Ja klopt, als je een rondje om het eiland gaat doen kom je diverse honden tegen. Op het moment dat je een hond tegenkomt moet je een versnelling maken om je trainer in te halen en de hond te volgen. Dit heeft dan wel een negatieve invloed op je burnrate omdat je niet constant meer loopt.quote:ChrisM schreef op zondag 04 mei 2008 @ 11:46:
[...]
Volgens mij niet. Wat je wel kan doen, is heel hard gaan rennen... dan moet je achter een hondje aan.Maar het gaat er, volgens mij, gewoon om zo regelmatig te rennen. Ga je harder rennen, dan gaat je trainer ook harder (totdat hij het niet meer bij kan houden, dan komt dat hondje dus)
Nieuw reactie in topic: [Wii] Het Grote Wii Fit Topic
Let op:
- Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
- Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
- Lees je eigen bericht even door voor je het post.
Smilies:
:)
:(
;)
>:)
:>
:P
:9
:o
:*)
:'(
8)
:+
:D
_/-\o_
:9~
O+
:O
}:O
:/
:|
:X
:?
8)7
|:(
O-)
:z
;( meer »
:r
B)
:Y)
(8>
:7
:Z
})
B-)
:w
d:)b
7(8)7
*;
<+:)
^)
:$
}:|
:')
:S
:Y
:N
*O*
-O-
_O-
Laatste reacties:
Free running is ook wel gaaf om te doen 
Well jammer tho dat je als je meer dan 1 rondje rent in de 10min dat je niet een andere weg in slaat maar je gewoon weer hetzelfde rondje gaat maken.
Hoe doen jullie het trouwens met de balance games? Zag al dat iemand hier 555 had met kopballen op easy, zit daar in de buurt van ~ 500.
Twee leuke tijden die ik heb neer gezet zijn bij dat ballenspelletje op easy: 129 points en met dat zeepbelletje in het water op easy: 29:01 sec
Well jammer tho dat je als je meer dan 1 rondje rent in de 10min dat je niet een andere weg in slaat maar je gewoon weer hetzelfde rondje gaat maken.
Hoe doen jullie het trouwens met de balance games? Zag al dat iemand hier 555 had met kopballen op easy, zit daar in de buurt van ~ 500.
Twee leuke tijden die ik heb neer gezet zijn bij dat ballenspelletje op easy: 129 points en met dat zeepbelletje in het water op easy: 29:01 sec
De Wii Fit is blijkbaar inderdaad erg populair. Gisteren in Delft rondgelopen en geen één winkel had ze nog liggen. (En allemaal geen idee wanneer nieuwe kwamen)
Weet iemand nog een winkel in de buurt van Delft die het misschien wel nog heeft?
Weet iemand nog een winkel in de buurt van Delft die het misschien wel nog heeft?
Voetballen koppen zit ik nu over de 400; in ieder geval 4 sterrenquote:psychoclown schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 09:59:
Free running is ook wel gaaf om te doen
Ik voelde zoiets al aankomen en ben 'm op de dag van de release al gaan halen (in Delft). Op Marktplaats wordt ie nog wel aangeboden. Als je hem daar kunt bemachtigen voor de gewone prijs?!quote:Arcanedevil schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 10:09:
De Wii Fit is blijkbaar inderdaad erg populair. Gisteren in Delft rondgelopen en geen één winkel had ze nog liggen. (En allemaal geen idee wanneer nieuwe kwamen)
Haha ja dat zeepbelletje is echt mooiquote:Er!k schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:49:
[...]
Voetballen koppen zit ik nu over de 400; in ieder geval 4 sterrenDat ballenspelletje rond de 100 en dat zeepbelletje is zwaar frustrerend
Schansspringen zit ik geloof ik op 364m totaal.
Had bijna net zo'n goede run als op easy raak ik op 1198 de kant.. echt 2m van de finish
In schansspringen heb ik zo te zien nog flink wat te oefenen maar die heb ik dan ook nog niet veel gedaan
Vlak voor de finish op easy gaat het meestal misquote:psychoclown schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:05:
[...]
Haha ja dat zeepbelletje is echt mooieasy is makkelijk maar die advanced is zo smerig
Had bijna net zo'n goede run als op easy raak ik op 1198 de kant.. echt 2m van de finish![]()
In schansspringen heb ik zo te zien nog flink wat te oefenen maar die heb ik dan ook nog niet veel gedaan
De Wii-fit plankquote:UltraSub schreef op zondag 04 mei 2008 @ 09:04:
You gotta be kidding me!
Schoenmaat 46 past er op, en jij hebt handen die te groot zijn??
[====]
Hij bedoeld volgens mij dat hij z'n handen niet lekker [o==o] kan neerzetten omdat hij misschien beetje brede schouders heeft? Daarom te smal
Had trouwens bij dat balletjes spel op easy 146 punten ipv 129 (dat was nl. me oude).quote:Er!k schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:14:
[...]
