Hoofdcategorieën

Nieuwe reactie in topic: Het Nokia E65 Topic Deel 2

Let op:
  • Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
  • Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
  • Lees je eigen bericht even door voor je het post.

Insert message

Smilies: :) :( ;) >:) :> :P :9 :o :*) :'( 8) :+ :D _/-\o_ :9~ O+ :O }:O :/ :| :X :? 8)7 |:( O-) :z ;( meer »

Page navigation

Laatste reacties:

@tweaktubbie en @einsteintina:

Voor al uw WLAN problemen ga naar Menu -> Instrumenten -> Instell. -> Verbinding -> Wireless LAN -> Opties -> Geavan. instellingen -> Energiespaarstand en zet deze op Uitgeschakeld.

Hiermee zou de verbinding een stuk stabieler moeten zijn. Helaas heeft het wel als nadeel dat je batterij bij continu gebruik van WLAN binnen een uur leeg is...

Een andere optie is mogelijk om een WLAN router te kopen die Wi-Fi Multimedia (WMM) of Cisco Compatible Extensions (CCX) ondersteunt. Dan zou de stroomspaarstand wel moeten werken.

Acties: [quote]

Door: einsteintina!

euh, ik kan moeilijk alle accespoints op de campus gaan vervangen :+ (beetje de gehele campus... denk niet dat ze daar aan willen ;) )

Maar opzich, bij ouders werkt het wel.... nu nog op de UT en bij mij thuis enzo...

Maar energiebespaarstand had ik nog niet gevonden, zal dat es gaan proberen :)

quote:
einsteintina! schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 23:28:
^^ onder instr. > profielen > algemeen (bijv.) > aanpassen > berichtensignaaltoon

Dank je _/-\o_

ik gebruik hem nu 10 mnd en begin nu op sommige plekjes een heel klein beetje lak beschadeging te zien.

*hij is evt te koop

Hmm. Ik lees hier net op http://discussions.europe...amp;query.id=35991#M33651 dat er een nieuwe firmware uit is? Iemand al kunnen bevestigen?

lol, ik dacht dat ik de nieuwste had, dus ik sluit vandaag voor het eerst die kabel aan, en vervolgens geeft hij aan dat er een nieuwe Firmware is, puur toeval dus? :)

Current: 206336501
Update: 306336900

Van E65: New Firmware 3.0633.69.00 with change log:

Changes made from v2.0633.65.01 to v3.0633.69.00

SB-036/17.04.08

Messaging
* Reading fo SMS time stamp information unified between regions
* SMS sending from SIM Toolkit - Profile 07 improved
* Unicode Handling with Turkish characters corrected
* Correction to fetching email from freemail server
* Intellisync: Searching a contact for the first time improved

SIM
* After the startup, the phone recognizes the language to use from the SIM card
* SMSC is re-read from SIM after switch on

VOIP
* Improvement of co-operation of Gizmo VoIP client and Internet voice mailbox
* SIP Proxy Authentication corrected in outgoing call if two SIP profiles with same realm and user name

WAP
* Correction of Chinese word corruption with WAP browser
* Searching in hebrew from portal corrected
* Wap GET/POST forms corrected when using Greek characters
* Reset during WAP browsing and MT calls corrected

Other changes
* Start-up settings updated
* Settings Wizard updated
* Start-up date changed to 1.1.2008
* Correction of NITZObserver with negative time zone values
* Localization improvements Needed equipment for software update:
* Phoenix Service Software version 2007.44.4.31162 or later
* Product Data Package v6.0
* PKD-1/PK-1 Dongle & Flash Prommer FPS-10 or CA-53 USB Cable
* Product specific service tools

Ondertussen geupgrade, ding is precies wel ietsje snappier geworden.

Waar kan ik de update downloaden?

Ik denk dat het updaten alleen mogelijk is me de (illegale) Phoenix software want als ik mijn E65 aansluit dan krijg ik nog steeds "phone not recognized"

quote:
drobie schreef op zondag 01 juni 2008 @ 11:44:
Ik denk dat het updaten alleen mogelijk is me de (illegale) Phoenix software want als ik mijn E65 aansluit dan krijg ik nog steeds "phone not recognized"
Ik heb gisteren geupdate met de Nokia Software Updater. Kan alleen onder windows XP.

quote:
Azqi schreef op zondag 01 juni 2008 @ 13:09:
[...]

Ik heb gisteren geupdate met de Nokia Software Updater. Kan alleen onder windows XP.
Welke product code heb jij? Ik 0553318 de zwarte variant

quote:
Azqi schreef op zondag 01 juni 2008 @ 13:09:
[...]
Nee, als je compatabiliteitsmodus (zie pagina hiervoor/boven) onder Vista instelt lukt het wel.Probeer de kabel ook in andere hubs voor/boven/achter als ie eerst niet herkent wordt.

Moet zeggen na ruim 2 weken gebruik dat wifi echt bagger slecht werkt. Zelfs na energiespaarstand-tip hierboven. Moet je aan die mwa stand in geavanceerde opties, en andere parameters iets aanpassen. Mwa geeft mee beetje microwave-standidee :P Als je punten met sterkte >80% ziet, en vernieuwt, dan heb je soms bv 5 punten, dan weer 1, dan weer 3 - het lijkt niet echt betrouwbaar.

Ook als je scherm inschuift of via bluetooth foto's naar je pc wilt halen hangt ie soms, of gaat ie gewoon uit. Een stukkie sneller dan m'n N73, maar krijg toch neiging om nokia 3120 ergens vandaal te kopen :X

Het updaten liep zeer vlot en snel (windows XP, onder vista wou de nokia software updater niet werken).

Zo meteen geen nieuwe dingen opgemerkt. kon je met de vorige firmware ook de laatste 2 sms in de actieve standby displayen. ietske sneller heb ik wel de indruk.

Update was traag.
• Enkele minuten met binnenhalen nieuwe NSU en installatie daarvan
• 5 minuten backup maken,
• > 10 minuten NSU downloaden + installeren
• Enkele minuten reboot + installatie gebruikerssoftware op telefoon.
• 5 minuten backup terugzetten (was van 1.x naar 2.x niet nodig dacht ik, maar nu was echt alles weg)
• "Onvertrouwde" software handmatige installeren (via traag toepassingsbeheer op telefoon)
• Paar verloren instellingen terugzetten (snelkeuzes in balkje onder klok, automatisch verbinden met bluetooth op PC..)

Heb inmiddels de webbrowser al weer aan het crashen gekregen, maar contacten en berichten lijken iets sneller te werken (niet gemeten, dus mogelijk psychologisch effect).

Telefoon blijft al met al nog maar net dragelijk qua snelheid. Voor de grap heb ik eens geklokt wat het kost om de laatst genomen foto op volledig scherm te laten zien als je telefoon uitstaat:
• 0:00 aanknop
• 0:15 Nokia verschijnt
• 0:45 Pincode invoeren
• 0:55 Active Standbyscherm, druk op menu.
• 1:05 Menu verschijnt, kies Media > Galerij
• 1:10 Galerij verschijnt, kies Afbeelding
• 1:35 Afbeeldingen verschijnt, thumbnails worden nu 1 voor 1 ingevuld
• 1:37 Bovenste foto geopend.

Dit alles gaat wat beter als de telefoon 'warm' is, gelukkig.. maar het blijft een traag monstertje.

Tot hiertoe ben ik een irritante bug nog niet terug tegengekomen: als je in je contacts gaat zoeken kon het soms zijn dat de telefoon blokkeerde voor bijna een minuut vooraleer eindelijk de contact info te geven.

Ik leef op hoop dat die eruit is ;)

Ik snap nog steeds niet dat mensen de normale EU/NL zwarte E65 kunnen updaten via NSU. Ik krijg nog steeds "phone not supported"

Helaas mis ik nogsteeds ondersteuning voor 4Gb in de nieuwe firmware :(

quote:
drobie schreef op maandag 02 juni 2008 @ 23:29:
Ik snap nog steeds niet dat mensen de normale EU/NL zwarte E65 kunnen updaten via NSU. Ik krijg nog steeds "phone not supported"
Heb je alle usbpoorten van je pc geprobeerd, en niet via een hub of monitor aangesloten? Ook al een andere kabel geprobeerd? En ook bij aansluiten PC Suite modus gekozen?

@sjolmers: die 4Gb is toch alleen mogelijk voor (micro)SDHC wat alleen N95/E82 volgens mij aankunnen?

Overigens ook vreemd dat met N73 update Nokia Maps meekomt, en bij E65 niet?

nvm. (nokia vind dissensamble videos blijkbaar niet cool, vandaar dat ik ze niet kan vinden :P)

Lima had foto's hiervan, echter is zijn hardeschijf gecrashed. Hij was eea aan het recoveren, echter heb ik nooit meer iets hierover gehoord...LIMA????

Zojuist ook even mijn (Europese/Nederlandse) E65 geupdate naar v3.0633.69.00, onder Vista. Gewoon even nsu_ui_client.exe (1.4.39) uitgevoerd in compatibility mode (Windows XP SP2) en als Administrator. Of dit laatste nog effect heeft weet ik niet, maar hij doet het wel. Nog 10 minuten and counting momenteel...

Edit: klaar! Nu even backup terugzetten.
quote:
MrBarBarian schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 11:28:
Ey, nieuwe firmware! Wat zijn de fixes?
Blader even een paar posts omhoog :P

Ey, nieuwe firmware! Wat zijn de fixes?

Weet iemand nog een goede muziek speler?

Ik heb net gemerkt dat de firmware upgrade mijn sync probleem heeft opgelost. Het was voor mij niet mogelijk om outlook volledig te syncen met mijn e65. Halverwege kapte hij er constant mee. Leek bijna wel of het te veel voor hem werd, kan ook best zo zijn trouwens. Meer dan 500 items(adres+tel, afspraken, notities) en dat voor +/- 1,5 jaar.

Nu sync't hij ook stukken vlotter.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: