wanneer ik door mij muziekfolders blader zie ik de mooie covers die ik zelf in alle folders geplaatst heb, maar als een liedje wordt afgespeeld verschijnt de cover in veel minder goede kwaliteit.
Dit is als ik 'create genre thumbs' aanvink bij de instellingen. Ik zie dat hij van elke folder dan 2 afbeeldingen maakt, een kleine afbeelding (die wordt gebruikt als je door je lijst van liedjes bladert) en een grotere die slecht is van kwaliteit (deze wordt dan gebruikt als het liedje wordt afgespeeld). De laatste wil ik niet. Waarom gebruikt MP niet gewoon de folder.jpg en wordt er zo'n slechte afbeelding gemaakt? Is er een oplossing hiervoor?
Nog een vraagje. Kan je MP zo instellen dat als je navigeert met de pijltjes en drukt op enter dat er een pop-up scherm komt waar je kan kiezen of je je bestand wilt afspelen, toevoegen aan je afspeellijst,...
Enorm irritant dat je elke keer met de rechtermuisknop moet klikken hiervoor. Hoe werkt dit dan met een afstandsbediening?
Als je trouwens een liedje selecteert en afspeelt schakelt MP niet automatisch over naar het 'speelt nu' menu waar je de cover en voortgang ziet. Oplossing?
ps: Keyboard shortcuts kunnen niet manueel ingesteld worden??
Als ik een aflevering van lost wil zien bij 'My TV Series' wordt de samenvatting niet weergegeven. Er staat: "verstopt om spoilers te voorkomen". Wat nu? (opgelost

)
Nog een laatste vraagje en dan stop ik ermee

Hoe maak ik MP wijs om het icoontje van HD ofwel HD720p weer te geven bij TV series. Nog beter is het ABC HD logo...
Nieuw probleem: de optie 'subtitles' bij de video instellingen werken niet en als je deze van ffdshow aanzet zit je met het volgende probleem: je zet de gewenste grootte voor een HD film maar als je dan naar een divx film kijkt zijn de ondertitels plots verschrikkelijk groot. Kan hier een mauw aangepast worden (dus dat ik niet telkens manueel de grootte in ffdshow moet veranderen...)?