Hoofdcategorieën

Nieuwe reactie in topic: Het Samsung D900(i) Topic Deel 2

Let op:
  • Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
  • Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
  • Lees je eigen bericht even door voor je het post.

Insert message

Smilies: :) :( ;) >:) :> :P :9 :o :*) :'( 8) :+ :D _/-\o_ :9~ O+ :O }:O :/ :| :X :? 8)7 |:( O-) :z ;( meer »

Page navigation

Laatste reacties:

quote:
DeFelle schreef op zondag 18 mei 2008 @ 16:21:
Ik heb ook net een D900 gekocht en eerst werkte hij goed maar als ik nu wil bellen gaat hij vanzelf uit, ook als ik gebeld word en ik neem op. Gisteren en daarvoor had ik nog geen problemen.
Ik heb dit probleem sinds een paar maanden ook, maar gebeurt dit alleen bij 1 contactpersoon (heeft een samsung SGH-E530 met Vodafone als provider) die ik wil bellen of wanneer die contactpersoon mij probeert te bellen... dacht eerst dat dit door het modden kwam, maar kennelijk hebben niet modders hier ook last van. 8)7

Weet iemand overigens wat de standaard geluidsinstellingen zijn en of waar ik die kan resetten?

Heb via *#8999*8378 een beetje zitten prutsen, geen flauw idee meer wat ze waren. Mijn SMS geluid staat nu extreem zacht, MP3 staat hard en beltoon zit er tussenin...

quote:
Amboe schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:53:
Ik heb dit toestel al bijna 2 jr en een aantal maal laten vallen, maar hij doet het nog steeds perfect!!! :*)
Momenteel heb ik hem ook gemod naar mijn smaak (zoals mp3 als sms-toon instellen) en ik kan jullie zeggen dat mijn D900 nu formidabel werkt!!!

Ik ben dus zeer tevreden over dit toestel _/-\o_
Waar vind je de deze mod?

Kan je met de bijgeleverde USB kabel ook mods rop zetten of is er een andere kabel nodig. Ik wil graag mp3 tones aan m'n SMS koppelen

quote:
Amboe schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 23:16:
[...]

Ik mag (helaas) hier geen info geven hoe je moet modden...maar ik zou zeggen: zoekt en gij zult vinden!!! O-)
Snap er helemaal geen bal van! Heb dit hele topic al doorgespit. En wat Duitstalige sites.
Vindt het zooooo irritant dat er maar 4 standaard sms toontjes in staan. Is er niet iemand die in de buurt van Leeuwarden woont en die mij kan helpen???

quote:
Erikahaha schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 15:59:
[...]

Mag je ook geen link geven?
Juist geen links. We gedogen dat er over modden wordt gesproken, als het maar niet te direct wordt en als er maar geen links worden gegeven.

Heb vandaag ook een D900i aangeschaft :)

Verbinden met de PC als Mass storage divice gaat, en via Pictbridge ook.
Maar 'Samsung PC Studio 3' herkent de telefoon dus niet... :'(
Updates zijn reeds uitgevoerd.

Iemand bekend met dit probleem?

(Dat de 'Multimedia Manager' op de PC geïnstalleerd werd als 'shortcut 4' en na het openen meteen weer afgesloten wordt door Windows laat ik even in het midden.)

edit:
LAAT MAAR.. Ik moest hem dus op Modem zetten en toen herkende hij hem wel....

edit 2:
En nu doet de Multimedia manager het dus ook :+

quote:
pven schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 16:14:
[...]

Juist geen links. We gedogen dat er over modden wordt gesproken, als het maar niet te direct wordt en als er maar geen links worden gegeven.
Okeeee!

quote:
Erikahaha schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 15:59:
[...]

Snap er helemaal geen bal van! Heb dit hele topic al doorgespit. En wat Duitstalige sites.
Vindt het zooooo irritant dat er maar 4 standaard sms toontjes in staan. Is er niet iemand die in de buurt van Leeuwarden woont en die mij kan helpen???
Same here. Iemand m debuurt van Delft die mijn kan helpen. Of mail me. Adres staat in profiel. THX..

quote:
swiftglx schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 23:13:
Kan je met de bijgeleverde USB kabel ook mods rop zetten of is er een andere kabel nodig. Ik wil graag mp3 tones aan m'n SMS koppelen
Aan de standaard usb-kabel heb je niks aan. Om te modden heb je dit nodig:
originele firmware + patches om de firmware aan te passen + 1 programma om de patches om te zetten in aangepaste firmware + 1 programma om de gemodde firmware op je mobiel up te loaden + een flash usb-kabel en last but not least driversoftware voor de flashkabel om deze te kunnen koppelen aan je pc.

Meer info kan ik helaas niet geven...

Modbreak:
Dit topic gaat over de D900(i) en niet over hulpverleners die je kunnen helpen bij het gebruiik van het toestel. ;) Discussie loopt via het forum, oproepjes tot 'help me, ik woon in plaats X' zien we dan ook liever niet.

quote:
Amboe schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 21:56:
[...]

Aan de standaard usb-kabel heb je niks aan. Om te modden heb je dit nodig:
originele firmware + patches om de firmware aan te passen + 1 programma om de patches om te zetten in aangepaste firmware + 1 programma om de gemodde firmware op je mobiel up te loaden + een flash usb-kabel en last but not least driversoftware voor de flashkabel om deze te kunnen koppelen aan je pc.

Meer info kan ik helaas niet geven...
En dat alles voor een eigen ringtone... 8)7
Wel slecht van Samsung zeg, tsjonge.

quote:
Malloot schreef op maandag 02 juni 2008 @ 13:46:
[...]

En dat alles voor een eigen ringtone... 8)7
Wel slecht van Samsung zeg, tsjonge.
Nou niet alleen voor een ringtone, maar idd slecht voor samsung

Hallo D900i gebruikers, ik heb gisteren het scherm van mijn D900i gebroken. Wil via de samsung pc studio software mijn telefoonnummers overpompen, alleen de telefoon staat nog op usb-stick (zodat je de telefoon als usb stick wordt herkend). Weet iemand een site waar stap voor stap staat beschreven hoe je deze (of andere) settings kan wijzigen?

quote:
Amboe schreef op maandag 02 juni 2008 @ 13:51:
[...]

Nou niet alleen voor een ringtone, maar idd slecht voor samsung
Mijn volgende mob zal dan ook niet van Samsung zijn!!!

quote:
pven schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 16:30:
ik woon in plaats X' zien we dan ook liever niet.
Ik heb geen geheimen hoor. ;)

Mijn vrouw heeft filmpjes opgenomen die bij het afspelen geen geluid laten horen, ook staat er een luidspreker met een rood kruis in beeld. Filmpjes van een paar weken terug laten wel geluid horen. Ik kan geen optie vinden om het geluid van die nieuwe filmpjes aan te zetten.

Iemand enig idee of dat geluid aan is te zetten? :?

quote:
osdeboss schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 23:41:
Hallo D900i gebruikers, ik heb gisteren het scherm van mijn D900i gebroken. Wil via de samsung pc studio software mijn telefoonnummers overpompen, alleen de telefoon staat nog op usb-stick (zodat je de telefoon als usb stick wordt herkend). Weet iemand een site waar stap voor stap staat beschreven hoe je deze (of andere) settings kan wijzigen?
Beetje late reactie wellicht, maar: zie manual voor menustructuur? 8)7
Op mijn D900 (geen i) is het in ieder geval:
- kabel erin (bliebje)
- linker button (menu)
- 9 (instellingen)
- 2 (telefooninstellingen)
- 8 (USB instellingen)
- 1e optie = modem, 2e optie = massaopslag, 3e optie = Pictbridge

Ik gebruik zelf de bluetooth verbinding voor Samsung PC Studio. Komt er verder geen setting op mn telefoon aan te pas (afgezien van bluetooth activeren dan ;-))

quote:
pven schreef op zondag 15 juni 2008 @ 13:05:
Mijn vrouw heeft filmpjes opgenomen die bij het afspelen geen geluid laten horen, ook staat er een luidspreker met een rood kruis in beeld. Filmpjes van een paar weken terug laten wel geluid horen. Ik kan geen optie vinden om het geluid van die nieuwe filmpjes aan te zetten.

Iemand enig idee of dat geluid aan is te zetten? :?
Ik heb sinds een paar dagen ook de d900i gekocht. Is het niet zo dat je vrouw de telefoon op de 'stille stand' heeft staan en niet geselecteerd heeft dat hij bij de filmpjes in de stille stand het geluid moet afspelen? Staat het rode kruisje trouwens bij het filmpje zelf in beeld of rechts bovenin het scherm als je de telefoon opent?

Ahja, ik ben hier niet meer op terug gekomen. De filmpjes zijn zonder geluid opgenomen (dat is een optie), dus helaas. Het is overigens niet zo dat er geen geluid op wordt genomen als het geluid van het toestel af staat.

Hallo ik heb hier een d900,maar de accu gaat volgens mij te snel leeg,als ik muziek luister gaat die 1uur mee,en daarna is die helemaal leeg,,ik heb ergens in dit topic geleze dat iemand zijn mp3 2uur aan had staan en nog 2streepjes waren,Ook word mijn d900 gloeiheet als ik hem oplaad
Weet er iemand mischien wat het probleem is?EN wat ik eraan kan doen ook mischien?

Hey ik heb dit en het vorige topic door gezocht maar ik kon niet vinden of en hoe je anonieme nummers kan blokkeren?

dag mensen,
ik ben opzoek naar een goede, vlotte min 3mp camera telefoon met auto focus. Dit toestel lijkt me geschikt, en is los nog redelijk betaalbaar.

Als ik de review van newmobile lees, dan zijn ze erg ontevreden over de camera. hij laad erg traag en je hebt een statief nodig om een scherpe foto te maken.

ervaren jullie dit ook? En vanuit mijn oogpunt, is dit een geschikt toestel volgens jullie?

groet,

goed. ik heb hem. wel een beetje karig moet ik zeggen. ik wist neit dat het toestel zo krakerig was. hij voelt uitgeschoven totaal niet solide. ook de autofocus van de camera stelt niet veel voor. en dan heb ik het ook nog eens over de upgrade versie, d900i :(

testen is de boodschap, misschien als je geluk hebt kan je hem nog ruilen, als je er echt niet happy mee bent

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: