quote:
Sorry, Tom, maar jij en je neef hebben de schijn tegen. 8 tot 10 jaar geleden zat ik je al op je nek over je handelswijze met webconnect en webgeneral. En het spijt me, maar ik zie vergelijkbare truken als destijds. Ik werkte toen voor een bedrijf wat door drie handige jongens opgezet is. Ze hebben de tent verkocht op een goed moment, en zijn aan nieuwe bedrijven begonnen. Hoewel minder spectaculair zijn ook die bedrijven succesvol. Erger, vandaag is de quote-500 uitgekomen, en twee van de drie staan er in. Hoe succesvol ze zijn weet ik, want ik heb bij de een gewerkt, en werk nu voor de ander.
Jij lijkt op jouw beurt ook niet los te komen van het gedrag wat je tien jaar terug liet zien. Webconnect was even een succesje, totdat de betalingstermijnen verliepen en je crediteuren er de stekker uittrokken. Je hebt nogmaals hetzelfde kunnen doen met Webgeneral, maar ook dat liep stuk op het betalen van rekeningen. Vervolgens ben je zelf ook op je bek gegaan met het betalen van rekeningen:
> Bij beslissing van de arrondissementsrechtbank te Roermond d.d. 12 juli
> 2000 is ten aanzien van onderstaande personen definitief de
> SCHULDSANERINGSREGELING van toepassing verklaard:
> R.nr. 00/155.
> Tom Evert Pieter DINGS, geboren te Grubbenvorst op
> 06-10-1974,
We zijn krap tien jaar verder, en ik struikel weer over je naam, en je bent nog altijd bezig met woeste plannen en vergeet nog altijd opvallend vaak je rekeningen te betalen.
quote:
Voor wat betreft de leveranciers : HighWinds is inderdaad een van de diensten waar ik gebruik van maak, maar er zijn er meer. Op dit moment worden er 3 afzonderlijke usenet aanbieders gebruikt voor alle diensten, en op de site staat verder hoe en waarom.
Ik ken Punica- en z'n baas persoonlijk. Als die zeggen geen zaken met je te willen doen geloof ik dat ogenblikkelijk. En ook aan de uitspraken over Highwinds van Punica- twijfel ik geen seconde. De andere grote usenet-provider in Nederland kent jou en je reputatie ook, dus het lijkt me stug dat je zelf enige response krijgt als je daar aanklopt. En zodra ze doorhebben dat je een vriendje laat bellen is ook dat over.
Misschien moet je maar eens gewoon volwassen worden. Jezelf van faillissement naar schuldsanering slepen moet toch ook vermoeiend worden, zeker als je het al tien jaar doet.