Ik zie bij Play-asia bij alle controllers expliciet "Japan" staan... er zit toch geen verschil tussen de controllers? Of wel?quote:-Sander schreef op maandag 05 mei 2008 @ 11:27:
Ik heb zojuist mijn nieuwe witte Gamecube controller ontvangen van Play-Asia.
Echt een aanrader voor iedereen die nog een cube controller zoekt, is geweldig om weer op een splinternieuwe controller te kunnen spelen. Ook het langere snoer is een groot pluspunt voor mij.
Nieuw reactie in topic: [Wii] Mario Kart: Wii Deel 2
Let op:
- Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
- Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
- Lees je eigen bericht even door voor je het post.
Smilies:
:)
:(
;)
>:)
:>
:P
:9
:o
:*)
:'(
8)
:+
:D
_/-\o_
:9~
O+
:O
}:O
:/
:|
:X
:?
8)7
|:(
O-)
:z
;( meer »
:r
B)
:Y)
(8>
:7
:Z
})
B-)
:w
d:)b
7(8)7
*;
<+:)
^)
:$
}:|
:')
:S
:Y
:N
*O*
-O-
_O-
Laatste reacties:
Nee, controllers zijn op consoles uit alle regio's te gebruiken.
Is het mogelijk om alles te unlocken door een savegame van een ander te gebruiken?
Dus die save/licence naar mijn Wii kopieren, alles unlocken, en vervolgens die licence te deleten?
Ik weet dat Nintendo de Mario Kart saves heeft gelocked tegen kopieren, maar daar zijn werkende workarounds voor.
Dus die save/licence naar mijn Wii kopieren, alles unlocken, en vervolgens die licence te deleten?
Ik weet dat Nintendo de Mario Kart saves heeft gelocked tegen kopieren, maar daar zijn werkende workarounds voor.
Dan moet je een nieuwe license maken en die license heeft dan niks unlocked 
De unlocks zijn gekoppeld aan je license, dus ik denk het niet. (Als ik met mijn eigen license karts unlock, kan ik daar nog niet mee spelen op de license van m'n broertje.)
Unlocks gekoppeld aan een licence? Hmm, dat zuigt eigenlijk best wel.
Dus eigenlijk wil ik dan een licence hebben die alles heeft unlocked, maar nog niet online is gegaan...
Dus eigenlijk wil ik dan een licence hebben die alles heeft unlocked, maar nog niet online is gegaan...
Je kan zelf alles toch wel unlocken? Vind de dingend die je moet doen nou niet echt spectaculairquote:QuarK schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:44:
Unlocks gekoppeld aan een licence? Hmm, dat zuigt eigenlijk best wel.
Nou, ik ben geen geweldige racer... Uiteindelijk zal het wel lukken, maar voorlopig even niet. Voornamelijk door tijdgebrek.quote:SaURoN schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:45:
[...]
Je kan zelf alles toch wel unlocken? Vind de dingend die je moet doen nou niet echt spectaculair
En juist even af en toe een multiplayer race is wel zo leuk als je vrije keuze uit alles chars + bikes hebt.
Ja... unlock gewoon alles zelf man, dat is toch veel leuker! Ook krijg je online sterren achter je naam als je op alle cups 1, 2 of 3 sterren hebt gehaald, terwijl je dat helemaal niet zelf hebt gehaald. Leuk hoor. EN..! Ik denk dat je niet eens een license kan kopieren, omdat hij gekoppeld is aan een Mii. Dus dan moet je ook de Mii kopieren van die persoon. En is het dus niet aan je eigen Mii gekoppeld... nee, dat lijkt me niks!
edit:
En je kan met de standaard bikes/karts en figuurtjes ook genoeg spelen, zodat het nog steeds leuk is. Zoveel scheelt het ook weer niet, als je per se met Dry Bowser kan rijden op die ene bike. Online wordt er sowieso ook flink gebeukt (als je met een bike naast mijn Large Kart rijdt, dan lig je so-wie-so naast de baan
), dus het verschil is daar veel kleiner.
En je kan met de standaard bikes/karts en figuurtjes ook genoeg spelen, zodat het nog steeds leuk is. Zoveel scheelt het ook weer niet, als je per se met Dry Bowser kan rijden op die ene bike. Online wordt er sowieso ook flink gebeukt (als je met een bike naast mijn Large Kart rijdt, dan lig je so-wie-so naast de baan
Kijk, ik wil zowieso mijn licence houden, voor mijn eigen prestaties en unlocks e.d.
Maar juist een extra licence voor multiplayer races met gasten is natuurlijk veel gaver als je uit meer opties kan kiezen.
Naja, als het dus niet mogelijk is (of niet makkelijk) dan wordt het dus gewoon wat vaker racen. Laatste keer singleplayer was 2 weken geleden
Oh, en je kunt toch gewoon kiezen aan welke Mii hij gekoppeld is? Optie rechts-bovenin ergens.
Maar juist een extra licence voor multiplayer races met gasten is natuurlijk veel gaver als je uit meer opties kan kiezen.
Naja, als het dus niet mogelijk is (of niet makkelijk) dan wordt het dus gewoon wat vaker racen. Laatste keer singleplayer was 2 weken geleden
Oh, en je kunt toch gewoon kiezen aan welke Mii hij gekoppeld is? Optie rechts-bovenin ergens.
Nouja ik zou zeggen probeer het gewoon eens danquote:QuarK schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:53:
Kijk, ik wil zowieso mijn licence houden, voor mijn eigen prestaties en unlocks e.d.
Oh ja, klopt, je kan dat nog weer wijzigen... En ach, als je met gasten gaat racen, dan maakt het echt niet uit hoeveel opties er zijn. Er zijn aan het begin echt wel genoeg opties en als je het spel bij iemand anders speelt, dan maakt het echt niet uit dat je niet met dat ene karakter kan spelen op die ene kart (omdat je dat toch niet weet).
Voor diegene die nog zoekende is... Ik zal op consoleshop.nl weer de status op voorraad, heb mijne meteen maar besteld... Kan ik morgen ook meepraten 
even een tip ivm gc controllers bij intertoys kosten ze 12 euro
misschien een simpel merk maar ze doen het goed
Ik heb ze ook binnen.. en idd, erg fijn, exact dezelfde kwaliteit als de oude GC controllers, ook voelen ze hetzelfde aan (helemaal top !) en is de kleur perfekt bij de Wii.quote:-Sander schreef op maandag 05 mei 2008 @ 11:27:
Ik heb zojuist mijn nieuwe witte Gamecube controller ontvangen van Play-Asia.
Echt een aanrader voor iedereen die nog een cube controller zoekt, is geweldig om weer op een splinternieuwe controller te kunnen spelen. Ook het langere snoer is een groot pluspunt voor mij.
De 3 meter is meestal ook voldoende maar ik heb er toch 2 extra verloopsnoertjes van 2,5 meter tussen zitten.
Ik zou toch voor de originele gaan, heb zelf slechte ervaringen en lees op internet ook veel slechte ervaringen. Daarnaast kosten de originele maar 16¤.quote:dopje1982 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 21:38:
even een tip ivm gc controllers bij intertoys kosten ze 12 euro
heb er 2 een orginele en een van de intertoys de orginele is kaduk.quote:DukeBox schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 00:01:
[...]
Ik zou toch voor de originele gaan, heb zelf slechte ervaringen en lees op internet ook veel slechte ervaringen. Daarnaast kosten de originele maar 16¤.
ik vind ze allebij net zo degelijk en heb er voor de rest geen problemen mee.
Gisteren time trial gedaan en de tijd verbeterd van de ghost (die standaard in de game staat).
Maar er stond na mij race dat mijn ghost niet kon worden
Iemand hetzelfde probleem gehad?
Maar er stond na mij race dat mijn ghost niet kon worden
Iemand hetzelfde probleem gehad?
Ik heb sinds 2 dagen een wii en ben ook opzoek naar mario maar nu hoorde ik dat het voor geen meter speelt met dat stuurtje en dat je beter een original controller erbij kan kopen, maar vroeg me af ik heb 2 gamecube controllers die zijn toch gewoon "net zo goed" als die nieuwe witte original controllers?
Stuurtje speelt erg prettig.quote:MantaMania schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:05:
Ik heb sinds 2 dagen een wii en ben ook opzoek naar mario maar nu hoorde ik dat het voor geen meter speelt met dat stuurtje en dat je beter een original controller erbij kan kopen, maar vroeg me af ik heb 2 gamecube controllers die zijn toch gewoon "net zo goed" als die nieuwe witte original controllers?
Heb ook met de nunchuck en classic controller gespeeld maar blijf voorlopig aan het stuurtje
Smaken verschillen , ik blijf echter bij het stuurtje.
Heb andere methode ook nog niet eens geprobeerd , dus kan daar niet over oordelen , maar voor mij speelt het stuurtje zo prettig dat ik geen behoefte aan andere controllers heb.
Heb andere methode ook nog niet eens geprobeerd , dus kan daar niet over oordelen , maar voor mij speelt het stuurtje zo prettig dat ik geen behoefte aan andere controllers heb.
Tja, smaken verschillen inderdaad. Ik heb het gevoel weinig controle te hebben met dat stuurtje, dus speel met Wiimote + nunchuck. Het stuurtje zit er gratis bij, en die Wiimote en 'chuck heb je al, dus je kunt ze makkelijk beiden uitproberen. 
Ik heb het stuurtje niet eens aangeraakt, Wiimote + Nunchuck leek me veel preciezer. Om eerlijk te zijn kan ik nog niet eens fatsoenlijk met een stuur rijden. 
Dat vind ik wel jammer aan de verscheidenheid aan control mogelijkheden bij MKWii.
Met het stuurtje vind ik velen malen leuker om te spelen maar hoe goed ik er ook mee rijd met wiimote + nunchuk kan ik nog veel nauwkeuriger rijden. Dit vind ik erg jammer want voor timetrials moet ik bijna wel naar de nunchuk en wiimote grijpen want preciezer rijden met stuurtje kan ik bijna niet...
Met het stuurtje vind ik velen malen leuker om te spelen maar hoe goed ik er ook mee rijd met wiimote + nunchuk kan ik nog veel nauwkeuriger rijden. Dit vind ik erg jammer want voor timetrials moet ik bijna wel naar de nunchuk en wiimote grijpen want preciezer rijden met stuurtje kan ik bijna niet...
Stuurtje gaat best wel goed hoor.. maar het is wel wat gevoeliger voor de mensen die nogal driftig heen en weer schuddenquote:MantaMania schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:05:
Ik heb sinds 2 dagen een wii en ben ook opzoek naar mario maar nu hoorde ik dat het voor geen meter speelt met dat stuurtje...
Ze zijn exact gelijk op de lengte van het snoer na (en de kleur natuurlijkquote:...en dat je beter een original controller erbij kan kopen, maar vroeg me af ik heb 2 gamecube controllers die zijn toch gewoon "net zo goed" als die nieuwe witte original controllers?
Ik denk dat het stuurtje best leuk is om mee te rijden, maar het is heel gevoelig, je moet er echt heel erg aan wennen.
Ook als je voor snelle tijden etc. gaat, kun je beter een gc controller of een mote+nunchuk gebruike
Ook als je voor snelle tijden etc. gaat, kun je beter een gc controller of een mote+nunchuk gebruike