Daar zijn jullie toch voorquote:pven schreef op zondag 25 mei 2008 @ 19:12:
Denkt hij soms dat hij alle fora waar over newscacher wordt gesproken onder controle kan houden met dat soort dreigementen?
Nieuwe reactie in topic: Newscacher gedupeerden topic
Let op:
- Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
- Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
- Lees je eigen bericht even door voor je het post.
Smilies:
:)
:(
;)
>:)
:>
:P
:9
:o
:*)
:'(
8)
:+
:D
_/-\o_
:9~
O+
:O
}:O
:/
:|
:X
:?
8)7
|:(
O-)
:z
;( meer »
:r
B)
:Y)
(8>
:7
:Z
})
B-)
:w
d:)b
7(8)7
*;
<+:)
^)
:$
}:|
:')
:S
:Y
:N
*O*
-O-
_O-
Laatste reacties:
Wij zijn GoT, ik denk dat je in de war bent met god. 
Nee niet bepaald, maar als jij als mod het forum niet op orde kunt houden zou ik maar eens aan mijzelf gaan twijfelen als ik jou was. ( en dank god dat ik dat niet ben )quote:
pven is Professioneel dode vogeltjesslachter, geen mod 
Bovendien is dit forum prima op orde zou ik zo zeggen, iedereen kan zijn, met argumenten ondersteunde, mening hier kwijt, was dat op 't Newscacher forum maar 't geval... 
Zie dar er weer driftig censuur wordt toegepast op het Newscacherforum. Alle niet postings aangaande terugbetalingen worden gewoon verwijderd en Tom Dings is dus geenzins van plan om openbaar openheid te geven over hoe hij denkt over klanten die niet meer verder willen met Newscacher maar gewoon hun geld terugwillen.
Aangezien Newscacher toch zwaar wordt gecensureerd : Tom Dings, steek het geld maar in je aars. Van jouw diensten wil ik niet eens meer gebruik maken.
Aangezien Newscacher toch zwaar wordt gecensureerd : Tom Dings, steek het geld maar in je aars. Van jouw diensten wil ik niet eens meer gebruik maken.
@yorick Peterse,
Wat heeft Tom je beloofd? aangezien je meewerkt aan debieuze praktijken, op het randje van oplichting.
Wat heeft Tom je beloofd? aangezien je meewerkt aan debieuze praktijken, op het randje van oplichting.
Niks, ik ben mod op het forum omdat ik het gewoon leuk vind om te modden en mensen te helpen.quote:thefxr schreef op zondag 25 mei 2008 @ 21:53:
@yorick Peterse,
Van de regen in de drup?quote:Yorick Peterse schreef op zondag 25 mei 2008 @ 23:02:
[...]
Niks, ik ben mod op het forum omdat ik het gewoon leuk vind om te modden en mensen te helpen.
Gewoonweg alle negatieve commentaren verwijderen zorgt er echt niet voor dat de negatieve geluiden niet gehoord worden hoor.
Kijk eens naar GoT waar bijna niets verwijderd wordt. Kijk eens in de historie van LA, dan zie je vast wel heel veel kritiek op GoT / modjes, is dit verwijderd? Nee.
En ziehier in dit topic ook weer, een user wordt via pm / mail "bedreigd" met afsluiting van zijn account als hij zijn posts hier niet wijzigt. Wat is het resultaat, die pm / mail gaat hier op het forum, user wordt afgesloten maar hier is de info nog steeds te halen....
Mensen die daar topics verwijderen over betalingen zijn in mijn ogen gewoon medeplichtig aan oplichting. Belachelijk dat je daar nergens gehoor over krijgt (maar wel over posts hier op GoT die hij niet kan waarderen).
Dus je werkt gratis of je bent een zogenaamde vrijwilliger?quote:Yorick Peterse schreef op zondag 25 mei 2008 @ 23:02:
[...]
Niks, ik ben mod op het forum omdat ik het gewoon leuk vind om te modden en mensen te helpen.
Ik hoop voor jou dat Tom geen rechtszaak aan zijn broek krijgt, als dit newscacher verhaal in elkaar stort,want dan kan jij als medeplichtig worden gezien, ongeacht of je betaald of gratis werk verricht!
Hoop dat er niks op jouw naam staat ofzo.
En als je het leuk vind om mensen te helpen, kan je ook bij het bejaardenhuis terecht ofzo.
quote:Marzman schreef op zondag 25 mei 2008 @ 23:26:
Mensen die daar topics verwijderen over betalingen zijn in mijn ogen gewoon medeplichtig aan oplichting. Belachelijk dat je daar nergens gehoor over krijgt (maar wel over posts hier op GoT die hij niet kan waarderen).
Ik denk niet dat het modden op een forum valt onder: "het bijgedragen tot het misdrijf, niet-noodzakelijke hulp bieden, onderrichtingen geeft, wapens, werktuigen of andere middelen verschaft, onderdak verleend en/of op de hoogte was van het misdrijf".quote:thefxr schreef op zondag 25 mei 2008 @ 23:36:
[...]
Dus je werkt gratis of je bent een zogenaamde vrijwilliger?
Ik hoop voor jou dat Tom geen rechtszaak aan zijn broek krijgt, als dit newscacher verhaal in elkaar stort,want dan kan jij als medeplichtig worden gezien, ongeacht of je betaald of gratis werk verricht!
Hoop dat er niks op jouw naam staat ofzo.
En als je het leuk vind om mensen te helpen, kan je ook bij het bejaardenhuis terecht ofzo.
bron: Wikipedia: Medeplichtige
Modden in het algemeen niet. Het verwijderen van posts over (soms dubbele) betalingen van een niet geleverde dienst en het uitblijven van reacties hierover (in pm/e-mail/tickets) op het officiële forum lijkt me toch niet helemaal fris.quote:MetalfanBlackness schreef op zondag 25 mei 2008 @ 23:57:
Ik denk niet dat het modden op een forum valt onder: "het bijgedragen tot het misdrijf, niet-noodzakelijke hulp bieden, onderrichtingen geeft, wapens, werktuigen of andere middelen verschaft, onderdak verleend en/of op de hoogte was van het misdrijf".
bron: Wikipedia: Medeplichtige
Ik heb het overigens niet over Yorick Peterse in het bijzonder, want ik weet helemaal niet wat hij allemaal mod daar op het forum. Maar als hij dergelijke posts wegmod (wat schijnbaar normaal is daar, evenals het bannen van mensen die hun posts dan maar hier gaan plaatsen) dan mag hij zich best aangesproken voelen.
Het verwijderen van deze posts lijkt me niet onder medeplichtig vallen. Als de eigenaar alles persoonlijk wilt regelen moet dat gewoon kunnen. Je mag zelf aangeven of zoiets publiek moet zijn of niet.
Verder vind ik de werkwijze wel vreemd.
Verder vind ik de werkwijze wel vreemd.
Juridisch gezien zal je als moderater dan geen grote problemen hebben nee, maar ik vind het niet fris (vandaar dat ik schreef "in mijn ogen"). De eigenaar zegt op fora dat hij alles persoonlijk wil regelen, maar geeft geen terugkoppeling als hij persoonlijk wordt aangesproken. Laten we het er inderdaad maar op houden dat de werkwijze vreemd is 
Die Tom is ook eigenlijk niet te pijlen. Er zijn toch ook wel resellerconstructies te bedenken zonder risico en onnodige investeringen (dat is het hele idee achter resellen en als je klanten vooraf betalen moet je al helemaal geen problemen hebben). Kapotte schijven heb je dan ook geen last van (ze gaan nog steeds kapot, maar worden vervangen door je leverancier, je hebt er dus geen last van).
Die Tom is ook eigenlijk niet te pijlen. Er zijn toch ook wel resellerconstructies te bedenken zonder risico en onnodige investeringen (dat is het hele idee achter resellen en als je klanten vooraf betalen moet je al helemaal geen problemen hebben). Kapotte schijven heb je dan ook geen last van (ze gaan nog steeds kapot, maar worden vervangen door je leverancier, je hebt er dus geen last van).
Hij is wel te peilen, de laatste die zijn geld terugvroeg is verbannen op newscacher, vanwege negatieve postings in dit draadje. Dat is dus de persoonlijke regeling van Tom.quote:Marzman schreef op maandag 26 mei 2008 @ 00:27:
Juridisch gezien zal je als moderater dan geen grote problemen hebben nee, maar ik vind het niet fris (vandaar dat ik schreef "in mijn ogen"). De eigenaar zegt op fora dat hij alles persoonlijk wil regelen, maar geeft geen terugkoppeling als hij persoonlijk wordt aangesproken. Laten we het er inderdaad maar op houden dat de werkwijze vreemd is
Het stuk wat ik niet kan peilen is dat hij zijn site niet op zwart gooit. Hij zit redelijk ver weg van zijn klanten. Of is het tijd rekken in de hoop dat newscacher in stilte van het toneel kan verdwijnen (en de claims van klanten te oud zijn). Het lijkt me nogal een gedoe zoals hij het aanpakt.quote:thefxr schreef op maandag 26 mei 2008 @ 00:57:
[...]
