Hoofdcategorieën

Nieuwe reactie in topic: [Intel] Core 2 Penryn vs. Xeon (S775) Penryn Prijzen

Let op:
  • Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
  • Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
  • Lees je eigen bericht even door voor je het post.

Insert message

Waarschuwing:
Dit topic is niet voor de zogenaamde 'welke moet ik nemen?' of 'waar kan ik 'm kopen?'-vragen. Tevens zijn replies met 'ik heb 'm besteld!' en 'ik heb nu deze PC gekocht!!' nogal nutteloos, dit soort replies worden dus gewoon verwijderd.

Let op! Het laatste bericht in deze discussie is meer dan 2 weken oud!

Smilies: :) :( ;) >:) :> :P :9 :o :*) :'( 8) :+ :D _/-\o_ :9~ O+ :O }:O :/ :| :X :? 8)7 |:( O-) :z ;( meer »

Page navigation

Laatste reacties:

Waarom is het nou opeens zo netjes dat ze 2 maanden later hun leveringsverplichting nakomen, terwijl ze dat in maart ook al hadden kunnen doen? De inkoopprijzen zullen wel weer gedaald zijn, waardoor ze weer met de door hun gewenste winstmarge kunnen leveren. Aangezien IC-prijzen op den duur altijd dalen, zou dat vroeg of laat atijd gebeurd zijn.

Een nette winkel had destijds credit bij zijn klanten opgebouwd, door gewoon zonder gezeur te leveren, ook al gaat dat dan eens een keer ten koste van hun marge.

Beetje onzin, zoals je weet is de proc nog steeds niet goed leverbaar en de inkoops prijzen zullen zeker niet gedaald zijn in die korte periode.
Zeker niet met de beschikbaarheid van dit moment, met het ophalen vertelde de balie medewerker mij dat de proc voor hun een inkoops prijs heeft van 350 euro.
Toch wel netjes dat ik hem voor 271,50 heb gekregen, dus 4Launch d:)b ondanks de lange wachtijd.

Mijn x3350 is onderweg vanaf salland en ik zie dat ze er nu zelfs 1tje op voorraad hebben. Het lijkt er dus op dat er een einde gaat komen aan de tekorten :)

Laten we het hopen, in godsnaam.

Ik wacht nu al maanden. BAH!

X3360 ¤271,75 Klopt voor geen meter mere ondertussen staat hij in de pricewatch al voor ¤420.. forse stijging.

Ik sta nu inmiddels zo'n 3 maanden in de wacht bij Azerty, met een X3350 processor.

Nu werd ik vanmorgen vroeg uit m'n slaap gewekt door een telefoontje van Azerty. Ze vertelden dat ze de processor allang verwacht hadden, maar dat deze nog altijd niet binnen is. Ze verwachtten hem rond half Juni, maar er werd me aangeraden om over te stappen op de Q9450, die weer iets duurder is. Wel verklapten ze, dat Azerty een deal heeft met Intel, en dat zij als eerste Nederlandse webshop de processor zullen binnenkrijgen wanneer deze uitkomt. Maar wederom konden ze hier geen datum op vastleggen.

Ook al was ik nog wat suf, ik dacht meteen aan een verhaal dat hier op Tweakers was geplaatst door een andere user. Deze persoon werd aangeraden zijn bestelling te verandere/annuleren bij 4Launch, en later werd dit product in prijs verhoogd. Waardoor dus het vermoeden ontstond dat 4Launch hem niet het product wilde verkopen voor een lage prijs.

Dit was ook nu mijn vermoeden bij Azerty, maar toch twijfel ik aan mijn gedachten. Misschien waren ze wel gewoon klantvriendelijk, en zie ik samenzweringen die er helemaal niet zijn.
Wat vinden jullie? Zou ik nog even op de goedkopere X3350 wachten? Of toch maar voor een duurderde Q9450 gaan?

quote:
Viperke schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 00:54:
Mijn x3350 is onderweg vanaf salland en ik zie dat ze er nu zelfs 1tje op voorraad hebben. Het lijkt er dus op dat er een einde gaat komen aan de tekorten :)
Mijn X3350 is afgelopen woensdag persoonlijk door Salland geleverd, en na wat opstartproblemen doet ie het inmiddels prima bij mij.

quote:
Bubbles schreef op maandag 02 juni 2008 @ 13:07:
[...]

Mijn X3350 is afgelopen woensdag persoonlijk door Salland geleverd, en na wat opstartproblemen doet ie het inmiddels prima bij mij.
Daar had ik ook last van. Heb de bios van mijn Striker II Fomula moeten flashen voor support. Nu loopt hij nog veel vast bij het geheugen wat nog niet goed ingesteld is (Corsair Dominator TWIN2X4096-8500C5DF).

Kick!

http://azerty.nl/producte...-boxed-q9550-socket-.html
256 euro!!

Weer een foute prijs? Aangezien de rest van de Pricewatch nog 400 euro is!

Azerty levert WEL voor deze prijs dus bestel SNEL als je er eentje wilt! _/-\o_

zie hier

wellicht dat de pricedrop al doorgevoerd wordt. Volgens mij zijn het wel prijzen voor meer dan duizend stuks, maar 255 zou best eens kunnen (205 euro inkoop).

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: