Hoofdcategorieën

Nieuwe reactie in topic: Het LG KU990 Viewty topic - Deel 3

Let op:
  • Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
  • Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
  • Lees je eigen bericht even door voor je het post.

Insert message

Smilies: :) :( ;) >:) :> :P :9 :o :*) :'( 8) :+ :D _/-\o_ :9~ O+ :O }:O :/ :| :X :? 8)7 |:( O-) :z ;( meer »

Page navigation

Laatste reacties:

Hallo,

Ik heb nu enkele dagen mijn LG Viewty, ik heb zelf Orange, en heb ook orange world geactiveerd en het werkt verder allemaal prima. Alleen werk youtube filmpjes niet, als ik naar youtube ga en een filmpje wil afspelen krijg ik eerst de videospeler te zien met vervolgens een pop-up met daarin dat de verbinding mislukt is..Iemand enig idee wat ik fout doe? Het zelfde geldt ook voor Opera Mini die ik heb gedownload maar het installeren wilt ook gewoon niet lukken, hij zegt dan dat de verbinding is verbroken waardoor ik hem niet kan installeren..

B.V.D.

Ik heb er sinds vandaag ook 1. Alleen heb ik een probleem. Ik connect via de LG suite via USB. hij herkend de mb en alles gaat ok. Dan wil ik naar inhoud gaan. Zegt hij dat hij geen verbinding met de telefoon kan maken en dat er misschien iets mis is met de COM poort? Hebben anderen dit probleem. Zoja hoe is dit te verhelpen? Ik heb al de optie massaopslag geprobeerd maar ik heb er geen geheugen kaartje inzitten. Dus dan gaat het ook moeilijk.

quote:
ev1ltje schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 23:00:
D467,

Kheb niet direct een idee wat het mag zijn, maar probeer je Postvak IN, Uit, Verzonder, Concepten, .. eens volledig te legen (als dat natuurlijk kan, mss moet je bepaalde berichten houden).
Controleer ook of je toevallig geen uitgaande e-mail of mms hebt staan (per ongeluk gemaakt ofzo, geen idee).

Verder zou ik het niet weten. :)
Heel postvak uit leeg gemaakt, en nu werkt hij weer normaal ;)

Nog een vraagje:

Bij sommige nummers die ik luister via de headsett, hoor ik de bass met heel veel ruis? Is dat normaal?

Op mijn mp3 speler van samsung hoor k dat namelijk niet? En sommige nummers werken wel gewoon goed, nummers zijn trouwens allemaal mp3 formaat.... :|

Misschien corrupt bij het overzetten? Kheb er zelf nog geen last van gehad.
Kmis trouwens wel een beetje de equalizer optie, zelf je bass enzo instellen.. :(

ikheb een probleem met de viewty, met het maken van een backup en het uploaden van mijn iphone thema is er wat mis gegaan. iphone thema zit er niet op en backup is weg. hierdoor dus geen werkend toestel. kan iemand met efs media builder een backup maken van een werkende firmware(liefst v10c) en deze toesturen? met de versie van ku990.co.uk is er veel gezeur met allemaal standaard o2 instellingen enzo. alvast bedankt!

effe vraagje he mensen, hoe krijg ik opera mini 4.1 op me mobiel?
heb hem er al op, alleen als ik probeer te installeren, dan begint te zeuren, dat ik mijn datum etc moet nakijken, dus een error.
dit staat gewoon goed, dus weet niet wat het probleem is :S

Opera Mini 3.0 hetzelfde, alleen installeerd ie dan wel, alleen als ik dan een pagina wil bezoeken komt ie met dezelfde fout als hieboven aangegeven...

Hallo mensen,

wie kan mij helpen het volgende probleem op te lossen;

Ik ben nu al 2x naar een concert geweest en heb daar wat filmpjes gemaakt, de filmpjes op zich zijn uitstekend. Maar het geluid daarentegen is niet om aan te horen :( , het lijkt wel of er een hoop ruis op zit.
Heeft iemand enig idee of en hoe ik ervoor kan zorgen dat het geluid de volgende keer wel het aanhoren waard is.

Bij normale filmpjes is het geluid wel okay.

Voor de rest is het een perfect apparaat.

Alvast bedankt

bij een concert is het geluid te hoog en te hard, om voor de mic op te vangen.
de mic hoort dit als een soort van geluidsexplosie, en zal dat zo ook recorden ;)

dus wil niet beter...

Is onderhand al een update van LG verschenen, of meer duidelijkheid van wanneer deze zal komen?

welke update bedoel je? firmware, daar hoef je niet op te wachten , want die komt waarschijnlijk niet

hangt er vanaf welke firmware versie je zoekt ;)

LG gaat waarschijnlijk toch geen nieuwe firmwares maken, dus erop wachten heeft neit echt veel zin. Er zijn wel verschillende versies van versie 10, maar er zijn nauwelijks verschillen tussen de versies.

