat heeft Tom Dings toch echt aan zichzelf te danken dat er personen zijn die zich niet al te vriendelijk over hem uiten. De tijd dat het zakelijk opgelost kon worden is nu wel een keer verstreken.

Denk dat Newscacher verder geen lang leven beschoren is en Tom Dings nu in het wilde weg wat bedragen terugstort om vertrouwen te winnen. Als straks nog een keer de poet binnen is zullen er nog meer voor de bijl gaan. Kan me niet voorstellen dat iemand met zo'n niet zakelijke instelling een bedrijf tot een succes gaat maken.

Ik was ook wat sceptisch over de gang van zaken, maar heb mijn 1e betaling wel terugontvangen van dhr. Dings. Het proefpakket draait nu prima, en zie niet in waarom hij zoveel moeite heeft gedaan om vervolgens niet serieus door te willen gaan en klanten te geven waar ze recht op hebben.

Ik geef wel toe dat dhr. Dings in zijn reacties zich wat proffesioneler kan gedragen, maar moet ook zeggen dat anderen erg gauw hun woordje klaar hebben.

Ik geef newscacher nog het voordeel van de twijfel. Als mijn heractiveren straks werkt en het pakket voor een half jaar draait, dan durf ik wel weer een nw abootje af te sluiten.

quote:
MarkBM schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 12:04:
Ik was ook wat sceptisch over de gang van zaken, maar heb mijn 1e betaling wel terugontvangen van dhr. Dings. Het proefpakket draait nu prima, en zie niet in waarom hij zoveel moeite heeft gedaan om vervolgens niet serieus door te willen gaan en klanten te geven waar ze recht op hebben.

Ik geef wel toe dat dhr. Dings in zijn reacties zich wat proffesioneler kan gedragen, maar moet ook zeggen dat anderen erg gauw hun woordje klaar hebben.

Ik geef newscacher nog het voordeel van de twijfel. Als mijn heractiveren straks werkt en het pakket voor een half jaar draait, dan durf ik wel weer een nw abootje af te sluiten.
Bedoel je niet dat je geld hebt teruggekregen van Paypal? Daar heeft Tom niets mee te maken.
Als je geld via Tom terugvraagt wordt je 12 maanden geblokkeerd. (en in 3 van de 4 hier bekende gevallen kun je naar je geld fluiten).

quote:
ustinov schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 13:02:
[...]

Bedoel je niet dat je geld hebt teruggekregen van Paypal? Daar heeft Tom niets mee te maken.
Als je geld via Tom terugvraagt wordt je 12 maanden geblokeerd. (en in 3 van de 4 hier bekende gevallen kun je naar je geld fluiten).
Gezien de eerdere posts vam MarkBM lijkt het erop dat het om een PayPal betaling ging. Of PayPal de claim van MarkBM goedgekeurd heeft of NC een storting gedaan heeft kan ik nergens uit opmaken.

Modbreak:
spammerig...

quote:
vr6-only schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 15:23:

Hup mensen, aanmaken die zooi :D

Nieuwe bestellingen werken ook!
undercover spam?

quote:
vr6-only schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 15:23:
Abonnementen kunnen nu met succes worden geactiveerd!!!
Die van mij is gelukt! Eerste betaling heb ik binnen en de 2e betaling heb ik maar laten activeren.
bedoel je dat je een bedrag op je rekening gestort hebt gekregen en dat je van het restant wat je tegoed had een abonnement hebt genomen?

Ik vraag me dan af waarom andere mensen een blokkade aan hun broek krijgen als ze een bedrag teruggestort krijgen. :?

Ik heb 2 betalingen aan newscacher gedaan.

Toen het offline ging, heb ik om één van die betalingen gevraagd!
Die heb ik 3 weken of zo erna, terug gekregen! Ik heb betaald met iDeal via Mollie.

Andere betaling had ik dus nog tegoed. Die heb ik vandaag laten omgaan in een abonnement.
Elite 20 Mbit voor 3 maanden met accountsharing. Heb nog 1.02 euro of zo over.

Werkte perfect en in één keer.

Waarom ik geen ban krijg? Ik gun die man de tijd en val hem niet lastig!
Ik post zijn hele forum niet vol met dreigingen, negativiteit etc.
Wel heb ik opbouwende kritiek gegeven en dat kon hij ook waarderen!!

Verder. Geloof het of niet, ik ken die beste man niet!
Hij was mij alleen een dienst schuldig en die heb ik nu gekregen!

quote:
vr6-only schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 20:14:
Ik heb 2 betalingen aan newscacher gedaan.

Verder. Geloof het of niet, ik ken die beste man niet!
Hij was mij alleen een dienst schuldig en die heb ik nu gekregen!
8)7 Zei degene die als 1 van de 1ste FTD volspamde met Newscacher info om erna toe te geven dat ie partner was :z

Klopt.

