Ik vind het ook niks met die indeling van die zenders... de sportzenders zitten rond de 200... die wil ik gewoon op 12 t/m 17 hebben o.i.d. Nou ja hopelijk komt er ooit een mogelijkheid voor...
Ik heb even een andere vraag. Is er iemand van jullie die ervaring heeft met het draadloos doorsturen van het (UPC-)coax signaal?
Ik heb sinds kort m'n eigen huisje en op de bovenverdieping van de maisonettewoning zitten geen coax-aansluitingen. Ik begreep van de vorige bewoners dat ze de coax hadden doorgetrokken via de trap... maar goed om van het aansluit punt in de woonkamer naar de trap te komen moet je uberhaupt al de hele woonkamer door... van rechtsvoor naar linksachter...
Dus ben ik toch op zoek naar andere mogelijkheden en dan kom ik TV Anywhere tegen van Marmitek: http://www.marmitek.com/nl/pdf/9617.pdf
Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Ik heb even een andere vraag. Is er iemand van jullie die ervaring heeft met het draadloos doorsturen van het (UPC-)coax signaal?
Ik heb sinds kort m'n eigen huisje en op de bovenverdieping van de maisonettewoning zitten geen coax-aansluitingen. Ik begreep van de vorige bewoners dat ze de coax hadden doorgetrokken via de trap... maar goed om van het aansluit punt in de woonkamer naar de trap te komen moet je uberhaupt al de hele woonkamer door... van rechtsvoor naar linksachter...
Dus ben ik toch op zoek naar andere mogelijkheden en dan kom ik TV Anywhere tegen van Marmitek: http://www.marmitek.com/nl/pdf/9617.pdf
Het gaat er om dat ik straks in alle rust het EK via de HD mediabox kan kijken en de vrouw lekker boven alle vrouwenprogramma's kan kijkenquote:De eerste ‘draadloze antennedoos’ op de markt.
Uw favoriete TV-programma kijken waar u maar wilt, overal in huis of in de tuin. U bent niet afhankelijk van vaste antenne-aansluitingen of coaxkabel.
Kanalen kunnen eenvoudig in uw favoriete volgorde worden gezet.
Perfect beeld en geluid, draadloos door muren en plafonds.
Beschikt bovendien over de mogelijkheid om beeld en stereogeluid van bijvoorbeeld uw DVD-speler, videorecorder of satellietontvanger draadloos te versturen.
Inclusief 6in1 multifunctionele afstandsbediening voor het bedienen van de TV Anywhere, maar ook van uw TV, DVD-speler, videorecorder en satellietontvanger. Ook dit signaal gaat door muren en plafonds!
Gebruik meerdere ontvangers mogelijk. Let op: alle ontvangers ontvangen hetzelfde kanaal.
Multi Europe standaard (PAL BG / PAL I / SECAM)
Ben benieuwd naar jullie ervaringen!