Acties: [quote]

Door: MartijnAbel

zijn juist grote verschillen tussen de versies hoor ;)

heb nu 3 viewty's gehad in 2maand tijd, met firmware 10a 10c & 10f, en er zit wel degelijk verschil in.
niet veel zichtbaar, maar wel under the hood ;)

Enige verschil dat ik kan vinden is dat op de branded versies bloatware zit.. Verder niet echt verschil opgemerkt?

Mijn tel bevriest elke keer als ik een foto op bosseleren maak, |:( hoe kan dit? firmware probleem?
Ook heb ik dat de muziek soms in een keer stopt, dan komt er een melding met "formaat ongeldig, sluiten" ofzoiets, dat is alleen maar op te lossen door m eerst uit te zetten

Ik heb dus ook een lg viewty..

Nu wil ik op msn, maar dit werkt niet..

En krijg als ik hem wil aanzetten (nog niet eens inloggen)
De melding dat ik niet kan aanmelden op de service.

Ik maak trouwens gebruik van HI (mens maakt fouten)

Zijn er hier mensen met dit probleem en/of oplossing zoals een andere downloud/install.

Zoals je in het beleid van dit forum kunt lezen, is het niet de bedoeling om je vraag hier neer te plempen. Onderzoek eerst zelf een-en-ander, beschrijf wat je hebt onderzocht en waarom het niet werkte. Pas daarna moet je gaan denken aan het plaatsen van een bericht waarin je al je ervaringen die je recent op hebt gedaan met dit probeem omschrijft.

Hmm kevinnnnn, zoals pven reeds zei, probeer zelf eens wat te zoeken, google enz.. En indien je niet direct een oplossing zou vinden, stel ik je voor om gewoon eens contact op te nemen met je provider en daar je instellingen configureren/verbeteren/..

Ik heb een hele tijd geleden wat dingen veranderd in mijn viewty zoals
het camera geluidje en de t-mobile intro.
Maar ik weet niet meer hoe het programma heet waarmee ik dit gedaan heb.
Het was niet mobyexplorer.
Iemand tips ?

Is er een programma om audio te beluisteren op de LG Viewty ? Streaming audio. Bijvoorbeeld van 3fm de livestream ? Voor nokia is er de internetradio, maar dat is een sis bestand

Hmm, ik weet niet met welk ander programma je het shutter geluid kunt uit zetten..

edit: @hierboven, al eens geprobeerd om gewoon naar de site te gaan en zo op de stream te 'klikken'?
Kheb er zelf geen ervaring mee, maar normaal gezien zou dit toch moeten lukken.. Aangezien Youtube audio & video streamt.. :)

Ik had net die mobyexplorer gedownload en kreeg alleen een .jar file
maat het programma wat ik gebruikte werkte vanaf mijn pc.
Of haal ik nu dingen door elkaar.

quote:
ds83 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 19:43:
Ik had net die mobyexplorer gedownload en kreeg alleen een .jar file
maat het programma wat ik gebruikte werkte vanaf mijn pc.
Of haal ik nu dingen door elkaar.
Je haalt zinsdelen door elkaar imo :X
En een .jar kun je normaal gezien gewoonweg openen met Winrar :)

Het was QPST explorer. Alleen krijg ik deze nu ook niet meer aan de praat |:(

quote:
ds83 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 19:56:
Het was QPST explorer. Alleen krijg ik deze nu ook niet meer aan de praat |:(
Weet redelijk zeker dat je het programma EFS Media builder bedoeld.

quote:
D467 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 21:08:
Probleempje,

Ik zit bij Hi en ik kan nog wel normaal bellen met de LG Ku990, en smsjes ontvangen, en versturen.
Alleen er blijft telkens bovenin het icoontje staat dat hij bezig is met versturen, terwijl het allang verstuurd is?

Op het icoontje klikken, werkt ook niet, tel uitgezet en weer aangezet, accu eruit gehaald,,,Maar na ongeveer 1 minuut komt het icoontje weer,,, Iemand? :|
Doe ik de telefoon uit, om het geheugen chippie effe eruit te halen, en stop alles weer terug en doe hem weer aan. Verstuur ik een sms krijg ik weer dat icoontje telkens in beeld,,,, *Jeej*

Hebben meer mensen hier last van?
Ik blijf maar hopen op een firmware... Die toch nooit zal komen :'(

edit
Sms komt dus ook niet aan, ik ga hem denk ik maar terug brengen?'
OF verstuurd hij ze niet meer omdat je teveel smsjes hebt in je inbox? :z

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: