alhoewel mijn vriendin helemaal gek is van drummen vindt ook zij dit gewoon teveel geld voor een spel, wat je misschien maximaal 20 uurtjes speeltquote:Stefmeister schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 13:22:
[...]
Hehe dat ken ik, daarom koop ik hem ook in etappe's om mijzelf voor de gek te houden. Eerst even het spel grondig testen ivm GH. En daarna waarschijnlijk in een vlaag van verstandsverbijstering alsnog de drum kit bij Dim+ halen.
Nieuwe reactie in topic: [PS3/360] Rock Band
Let op:
- Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
- Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
- Lees je eigen bericht even door voor je het post.
Smilies:
:)
:(
;)
>:)
:>
:P
:9
:o
:*)
:'(
8)
:+
:D
_/-\o_
:9~
O+
:O
}:O
:/
:|
:X
:?
8)7
|:(
O-)
:z
;( meer »
:r
B)
:Y)
(8>
:7
:Z
})
B-)
:w
d:)b
7(8)7
*;
<+:)
^)
:$
}:|
:')
:S
:Y
:N
*O*
-O-
_O-
Laatste reacties:
Ik heb/had Rock Band voor de PS3 sinds de release in Amerika en dat heeft me echt veel meer dan 20 uur beziggehouden hoorquote:Phusebox schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 13:39:
[...]
alhoewel mijn vriendin helemaal gek is van drummen vindt ook zij dit gewoon teveel geld voor een spel, wat je misschien maximaal 20 uurtjes speelt
quote:Deniax schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:00:
[...]
Ik heb/had Rock Band voor de PS3 sinds de release in Amerika en dat heeft me echt veel meer dan 20 uur beziggehouden hoor
Dedicated!quote:Deniax schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 12:03:
Rock Band voor de 360 is binnen
Vanuit Amazon Duitsland besteld, binnen 2 dagen geleverd.
Het spel is in het Engels (al staat op het doosje dat alles in het Duits is)
da's persoonlijk he, ik weet gewoon dat ik GH3 ook niet meer dan 20u heb gespeeldquote:Deniax schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:00:
[...]
Ik heb/had Rock Band voor de PS3 sinds de release in Amerika en dat heeft me echt veel meer dan 20 uur beziggehouden hoor
dan is het leuke er wel vanaf
Gezien de songs die er standaard bij zitten maar vooral die er ELKE week uitkomen en naast het feit dat RockBand geen valse noten tussen de songs stopt waardoor ze onmogelijk te spelen zijn zie ik RB meer zitten dan GH.quote:Phusebox schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:09:
[...]
da's persoonlijk he, ik weet gewoon dat ik GH3 ook niet meer dan 20u heb gespeeld
dan is het leuke er wel vanaf
Daarnaast is het zingen erbij altijd enorm lachen.
tja die valse noten heb ik geen last van want ik kom niet verder dan medium difficultyquote:deeltje schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:13:
[...]
Gezien de songs die er standaard bij zitten maar vooral die er ELKE week uitkomen en naast het feit dat RockBand geen valse noten tussen de songs stopt waardoor ze onmogelijk te spelen zijn zie ik RB meer zitten dan GH.
Mja ik speel zelf gitaar en kan veel van de nummers op een normale gitaar spelen, dan wordt het zeer vervelend als er rare noten tussen zitten. Daarnaast is de Expert mode op RockBand WEL te doen in tegenstelling tot die van GH3.quote:Phusebox schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:40:
[...]
tja die valse noten heb ik geen last van want ik kom niet verder dan medium difficulty
Ik ga hem nu halen in Duisburg, aardige Holger heeft hem voor me apart gelegd en beloofd dat ik hem mag testen op Engelstaligheid in 1 van de consoles daar. Meneer was er strontverbaasd over dat Nederland RB niet verkoopt.
Valse noten? Frustratie over het gebrek aan skill?quote:deeltje schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:13:
[...]
Gezien de songs die er standaard bij zitten maar vooral die er ELKE week uitkomen en naast het feit dat RockBand geen valse noten tussen de songs stopt waardoor ze onmogelijk te spelen zijn zie ik RB meer zitten dan GH.