Vlak voor de finish op easy gaat het meestal misMaar heb dan meestal het geduld niet om door te gaan
Ook heb ik wat leuke nieuwe records neer weten te zetten zo had ik bij zeepbelletje spel op advanced 28.8xsec en bij touwlopen op easy heb ik eindelijk mijn jongere zus verslagen met 38.90sec
Dat touwlopen is ook wel gaaf. Heb gisteren eindelijk de super advanced gehaaldquote:psychoclown schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:48:
[...]
Had trouwens bij dat balletjes spel op easy 146 punten ipv 129 (dat was nl. me oude).
Ook heb ik wat leuke nieuwe records neer weten te zetten zo had ik bij zeepbelletje spel op advanced 28.8xsec en bij touwlopen op easy heb ik eindelijk mijn jongere zus verslagen met 38.90sec
vandaag gehaald op de makro, vanavond eens ff uitpakken.
Heeft er iemand tips voor het uitvoeren van de "King of the dance" en de "Shoulderstand"?
Volgens mij ben ik niet lenig genoeg, ik krijg bij de King of the Dance m'n been niet zo hoog en de shoulderstand wil helemaal niet lukken...
Volgens mij ben ik niet lenig genoeg, ik krijg bij de King of the Dance m'n been niet zo hoog en de shoulderstand wil helemaal niet lukken...
Er liggen nog heel veel bij de Media Markt in Leeuwarden. Ongeveer 2 pallets met stapels van 1.50m
De King of the Dance moet je gewoon zo ver doen dat je net wat voelt in je benen. Zeker niet forceren! Als je het regelmatig doet, dan kom je automatisch steeds een stap verder.quote:Sannr schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 18:09:
Heeft er iemand tips voor het uitvoeren van de "King of the dance" en de "Shoulderstand"?
Ik kom ook niet zo ver, maar wel elke keer wat verder, zoals bijvoorbeeld bij de Sun Salutation. Ik kan al bijna bij mijn enkels
Ik heb vandaag de Wii Fit alsnog weten te scoren bij de Free Record Shop in Delft. Ze hadden er nog een paar liggen, vandaag binnengekomen!
Geweldig spel! Alleen heb ik bij dat steps gebeuren het idee dat de board soms ongevoelig is (i.e. ik sta op het bord, maar toch is het een 'miss'). Doe ik iets verkeerd of heb ik misschien een board die niet helemaal goed is? De test zegt dat het bord prima functioneert.
Geweldig spel! Alleen heb ik bij dat steps gebeuren het idee dat de board soms ongevoelig is (i.e. ik sta op het bord, maar toch is het een 'miss'). Doe ik iets verkeerd of heb ik misschien een board die niet helemaal goed is? De test zegt dat het bord prima functioneert.
Ik gok dat het aan je timing ligt 
Wii nordic walking.. zit dat er ook bij?
Ehh.. nee dat zit er gelukkig nietquote:Loona35 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 00:06:
Wii nordic walking.. zit dat er ook bij?
Vandaag ook een Wii fit gescoord. De lokale FRS had er toevallig eentje liggen die ik meteen heb geconfisqueerd 
Tot nu toe erg leuk. Vooral als iemand anders staat te hoelahoepen
Tot nu toe erg leuk. Vooral als iemand anders staat te hoelahoepen
Klopt! Had ik in het begin ook, vooral als je de zijwaartse passen gaat doen...quote:
Kan je die officiële Hori mat ook in de winkel kopen? Heb 'm nu via psxshop.nl besteld, maar die hebben een hele andere uitgeleverd. Voor de rest zie ik 'm ook niet staan op bekende nederlandse sites. Iemand een idee waar ik de mat kan vinden in NL, offline of online?
Ik heb hem ook via psxshop besteld, maar wel gewoon de officiele gekregen... dus even terug gaan naar de webshop.
Dat zou ook mooi zijn, want ik heb een blauwe merkloze gekregen. Zal nog eens contact op nemen. Mocht dat niet lukken, iemand nog alternatieven?
Even inhoudelijk over Wii Fit
Het spel heeft me echt verrast. Waar ik 'm eerst als handigheidje bij m'n afvallen heb ik er best veel schik mee en ook de rest van het gezin staat er bijna dagelijks op. Meeste oefeningen heb ik nu advanced unlocked, maar ben ik nog records aan het breken van de rest. Als ik 'm op de lange termijn blijf gebruiken is het z'n geld zeker waard geweest. Moet nog .02 BMI om weer ideaal gewicht te bereiken. 22 zal wel een utopie blijken voor mij.
Even inhoudelijk over Wii Fit
Overal in zwolle was wii fit uitverkocht behalve bij de free record shop.
Trouwens is de hori yoga mat het geld waard?
spoiler:
Heb em meteen maar gekocht maar damn wat is het moelijk om mee te nemen op de fiets als je geen snelbinders hebt. Ik moest met 1 hand sturen en met de andere de doos vast houden die na een uur best zwaar word
Trouwens is de hori yoga mat het geld waard?
Ik had hem ook op de fiets vervoerd, er zit een handvat aan