Hij is wel te peilen, de laatste die zijn geld terugvroeg is verbannen op newscacher, vanwege negatieve postings in dit draadje. Dat is dus de persoonlijke regeling van Tom.
Hij is nu toch gewoon bezig om weer nieuwe abonnees te lokken?quote:Marzman schreef op maandag 26 mei 2008 @ 01:09:
[...]
Het stuk wat ik niet kan peilen is dat hij zijn site niet op zwart gooit. Hij zit redelijk ver weg van zijn klanten. Of is het tijd rekken in de hoop dat newscacher in stilte van het toneel kan verdwijnen (en de claims van klanten te oud zijn). Het lijkt me nogal een gedoe zoals hij het aanpakt.
Het geld van betalende abonnee's had hij blijkbaar al ergens anders aan uitgegeven, dus hij zal wel nieuw kapitaal nodig hebben om de oude abonnees straks alsnog diensten te kunnen leveren. En dan maar hopen dat de site zo hard groeit dat de inkomsten de uitgaven voor blijven...
Kwam dit toevallig vanmorgen tegen op een site, wel aardig voor de kinders hier :
Kinderen toch niet zo handig op internet
Het idee dat kinderen bijna allemaal goed zijn met de computer en eenvoudig de weg op het internet kunnen vinden, is niet juist. Uit een onderzoek onder zeshonderd kinderen tussen 8 en 12 jaar blijkt dat kinderen nauwelijks online lezen, ongeduldig zijn en een site verlaten als die te onduidelijk is.
De enquête is gehouden door de Stichting Mijn Kind Online en onderzoeksbureau 2C Usability.
Omdat kinderen niet zo handig op het web zijn, komen ze op plekken van het internet die niet voor hen bedoeld zijn. Ze zijn niet in staat een goede zoekstrategie uit te stippelen.
Het idee dat kinderen bijna allemaal goed zijn met de computer en eenvoudig de weg op het internet kunnen vinden, is niet juist. Uit een onderzoek onder zeshonderd kinderen tussen 8 en 12 jaar blijkt dat kinderen nauwelijks online lezen, ongeduldig zijn en een site verlaten als die te onduidelijk is.
De enquête is gehouden door de Stichting Mijn Kind Online en onderzoeksbureau 2C Usability.
Omdat kinderen niet zo handig op het web zijn, komen ze op plekken van het internet die niet voor hen bedoeld zijn. Ze zijn niet in staat een goede zoekstrategie uit te stippelen.
Gelukkig maar dat de gemiddelde usenet gebruiker verstandiger is als die paar personen hier die elkaar en anderen het leven zuur proberen te maken.
De reden dat deze ene persoon verbannen is van het forum is door mij persoonlijk aan hem kenbaar gemaakt, en heeft niets te maken met het feit of hij geld terug heeft gevraagd, of iets verkeerds heeft gezegd.
Hij reageerde gewoon niet op mijn berichten en als je dan tegelijkertijd wel de moeite kunt nemen om een forum vol te zetten met negatieve uitlatingen dan schiet dat bij mij in het verkeerde keelgat.
Wordt volwassen en leer je te gedragen .. En hoe meer jullie hier posten over allerlei zaken, hoe meer mensen de website bezoeken, en zien wat de tarieven omhelzen, en het proefpakket proberen. Het uiteindelijk resultaat kunnen jullie raden. Dus helaas, voor jullie beleving, maar hetgeen wat die paar personen denken te bereiken, geeft een totaal ander resultaat.
Maar ik wil jullie wel even bedanken voor de aandacht die jullie mijn site geven. Ga zo door!
De reden dat deze ene persoon verbannen is van het forum is door mij persoonlijk aan hem kenbaar gemaakt, en heeft niets te maken met het feit of hij geld terug heeft gevraagd, of iets verkeerds heeft gezegd.
Hij reageerde gewoon niet op mijn berichten en als je dan tegelijkertijd wel de moeite kunt nemen om een forum vol te zetten met negatieve uitlatingen dan schiet dat bij mij in het verkeerde keelgat.
Wordt volwassen en leer je te gedragen .. En hoe meer jullie hier posten over allerlei zaken, hoe meer mensen de website bezoeken, en zien wat de tarieven omhelzen, en het proefpakket proberen. Het uiteindelijk resultaat kunnen jullie raden. Dus helaas, voor jullie beleving, maar hetgeen wat die paar personen denken te bereiken, geeft een totaal ander resultaat.
Maar ik wil jullie wel even bedanken voor de aandacht die jullie mijn site geven. Ga zo door!
Ik heb dit meningsverschil ook al met een andere persoon gehad en nadat hij zag hoe hij moest regelen was het al snel opgelost. De 'klagers' hier nemen niet de moeite om iets fatsoenlijk te lezen, en gaan dan achteraf lopen klagen. Neem de tijd om zaken te lezen en dan is het probleem erg snel opgelost.quote:Ericr schreef op zondag 25 mei 2008 @ 21:33:
Zie dar er weer driftig censuur wordt toegepast op het Newscacherforum. Alle niet postings aangaande terugbetalingen worden gewoon verwijderd en Tom Dings is dus geenzins van plan om openbaar openheid te geven over hoe hij denkt over klanten die niet meer verder willen met Newscacher maar gewoon hun geld terugwillen.
Maar ben er klaar mee hierzo. Die paar personen hier die kwaad willen gaan maar doen wat ze willen, bereiken doen ze alleen maar dat er als maar meer mensen naar de site gaan, en vervolgens erg tevreden zijn over de dienstverlening. En dat is toch waar het omdraaid uiteindelijk.
En doe me een plezier houdt dit onderwerp / topic vooral levendig, want het levert me een hoop bezoekers op die toch liever voor een goede prijs kiezen ipv de verhalen van een stel pubbers op een forum als deze.
Nogmaals : Ik dank iedereen hartelijk voor alle reclame. (Hoe je het ook uitlegd, niemand neemt jullie, buiten jullie zelf om dan, verhalen erg serieus en mensen vragen zich af wat er allemaal te doen is op de inmiddels wel bekende plek.)
Ik hoop zelfs dat een van de 'dreigementen' van programma's als kassa! inschakelen werkelijkheid wordt, want dat betekent alleen maar nog meer gratis reclame, en je weet wat daar van komen gaat.
Als je nou iets met advertenties doet en al die bezoekers.. Wellicht voorkomt je dat kuren zoals in de toekomst
Maar hoe zit het nou met de gedupeerde , pietjepuk, die hun geld terugwillen?
Zoveel stelt het ook weer niet voor Tom dings. Het enige wat jij doet is fysiek een deurtje openzetten naar een andere USP maar zelf heb je niets.
ook 1 van de redenen waarom ik al ruim 2 jaar klant bij bij Xsnews. gewoon geen nonsense of rare kuren.
Maar hoe zit het nou met de gedupeerde , pietjepuk, die hun geld terugwillen?
Sorry hoor. Nou moet je eens niet zo tof gaan doen, maar als iedereen op de manier naar jouw usenethostertje komt en die proefpaketten eens goed gaad abusen dan loop jij straks inkomsten mis inclusief nog een reeks gedupeerde.quote:Ik hoop zelfs dat een van de 'dreigementen' van programma's als kassa! inschakelen werkelijkheid wordt, want dat betekent alleen maar nog meer gratis reclame, en je weet wat daar van komen gaat.
Zoveel stelt het ook weer niet voor Tom dings. Het enige wat jij doet is fysiek een deurtje openzetten naar een andere USP maar zelf heb je niets.
ook 1 van de redenen waarom ik al ruim 2 jaar klant bij bij Xsnews. gewoon geen nonsense of rare kuren.
Even naar de website, even in het forum kijken, mijn msn staat daar genoemd. Vervolgens even kontakt opnemen (mag mijn msn hier niet kwijt) en het is in 5 minuten geregeld. Even overmaken, en vervolgens heb je je geld binnen 24-48 uur.
Ik maak nergens een probleem van maar ga je niet eerst zeer negatief uitten op een site, om vervolgens te komen smeken om een retour betaling. Want zo werkt dat niet. Als je niet tevreden bent of je hebt er geen vertrouwen meer in, gewoon ff aangeven, en het wordt opgelost.
Maar ik ga er hier mee stoppen want ik laat me elke keer overhalen om toch weer te reageren terwijl dat feitelijk niets oplost. Iedereen kan bedenken dat als ie met een bepaalde site een probleem heeft, of met de organisatie erachter, dat hij of zij met die site kontakt moet openemen en niet elders zijn of haar gal moet spuwen. Lijkt me vrij logisch, althans vind ik dan.
En natuurlijk mag je je mening geven hier, geen probleem maar ga niet dag in dag uit overal berichten posten, discussies aan .. Want daar krijg je je geld nooit mee terug, en het levert mij uiteindelijk alleen maar meer op. En dat is de enigste conclusie die ik hieruit kan opmaken.
Stel als doel dat je usenet wilt, kom een keer kijken als je dat wilt, probeer het gratis uit. Vind je het dan iets dan kun je overwegen om een pakket voor bv 1 maand te nemen. Bevalt het achteraf niet of lukt het niet, krijg je altijd je geld terug. Maar niet op de manier door hier allerlei berichten te posten.
Daarmee bereik je alleen maar het omgekeerde, oftewel niks terug, en het levert mij alleen maar nieuwe bezoekers op. En dat lijkt me nou juist de bedoeling van die personen niet.
Maar ik stop ermee. Jullie weten waar je moet zijn als er een probleem is, en kom dan ook.
Ik maak nergens een probleem van maar ga je niet eerst zeer negatief uitten op een site, om vervolgens te komen smeken om een retour betaling. Want zo werkt dat niet. Als je niet tevreden bent of je hebt er geen vertrouwen meer in, gewoon ff aangeven, en het wordt opgelost.
Maar ik ga er hier mee stoppen want ik laat me elke keer overhalen om toch weer te reageren terwijl dat feitelijk niets oplost. Iedereen kan bedenken dat als ie met een bepaalde site een probleem heeft, of met de organisatie erachter, dat hij of zij met die site kontakt moet openemen en niet elders zijn of haar gal moet spuwen. Lijkt me vrij logisch, althans vind ik dan.
En natuurlijk mag je je mening geven hier, geen probleem maar ga niet dag in dag uit overal berichten posten, discussies aan .. Want daar krijg je je geld nooit mee terug, en het levert mij uiteindelijk alleen maar meer op. En dat is de enigste conclusie die ik hieruit kan opmaken.
Stel als doel dat je usenet wilt, kom een keer kijken als je dat wilt, probeer het gratis uit. Vind je het dan iets dan kun je overwegen om een pakket voor bv 1 maand te nemen. Bevalt het achteraf niet of lukt het niet, krijg je altijd je geld terug. Maar niet op de manier door hier allerlei berichten te posten.
Daarmee bereik je alleen maar het omgekeerde, oftewel niks terug, en het levert mij alleen maar nieuwe bezoekers op. En dat lijkt me nou juist de bedoeling van die personen niet.
Maar ik stop ermee. Jullie weten waar je moet zijn als er een probleem is, en kom dan ook.
Ik snap best dat mensen hier teleurgesteld zijn, maar het valt mij op dat er toch van alle kanten van Tom Dings geprobeerd wordt alles weer recht te zetten, maar de reacties vallen mij dan toch vies tegen hier. Ik ken de man persoonlijk niet en heb ook geen abonnement bij hem lopen, maar ik vind dat een beetje vertrouwen hier toch wel mag zijn hoor.
Waar doel je nu eigenlijk op? Dat GoT de zaak hier niet onder controle heeft?quote:Yorick Peterse schreef op zondag 25 mei 2008 @ 19:56:
[...]
Nee niet bepaald, maar als jij als mod het forum niet op orde kunt houden zou ik maar eens aan mijzelf gaan twijfelen als ik jou was. ( en dank god dat ik dat niet ben )
(Ik kan je bericht niet goed plaatsen.)
Ik heb ook nog enkele voorbeelden van ondernemers die online niet zo handig bezig zijn.quote:Pietjepuk74 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 07:15:
Kwam dit toevallig vanmorgen tegen op een site, wel aardig voor de kinders hier :
Ik ken hem ook niet en heb ook nooit zaken met hem gedaan, maar dat je users bedreigt omdat ze elders hun mening over zijn dienst geven, dat gaat me veel te ver.quote:Phyxion schreef op maandag 26 mei 2008 @ 07:49:
Ik snap best dat mensen hier teleurgesteld zijn, maar het valt mij op dat er toch van alle kanten van Tom Dings geprobeerd wordt alles weer recht te zetten, maar de reacties vallen mij dan toch vies tegen hier. Ik ken de man persoonlijk niet en heb ook geen abonnement bij hem lopen, maar ik vind dat een beetje vertrouwen hier toch wel mag zijn hoor.