Weet je zo tegen welke prijs hij daar in de winkel ligt?quote:
Is vanaf mijn werk (Venlo) goed te rijden, dus misschien aantrekkelijker dan bestellen bij play.com (wat ik nu gedaan heb).
Vraag is niet gesteld aan mij, maar geeft toch antwoordquote:Boeboe schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:07:
[...]
Valse noten? Frustratie over het gebrek aan skill?
Bij sommige zal het met de skill te maken hebben en bij andere niet.
Maar ik irriteer me echt aan leuke nummers zoals 'Welcome to the Jungle' die ze echt verkracht hebben in GH3. Raar geplaatste noten, niet bestaande noten en het switchen tussen lead en rythm gitaar. Allemaal ergernissen die in vele nummers zitten op expert. Als je dan kijkt naar GH2 die ook waanzinnig moeilijk is op expert dan is het echt zonde dat ze het zo hebben gedaan bij GH3. Bij mij neemt de motivatie dan ook direct af om het nummer te gaan oefenen om hem alsnog op expert te gaan halen. Ik hoef nog maar 2 nummertjes met GH3 op expert 'Raining blood & Eindbaas' dus aan mijn 'skills' zal het niet liggen, ook al heb ik niet alles ge 5*-red.
Ik ben het wel eens met je Keave, maar wat vind je dan irritant aan de combinatie van lead/rhythm? Dat vind ik nou juist wel weer vermakelijk en afwisselend 
Reeds betaald en wordt verzonden bij dim+ (spel, drum+gitaar) dus morgen of vrijdag heb ik um binnen
dit had ik niet verwacht, kuddos voor dim+
maar ben het er wel eens mee dat expert op sommige nummers niet leuk meer is in gh...

20 uurtjes? ik speel het spel meer dan 20 uurtjes per week en al vanaf de release!quote:Phusebox schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 13:39:
[...]
alhoewel mijn vriendin helemaal gek is van drummen vindt ook zij dit gewoon teveel geld voor een spel, wat je misschien maximaal 20 uurtjes speelt
maar ben het er wel eens mee dat expert op sommige nummers niet leuk meer is in gh...
waarom dan niet de complete kit gekocht met microfoon??quote:Splendiddd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:55:
Reeds betaald en wordt verzonden bij dim+ (spel, drum+gitaar) dus morgen of vrijdag heb ik um binnendit had ik niet verwacht, kuddos voor dim+
[...]
Dim+ verkoopt alles los naar mijn weten (en de microfoon hebben ze niet)quote:Phusebox schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 16:20:
[...]
waarom dan niet de complete kit gekocht met microfoon??
Idd die krijg ik laterquote:Stefmeister schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 16:22:
[...]
Dim+ verkoopt alles los naar mijn weten (en de microfoon hebben ze niet)
bij mij staat ook van dim+ drumset en guitar niet voorradig, zou ik te laat zijn geweest met bestellen? want dan ga ik wel even verder zoeken.
had aangegeven dat ik hem wou ophalen in delft
had aangegeven dat ik hem wou ophalen in delft
Van de week ook bij DimensionPlus besteld en kan niet wachten om Ride The Lightning te spelen 
De variatie is misschien wel leuk, je bent op de rustigere stukken dan misschien wat meer bezig. Maar ik zelf vind niet erg om af en toe een rustig stukje te spelen en bovendien vind ik het ook onrealistisch ( in hoeverre GH dit dan isquote:Imodium schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:35:
Ik ben het wel eens met je Keave, maar wat vind je dan irritant aan de combinatie van lead/rhythm? Dat vind ik nou juist wel weer vermakelijk en afwisselend
Hmm, ik heb ook aangegeven dat ik op wil halen in Delft, hoop dat ik snel bericht krijg 
Zo hij is in huis, zelfde prijs in Duisburg als bij Dimensionplus. Het drumstel is een EL versie , de pads zijn al een beetje rubberachtig en geven iets mee, maar je ziet gelijk je stokafdrukken erin, dus ik ga iets verzinnen voor op de stokjes, dat het een beetje bounced.
Het spel zelf is volledig engelstalig en alle DLC werkt perfect (uiteraard niet allemaal gedownload, maar een steekproef is voldoende lijkt me), de lijst is groter dan wat Major Nelson beweert *(heb ook de metallica pack er tussenstaan bijvoorbeeld).
Het spel voelt qua gitaarspel STUKKEN beter aan dan GH2 of GH3, het voelt gewoon natuurlijk en logischer aan voor iemand die gitaar speelt (persoonlijk). Het klopt meer, vooral ook qua lage/hoge noten i.v.m. de toetsen op de hals en akkoorden etc.
Mijn 1e indruk? GH2 en GH3 gaan binnenkort in de verkoop, ik heb mijn spel gevonden.
Het spel zelf is volledig engelstalig en alle DLC werkt perfect (uiteraard niet allemaal gedownload, maar een steekproef is voldoende lijkt me), de lijst is groter dan wat Major Nelson beweert *(heb ook de metallica pack er tussenstaan bijvoorbeeld).
Het spel voelt qua gitaarspel STUKKEN beter aan dan GH2 of GH3, het voelt gewoon natuurlijk en logischer aan voor iemand die gitaar speelt (persoonlijk). Het klopt meer, vooral ook qua lage/hoge noten i.v.m. de toetsen op de hals en akkoorden etc.
Mijn 1e indruk? GH2 en GH3 gaan binnenkort in de verkoop, ik heb mijn spel gevonden.
UPDATE:quote:Splendiddd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:55:
Reeds betaald en wordt verzonden bij dim+ (spel, drum+gitaar) dus morgen of vrijdag heb ik um binnendit had ik niet verwacht, kuddos voor dim+
Helaas...
mail dim+:
"De eerste levering drumsets en gitaren zijn gisteravond binnen gekomen.
De game is vandaag vanuit de UK verzonden en deze verwachten we as.
maandag binnen. Zodra de game binnen is zullen wen de set samen
versturen zodat je zo snel mogelijk aan de slag(?) kunt."
wachten tot dinsdag of woensdag....
Dat je de stokafdrukken ziet is vrij normaal, bij mijn Roland TD-6V kit is dat ook het gevalquote:deeltje schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 19:32:
Zo hij is in huis, zelfde prijs in Duisburg als bij Dimensionplus. Het drumstel is een EL versie (schijnt de beste te zijn), de pads zijn al een beetje rubberachtig en geven iets mee, maar je ziet gelijk je stokafdrukken erin, dus ik ga iets verzinnen voor op de stokjes, dat het een beetje bounced.
Misschien al eerder vermeld, maar toch even vragen:
Ik weet dat de 360 regio code heeft, maar de ps3 toch niet? Ben van plan om er misschien eentje uit Amerika mee te nemen, ,maar weet niet zeker of de gitaar en drumset zonder problemen werken. Ik had met Eye of Judgement geen problemen, dus moet lukken toch?
Ik weet dat de 360 regio code heeft, maar de ps3 toch niet? Ben van plan om er misschien eentje uit Amerika mee te nemen, ,maar weet niet zeker of de gitaar en drumset zonder problemen werken. Ik had met Eye of Judgement geen problemen, dus moet lukken toch?
Ik had de PS3 versie, import uit USA, alles, behalve online nummers kopen, werkt zonder problemenquote:ViNcE schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 19:59:
Misschien al eerder vermeld, maar toch even vragen:
Ik kreeg dit over mijn drumset bestelling bij dim+ 
Dus als iemand nog een andere winkel weet waar hij te krijgen is.... Of een engelse of duitse webshop die paypal accepteerd ..quote:Helaas moet ik je teleurstellen. De zending van gisteren bevatte minder
exemplaren dan afgesproken met de leverancier (36 ipv 50). Hierdoor
kunnen we nu nog niet alle bestellingen uitleveren. Je staat nu echter
wel redelijk voorin de lijst met reserveringen zodat je bij een volgende
zending zeker bent van een exemplaar. Ik durf echter geen uitspraak te
doen over de levertijd.