Problemen ermee?

Typische kortzinnige posts van jochies. Iedereen kan partner worden! Daar hoef je niet veel voor te doen of Tom kennen, om het te worden.

quote:
vr6-only schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 21:29:
Klopt.

Problemen ermee?

Typische kortzinnige posts van jochies. Iedereen kan partner worden! Daar hoef je niet veel voor te doen of Tom kennen, om het te worden.
Ik denk dat Remko zegt dat mede daarom jouw "positieve" mededelingen/oproepen om abo's te gaan afsluiten, hierom niet objectief zijn.

Goede taktiek, betaal een aantal personen die toch al op je hand zijn wat terug en houdt de rest in je zak. Verder ban je gewoon personen die iets te kritisch zijn. Vraag me alleen af of die positieve verhalen op gaan wegen tegen de negatieve.

Ik ga toch maar eens alle gegevens bij elkaar zoeken van mijn betalingen en er een mooi mapje van maken om daarna over te gaan tot aangifte van oplichting. Misschien symbolisch omdat Tom veilig in Suriname zit maar als meerderen aangifte doen wordt het wel wat lastiger voor hem om terug te reizen naar Nederland.

quote:
vr6-only schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 21:29:
Klopt.

Problemen ermee?

Eerst geef je toe totaal geen banden te hebben met newscacher of Tom te kennen, 2 post erna, geef je toe dat je partner bent.
Dit is een tegenstelling pur sang, je draait/twist/liegt?

Ja, ik was een partner (voor 2 dagen)
Ja, ik ben een betalende Newscacher klant (toen partner stuk liep)
Ja, ik heb Tom op MSN
Ja, ik heb een topic geopend
Nee, ik was toen geen Partner (toen ik mijn topic opende op FTD)
Nee, ik ken Tom niet persoonlijk
Nee, ik ben niet betrokken met andere zaken van Newscacher dan mijn contractuele overeenkomst die tot stand is gekomen bij het afsluiten van een abonnement!
Nee, ik krijg geen geld van die gast om hier of waar dan ook, positieve berichten te posten!
Nee, ik zit niet bij een usenet "Crew" :+ (Wel een autoclub 8) )
Nee, ik heb geen Uploader status bij Newscacher

Goede opsomming zo, dacht ik!

Waarom ben ik positief? Omdat alles wat hij mij heeft beloofd, hij waar heeft gemaakt! Ik ben ook altijd positief ingesteld, kan er ook niets aan doen.

quote:
Waarom ben ik positief? Omdat alles wat hij mij heeft beloofd, hij waar heeft gemaakt! Ik ben ook altijd positief ingesteld, kan er ook niets aan doen.
Ja, ik ben ook altijd positief ingesteld,maar als zo'n iemand/bedrijf zich zo negatief blijft presenteren, houdt het voor mij ook een keer op,he
ik ga daarvan geen opsomming geven,want dan kom ik pagina's tekort.

quote:
nitraat schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 13:09:
[...]

Gezien de eerdere posts vam MarkBM lijkt het erop dat het om een PayPal betaling ging. Of PayPal de claim van MarkBM goedgekeurd heeft of NC een storting gedaan heeft kan ik nergens uit opmaken.
Ik had 2 claims ingediend. De 1e daar heb ik geld van ontvangen, de 2e de melding van paypal dat ze daar niks mee kunnen, omdat ze geen geld kunnen teruggeven op diensten.

Dan luid de vraag, waarom is dat in het eerste geval wel gebeurt? Dan kan het niet anders dan dat de heer Ding daar toch op heeft aan gedrongen betalingen van Elisabeth terug te betalen.

De 2e claim was ik overigens al van plan in te trekken, zodra ik geluiden hoorde van een weer werkende newscacher. Paypal was me net iets voor.

Heb sinds vandaag mijn abo weer geactiveerd. Code werdt niet herkend. Bericht met bewijs gestuurd naar newscacher, binnen 5 min antwoord dat het nr was toegevoegd en het werkt.

Tevens kreeg ik deze verassing bij het heractiveren.
quote:
We hebben je betaling teruggevonden in onze administratie, en geven je hierbij wat informatie :

Je reeds betaalde bedrag bedraagt ¤29.70, waarbij je van NewsCacher.com ¤12.50 extra ontvangt voor de tegemoetkoming in de kosten voor het bestellen van een nieuw abonnement, en ter compensatie van de geleden schade in de vorm van het niet kunnen gebruiken van onze dienstverlening.

Waarvoor nogmaals onze welgemeende excuses.

Hiermee komt het totaal bedrag wat je kunt besteden aan een nieuw abonnement op een totaal van ¤42.2.

Het bedrag van je nieuwe bestelling is in totaal ¤14.95.

Het restant van je saldo bedraagt na aftrek van je nieuwe abonnement ¤27.25.

Je nieuwe abonnement is hierbij reeds aangemaakt en per email zul je over enkele ogenblikken een bevestiging ontvangen hiervan.

Als extraatje ontvang je 500GB Free!Usenet verkeer bovenop de gebruikelijke verkeersmodules.

Wij willen je bedanken voor het vertrouwen in NewsCacher.com en wensen je veel plezier met onze vernieuwde dienstverlening.

Je bestelling is verwerkt. Controleer je email aub!
(De bestelling verrekend met je tegoed!)
Ik kan maar 1 ding concluderen, dat ze bij newscacher, oftewel dhr. Dings toch de boel wel weer goed voorelkaar heeft! :)

quote:
MarkBM schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 11:59:
[...]

Ik had 2 claims ingediend. De 1e daar heb ik geld van ontvangen, de 2e de melding van paypal dat ze daar niks mee kunnen, omdat ze geen geld kunnen teruggeven op diensten.

Dan luid de vraag, waarom is dat in het eerste geval wel gebeurt? Dan kan het niet anders dan dat de heer Ding daar toch op heeft aan gedrongen betalingen van Elisabeth terug te betalen.

De 2e claim was ik overigens al van plan in te trekken, zodra ik geluiden hoorde van een weer werkende newscacher. Paypal was me net iets voor.

Heb sinds vandaag mijn abo weer geactiveerd. Code werdt niet herkend. Bericht met bewijs gestuurd naar newscacher, binnen 5 min antwoord dat het nr was toegevoegd en het werkt.

Tevens kreeg ik deze verassing bij het heractiveren.

[...]

Ik kan maar 1 ding concluderen, dat ze bij newscacher, oftewel dhr. Dings toch de boel wel weer goed voorelkaar heeft! :)
Ik weet niet of je de rest van dit draadje gelezen hebt, maar het is probleem is niet of Tom Dings in staat is een site op te starten of usenet diensten in te kopen.
Een probleem is dat de bedrijfjes van Tom Dings meestal na een paar maanden failliet gaan. het is nu dus nog veel te vroeg om te kunnen zeggen of het deze keer wel goed gaat. Dat Tom nu weer allemaal dingen gratis weg gaat geven vind ik in dat licht niet erg bemoedigend. Het geeft wel cash flow, maar de verkeerde kant op. ;)
Verder vindt Tom dat hij zich niet aan de Nederlandse wet hoeft te houden. Als iemand daar kritiek op heeft gaat hij er met je geld vandoor. Daar is een woord voor, maar ik kan er zo even niet opkomen...

Als je er vanuit gaat dat je je geld toch al niet meer terugkrijgt kun je altijd zien of hij het waar maakt, maar iemand die nu nog geld aan newscacher spendeert heeft het echt aan zichzelf te danken als het weer mis gaat. 8)7

quote:
ustinov schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 12:38:
[...]

Ik weet niet of je de rest van dit draadje gelezen hebt, maar het is probleem is niet of Tom Dings in staat is een site op te starten of usenet diensten in te kopen.
Een probleem is dat de bedrijfjes van Tom Dings meestal na een paar maanden failliet gaan. het is nu dus nog veel te vroeg om te kunnen zeggen of het deze keer wel goed gaat. Dat Tom nu weer allemaal dingen gratis weg gaat geven vind ik in dat licht niet erg bemoedigend. Het geeft wel cash flow, maar de verkeerde kant op. ;)
Verder vindt Tom dat hij zich niet aan de Nederlandse wet hoeft te houden. Als iemand daar kritiek op heeft gaat hij er met je geld vandoor. Daar is een woord voor, maar ik kan er zo even niet opkomen...

Als je er vanuit gaat dat je je geld toch al niet meer terugkrijgt kun je altijd zien of hij het waar maakt, maar iemand die nu nog geld aan newscacher spendeert heeft het echt aan zichzelf te danken als het weer mis gaat. 8)7
Ik heb het draadje redelijk gevolgd en hoor daar een heleboel negatieve verhalen in. Ik was zelf het vertrouwen ook even compleet kwijt. Misschien in het verleden niet de beste zakenman geweest en dat is hij nu ook nog niet, maar laat wel de welwillendheid zien de boel weer op te pakken.

Het waren wel iedere keer weer dezelfde verhalen die naar boven kwamen, dus daardoor leek het mij allemaal een beetje overtrokken. Een mens kan ook beteren en daar heeft hij nu de kans voor omdat te bewijzen. Draait de dienst over een jaar nog?? Dat weet natuurlijk niemand. Van wat ik op het forum heb gelezen heeft hij wel een fallback ingebouwd, waarbij het opnieuw ten ondergaan van de dienst zal worden opgevangen door één van de usenet providers waar hij nu een contract mee heeft.

De beloftes naar mij toe zijn in ieder geval allemaal waar gemaakt, dus heb persoonlijk geen reden om eraan te twijfelen.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: