Hoofdcategorieën

Nieuwe reactie in topic: [VISTA officiele SP1] Ervaringen

Let op:
  • Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
  • Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
  • Lees je eigen bericht even door voor je het post.

Insert message

Let op! Het laatste bericht in deze discussie is meer dan 2 weken oud!

Smilies: :) :( ;) >:) :> :P :9 :o :*) :'( 8) :+ :D _/-\o_ :9~ O+ :O }:O :/ :| :X :? 8)7 |:( O-) :z ;( meer »

Page navigation

Laatste reacties:

Hier gemengde gevoelens over SP1...

Heb een HTPC met vista erop, met vrij basic hardware (AMD2400+, 512mb, geforce 9600), en ik heb zeker een aardige snelheidsboost gemerkt. Systeem voelt veel vlotter aan.

Aan de andere kant heb ik ook geprobeerd SP1 op de Dell laptop van m'n vriendin te installeren, maar dat lukte van geen kant. Daar dus minder positief...

quote:
MikeyMan schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 22:59:
..en ik heb zeker een aardige snelheidsboost gemerkt. Systeem voelt veel vlotter aan.
Ik werk al met vista sinds hij uit is. En op alle laptops waar ik SP1 heb geinstalleerd voelt hij inderdaad vlotter aan. Ik zal jullie zelfs vertellen...ik zou voor een vriend even PC Suite installeren. En heb ik ook stiekem SP1 voor hem geinstalleerd op z'n laptop. Toen heeft hij me opgebeld om te vragen of ik niets verder aan z'n laptop heb gedaan. "Omdat hij plots zoveel sneller aan voelt".

Wat ik wel raar vind is dat hij er vaak gewoon 1,5 uur over kan doen om te installeren. Waar is hij dan al die tijd mee bezig vraag ik me af. Want hij is namelijk maar ongeveer 550mb groot.

[edit] Het verbaast me trouwens hoe weinig hier gepost is.

Je kan, voor de mensen met weinig vrije ruimte, dit uitvoeren, het is een commando dat de SP1 ongedaan maken bestanden verwijdert.

Hierna kan je dus SP1 niet meer verwijderen zonder herinstallatie !
code:
1
2
3
4
5
Windows toets + R

Typen:

vsp1cln.exe

Gister na install van sp1 kon ik gewoon werken op mijn laptop, vandaag na inloggen blijft hij staan met een zwart scherm, dus weet het nog zo net niet...

//edit inmiddels na een checkdisk die overigens vrij lang duurde ben ik weer in windows geraakt, eens ff zien wat er bij een volgende reboot gebeurt 8)7

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: