Hoofdcategorieën

Nieuw reactie in topic: XS4ALL Only

Let op:
  • Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
  • Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
  • Lees je eigen bericht even door voor je het post.

Insert message

Waarschuwing:
Berichten specifiek over de 15de verjaardag van XS4all hier:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1292774/

Smilies: :) :( ;) >:) :> :P :9 :o :*) :'( 8) :+ :D _/-\o_ :9~ O+ :O }:O :/ :| :X :? 8)7 |:( O-) :z ;( meer »

Page navigation

Laatste reacties:

Die laptop aanbieding is ook wel grappig. Je bent namelijk met de XS4ALL aanbieding duurder uit dan wanneer je het gewone actiemodel neemt.

Als je de XS4ALL aanbieding neemt kost de XNi660sru ¤730 maar als je dezelfde laptop als gewoon actiemodel neemt dan kost deze ¤714:

XS4ALL aanbieding:
quote:
Samenvatting:

Prijs:
(inclusief BTW) ¤ 730,00

XNi660sru

geen 32GB Flash Drive
Geen Office 2007 applicatiesoftware
Geen Windows Live OneCare 2.0
2 jaar carry-in garantie
Geen uitgebreide pixelcontrole
Gewone actieaanbieding:
(wel nog Home Premium selecteren)
quote:
Samenvatting:

Prijs:
(inclusief BTW) ¤ 714,00

XNi660sru 15” Actie!

geen 32GB Flash Drive
Windows Vista Home Premium (32bit)
Geen Office 2007 applicatiesoftware
Geen Windows Live OneCare 2.0
2 jaar carry-in garantie
Geen uitgebreide pixelcontrole

quote:
kwiebus schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 18:14:
Die laptop aanbieding is ook wel grappig. Je bent namelijk met de XS4ALL aanbieding duurder uit dan wanneer je het gewone actiemodel neemt.

Als je de XS4ALL aanbieding neemt kost de XNi660sru ¤730 maar als je dezelfde laptop als gewoon actiemodel neemt dan kost deze ¤714:
Bij mij kost die laptop bij XS4ALL maar ¤ 555,- en als Actie-model: ¤ 714,- ;) (je moet nog klikken op 'Voeg toe').

quote:
Cadezo schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 18:19:
[...]

Bij mij kost die laptop bij XS4ALL maar ¤ 555,- en als Actie-model: ¤ 599,- ;) (je moet nog klikken op 'Voeg toe').
Die ¤555 is de vanaf prijs van die laptop zonder OS dus dat zal niet kloppen.

De fritz was binnen een week al binnen.
Nu even tijd gehad om hem te installeren en draaide binnen 2 min.
Hij traint trouwens hoger in de de speedtouch 716.

Wat betreft de kadootjes heb ik flink pech:
Het T-shirt zal me niet passen (XL is de grootste maat, ik moet 3xXL hebben), en die Voip telefoon heb ik hier nog ongebruikt liggen, was een welkomstkado toen ik overstapte vanaf HetNet. :+

De andere aanbiedingen zijn of niet interessant voor mij, of gaan mijn budget te boven.

Nouja, mijn lijn is weer stabiel na de storing, dus echt iets te klagen heb ik niet (meer).

Iemand meer info kunnen vinden over de VOIP telefoon.
Of is die kwalitatief net zoveel waard als een T-shirt van 15 euro?

quote:
hubbink schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:53:
Hier ook al een gebruikte code.
Ditto!

Ik heb al een klachtmailtje gestuurd dat naar mijn idee iemand codes heeft zitten genereren om zo die shirts te pakken te krijgen ofzo. :?

quote:
kwiebus schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 18:30:
[...]
Die ¤555 is de vanaf prijs van die laptop zonder OS dus dat zal niet kloppen.
We hebben het over die XNi660sru 15", hè, die is met OS (Home Premium) bij mij gewoon ¤ 555,-, hoe kom jij op dat andere bedrag?
Met XS4ALL (¤ 555,00):
http://upload.dezoete.net/laptop_xs4all.png
Zonder XS4ALL (¤ 714,00):
http://upload.dezoete.net/laptop_zxs4all2.png

Vind het ook maar stomme aanbiedingen -O- .

2 maanden gratis belabbo, leuk dacht ik, maar dat is alleen als je klant wordt en dat ben ik al... :/
Als ze nu ook gewoon bestaande bel abbo 's 2 maanden gratis aanbieden zou ik het nog leuk vinden maar dit is echt gewoon 4x niks.

Thanks xs4all... dat we jullie als trouwe klanten groot hebben gemaakt en deze :r terug krijgen. Doe dank niks. Ik weet het het is niet gemakkelijk om het voor iedereen goed te maken maar wie deze kado's heeft bedacht... Geef je trouwe klanten gewoon een maandje korting of korting op een Wii.

maarja een gegeven paard mag je niet in de bek kijken zeggen ze... :$

quote:
Cadezo schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 19:11:
[...]

We hebben het over die XNi660sru 15", hè, die is met OS (Home Premium) bij mij gewoon ¤ 555,-, hoe kom jij op dat andere bedrag?
Met XS4ALL (¤ 555,00):
[afbeelding]
Zonder XS4ALL (¤ 714,00):
[afbeelding]
Klik eens hier dan zie je de vanaf prijs. Als je de XS4ALL configuratie gaat bestellen dan wordt dus foutief de vanaf prijs getoond terwijl deze ¤730 behoort te zijn.

http://i32.tinypic.com/11h5p41.png

quote:
SinergyX schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:33:
[...]

Ze hebben volgens zeggen 300.000 klanten, wie gaat die mogelijke 15miljoen euro ophoesten? :P

Maarja, het is niet veel anders dan bij telefoonproviders. Nieuwe klanten krijgen flinke kortingen en vette blingbling toestellen, huidige klanten krijgen enkel een stilzwijgende verlenging :P
Vele ISP's en mobiele aanbieders hebben niet zo;n band met hun oude achterband. Volgens mij zijn de vaste oude klanten van xs4all erg honkvast en fanatiek op hun oude xs4all...

Beetje jammere actie dit, daar ben je dan zoveel jaar trouwe klant voor ...

Eens kijken of mijn code nog niet gehackt is en ik een shirtje kan bestellen :/

edit: met deze code is al blablabla :( Welk emailadres kan ik gebruiken voor klachten?

Helaas is het t-shirt in de door u gevraagde maat en/of kleur vandaag op. Probeer het morgen nogmaals.

Noh, dan maar weer eens proberen...
Shirtje is leuk, die ander is nu echt wel af... had ergens wel meer verwacht, maar goed, is net als bij elke andere instelling, nieuwe klant:dik kado, huidige klant: zoethoudertje .. Maar ach, xs4all is gemakkelijk, maak veel gebruik van hun imap mogelijkheid, newszilla draait fijn, prijs/kwaliteit is weer redelijk nu met 8/1 voor 40 e, en heb net de aanvraag ingedient om kpn bel vrij avond en weekend te migreren naar xs4all voip flat fee small.... Nu nog wachten op tv... Mine (of interactieve tv heet dat nu geloof ik) via xs4all...

Zo te zien is het systeem aangepast en checken ze nu wel op postcode,maar ze vragen een code van 8 tekens, en de mijne heeft er echt maar 7 en word dus niet geacepteert i.c.m. postcode :|

-edit- ga me niet vertellen dat de code op de enveloppe staat want die heeft me pa al fijn weggegooit.

Beste mensen,

Het doet mij toch wel dat mensen lopen te zeuren over hetgeen ze kunnen uitzoeken en de manier waarop deze actie is opgezet.
Bij de meeste providers kun je in een overmacht situatie verwachten dat je niks krijgt en dat je gewoon kunt wachten. In deze situatie is het ook overmacht voor xs4all. Wees blij dat ze de klanten toch nog tegemoet komen op deze manier. En voor de mensen die hier niet tevreden mee zijn > probeer bij de veroorzakers maar eens iets voor mekaar te krijgen.
Ik heb zelf ook wel eens een week zonder internet gezeten, ook een overmacht situatie. In dit geval kreeg ik helemaal niks geen compensatie geen extraatje. Ben blij dat xs4all wel een beetje aan zijn klanten denkt.

quote:
Spider1984 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 23:01:
Beste mensen,

Het doet mij toch wel dat mensen lopen te zeuren over hetgeen ze kunnen uitzoeken en de manier waarop deze actie is opgezet.
Bij de meeste providers kun je in een overmacht situatie verwachten dat je niks krijgt en dat je gewoon kunt wachten. In deze situatie is het ook overmacht voor xs4all. Wees blij dat ze de klanten toch nog tegemoet komen op deze manier. En voor de mensen die hier niet tevreden mee zijn > probeer bij de veroorzakers maar eens iets voor mekaar te krijgen.
Ik heb zelf ook wel eens een week zonder internet gezeten, ook een overmacht situatie. In dit geval kreeg ik helemaal niks geen compensatie geen extraatje. Ben blij dat xs4all wel een beetje aan zijn klanten denkt.
Het kado heeft niets met de overlast te maken maar met het 15 jarig bestaan :O

Voor de overlast hebben we al een brief ontvangen dus dat is opgelost.

Acties: [quote]

Door: Lekkere Kwal

quote:
xtra schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 23:04:
[...]

Het kado heeft niets met de overlast te maken maar met het 15 jarig bestaan :O

Voor de overlast hebben we al een brief ontvangen dus dat is opgelost.
Inderdaad en aangezien een particuliere aansluiting geen SLA heeft (oftewel 24/7 'best effort') vind ik het nog netjes dat ze een excuusbrief sturen enzovoort.

Wat betreft het kadootje vind ik het ook raar dat de vaste klant een t-shirtje krijgt en een nieuwe klant een Wii, maar aan de andere kant zit je dan wel twee jaar aan een abo vast, dat is botweg bij ADSL Start al 718 euro omzet in het laatje van Xs4all... De vaste klant daarentegen kan vrolijk over een maandje opzeggen. Ok wellicht was de mogelijkheid voor de vaste klant om tegen verlenging een Wii te krijgen ook fijn, maar als ik dat zou willen zou ik liever elke maand geld apart leggen en de Wii sparen dan mezelf 2 jaar vasthangen.

quote:
Gieltje schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 22:47:
-edit- ga me niet vertellen dat de code op de enveloppe staat want die heeft me pa al fijn weggegooit.
De code staat boven je adres op de feestelijke folder over 15 jaar XS4ALL, en dan de linkse cijfer/letter combinatie.

Ik kreeg zonder postcode "Met deze actiecode is al gebruik gemaakt van het actieaanbod."
En nu het verandert is met postcode nog steeds dezelfde melding :(
Morgen ga ik nog maar een keer proberen anders ga ik ze maar eens mailen.

quote:
nostradamus99 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 17:43:
Bloody waardeloos ik krijg ook die melding..alsof xs4all al niet genoeg problemen heeft...
Inderdaad weer erg lullig. De aktiecodes die mijn vrouw en ik (we hebben allebei een XS4ALL abo) in de bus kregen leveren ook allebei die melding op. Heb er gisteren meteen een email over gestuurd naar XS.

quote:
BamSlam_ schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 07:33:
[...]

Inderdaad weer erg lullig. De aktiecodes die mijn vrouw en ik (we hebben allebei een XS4ALL abo) in de bus kregen leveren ook allebei die melding op. Heb er gisteren meteen een email over gestuurd naar XS.
Welk emailadres heb je gebruikt?

quote:
Yanze schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 07:58:
[...]

Welk emailadres heb je gebruikt?
Je kan de helpdesk bereiken op: helpdesk@xs4all.nl

Helaas, nog steeds die melding :? : Met deze actiecode is al gebruik gemaakt van het actieaanbod.

Quote van xs4all helpdesk gister:

Op dit moment is er iets mis met de pagina waar u de code invoert.
Programmeurs zijn druk bezig dit te herstellen.

Ik wil u dan ook vragen even geduld te hebben, en het morgen opnieuw te proberen.

Excuses voor dit ongemak. Wij hopen op uw begrip.

Ik heb het idee dat ze zich nogmaals gaan schamen dat ook deze actie niet naar behoren werkt 8)7

Zojuist heb ik mijn t-shirt gewoon kunnen aanvragen met de code op de brief. Ik ben dan ook al 12 jaar een klant van XS4All. Dus heb ik voorrang! :)

Kan dat eindeloze geklaag in dit topic niet een beetje ophouden? Als je zo ontevreden bent, stap je lekker over naar een ander. Veel switchen is veel welkomstgeschenken. Net als bij mobieltjes. Mij boeien die dingen niet, ik ben nog steeds een heel tevreden klant. Misschien ook omdat ikzelf werkzaam ben in de IT en weet hoe moeilijk het is om iets te leveren met bepaalde garanties terwijl je voor een deel afhankelijk bent van derde partijen.

quote:
ehtweak schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 18:56:
[...]

Ditto!

Ik heb al een klachtmailtje gestuurd dat naar mijn idee iemand codes heeft zitten genereren om zo die shirts te pakken te krijgen ofzo. :?
ik ben dus niet de enige. Ook al een gebruikte code.

quote:
MAFF schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 09:05:
[...]

Je kan de helpdesk bereiken op: helpdesk@xs4all.nl

Helaas, nog steeds die melding :? : Met deze actiecode is al gebruik gemaakt van het actieaanbod.

Quote van xs4all helpdesk gister:

[i]Op dit moment is er iets mis met de pagina waar u de code invoert.
Programmeurs zijn druk bezig dit te herstellen.

Ik wil u dan ook vragen even geduld te hebben, en het morgen opnieuw te proberen.
Inderdaad is de T-shirt aanvraagpagina veranderd (je moet nu ook je postkode invoeren).
Maar het resultaat is nog steeds hetzelfde; "de code is al gebruikt..." :'(

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: